Welkom in homoland.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:58 schreef MisterO het volgende:
Stil nou maar, wat een oppervlakkige gedoe weer![]()
Ik vind zoenen in de disco echt niet foutquote:Op woensdag 7 november 2007 21:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
lebberen, en zeker aflebberen in het openbaar moet verboden worden![]()
Ik heb het al een tijdje geleden gemerkt ja, vanaf day onequote:
maar er is dan ook een heel groot verschil tussen het uitwisselen van onschuldige zoenen of het urenlang staan kopkluivenquote:Op woensdag 7 november 2007 21:59 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik vind zoenen in de disco echt niet fout![]()
zie ik er zo slecht uit op die foto's danquote:Op woensdag 7 november 2007 21:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Misschien heb je wel een hele leuke uitstraling ter compensatie, dat zien we natuurlijk niet op een foto.
Ik heb het paspoort al jaren geleden teruggeven.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:00 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb het al een tijdje geleden gemerkt ja, vanaf day one, maar thnx for welcoming me...
Ik ben niet zijn bitch, je moet alleen niet zo vijandig doen man. Hij is niet mijn type maar het is geen lelijkerd ofzo. Zijn gezicht staat er idd niet charmant op that´s all.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
M'n ex was ook niet de allermooiste jongen die ik ken, maar hij had wel iets volgens mijn smaak en waar bemoei jij je mee? Ben je z'n bitch ofzo? Jesus relax man.
dus nu zit je vast en kun je nergens meer naartoequote:Op woensdag 7 november 2007 22:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb het paspoort al jaren geleden teruggeven.
en echte schoonheid zit diep van binnen sprak de gyneacoloog toen hij zich richtte tot het meisje met de prachtige eierstokjes, Althans volgens meneer Finkersquote:Op woensdag 7 november 2007 22:00 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zie ik er zo slecht uit op die foto's danja de 1e maar dat wist ik zelf ook wel enfin laat maar het ging erom om DM even te laten zien en het is nu alweer voorbij
Je kan je hoofd er toch afknippen?quote:Op woensdag 7 november 2007 22:04 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Maar goed dat ik niet een foto van m'n nieuwe pak heb gepost..
Dit is echt niet het antwoord waar Nuno op zat te wachten hoorquote:Op woensdag 7 november 2007 22:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en echte schoonheid zit diep van binnen sprak de gyneacoloog toen hij zich richtte tot het meisje met de prachtige eierstokjes, Althans volgens meneer Finkers
maar gelukkig voor hem bezit hij dan ook geen prachtige eierstokjesquote:Op woensdag 7 november 2007 22:07 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dit is echt niet het antwoord waar Nuno op zat te wachten hoor![]()
Elkaar afzeiken op uiterlijk en tegelijk boos reageren als je iemand promiscueus gedrag verwijt. Mjah, ik vind het wel passen bij de gayscene.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:04 schreef Cairon het volgende:
valt me een beetje tegen, eerst lopen bokken als ik onaardig ben... maar al rap iemand afvlammen gebasseerd op twee foto's
Hypocriet?
Ja, dat kan.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:06 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je kan je hoofd er toch afknippen?
New Tailor.quote:Waar gekocht?
Lieverds kunnen we gewoon ophouden, het was even voor DM en de rest kan me niks schelen. Beauty is in the eye of the beholder.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:09 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Elkaar afzeiken op uiterlijk en tegelijk boos reageren als je iemand promiscueus gedrag verwijt. Mjah, ik vind het wel passen bij de gayscene.
Nee hoor. Jij loopt gewoon een kruistocht te voeren gebaseerd op je eigen frustratie. Ik geef een weergave van m'n (niet bestaandequote:Op woensdag 7 november 2007 22:04 schreef Cairon het volgende:
valt me een beetje tegen, eerst lopen bokken als ik onaardig ben... maar al rap iemand afvlammen gebasseerd op twee foto's
Hypocriet?
Precies. Onzin allemaal. Er wordt helemaal geen uiterlijk afgekraakt.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:12 schreef Nuno_G het volgende:
Lieverds kunnen we gewoon ophouden, het was even voor DM en de rest kan me niks schelen. Beauty is in the eye of the beholder.
Is ook niet foutquote:Op woensdag 7 november 2007 21:59 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik vind zoenen in de disco echt niet fout![]()
De populatie olifanten is idd weer gegroeid. Echter gaat het de afgelopen weken een stuk minder met de muggen.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:05 schreef MisterO het volgende:
[..]
dus nu zit je vast en kun je nergens meer naartoeWat een bummer. Ach joh, gelukkig lopen er genoeg entertainers rond die ons wel vermaken.
Inderdaad, alleen de beholder.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Precies. Onzin allemaal. Er wordt helemaal geen uiterlijk afgekraakt.
Ik creeer niks zeg alleen wat ik meemaakquote:Op woensdag 7 november 2007 22:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee hoor. Jij loopt gewoon een kruistocht te voeren gebaseerd op je eigen frustratie. Ik geef een weergave van m'n (niet bestaande) smaak en mening van Nuno gebaseerd op het imago wat hij hier heeft gecreëerd .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |