Hij heeft inderdaad strakke tieten.quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:59 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
http://fotostrips.digitalia.nl/?strip=20070521
Krijg nou tieten. Dat is LuQas..
Wie anders dan Boris?quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:16 schreef wonderer het volgende:
Welke is nou LuQas dan?
Op de een of andere manier had ik dat wel verwacht...quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:06 schreef Zakje het volgende:
Die Willem uit die strip is erg aangenaam om naar te kijken
![]()
![]()
Ype lijkt op Chase uit Housequote:Op vrijdag 9 november 2007 21:06 schreef Zakje het volgende:
![]()
![]()
Nou.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:06 schreef Zakje het volgende:
![]()
![]()
Ik vind ze allebei niet zo.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:06 schreef Zakje het volgende:
![]()
![]()
Nee, en het taalgebruik moet ook niet te moeilijk zijn, iedereen die ooit een uitzending heeft gezien zal bevestigen dat deze 2 werkelijk de domste gansjes op tv zijnquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:14 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
ik neem aan dat een open vraag geen optie is?
Als je opnieuw geboren zou worden, wie zou je dan als ouders willen?quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:11 schreef Zakje het volgende:
Vanavond komen de 2babes weer op tv, en als je een goede kijkersvraag weet te verzinnen kom je in de show! Ik doe er een moord voor om tussen die domme babe Rachel en die walgelijke babe Gina op tv te komen, maar ik kan maar geen goede kijkersvraag verzinnen
, heeft er iemand een idee ?
Kolere... Wat IS dat?!quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:14 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Babe Rachel en babe Gina natuurlijk, wat een vraag .quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Als je opnieuw geboren zou worden, wie zou je dan als ouders willen?
Zeker weten dat de linker geen man is btw?quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:14 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is 2babes! Iedere vrijdag om 1 uur op rtl 7 ! De vermakelijkste show op tv, ik kan er intens van genieten. Zeker omdat babe Gina haar eigen naam nieteens kan uitsprekenquote:
Hooguit was...quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeker weten dat de linker geen man is btw?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |