quote:Op zondag 11 november 2007 00:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Maar Jerney leek zich wel kapot te schamen
Oh.. ja! Ik bedacht me ineens dat ik nog een stukje wilde capturen waar Jerney lacht vandaag, echt een enorme lach! Ik dacht dat d'r wangen zouden gaan uitscheurenquote:Op zondag 11 november 2007 00:17 schreef Zakje het volgende:
[..]
Kun jij enige emotie aflezen aan het gezicht van Jerney? Volgens mij kijkt ze gewoon altijd zo, plastische chirurgie jeweets
![]()
Kijk, kijk! Het bewijs:quote:Op zondag 11 november 2007 00:17 schreef Zakje het volgende:
[..]
Kun jij enige emotie aflezen aan het gezicht van Jerney? Volgens mij kijkt ze gewoon altijd zo, plastische chirurgie jeweets
![]()
Die's grappig jaquote:Op zaterdag 10 november 2007 16:38 schreef wonderer het volgende:
Army of Darkness is een film met het hoogste "WTF??" gehalte die ik ook gezien heb.
Dat me denken aan die filmquote:Op zondag 11 november 2007 00:38 schreef Zakje het volgende:
Ik voel me vanavond heel spiritueel,( en verveeld) , dus ik ga zo eens mijn ''oh-zo-beruchte'' ouija bord afstoffen, heeft er iemand nog iets wat je altijd al hebt willen weten? Dan zal ik de vraag stellen aan ''de geest''![]()
Niet dat het ooit voor mij gewerkt heeft trouwens![]()
Och de hele hype rond dat ding is de grootste kolder die ik ooit heb meegemaakt. Ik heb het een keer impulsief gekocht bij zo'n ,,alternatieve'' gothiczaak, het leek me wel grappig en interessant. Thuis een paar keer getest ( alleen uiteraard, ik vertrouw het anders niet, misschien duwt er wel iemand) maar er gebeurt of A Niks dan een paar schuifjes,maar dat zou gewoon lichamelijk kunnen zijn, of B, de grootste onzin komt eruit, maar dat is misschien omdat je onderbewust beweegt als je je erg inleeft op dat moment.quote:
Maar jemoet het ook met meer mensen doen, en kaarjes branden ofzo en weet ik vele wat voor onzinquote:Op zondag 11 november 2007 04:10 schreef Zakje het volgende:
[..]
Och de hele hype rond dat ding is de grootste kolder die ik ooit heb meegemaakt. Ik heb het een keer impulsief gekocht bij zo'n ,,alternatieve'' gothiczaak, het leek me wel grappig en interessant. Thuis een paar keer getest ( alleen uiteraard, ik vertrouw het anders niet, misschien duwt er wel iemand) maar er gebeurt of A Niks dan een paar schuifjes,maar dat zou gewoon lichamelijk kunnen zijn, of B, de grootste onzin komt eruit, maar dat is misschien omdat je onderbewust beweegt als je je erg inleeft op dat moment.![]()
Hij heeft tieten. Ik dacht dat bij mannen de tepel wat meer onderaan hing...quote:Op zondag 11 november 2007 00:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Geile Andy uit X Factor is afgevallen
[ afbeelding ]
heb ik niet meer gehaaldquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
doe jij het ook veilig daar op Rua de Vaseline
Heb jij nu nog niet genoeg proteïne en eiwitten binnen gekregenquote:Op zondag 11 november 2007 12:00 schreef MisterO het volgende:
Nu nog terug naar Assen!
Pann in Tilburg was very gezellig. Kga ff leker ontbijten met Cairon![]()
![]()
Geen roddels ? bah wat een saaie avond was dat ... maar MisterO heeft je wel verwend gisteren ?quote:Op zondag 11 november 2007 11:38 schreef Cairon het volgende:
bodybuilder aan de pose te zien...
anyways... gisteren was leuk! En ik heb niet eens roddel en achterklap om te verspreiden. Zie je nou wel, het kan best hoor, een zwik homoos bij elkaar die zich netjes weten te gedragen.
quote:Op zondag 11 november 2007 11:38 schreef Cairon het volgende:
bodybuilder aan de pose te zien...
anyways... gisteren was leuk! En ik heb niet eens roddel en achterklap om te verspreiden. Zie je nou wel, het kan best hoor, een zwik homoos bij elkaar die zich netjes weten te gedragen.
Het staat anders allemaal nog haarscherp op mijn netvlies hoor!quote:Op zondag 11 november 2007 13:24 schreef Ang3l het volgende:
En er zijn niet eens foto's gemaakt van het bewijs
kuche kuche kuch... kuchquote:Op zondag 11 november 2007 13:24 schreef Ang3l het volgende:
En er zijn niet eens foto's gemaakt van het bewijs
eeeeen, daar gaan we weer!quote:
Wat verwacht je ook van uitjes in zo'n veredelt provinciaal nest als Tilburgquote:Op zondag 11 november 2007 14:45 schreef Cairon het volgende:
Nee hoor, gisteren was een mooi bewijs dat dit soort uitjes ook gewoon zonder sex kunnen, en zonder kopkluivers.
Helemaal mee eens!quote:Op zondag 11 november 2007 14:45 schreef Cairon het volgende:
Nee hoor, gisteren was een mooi bewijs dat dit soort uitjes ook gewoon zonder sex kunnen, en zonder kopkluivers.
Voel je je aangesproken?quote:Op zondag 11 november 2007 14:47 schreef Zakje het volgende:
Wat verwacht je ook van uitjes in zo'n veredelt provinciaal nest als Tilburg.
Neuh, ik erger me al 3 maanden aan Tilburg en zag mijn kans schoon om mijn gal te spuwenquote:
zonder sex bestaat datquote:Op zondag 11 november 2007 14:45 schreef Cairon het volgende:
quote:Op zondag 11 november 2007 17:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nog eentje dan om het af te leren:
[ afbeelding ]
It's all muscle, babyquote:Op zondag 11 november 2007 19:37 schreef MisterO het volgende:
Sorry, maar dit ziet er echt niet uit, man-boobs![]()
Niet in de goede proportiesquote:
Maar door de positie van zijn tepels lijken het tieten, geen spieren.quote:
Dat is jouw meningquote:Op zondag 11 november 2007 19:51 schreef wonderer het volgende:
Maar door de positie van zijn tepels lijken het tieten, geen spieren.
Het is een feit dat de positie van zijn tepels afwijkend is.quote:
Is dat een uitdrukking van mogelijkheid of een van wens?quote:Op zondag 11 november 2007 20:09 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm, ik kán natuurlijk m'n baard laten staan.
Nee... kan ik nietquote:Op zondag 11 november 2007 20:10 schreef wonderer het volgende:
Is dat een uitdrukking van mogelijkheid of een van wens?
KUN je een baard laten staan?
*grin*quote:Op zondag 11 november 2007 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Doe het niet DM.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die ogen stralen toch geen schurk uit.quote:Op zondag 11 november 2007 20:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
*grin*.
Op die onderste kan ik wel een schurk spelen in een film, zo eentje met brits accent.
IRL kunnen mijn blikken doden.quote:Op zondag 11 november 2007 20:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Die ogen stralen toch geen schurk uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |