Bespoke he? En dan niet het zogenaamde bespoken dat Suitsupply jokt op de website, want da's gewoon MTM met een paspak aan.quote:
Jij wel... *zucht*quote:Op woensdag 7 november 2007 22:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*slurpt nog een kop thee op en gaat House s2 afkieken*
is er al een werkgroep bezig met de taken?quote:
awww *knuffel* en ik volg natuurlijk alle grote TV sites in Amerika dus heb een redelijk idee wat eind s3 en begin s4 brengt. S3 ken ik sowieso al gedeelte van SBS af..quote:Op woensdag 7 november 2007 22:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij wel... *zucht*
De waterkoker staat in het nieuwe huisVeel plezier met House. Bn benieuwd wat je van de finale vindt.
Ik mag niet meer drinken van de jongeren hierquote:Op woensdag 7 november 2007 22:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is er al een werkgroep bezig met de taken?
wie schrijft het lied
wie zorgt er voor spijs en drankt
wie doet de decoration
en wie verstuurt de uitnodigingen naar (oud)leden
Try us.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:29 schreef samjustme het volgende:
Godzijdank heb ik nooit zitten beweren dat ik sexy en dun ben. Mijn foto´s kunnen onmogelijk afgekraakt worden.
Jongeren, schmongeren.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:31 schreef Nuno_G het volgende:
Ik mag niet meer drinken van de jongeren hier
Vind je me dik danquote:Op woensdag 7 november 2007 22:29 schreef samjustme het volgende:
Godzijdank heb ik nooit zitten beweren dat ik sexy en dun ben. Mijn foto´s kunnen onmogelijk afgekraakt worden. Ik zal maar het profiel van mijn crushje niet plaatsen anders gaan jullie hem ook afzeiken.
maar jij kan wel je netwerk inzetten natuurlijk om wat decoration materiaal te leverenquote:Op woensdag 7 november 2007 22:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik mag niet meer drinken van de jongeren hier
Bij New Tailor proberen ze je lichaam en lichaamshouding in een bepaald patroon te gieten, in overleg met een echte kleermaker. Dus natuurlijk krijg je wel een keer een paspak aan als je ze voor het eerst je maten opmeten, maar dat is om een idee te krijgen hoe iets valt. Maar zelfs voor dit pak m'n tweede bij hun moest ik nog twee keer terug komen voor kleine aanpassingen, om alles mooi strak en sluitend te krijgen. (In mijn geval een heel gedoe, door m'n postuur).quote:Op woensdag 7 november 2007 22:21 schreef DennisMoore het volgende:
Aldus:
[..]
Bespoke he? En dan niet het zogenaamde bespoken dat Suitsupply jokt op de website, want da's gewoon MTM met een paspak aan.
'k Denk dat ik binnenkort m'n Thaise kleermaakster 's een pak laat aanmeten. Ze zei dat ze 't zelf doet, met eigen patronen voor iedere klant enzo, incl paardehaar etc. Klinkt wel ambachtelijk, voor een klein prijsje. Alleen vond ze m'n SS-pakken te 'slank'
.
Groots gelijkquote:Op woensdag 7 november 2007 22:32 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jongeren, schmongeren.
*slok wijn neem*
Ik had het over mezelf. Jij hebt een slank gespierd lichaam.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Vind je me dik danik heb ook nooit gezegd dat ik sexy ben, dat heeft een ieder voor zichzelf ervan gemaakt
houdt een glas bijquote:Op woensdag 7 november 2007 22:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Groots gelijk
* schenk nog een glas in *
Ah je hebt wat strippend materiaal nodig, moet ik eerst foto's plaatsen zodat de azijnpissers kunnen selecteren. Wat zijn de voorkeuren (en CDP ik ben zelf niet in de aanbieding dus wees gerust)quote:Op woensdag 7 november 2007 22:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar jij kan wel je netwerk inzetten natuurlijk om wat decoration materiaal te leveren
want het wordt een jubel topic dus daarin is geen plaats voor azijnpissende ego's die zich op hun pik getrapt voelen![]()
*schenk ook stroekie bij*quote:
Mja, als het eenmaal gemaakt is (en gearriveerd uit een of ander Hakkietakkie-land?) kan er alleen maar 'vermaakt' worden, lengte pijpen etc.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:34 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Bij Suitsupply is dat, voor zo ver ik weet, niet zo. Je krijgt daar idd een paspak, waar ze wat maten aanpassen en dan moet het maar goed zijn. En daar zie je de kleermaker niet, alleen maar enge gladde verkopertjes.
Niemand durft hier nou nog iets te zeggen of te posten, uit angst compleet neergesabeld te worden.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:29 schreef samjustme het volgende:
Godzijdank heb ik nooit zitten beweren dat ik sexy en dun ben. Mijn foto´s kunnen onmogelijk afgekraakt worden. Ik zal maar het profiel van mijn crushje niet plaatsen anders gaan jullie hem ook afzeiken.
laat je hierdoor maar inspirerenquote:Op woensdag 7 november 2007 22:37 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ah je hebt wat strippend materiaal nodig, moet ik eerst foto's plaatsen zodat de azijnpissers kunnen selecteren. Wat zijn de voorkeuren (en CDP ik ben zelf niet in de aanbieding dus wees gerust)
oeh lekkerquote:Op woensdag 7 november 2007 22:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
*schenk ook stroekie bij*
ja de oudjes moeten elkaar steunen
DM je moet de kleermaker vlakbij het janskerkhhof eens proberen, die maken prachtig op maat gemaakte pakken. Hij zit op het hoekje naast en tegenover die treintjeszaken en de antiekzaak, richting de dom (ben de straatnaam vergeten)quote:Op woensdag 7 november 2007 22:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, als het eenmaal gemaakt is (en gearriveerd uit een of ander Hakkietakkie-land?) kan er alleen maar 'vermaakt' worden, lengte pijpen etc.
Maar op basis van m'n 1e SS-pak zijn m'n 2e en 3e wel weer wat aangepast op bepaalde punten, kraag nog iets geknepen, mouwen nog iets afgeslankt, iets met leefplooien ofzo. Alleen is dat aantal mogelijk aan te passen punten denk ik kleiner dan bij een echte kleermaker.
En die verkopertjes in hun te kleine pakjes... tja ach, zolang ze maar niet te hard protesteren als ik eis dat ik toch echt tijdens het lopen mijn sokken niet wil zien.
is toch ook nergens voor nodig dat afzeikenquote:Op woensdag 7 november 2007 22:41 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Nou vooruit dan.. Maar niet afzeiken.
.
Je mag in je handjes knijpen dat de mp3 kwam opdagen.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:28 schreef DennisMoore het volgende:
Verhip, ik blijk een mp3 te hebben van Amy Winehouse, dat nu at random voorbij kwam.
pak is mooi, pasvorm iets minder. Een pak moet het accent op de schouders leggen en niet op de heupen. Dit is NIET om te zeiken, het is gewoon een waarnemingquote:Op woensdag 7 november 2007 22:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is toch ook nergens voor nodig dat afzeiken
is toch gewoon een mooi pak![]()
![]()
Kostat? Ik ben maar een arm loonslaafjequote:Op woensdag 7 november 2007 22:42 schreef Nuno_G het volgende:
DM je moet de kleermaker vlakbij het janskerkhhof eens proberen, die maken prachtig op maat gemaakte pakken. Hij zit op het hoekje naast en tegenover die treintjeszaken en de antiekzaak, richting de dom (ben de straatnaam vergeten)
Dat is New Tailor.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:42 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
DM je moet de kleermaker vlakbij het janskerkhhof eens proberen, die maken prachtig op maat gemaakte pakken. Hij zit op het hoekje naast en tegenover die treintjeszaken en de antiekzaak, richting de dom (ben de straatnaam vergeten)
En deze dan? Met strak broekjequote:Op woensdag 7 november 2007 22:48 schreef Nuno_G het volgende:
pak is mooi, pasvorm iets minder. Een pak moet het accent op de schouders leggen en niet op de heupen. Dit is NIET om te zeiken, het is gewoon een waarneming
De foto doet niet helemaal recht aan hoe 't er in het echt uit ziet. (Jaja, denk je nu, maar het is serieus zo).quote:Op woensdag 7 november 2007 22:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
pak is mooi, pasvorm iets minder. Een pak moet het accent op de schouders leggen en niet op de heupen. Dit is NIET om te zeiken, het is gewoon een waarneming
Ik geloof je wel reageerde alleen op de foto (foto's doen soms niet recht aan hoe het er in het echt uit zietquote:Op woensdag 7 november 2007 22:50 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
De foto doet niet helemaal recht aan hoe 't er in het echt uit ziet. (Jaja, denk je nu, maar het is serieus zo).
heel mooi, ben zelf een fan van double breasted, maar dit is goed, heel goed !quote:Op woensdag 7 november 2007 22:49 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En deze dan? Met strak broekje.
Gelukkig niet neequote:Op woensdag 7 november 2007 22:53 schreef Nuno_G het volgende:
(foto's doen soms niet recht aan hoe het er in het echt uit ziet)
Komt nog wel als je ouder wordtquote:Op woensdag 7 november 2007 22:53 schreef Zakje het volgende:
Hmmm nee, als ik netjes gekleed ergens heen moet, ga ik toch liever voor een giletje dan voor een pak.
wie mooi wil zijn moet pijn lijden zei mijn vader altijd dus ook in je portemoneequote:Op woensdag 7 november 2007 22:49 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Kostat? Ik ben maar een arm loonslaafje...
Mjah, het is net alsof het bij de heupen heel breed is. En dat is helemaaaaal niet zo, ik weet niet psies waardoor dat komt. Mijn Grote Liefde heeft de foto gemaakt, misschien had hij ingezoomed op mijn kruis ofzo.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:53 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik geloof je wel reageerde alleen op de foto (foto's doen soms niet recht aan hoe het er in het echt uit ziet)
Hoewel ik niet precies weet hoe ik een positief oordeel moet opvatten van iemand die van double breasted houdt (quote:Op woensdag 7 november 2007 22:55 schreef Nuno_G het volgende:
heel mooi, ben zelf een fan van double breasted, maar dit is goed, heel goed !
"Dag meneer de kleermaker. Ik wil graag een pak dat de aandacht afleidt van mijn hoofd. Zou dat lukken, denkt u?"quote:Op woensdag 7 november 2007 22:57 schreef Nuno_G het volgende:
wie mooi wil zijn moet pijn lijden zei mijn vader altijd dus ook in je portemonee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |