CDP meldt ook niet steeds dat ie het zo goed doet bij de mannetjes, zoals jij.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en schat Hunk is ook niet het eerste wat in me opkomt als ik jou foto's zie.
Heb je ze nu gezien dan kunnen ze weg want CDP kan er niet tegen.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik heb wel foto's van andere mensen gezien, maar niet van jou.
Nu snap ik ook de relatie met de vele drankconsumptiesquote:Op woensdag 7 november 2007 21:43 schreef wonderer het volgende:
CDP meldt ook niet steeds dat ie het zo goed doet bij de mannetjes, zoals jij.
Nou ik ehm... moet eerlijk zeggen dat ik onbewust ook wel wat anders verwacht hadquote:Op woensdag 7 november 2007 21:45 schreef Nuno_G het volgende:
Heb je ze nu gezien dan kunnen ze weg want CDP kan er niet tegen.
Als zoiets simpels toch dit zooitje hier zou kunnen sussen...quote:Op woensdag 7 november 2007 21:45 schreef Tomasso het volgende:
Doe eens liev.
Ik heb over aandacht niet te klagen ja en dat puisterige teenagers mij niet leuk vinden prima dat zijn me types toch niet.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
CDP meldt ook niet steeds dat ie het zo goed doet bij de mannetjes, zoals jij.
Tuurlijkquote:Op woensdag 7 november 2007 21:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als zoiets simpels toch dit zooitje hier zou kunnen sussen...
wat had je verwacht dan ?quote:Op woensdag 7 november 2007 21:46 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nou ik ehm... moet eerlijk zeggen dat ik onbewust ook wel wat anders verwacht had.
Maar idd... je bent geen 19 meer.
Erik, zullen we Tomasso al direct maar nomineren voor de nobelprijs voor de vrede als hem dit lukt ?quote:Op woensdag 7 november 2007 21:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als zoiets simpels toch dit zooitje hier zou kunnen sussen...
In ieder geval een nobelprijs voor de poging voor vrede.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Erik, zullen we Tomasso al direct maar nomineren voor de nobelprijs voor de vrede als hem dit lukt ?
quote:Op woensdag 7 november 2007 21:47 schreef Nuno_G het volgende:
puisterige teenager
Clearasil schijnt te helpen.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
omg daar gaat al m'n zelfvertrouwen, wat nu?
quote:Op woensdag 7 november 2007 21:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In ieder geval een nobelprijs voor de poging voor vrede.
aanstippen met karnemelk ookquote:Op woensdag 7 november 2007 21:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Clearasil schijnt te helpen.
Misschien heb je wel een hele leuke uitstraling ter compensatie, dat zien we natuurlijk niet op een foto.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik heb over aandacht niet te klagen ja en dat puisterige teenagers mij niet leuk vinden prima dat zijn me types toch niet.
Hoe komen stokstaartjes in het openbaarquote:Op woensdag 7 november 2007 21:55 schreef Tomasso het volgende:
Zeg, wat is jullie standpunt ten opzichte van zichzelf afberende stokstaartjes? Ik vind het echt niet kunnen hoor, zomaar in het openbaar
Jij ziet ze nooit? Zijn niet te missenquote:Op woensdag 7 november 2007 21:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe komen stokstaartjes in het openbaar?
lebberen, en zeker aflebberen in het openbaar moet verboden wordenquote:Op woensdag 7 november 2007 21:55 schreef Tomasso het volgende:
Zeg, wat is jullie standpunt ten opzichte van zichzelf afberende stokstaartjes? Ik vind het echt niet kunnen hoor, zomaar in het openbaar
met de OV Chipknipquote:Op woensdag 7 november 2007 21:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe komen stokstaartjes in het openbaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |