ja, hé, ik post niet dat ik 'klaar ben' na het posten van allemaal half naakte wijvenquote:
Slaap lekker vriend!quote:Op maandag 5 november 2007 22:58 schreef OA het volgende:
Ik ga ook slapen!![]()
Het was weer eens een ouderwets gezellig en druk KSC avondje! Het was me een waar genoegen!![]()
A demain.![]()
Zou ook wel vrij apart zijn, wel leuk, maar apartquote:Op maandag 5 november 2007 23:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, hé, ik post niet dat ik 'klaar ben' na het posten van allemaal half naakte wijven
truste O.quote:Op maandag 5 november 2007 22:58 schreef OA het volgende:
Ik ga ook slapen! [afbeelding]
Het was weer eens een ouderwets gezellig en druk KSC avondje! Het was me een waar genoegen! [afbeelding]
A demain. [afbeelding]
Ick ben zeer benieuwd.quote:Op maandag 5 november 2007 22:53 schreef barbaravanleeuwenhoek het volgende:
[..]
Dat vraeg ick mijzelve ook af, lieve.. Wellicht dat de Heeren Eer-ick, Lennaert of Croschoover deeze vraeg kunnen beantwoorden.
quote:Op maandag 5 november 2007 23:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, hé, ik post niet dat ik 'klaar ben' na het posten van allemaal half naakte wijven [afbeelding]
Maer... Maer... Liefste... Dat zou den revooluutie beteekenen! Wij zullen op den brandstaepel eijndighen als den authoriteiten er lucht van krijghen!quote:Op maandag 5 november 2007 23:02 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Ick ben zeer benieuwd.
Wie weet kunnen we wel baanbrekend onderzoek gaan verrichten door wat zij weten te combineren met mijn dierkens!
Wat je zegtquote:
Ja, en dan te bedenken dat ik nog 5 msn vensters bij heb te houdenquote:
We moeten het schtil houden! Voor je het weet staan wij bekend als kettersch!quote:Op maandag 5 november 2007 23:05 schreef barbaravanleeuwenhoek het volgende:
[..]
Maer... Maer... Liefste... Dat zou den revooluutie beteekenen! Wij zullen op den brandstaepel eijndighen als den authoriteiten er lucht van krijghen!
Ja, wat nouquote:
daarom ben ik niet zovaak op msn. maar als ik op msn ben foeiquote:Op maandag 5 november 2007 23:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, en dan te bedenken dat ik nog 5 msn vensters bij heb te houden![]()
Sexueele intimidaatie!quote:Op maandag 5 november 2007 23:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ben daar niet van gediend
Uijteraerd, mijn liefste.quote:Op maandag 5 november 2007 23:09 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
We moeten het schtil houden! Voor je het weet staan wij bekend als kettersch!
5?! hoeveel vriendinnen hou je erop na?!quote:Op maandag 5 november 2007 23:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, en dan te bedenken dat ik nog 5 msn vensters bij heb te houden![]()
1quote:Op maandag 5 november 2007 23:11 schreef Muck het volgende:
[..]
5?! hoeveel vriendinnen hou je erop na?!
[afbeelding]
Nu maar hoopen dat Eer-ick, krossch en de anderen ons niet aangheven...quote:Op maandag 5 november 2007 23:11 schreef barbaravanleeuwenhoek het volgende:
[..]
Uijteraerd, mijn liefste.
half 12 pas?quote:Op maandag 5 november 2007 23:11 schreef motorbloempje het volgende:
dus... [afbeelding] [afbeelding]
had graag langer willen SC-en hier, maar moet morgen al om half 12 werken [afbeelding] , dus ga zo maar slapen [afbeelding] [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |