Ik haal eigenlijk nooit eten af. En koop tegenwoordig vaker blikjes Warsteinerquote:Op maandag 12 november 2007 22:54 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Niet?Afhaaleten en Grolsch?
hoe platquote:Op maandag 12 november 2007 23:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Gewoon op z'n bek pakken.
Ik moet eerst een beetje oefenenquote:Op maandag 12 november 2007 23:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Gewoon op z'n bek pakken.
Zeg, ik ben geen oude fiets.quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je doet geen eer aan je nicknamequote:Op dinsdag 13 november 2007 00:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zeg, ik ben geen oude fiets.
Hoiquote:Op dinsdag 13 november 2007 02:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Niemand hier? Mooi!
dan kan ik even schreeuwen:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Suc7quote:Op dinsdag 13 november 2007 06:29 schreef Deceit het volgende:
ik ben bezig met me stage verslag.. ik ga nou tot half 9 slapen en dan verder.. moet om 11 klaar zijn.. slaap lekker..
Iemand als jij hoef ik toch niks meer te leren?quote:
men is toch nooit te oud om (bij) te lerenquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Iemand als jij hoef ik toch niks meer te leren?
Slaap lekker en succes vandaag, Goedemorgen trouwens het is weer eens veel te vroegquote:Op dinsdag 13 november 2007 06:29 schreef Deceit het volgende:
ik ben bezig met me stage verslag.. ik ga nou tot half 9 slapen en dan verder.. moet om 11 klaar zijn.. slaap lekker..
gij luiwammesquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Slaap lekker en succes vandaag, Goedemorgen trouwens het is weer eens veel te vroeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |