en die rare donkere vlek net boven de donkere rand ergens in het midden, of beetje aan de rechterkant van het midden moet weg?quote:Op maandag 5 november 2007 22:38 schreef OA het volgende:
Hier eer!
http://aycu32.webshots.com/image/33911/2002283702716687980_rs.jpg
Weet niet, tijd niet gezienquote:Op maandag 5 november 2007 22:41 schreef OA het volgende:
Zeg mensen, waar is Covie eigenlijk gebleven?![]()
Blijckbaer doen deeze wonderlijcke menschen hier het met menschen, lieve. Wellicht dat Heer Eer-ick er iets van af weet.quote:Op maandag 5 november 2007 22:38 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
klooneeren? dat had toch iets met schaepen van doen?
Iedereen heeft jegens iedereen verdenkingen!quote:Op maandag 5 november 2007 22:41 schreef Muck het volgende:
[..]
en ik verdenk polly ook wel van kloons....
En u moet uwe Muck-mensch ook nog tevreden zien te houden....quote:Op maandag 5 november 2007 22:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb nog 5 MSN vensters... schiet niet op zo![]()
Absoluut. Samen met lenny, samen, en dan lol hebbenquote:Op maandag 5 november 2007 22:41 schreef Muck het volgende:
[..]
en ik verdenk polly ook wel van kloons....
Rechts van het midden ja.quote:Op maandag 5 november 2007 22:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
en die rare donkere vlek net boven de donkere rand ergens in het midden, of beetje aan de rechterkant van het midden moet weg?
ja! nou je het zegt....quote:Op maandag 5 november 2007 22:41 schreef OA het volgende:
Zeg mensen, waar is Covie eigenlijk gebleven?![]()
Werkwerkwerkquote:Op maandag 5 november 2007 22:41 schreef OA het volgende:
Zeg mensen, waar is Covie eigenlijk gebleven? [afbeelding]
quote:Op maandag 5 november 2007 22:43 schreef OA het volgende:
[..]
Iedereen heeft jegens iedereen verdenkingen! [afbeelding]
Zo verschijnt schoonOA alleen als MPG er ook is.... [afbeelding]
Absoluut.quote:Op maandag 5 november 2007 22:43 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
En u moet uwe Muck-mensch ook nog tevreden zien te houden....
LIAR!quote:Op maandag 5 november 2007 22:45 schreef MPG het volgende:
[..]
[afbeelding] Ik heb GEEN kloons [afbeelding]
Ja ach allemaal classicsquote:Op maandag 5 november 2007 22:45 schreef Houniet het volgende:
frits [afbeelding]
@ JortK, herkenbare foto's !
Wat nouquote:
Met menschen?! Maar dat kán toch niet?quote:Op maandag 5 november 2007 22:42 schreef barbaravanleeuwenhoek het volgende:
[..]
Blijckbaer doen deeze wonderlijcke menschen hier het met menschen, lieve. Wellicht dat Heer Eer-ick er iets van af weet.
goh, net echtquote:Op maandag 5 november 2007 22:42 schreef JortK het volgende:
[ afbeelding ]
Zolang de klonen reageren ga ik door met babes posten, lijkt me een puick plan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |