sgoedquote:
dan kom ik mee ja /madquote:
Daar staat de originele grootte.quote:Op maandag 5 november 2007 22:50 schreef OA het volgende:
[..]
Kan je die in originele grootte mailen naar mijn hotmailadres?![]()
OA is weer tevredenquote:Op maandag 5 november 2007 22:50 schreef OA het volgende:
[..]
Kan je die in originele grootte mailen naar mijn hotmailadres?![]()
Zekersquote:
191 kb?quote:
Dat vraeg ick mijzelve ook af, lieve.. Wellicht dat de Heeren Eer-ick, Lennaert of Croschoover deeze vraeg kunnen beantwoorden.quote:Op maandag 5 november 2007 22:48 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Met menschen?! Maar dat kán toch niet?
Krijgen zij dan geen wol en hoefjens?
truste Jortquote:Op maandag 5 november 2007 22:53 schreef JortK het volgende:
* ]JortK is slapen [afbeelding] [afbeelding
Ok.quote:Op maandag 5 november 2007 22:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
weet niet, ik heb 'm opgeslagen, geedit, en weer opgeslagen.
quote:Op maandag 5 november 2007 22:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
klaar?
je behangplaksel zit weer op de muur?
quote:Op maandag 5 november 2007 22:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
klaar?
je behangplaksel zit weer op de muur?
wel.quote:
truste.quote:Op maandag 5 november 2007 22:58 schreef OA het volgende:
Ik ga ook slapen!![]()
Het was weer eens een ouderwets gezellig en druk KSC avondje! Het was me een waar genoegen!![]()
A demain.![]()
mooiquote:
ja, hé, ik post niet dat ik 'klaar ben' na het posten van allemaal half naakte wijvenquote:
Slaap lekker vriend!quote:Op maandag 5 november 2007 22:58 schreef OA het volgende:
Ik ga ook slapen!![]()
Het was weer eens een ouderwets gezellig en druk KSC avondje! Het was me een waar genoegen!![]()
A demain.![]()
Zou ook wel vrij apart zijn, wel leuk, maar apartquote:Op maandag 5 november 2007 23:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, hé, ik post niet dat ik 'klaar ben' na het posten van allemaal half naakte wijven
truste O.quote:Op maandag 5 november 2007 22:58 schreef OA het volgende:
Ik ga ook slapen! [afbeelding]
Het was weer eens een ouderwets gezellig en druk KSC avondje! Het was me een waar genoegen! [afbeelding]
A demain. [afbeelding]
Ick ben zeer benieuwd.quote:Op maandag 5 november 2007 22:53 schreef barbaravanleeuwenhoek het volgende:
[..]
Dat vraeg ick mijzelve ook af, lieve.. Wellicht dat de Heeren Eer-ick, Lennaert of Croschoover deeze vraeg kunnen beantwoorden.
quote:Op maandag 5 november 2007 23:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, hé, ik post niet dat ik 'klaar ben' na het posten van allemaal half naakte wijven [afbeelding]
Maer... Maer... Liefste... Dat zou den revooluutie beteekenen! Wij zullen op den brandstaepel eijndighen als den authoriteiten er lucht van krijghen!quote:Op maandag 5 november 2007 23:02 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Ick ben zeer benieuwd.
Wie weet kunnen we wel baanbrekend onderzoek gaan verrichten door wat zij weten te combineren met mijn dierkens!
Wat je zegtquote:
Ja, en dan te bedenken dat ik nog 5 msn vensters bij heb te houdenquote:
We moeten het schtil houden! Voor je het weet staan wij bekend als kettersch!quote:Op maandag 5 november 2007 23:05 schreef barbaravanleeuwenhoek het volgende:
[..]
Maer... Maer... Liefste... Dat zou den revooluutie beteekenen! Wij zullen op den brandstaepel eijndighen als den authoriteiten er lucht van krijghen!
Ja, wat nouquote:
daarom ben ik niet zovaak op msn. maar als ik op msn ben foeiquote:Op maandag 5 november 2007 23:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, en dan te bedenken dat ik nog 5 msn vensters bij heb te houden![]()
Sexueele intimidaatie!quote:Op maandag 5 november 2007 23:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ben daar niet van gediend
Uijteraerd, mijn liefste.quote:Op maandag 5 november 2007 23:09 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
We moeten het schtil houden! Voor je het weet staan wij bekend als kettersch!
5?! hoeveel vriendinnen hou je erop na?!quote:Op maandag 5 november 2007 23:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, en dan te bedenken dat ik nog 5 msn vensters bij heb te houden![]()
1quote:Op maandag 5 november 2007 23:11 schreef Muck het volgende:
[..]
5?! hoeveel vriendinnen hou je erop na?!
[afbeelding]
Nu maar hoopen dat Eer-ick, krossch en de anderen ons niet aangheven...quote:Op maandag 5 november 2007 23:11 schreef barbaravanleeuwenhoek het volgende:
[..]
Uijteraerd, mijn liefste.
half 12 pas?quote:Op maandag 5 november 2007 23:11 schreef motorbloempje het volgende:
dus... [afbeelding] [afbeelding]
had graag langer willen SC-en hier, maar moet morgen al om half 12 werken [afbeelding] , dus ga zo maar slapen [afbeelding] [afbeelding]
Ja, ga maar snel slapen! Al die klonen hierquote:Op maandag 5 november 2007 23:11 schreef motorbloempje het volgende:
dus...![]()
had graag langer willen SC-en hier, maar moet morgen al om half 12 werken, dus ga zo maar slapen
![]()
Ons aangheeven? Nee toch? Zoo zijn zij toch niet? Ick ben alleen bang voor Muck, zij isch hier de strenghe tante...quote:Op maandag 5 november 2007 23:13 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Nu maar hoopen dat Eer-ick, krossch en de anderen ons niet aangheven...
quote:Op maandag 5 november 2007 23:15 schreef barbaravanleeuwenhoek het volgende:
[..]
Ons aangheeven? Nee toch? Zoo zijn zij toch niet? Ick ben alleen bang voor Muck, zij isch hier de strenghe tante...
Het verpest de hele SCquote:Op maandag 5 november 2007 23:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, ga maar snel slapen! Al die klonen hier [afbeelding]
Laat ze gewoon een daagje meelezen hier johquote:Op maandag 5 november 2007 23:12 schreef MPG het volgende:
[..]
1
En ik heb een heel leger aan nieuwsgierige vrienden/kennisen die me het hemd van het lijf vragen over mijn nieuwe vriendinnetje![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 23:12 schreef MPG het volgende:
[..]
1
En ik heb een heel leger aan nieuwsgierige vrienden/kennisen die me het hemd van het lijf vragen over mijn nieuwe vriendinnetje![]()
Wat nou?quote:
Whehequote:Op maandag 5 november 2007 23:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Laat ze gewoon een daagje meelezen hier joh [afbeelding]
klonenquote:Op maandag 5 november 2007 23:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, ga maar snel slapen! Al die klonen hier![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 23:15 schreef barbaravanleeuwenhoek het volgende:
[..]
Ons aangheeven? Nee toch? Zoo zijn zij toch niet? Ick ben alleen bang voor Muck, zij isch hier de strenghe tante...
ik ookquote:Op maandag 5 november 2007 23:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
klonen [afbeelding] ik háát klonen [afbeelding] [afbeelding]
Wat insinueer jij nou weer frits? Met die kutsmiley?quote:Op maandag 5 november 2007 23:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
Heey, Muck daar ben je weer [afbeelding]
ik ben er de hele tijd al!quote:
Dat het enigszins toevallig is dat Muckje er niet is terwijl Toni er is. Ik insinueer nog niets, dat laat ik aan jouw interpretatie overquote:Op maandag 5 november 2007 23:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat insinueer jij nou weer frits? Met die kutsmiley?
Pics?quote:Op maandag 5 november 2007 23:21 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben er de hele tijd al!
en ik brei een toffe sjaal
koekiemonsterblauw en heeeeeeeeel zacht
*prrrrr
Als jij denkt dat je in je recht staat om mij een pomper te geven, namelijk nadat ik je opmerking belachelijk vind, mag je dat best doen.quote:
ik brei niet zo snel, maar zal even een foto voor je makenquote:
Tofquote:Op maandag 5 november 2007 23:21 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben er de hele tijd al! [afbeelding]
en ik brei een toffe sjaal [afbeelding]
koekiemonsterblauw en heeeeeeeeel zacht [afbeelding]
*prrrrr
Ik durf niet naar utereg.. dalijk word ik beschotenquote:Op maandag 5 november 2007 23:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Als jij denkt dat je in je recht staat om mij een pomper te geven, namelijk nadat ik je opmerking belachelijk vind, mag je dat best doen.
Ja, we houden hier van schietenquote:Op maandag 5 november 2007 23:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik durf niet naar utereg.. dalijk word ik beschoten![]()
Is goed lieverd!quote:Op maandag 5 november 2007 23:25 schreef Muck het volgende:
hmm, ik doe het morgen wel even bij daglicht, nu wordt het een hele gare foto
Lieverd????quote:Op maandag 5 november 2007 23:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Is goed lieverd! [afbeelding]
quote:Op maandag 5 november 2007 23:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
"In Limburg is echt iedereen welkom" Ja ja ja ja ja
tofquote:Op maandag 5 november 2007 23:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik durf niet naar utereg.. dalijk word ik beschoten![]()
Ja, sorryquote:Op maandag 5 november 2007 23:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Lieverd????
Zeg
Vriend, collega... je blijft wel met je vingers van MIJN Muckie af he
[..]![]()
Die wonen toch in Wijk?quote:Op maandag 5 november 2007 23:28 schreef Muck het volgende:
[..]
tof
een vriendje dat mijn ouders nooit zal ontmoeten
Ik heb het over de STAD utereg.. Wijk durf ik wel heenquote:Op maandag 5 november 2007 23:28 schreef Muck het volgende:
[..]
tof [afbeelding]
een vriendje dat mijn ouders nooit zal ontmoeten [afbeelding]
Whehe. Het is je vergevenquote:Op maandag 5 november 2007 23:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, sorry [afbeelding] Ik wilde erna nog vragen of 'lieverd' niet een der jullie koosnaampjes is. Maar bij deze mijn nederige excuses [afbeelding] [afbeelding]
uhuh, maar dan moet je toch echt door Utrechtquote:
Neuh. Ik rij naar Tiel, en dan jaag ik binnendoorquote:Op maandag 5 november 2007 23:30 schreef Muck het volgende:
[..]
uhuh, maar dan moet je toch echt door Utrecht [afbeelding]
Ze schieten hier in heel de provincie hoorquote:Op maandag 5 november 2007 23:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb het over de STAD utereg.. Wijk durf ik wel heen![]()
[..]
Whehe. Het is je vergeven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |