Helemaal mee eens!quote:Op zondag 11 november 2007 14:45 schreef Cairon het volgende:
Nee hoor, gisteren was een mooi bewijs dat dit soort uitjes ook gewoon zonder sex kunnen, en zonder kopkluivers.
Voel je je aangesproken?quote:Op zondag 11 november 2007 14:47 schreef Zakje het volgende:
Wat verwacht je ook van uitjes in zo'n veredelt provinciaal nest als Tilburg.
Neuh, ik erger me al 3 maanden aan Tilburg en zag mijn kans schoon om mijn gal te spuwenquote:
zonder sex bestaat datquote:Op zondag 11 november 2007 14:45 schreef Cairon het volgende:
Nee hoor, gisteren was een mooi bewijs dat dit soort uitjes ook gewoon zonder sex kunnen, en zonder kopkluivers.
quote:Op zondag 11 november 2007 17:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nog eentje dan om het af te leren:
[ afbeelding ]
It's all muscle, babyquote:Op zondag 11 november 2007 19:37 schreef MisterO het volgende:
Sorry, maar dit ziet er echt niet uit, man-boobs![]()
Niet in de goede proportiesquote:
Maar door de positie van zijn tepels lijken het tieten, geen spieren.quote:
Dat is jouw meningquote:Op zondag 11 november 2007 19:51 schreef wonderer het volgende:
Maar door de positie van zijn tepels lijken het tieten, geen spieren.
Het is een feit dat de positie van zijn tepels afwijkend is.quote:
Is dat een uitdrukking van mogelijkheid of een van wens?quote:Op zondag 11 november 2007 20:09 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm, ik kán natuurlijk m'n baard laten staan.
Nee... kan ik nietquote:Op zondag 11 november 2007 20:10 schreef wonderer het volgende:
Is dat een uitdrukking van mogelijkheid of een van wens?
KUN je een baard laten staan?
*grin*quote:Op zondag 11 november 2007 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Doe het niet DM.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die ogen stralen toch geen schurk uit.quote:Op zondag 11 november 2007 20:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
*grin*.
Op die onderste kan ik wel een schurk spelen in een film, zo eentje met brits accent.
IRL kunnen mijn blikken doden.quote:Op zondag 11 november 2007 20:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Die ogen stralen toch geen schurk uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |