Heer Eer-ick! Hoe maeckt U het?quote:Op maandag 5 november 2007 22:17 schreef eer-ik het volgende:
gaerne
Wat mijn echtghenoot zegtquote:Op maandag 5 november 2007 22:20 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Heer Eer-ick! Hoe maeckt U het?
Best.quote:Op maandag 5 november 2007 22:20 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Heer Eer-ick! Hoe maeckt U het?
+ pics?quote:Op maandag 5 november 2007 22:25 schreef OA het volgende:
Zo, weer een stukje van mijn reisverslag geschreven!![]()
Fastchat ftw!quote:
Ja, 2 slechtsquote:
Waer bent U heen gheweest, heer met den nieuwerwetschen machien in Uw naemplaetje?quote:Op maandag 5 november 2007 22:25 schreef OA het volgende:
Zo, weer een stukje van mijn reisverslag geschreven!![]()
Ach lieve, jij hier?quote:Op maandag 5 november 2007 22:24 schreef barbaravanleeuwenhoek het volgende:
[..]
Wat mijn echtghenoot zegt
Wat je zegtquote:
hili, Zuid America, kolonie van de Spaanse Republiek.quote:Op maandag 5 november 2007 22:27 schreef barbaravanleeuwenhoek het volgende:
[..]
Waer bent U heen gheweest, heer met den nieuwerwetschen machien in Uw naemplaetje?
tutoyeren ftw jaquote:Op maandag 5 november 2007 22:30 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Ah, tutoyeren wij elkaar tegenwoordig? Dat doet mij deughd.
Met mij gaat het zeer wel. Dank je
Ja, maar vrouwmensch, ick had nooit en te nimmer verwacht dat gij het ook daadwerkelijk zou vinden!quote:Op maandag 5 november 2007 22:29 schreef barbaravanleeuwenhoek het volgende:
[..]
Ja schat, gij hebt mij toch zelve op deezen wonderlijcken plaets gheweezen?
ke vorm?quote:Op maandag 5 november 2007 22:31 schreef eer-ik het volgende:
OA, pass mij die plaat eens die je verbouwd wilde hebben.
PS staat nu open nml
Den wonderlijcken nieuwen weereld. Heeft U een schoone reis gehad?quote:Op maandag 5 november 2007 22:31 schreef OA het volgende:
C
[..]
hili, Zuid America, kolonie van de Spaanse Republiek.
Hoef je je niet voor te schamen, overkomt de besten wle eensquote:Op maandag 5 november 2007 22:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik heb een hele topic gemist geloof ik [afbeelding].
Maer manlief. Ghij weet toch dat Uuwen groote intelligentie op mij afstraelt? Deeze wonderlijcke plaets leert ons beiden veele nieuwerwetsche zaecken. Zoo heeft daernet iemand iets opghemerckt over klooneerenquote:Op maandag 5 november 2007 22:33 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Ja, maar vrouwmensch, ick had nooit en te nimmer verwacht dat gij het ook daadwerkelijk zou vinden!
Zulks een wonderlijcke dingen leer ik hier!
Omdat klonen op zich niet verboden is? Alleen als je ermee blijft posten als je originele account (of een van je klonen) om een of andere reden geband is, wordt de rest ook in de ban gedaan.quote:Op maandag 5 november 2007 22:34 schreef JortK het volgende:
Ff een serieuze vraag... er loopt hier zoveel blauw rondt, waarom worden die klonen niet gebanned?
dat is een goedequote:Op maandag 5 november 2007 22:34 schreef JortK het volgende:
Ff een serieuze vraag... er loopt hier zoveel blauw rondt, waarom worden die klonen niet gebanned?
Dat blijktquote:Op maandag 5 november 2007 22:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoef je je niet voor te schamen, overkomt de besten wle eens![]()
Ze zijn van een blauwequote:Op maandag 5 november 2007 22:34 schreef JortK het volgende:
klooneeren? dat had toch iets met schaepen van doen?quote:Op maandag 5 november 2007 22:36 schreef barbaravanleeuwenhoek het volgende:
[..]
Maer manlief. Ghij weet toch dat Uuwen groote intelligentie op mij afstraelt? Deeze wonderlijcke plaets leert ons beiden veele nieuwerwetsche zaecken. Zoo heeft daernet iemand iets opghemerckt over klooneeren![]()
daarom dusquote:Op maandag 5 november 2007 22:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat klonen op zich niet verboden is? Alleen als je ermee blijft posten als je originele account (of een van je klonen) om een of andere reden geband is, wordt de rest ook in de ban gedaan.
Ik heb nog 5 MSN vensters... schiet niet op zoquote:Op maandag 5 november 2007 22:36 schreef Muck het volgende:
jezus christus wat gaan jullie snel! [afbeelding]
ik kan het niet bijhouden en ook nog breien [afbeelding]
wanneer heb ik die ook alweer voor het laatst gebruikt?quote:Op maandag 5 november 2007 22:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze zijn van een blauwe
eer-ik heeft ene legertje
en lenny die ook veel kloons heeft kan het goed met eerik![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 22:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze zijn van een blauwe [afbeelding]
en lenny die ook veel kloons heeft kan het goed met eerik [afbeelding]
Zeer mooi, schone dame!quote:Op maandag 5 november 2007 22:33 schreef barbaravanleeuwenhoek het volgende:
[..]
Den wonderlijcken nieuwen weereld. Heeft U een schoone reis gehad?
en ik verdenk polly ook wel van kloons....quote:Op maandag 5 november 2007 22:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze zijn van een blauwe
en lenny die ook veel kloons heeft kan het goed met eerik![]()
en die rare donkere vlek net boven de donkere rand ergens in het midden, of beetje aan de rechterkant van het midden moet weg?quote:Op maandag 5 november 2007 22:38 schreef OA het volgende:
Hier eer!
http://aycu32.webshots.com/image/33911/2002283702716687980_rs.jpg
Weet niet, tijd niet gezienquote:Op maandag 5 november 2007 22:41 schreef OA het volgende:
Zeg mensen, waar is Covie eigenlijk gebleven?![]()
Blijckbaer doen deeze wonderlijcke menschen hier het met menschen, lieve. Wellicht dat Heer Eer-ick er iets van af weet.quote:Op maandag 5 november 2007 22:38 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
klooneeren? dat had toch iets met schaepen van doen?
Iedereen heeft jegens iedereen verdenkingen!quote:Op maandag 5 november 2007 22:41 schreef Muck het volgende:
[..]
en ik verdenk polly ook wel van kloons....
En u moet uwe Muck-mensch ook nog tevreden zien te houden....quote:Op maandag 5 november 2007 22:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb nog 5 MSN vensters... schiet niet op zo![]()
Absoluut. Samen met lenny, samen, en dan lol hebbenquote:Op maandag 5 november 2007 22:41 schreef Muck het volgende:
[..]
en ik verdenk polly ook wel van kloons....
Rechts van het midden ja.quote:Op maandag 5 november 2007 22:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
en die rare donkere vlek net boven de donkere rand ergens in het midden, of beetje aan de rechterkant van het midden moet weg?
ja! nou je het zegt....quote:Op maandag 5 november 2007 22:41 schreef OA het volgende:
Zeg mensen, waar is Covie eigenlijk gebleven?![]()
Werkwerkwerkquote:Op maandag 5 november 2007 22:41 schreef OA het volgende:
Zeg mensen, waar is Covie eigenlijk gebleven? [afbeelding]
quote:Op maandag 5 november 2007 22:43 schreef OA het volgende:
[..]
Iedereen heeft jegens iedereen verdenkingen! [afbeelding]
Zo verschijnt schoonOA alleen als MPG er ook is.... [afbeelding]
Absoluut.quote:Op maandag 5 november 2007 22:43 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
En u moet uwe Muck-mensch ook nog tevreden zien te houden....
LIAR!quote:Op maandag 5 november 2007 22:45 schreef MPG het volgende:
[..]
[afbeelding] Ik heb GEEN kloons [afbeelding]
Ja ach allemaal classicsquote:Op maandag 5 november 2007 22:45 schreef Houniet het volgende:
frits [afbeelding]
@ JortK, herkenbare foto's !
Wat nouquote:
Met menschen?! Maar dat kán toch niet?quote:Op maandag 5 november 2007 22:42 schreef barbaravanleeuwenhoek het volgende:
[..]
Blijckbaer doen deeze wonderlijcke menschen hier het met menschen, lieve. Wellicht dat Heer Eer-ick er iets van af weet.
goh, net echtquote:Op maandag 5 november 2007 22:42 schreef JortK het volgende:
[ afbeelding ]
Zolang de klonen reageren ga ik door met babes posten, lijkt me een puick plan
quote:
Hehequote:Op maandag 5 november 2007 22:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Alsof het hele vrouwlijke lichaam daaruit bestaat :
Kan je die in originele grootte mailen naar mijn hotmailadres?quote:Op maandag 5 november 2007 22:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
http://i21.tinypic.com/2mz010g.jpg
zoiest?
sgoedquote:
dan kom ik mee ja /madquote:
Daar staat de originele grootte.quote:Op maandag 5 november 2007 22:50 schreef OA het volgende:
[..]
Kan je die in originele grootte mailen naar mijn hotmailadres?![]()
OA is weer tevredenquote:Op maandag 5 november 2007 22:50 schreef OA het volgende:
[..]
Kan je die in originele grootte mailen naar mijn hotmailadres?![]()
Zekersquote:
191 kb?quote:
Dat vraeg ick mijzelve ook af, lieve.. Wellicht dat de Heeren Eer-ick, Lennaert of Croschoover deeze vraeg kunnen beantwoorden.quote:Op maandag 5 november 2007 22:48 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Met menschen?! Maar dat kán toch niet?
Krijgen zij dan geen wol en hoefjens?
truste Jortquote:Op maandag 5 november 2007 22:53 schreef JortK het volgende:
* ]JortK is slapen [afbeelding] [afbeelding
Ok.quote:Op maandag 5 november 2007 22:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
weet niet, ik heb 'm opgeslagen, geedit, en weer opgeslagen.
quote:Op maandag 5 november 2007 22:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
klaar?
je behangplaksel zit weer op de muur?
quote:Op maandag 5 november 2007 22:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
klaar?
je behangplaksel zit weer op de muur?
wel.quote:
truste.quote:Op maandag 5 november 2007 22:58 schreef OA het volgende:
Ik ga ook slapen!![]()
Het was weer eens een ouderwets gezellig en druk KSC avondje! Het was me een waar genoegen!![]()
A demain.![]()
mooiquote:
ja, hé, ik post niet dat ik 'klaar ben' na het posten van allemaal half naakte wijvenquote:
Slaap lekker vriend!quote:Op maandag 5 november 2007 22:58 schreef OA het volgende:
Ik ga ook slapen!![]()
Het was weer eens een ouderwets gezellig en druk KSC avondje! Het was me een waar genoegen!![]()
A demain.![]()
Zou ook wel vrij apart zijn, wel leuk, maar apartquote:Op maandag 5 november 2007 23:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, hé, ik post niet dat ik 'klaar ben' na het posten van allemaal half naakte wijven
truste O.quote:Op maandag 5 november 2007 22:58 schreef OA het volgende:
Ik ga ook slapen! [afbeelding]
Het was weer eens een ouderwets gezellig en druk KSC avondje! Het was me een waar genoegen! [afbeelding]
A demain. [afbeelding]
Ick ben zeer benieuwd.quote:Op maandag 5 november 2007 22:53 schreef barbaravanleeuwenhoek het volgende:
[..]
Dat vraeg ick mijzelve ook af, lieve.. Wellicht dat de Heeren Eer-ick, Lennaert of Croschoover deeze vraeg kunnen beantwoorden.
quote:Op maandag 5 november 2007 23:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, hé, ik post niet dat ik 'klaar ben' na het posten van allemaal half naakte wijven [afbeelding]
Maer... Maer... Liefste... Dat zou den revooluutie beteekenen! Wij zullen op den brandstaepel eijndighen als den authoriteiten er lucht van krijghen!quote:Op maandag 5 november 2007 23:02 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Ick ben zeer benieuwd.
Wie weet kunnen we wel baanbrekend onderzoek gaan verrichten door wat zij weten te combineren met mijn dierkens!
Wat je zegtquote:
Ja, en dan te bedenken dat ik nog 5 msn vensters bij heb te houdenquote:
We moeten het schtil houden! Voor je het weet staan wij bekend als kettersch!quote:Op maandag 5 november 2007 23:05 schreef barbaravanleeuwenhoek het volgende:
[..]
Maer... Maer... Liefste... Dat zou den revooluutie beteekenen! Wij zullen op den brandstaepel eijndighen als den authoriteiten er lucht van krijghen!
Ja, wat nouquote:
daarom ben ik niet zovaak op msn. maar als ik op msn ben foeiquote:Op maandag 5 november 2007 23:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, en dan te bedenken dat ik nog 5 msn vensters bij heb te houden![]()
Sexueele intimidaatie!quote:Op maandag 5 november 2007 23:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ben daar niet van gediend
Uijteraerd, mijn liefste.quote:Op maandag 5 november 2007 23:09 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
We moeten het schtil houden! Voor je het weet staan wij bekend als kettersch!
5?! hoeveel vriendinnen hou je erop na?!quote:Op maandag 5 november 2007 23:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, en dan te bedenken dat ik nog 5 msn vensters bij heb te houden![]()
1quote:Op maandag 5 november 2007 23:11 schreef Muck het volgende:
[..]
5?! hoeveel vriendinnen hou je erop na?!
[afbeelding]
Nu maar hoopen dat Eer-ick, krossch en de anderen ons niet aangheven...quote:Op maandag 5 november 2007 23:11 schreef barbaravanleeuwenhoek het volgende:
[..]
Uijteraerd, mijn liefste.
half 12 pas?quote:Op maandag 5 november 2007 23:11 schreef motorbloempje het volgende:
dus... [afbeelding] [afbeelding]
had graag langer willen SC-en hier, maar moet morgen al om half 12 werken [afbeelding] , dus ga zo maar slapen [afbeelding] [afbeelding]
Ja, ga maar snel slapen! Al die klonen hierquote:Op maandag 5 november 2007 23:11 schreef motorbloempje het volgende:
dus...![]()
had graag langer willen SC-en hier, maar moet morgen al om half 12 werken, dus ga zo maar slapen
![]()
Ons aangheeven? Nee toch? Zoo zijn zij toch niet? Ick ben alleen bang voor Muck, zij isch hier de strenghe tante...quote:Op maandag 5 november 2007 23:13 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Nu maar hoopen dat Eer-ick, krossch en de anderen ons niet aangheven...
quote:Op maandag 5 november 2007 23:15 schreef barbaravanleeuwenhoek het volgende:
[..]
Ons aangheeven? Nee toch? Zoo zijn zij toch niet? Ick ben alleen bang voor Muck, zij isch hier de strenghe tante...
Het verpest de hele SCquote:Op maandag 5 november 2007 23:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, ga maar snel slapen! Al die klonen hier [afbeelding]
Laat ze gewoon een daagje meelezen hier johquote:Op maandag 5 november 2007 23:12 schreef MPG het volgende:
[..]
1
En ik heb een heel leger aan nieuwsgierige vrienden/kennisen die me het hemd van het lijf vragen over mijn nieuwe vriendinnetje![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 23:12 schreef MPG het volgende:
[..]
1
En ik heb een heel leger aan nieuwsgierige vrienden/kennisen die me het hemd van het lijf vragen over mijn nieuwe vriendinnetje![]()
Wat nou?quote:
Whehequote:Op maandag 5 november 2007 23:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Laat ze gewoon een daagje meelezen hier joh [afbeelding]
klonenquote:Op maandag 5 november 2007 23:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, ga maar snel slapen! Al die klonen hier![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 23:15 schreef barbaravanleeuwenhoek het volgende:
[..]
Ons aangheeven? Nee toch? Zoo zijn zij toch niet? Ick ben alleen bang voor Muck, zij isch hier de strenghe tante...
ik ookquote:Op maandag 5 november 2007 23:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
klonen [afbeelding] ik háát klonen [afbeelding] [afbeelding]
Wat insinueer jij nou weer frits? Met die kutsmiley?quote:Op maandag 5 november 2007 23:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
Heey, Muck daar ben je weer [afbeelding]
ik ben er de hele tijd al!quote:
Dat het enigszins toevallig is dat Muckje er niet is terwijl Toni er is. Ik insinueer nog niets, dat laat ik aan jouw interpretatie overquote:Op maandag 5 november 2007 23:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat insinueer jij nou weer frits? Met die kutsmiley?
Pics?quote:Op maandag 5 november 2007 23:21 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben er de hele tijd al!
en ik brei een toffe sjaal
koekiemonsterblauw en heeeeeeeeel zacht
*prrrrr
Als jij denkt dat je in je recht staat om mij een pomper te geven, namelijk nadat ik je opmerking belachelijk vind, mag je dat best doen.quote:
ik brei niet zo snel, maar zal even een foto voor je makenquote:
Tofquote:Op maandag 5 november 2007 23:21 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben er de hele tijd al! [afbeelding]
en ik brei een toffe sjaal [afbeelding]
koekiemonsterblauw en heeeeeeeeel zacht [afbeelding]
*prrrrr
Ik durf niet naar utereg.. dalijk word ik beschotenquote:Op maandag 5 november 2007 23:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Als jij denkt dat je in je recht staat om mij een pomper te geven, namelijk nadat ik je opmerking belachelijk vind, mag je dat best doen.
Ja, we houden hier van schietenquote:Op maandag 5 november 2007 23:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik durf niet naar utereg.. dalijk word ik beschoten![]()
Is goed lieverd!quote:Op maandag 5 november 2007 23:25 schreef Muck het volgende:
hmm, ik doe het morgen wel even bij daglicht, nu wordt het een hele gare foto
Lieverd????quote:Op maandag 5 november 2007 23:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Is goed lieverd! [afbeelding]
quote:Op maandag 5 november 2007 23:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
"In Limburg is echt iedereen welkom" Ja ja ja ja ja
tofquote:Op maandag 5 november 2007 23:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik durf niet naar utereg.. dalijk word ik beschoten![]()
Ja, sorryquote:Op maandag 5 november 2007 23:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Lieverd????
Zeg
Vriend, collega... je blijft wel met je vingers van MIJN Muckie af he
[..]![]()
Die wonen toch in Wijk?quote:Op maandag 5 november 2007 23:28 schreef Muck het volgende:
[..]
tof
een vriendje dat mijn ouders nooit zal ontmoeten
Ik heb het over de STAD utereg.. Wijk durf ik wel heenquote:Op maandag 5 november 2007 23:28 schreef Muck het volgende:
[..]
tof [afbeelding]
een vriendje dat mijn ouders nooit zal ontmoeten [afbeelding]
Whehe. Het is je vergevenquote:Op maandag 5 november 2007 23:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, sorry [afbeelding] Ik wilde erna nog vragen of 'lieverd' niet een der jullie koosnaampjes is. Maar bij deze mijn nederige excuses [afbeelding] [afbeelding]
uhuh, maar dan moet je toch echt door Utrechtquote:
Neuh. Ik rij naar Tiel, en dan jaag ik binnendoorquote:Op maandag 5 november 2007 23:30 schreef Muck het volgende:
[..]
uhuh, maar dan moet je toch echt door Utrecht [afbeelding]
Ze schieten hier in heel de provincie hoorquote:Op maandag 5 november 2007 23:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb het over de STAD utereg.. Wijk durf ik wel heen![]()
[..]
Whehe. Het is je vergeven![]()
huuuuuuuuquote:Op maandag 5 november 2007 23:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ze schieten hier in heel de provincie hoor [afbeelding]
vooruit dan maarquote:Op maandag 5 november 2007 23:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb het over de STAD utereg.. Wijk durf ik wel heen![]()
quote:[..]
Whehe. Het is je vergeven![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 23:33 schreef MPG het volgende:
[..]
huuuuuuuu
Dan rij ik dus wel via Tiel naar wijk, kom ik maar HEEL klein stukkie in utereg![]()
quote:
huuuuuuuuquote:Op maandag 5 november 2007 23:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ze schieten hier in heel de provincie hoor [afbeelding]
jaquote:Op maandag 5 november 2007 23:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ze schieten hier in heel de provincie hoor
je hebt hem zelf aan de telefoon gehadquote:
das goedquote:Op maandag 5 november 2007 23:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zullen we binnenkort gaan schieten muck?
Als je keer bij ouders bent?
Ja, kan me niet heugen hoe ie klonk.quote:Op maandag 5 november 2007 23:38 schreef Muck het volgende:
[..]
je hebt hem zelf aan de telefoon gehad
Welgodverdomme! Wat is dit voor een KUTkloonquote:Op maandag 5 november 2007 23:37 schreef MPzachteG het volgende:
[..]
huuuuuuuu
Dan rij ik dus wel via Tiel naar wijk, kom ik maar HEEL klein stukkie in utereg [afbeelding]
JIj wel, met je Zuid-Hollands accent met die RRRrollende errrrquote:Op maandag 5 november 2007 23:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, kan me niet heugen hoe ie klonk.
Ik weet alleen dat ik 't niet verwacht had hoe ie klonk
quote:
errrrrrhquote:Op maandag 5 november 2007 23:40 schreef MPG het volgende:
[..]
JIj wel, met je Zuid-Hollands accent met die RRRrollende errrr
verrek, nu zie ik het pasquote:Op maandag 5 november 2007 23:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Welgodverdomme! Wat is dit voor een KUTkloon
EER-IK??????????
Frietquote:Op maandag 5 november 2007 23:41 schreef eer-ik het volgende:
frits, wat is ook alweer abn voor patat [afbeelding]
en ik dan? klonk ik zoals je verwacht had?quote:Op maandag 5 november 2007 23:40 schreef MPG het volgende:
[..]
JIj wel, met je Zuid-Hollands accent met die RRRrollende errrr
Niet helemaal, ik had iets meer ingeburgerde arnhemse accenten verwachtquote:Op maandag 5 november 2007 23:42 schreef Muck het volgende:
[..]
en ik dan? klonk ik zoals je verwacht had?
quote:Op maandag 5 november 2007 23:39 schreef MPG het volgende:
[..]
EER-IK??????????
Of Lenny, die kan het ook goed zijnquote:Op maandag 5 november 2007 23:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ohja, ik ben weer de lul [afbeelding]
wacht maar tot ik een keer heel moe of heel boos benquote:Op maandag 5 november 2007 23:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet helemaal, ik had iets meer ingeburgerde arnhemse accenten verwacht
En ik dan?
quote:Op maandag 5 november 2007 23:44 schreef MPzachteG het volgende:
gggrrrrrr
Mijn vader komt uit Haarlem, de bakermat voor het (voorheen) ABN en het is betatquote:Op maandag 5 november 2007 23:41 schreef eer-ik het volgende:
frits, wat is ook alweer abn voor patat
Hoezow?quote:Op maandag 5 november 2007 23:45 schreef Muck het volgende:
[..]
wacht maar tot ik een keer heel moe of heel boos ben [afbeelding]
En viel dat mee of tegen?quote:jij? jij klonk als een echt limbo [afbeelding]
laat nou maar schat, dat gaat je niet lukkenquote:Op maandag 5 november 2007 23:44 schreef MPzachteG het volgende:
gggrrrrrr
Neuh...quote:Op maandag 5 november 2007 23:46 schreef Muck het volgende:
[..]
die fuckt nooit met usernames [afbeelding]
ja, kap eensquote:
Hij heeft nu verantwoordelijkheden hequote:Op maandag 5 november 2007 23:39 schreef MPG het volgende:
[..]
EER-IK??????????
Heyquote:Op maandag 5 november 2007 23:47 schreef Muck het volgende:
[..]
laat nou maar schat, dat gaat je niet lukken [afbeelding]
Das waarquote:Op maandag 5 november 2007 23:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hij heeft nu verantwoordelijkheden he [afbeelding]
Preciesquote:Op maandag 5 november 2007 23:48 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, kap eens [afbeelding]
blijf van mijn MPG af [afbeelding]
alleen ik mag zijn accent belachelijk maken!
FRIETquote:Op maandag 5 november 2007 23:48 schreef eer-ik het volgende:
betat ja [afbeelding]
betatje met [afbeelding]
dan val ik terug in mijn uteregsquote:
meequote:[..]
En viel dat mee of tegen?
bettieakkemaaiquote:Op maandag 5 november 2007 23:50 schreef Muck het volgende:
[..]
dan val ik terug in mijn uteregs [afbeelding]
hihiquote:
FRIET!!!quote:
Echt nietquote:Op maandag 5 november 2007 23:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
Wij mogen ook heus wel M's accent belachelijk maken hoor [afbeelding]
Ja, en dat komt omdat jij me nooit beltquote:Op maandag 5 november 2007 23:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Echt niet
Jij hebt me zelfs nooit horen praten![]()
Eensquote:
Omdat ik je nr niet hebquote:Op maandag 5 november 2007 23:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, en dat komt omdat jij me nooit belt [afbeelding]
zulke dingen jaquote:
en dan bloos je er ook nog bijquote:[..]
hihi![]()
Grote jongenquote:Op maandag 5 november 2007 23:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
klopt wel, ik heb geen kloon meer aangemaakt sinds ik mod ben
quote:
hihiquote:
quote:Op maandag 5 november 2007 23:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
Wij mogen ook heus wel M's accent belachelijk maken hoor![]()
zal ik je bellen?quote:Op maandag 5 november 2007 23:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, en dat komt omdat jij me nooit belt![]()
sowiesoquote:Op maandag 5 november 2007 23:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
Wij mogen ook heus wel M's accent belachelijk maken hoor![]()
quote:
Heul nietquote:
quote:
truste fritsquote:
Dag vriend/collegaquote:Op maandag 5 november 2007 23:59 schreef MPG het volgende:
[..]
truste frits![]()
nu ga ik echt, Muckie kom je mee?
zal ik jóú bellen?quote:
jaquote:Op maandag 5 november 2007 23:59 schreef MPG het volgende:
[..]
truste frits![]()
nu ga ik echt, Muckie kom je mee?
probablyquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:06 schreef MPzachteG het volgende:
zijn die 2 eindelijk weg?!
jammerquote:
jo ltrquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:12 schreef MPzachteG het volgende:
[..]
jammer
dan ga ik ook maar slapen denk ik.
Goedenacht
Eerst nog PMquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:12 schreef MPzachteG het volgende:
[..]
jammer
dan ga ik ook maar slapen denk ik.
Goedenacht
je hebt al antwoordquote:
Waarom is het voor jou pas middag?quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, en dat terwijl voor mij de middag pas bezig is
Waar blijft indah
Ja ach. Ik weet niet wie de TS was hierquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:33 schreef eer-ik het volgende:
dit topic had zulks een goeie tt, dat is in een korte tijd bijna vol is geraakt
ik gok dat ik dat wasquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja ach. Ik weet niet wie de TS was hier![]()
het schijnt zo ;pquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Vandaar die blauwe tint rondom jouw naam![]()
zullen we voor de grap binnenkort een keer een ochtendje danwel middagje bij B gaan werken?quote:
Wat hejje 'daan dan?quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:41 schreef Houniet het volgende:
heb me toch een pijn aan me dak gekregen![]()
Dat wordt me iets te ral, ik wil er wel heen, maar werkenquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zullen we voor de grap binnenkort een keer een ochtendje danwel middagje bij B gaan werken?
Liefst ochtendje, en dan in de pauze zeggen als B vraagt: zijn jullie er na de middag nog?
'Nee'
ja joh, just for fun.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat wordt me iets te ral, ik wil er wel heen, maar werken
Kutloon
Die dag zal nog wel even op zich laten wachten denk ikquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja joh, just for fun.
Beetje kutten daar met het personeel
Gewoon op een dag dat we toch niks beters te doen hebben
weinig gegeten, monitor staren en moe. combinatie van 1+1 denk kquote:
ik heb voorlopig weinig te doenquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Die dag zal nog wel even op zich laten wachten denk ik![]()
Ga lekker slapen jonge!quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
weinig gegeten, monitor staren en moe. combinatie van 1+1 denk k
weinig eten ga je niet kapot aan hoor, kijk naar mij, ik leef nog steedsquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
weinig gegeten, monitor staren en moe. combinatie van 1+1 denk k
dat is waarquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
weinig eten ga je niet kapot aan hoor, kijk naar mij, ik leef nog steeds
wachten op die rare indo die hier wel eens loopt.quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
Het ging snel vanavond, maar nu is echt iedereen weg
Wat dan?quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wachten op die rare indo die hier wel eens loopt.
As a matter of fact, ik heb nog een appel met hem te schillen
Ja, kloptquote:Op dinsdag 6 november 2007 01:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste hit op google voor 'pomper'![]()
Heb jij die pics nog ergens gevondenquote:Op dinsdag 6 november 2007 01:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
Als je dat ding op je oog krijgt, ben je niet heel blij denk ik
Mij ook nietquote:Op dinsdag 6 november 2007 01:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, maar de aanleiding daarvoor is me dan nog niet duidelijk![]()
Neequote:Op dinsdag 6 november 2007 01:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb jij die pics nog ergens gevonden
Sandarquote:Op dinsdag 6 november 2007 01:58 schreef Sander170 het volgende:
Een hele goedenacht allemaal.
Koffie lekker hoor.
Ik was een beetje ongeduldigquote:
Ok.quote:Op dinsdag 6 november 2007 02:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik was een beetje ongeduldig![]()
Indah!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |