Nah, vertelquote:Op zaterdag 10 november 2007 20:52 schreef Manias het volgende:
haaaalooo!let's talk about sexxx baaabyyy let's talk about youuu and meeeee
Nou! Tja wat zal ik zeggenquote:
nou begin maar danquote:Op zaterdag 10 november 2007 20:57 schreef Manias het volgende:
[..]
Nou! Tja wat zal ik zeggenIk doe het al 4.5 jaar regelmatig dus veel te vertellen denk ik! gniffel
(straks partay in a'dam w00tw00t!)
wat is regelmatig? 1,2,3,4, of meer keer per weekquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:15 schreef Ang3l het volgende:
Regelmatig? Mééééén, leg uit!
Da's shizzle méééén!
Hij heeft al tijden een vriend, dus dan is tegelmatig gewoon regelmatig met dezelfde hequote:Op zaterdag 10 november 2007 21:27 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wat is regelmatig? 1,2,3,4, of meer keer per week
zei ik anderen of meerdere danquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij heeft al tijden een vriend, dus dan is tegelmatig gewoon regelmatig met dezelfde he
ja! dat!quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij heeft al tijden een vriend, dus dan is tegelmatig gewoon regelmatig met dezelfde he
Irgendwann, irgendwo, irgendshizzle!quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:43 schreef Manias het volgende:
[..]
ja! dat!
Trouwens, soon weer es een shizzleparty houden irgendwo!
Ja! Loik loik!quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Irgendwann, irgendwo, irgendshizzle!
Ja moeten we doen! Maken we er weer een shizzlig dagje van!
Vlarpy & the Shizzlesquote:
quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:57 schreef Manias het volgende:goodmoorninnnnggg vlarpy
*begin themetune vlarpy and the shizzles*
enn ik ga met wat straight peeps naar ergens in a'dam, denk de sinners ofzo
da's bij rembrandtplein id buurt.. maar ik ben er geloof ik ook nog nooit geweest! ik dacht eerst dat dat die straightclub was @ reguliers dwars, maar da's ministry zie ik lol...quote:
Nope.. beetje drukke week gehad, ondanks dat ik twee dagen vrij was. Dus blijf lekker thuis vandaagquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:06 schreef Manias het volgende:
[..]
da's bij rembrandtplein id buurt.. maar ik ben er geloof ik ook nog nooit geweest! ik dacht eerst dat dat die straightclub was @ reguliers dwars, maar da's ministry zie ik lol...
ga jij nog wa doen?
sinners is zo straight ls een banaanquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:57 schreef Manias het volgende:goodmoorninnnnggg vlarpy
*begin themetune vlarpy and the shizzles*
enn ik ga met wat straight peeps naar ergens in a'dam, denk de sinners ofzo
Die veredelde marktkoopman is een ,,BN-er" omdat hij altijd te ver gaatquote:Op zondag 11 november 2007 00:11 schreef Vlarp het volgende:
Gordon gaat best ver hier
http://www.youtube.com/watch?v=wEmFLXe5z9E
Ik moest wel erg lachen ook om die auditiequote:Op zondag 11 november 2007 00:14 schreef Zakje het volgende:
[..]
Die veredelde marktkoopman is een ,,BN-er" omdat hij altijd te ver gaat![]()
Maar soms is hij ook grappig![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |