Heer Eer-ick! Hoe maeckt U het?quote:Op maandag 5 november 2007 22:17 schreef eer-ik het volgende:
gaerne
Wat mijn echtghenoot zegtquote:Op maandag 5 november 2007 22:20 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Heer Eer-ick! Hoe maeckt U het?
Best.quote:Op maandag 5 november 2007 22:20 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Heer Eer-ick! Hoe maeckt U het?
+ pics?quote:Op maandag 5 november 2007 22:25 schreef OA het volgende:
Zo, weer een stukje van mijn reisverslag geschreven!![]()
Fastchat ftw!quote:
Ja, 2 slechtsquote:
Waer bent U heen gheweest, heer met den nieuwerwetschen machien in Uw naemplaetje?quote:Op maandag 5 november 2007 22:25 schreef OA het volgende:
Zo, weer een stukje van mijn reisverslag geschreven!![]()
Ach lieve, jij hier?quote:Op maandag 5 november 2007 22:24 schreef barbaravanleeuwenhoek het volgende:
[..]
Wat mijn echtghenoot zegt
Wat je zegtquote:
hili, Zuid America, kolonie van de Spaanse Republiek.quote:Op maandag 5 november 2007 22:27 schreef barbaravanleeuwenhoek het volgende:
[..]
Waer bent U heen gheweest, heer met den nieuwerwetschen machien in Uw naemplaetje?
tutoyeren ftw jaquote:Op maandag 5 november 2007 22:30 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Ah, tutoyeren wij elkaar tegenwoordig? Dat doet mij deughd.
Met mij gaat het zeer wel. Dank je
Ja, maar vrouwmensch, ick had nooit en te nimmer verwacht dat gij het ook daadwerkelijk zou vinden!quote:Op maandag 5 november 2007 22:29 schreef barbaravanleeuwenhoek het volgende:
[..]
Ja schat, gij hebt mij toch zelve op deezen wonderlijcken plaets gheweezen?
ke vorm?quote:Op maandag 5 november 2007 22:31 schreef eer-ik het volgende:
OA, pass mij die plaat eens die je verbouwd wilde hebben.
PS staat nu open nml
Den wonderlijcken nieuwen weereld. Heeft U een schoone reis gehad?quote:Op maandag 5 november 2007 22:31 schreef OA het volgende:
C
[..]
hili, Zuid America, kolonie van de Spaanse Republiek.
Hoef je je niet voor te schamen, overkomt de besten wle eensquote:Op maandag 5 november 2007 22:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik heb een hele topic gemist geloof ik [afbeelding].
Maer manlief. Ghij weet toch dat Uuwen groote intelligentie op mij afstraelt? Deeze wonderlijcke plaets leert ons beiden veele nieuwerwetsche zaecken. Zoo heeft daernet iemand iets opghemerckt over klooneerenquote:Op maandag 5 november 2007 22:33 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Ja, maar vrouwmensch, ick had nooit en te nimmer verwacht dat gij het ook daadwerkelijk zou vinden!
Zulks een wonderlijcke dingen leer ik hier!
Omdat klonen op zich niet verboden is? Alleen als je ermee blijft posten als je originele account (of een van je klonen) om een of andere reden geband is, wordt de rest ook in de ban gedaan.quote:Op maandag 5 november 2007 22:34 schreef JortK het volgende:
Ff een serieuze vraag... er loopt hier zoveel blauw rondt, waarom worden die klonen niet gebanned?
dat is een goedequote:Op maandag 5 november 2007 22:34 schreef JortK het volgende:
Ff een serieuze vraag... er loopt hier zoveel blauw rondt, waarom worden die klonen niet gebanned?
Dat blijktquote:Op maandag 5 november 2007 22:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoef je je niet voor te schamen, overkomt de besten wle eens![]()
Ze zijn van een blauwequote:Op maandag 5 november 2007 22:34 schreef JortK het volgende:
klooneeren? dat had toch iets met schaepen van doen?quote:Op maandag 5 november 2007 22:36 schreef barbaravanleeuwenhoek het volgende:
[..]
Maer manlief. Ghij weet toch dat Uuwen groote intelligentie op mij afstraelt? Deeze wonderlijcke plaets leert ons beiden veele nieuwerwetsche zaecken. Zoo heeft daernet iemand iets opghemerckt over klooneeren![]()
daarom dusquote:Op maandag 5 november 2007 22:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat klonen op zich niet verboden is? Alleen als je ermee blijft posten als je originele account (of een van je klonen) om een of andere reden geband is, wordt de rest ook in de ban gedaan.
Ik heb nog 5 MSN vensters... schiet niet op zoquote:Op maandag 5 november 2007 22:36 schreef Muck het volgende:
jezus christus wat gaan jullie snel! [afbeelding]
ik kan het niet bijhouden en ook nog breien [afbeelding]
wanneer heb ik die ook alweer voor het laatst gebruikt?quote:Op maandag 5 november 2007 22:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze zijn van een blauwe
eer-ik heeft ene legertje
en lenny die ook veel kloons heeft kan het goed met eerik![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 22:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze zijn van een blauwe [afbeelding]
en lenny die ook veel kloons heeft kan het goed met eerik [afbeelding]
Zeer mooi, schone dame!quote:Op maandag 5 november 2007 22:33 schreef barbaravanleeuwenhoek het volgende:
[..]
Den wonderlijcken nieuwen weereld. Heeft U een schoone reis gehad?
en ik verdenk polly ook wel van kloons....quote:Op maandag 5 november 2007 22:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze zijn van een blauwe
en lenny die ook veel kloons heeft kan het goed met eerik![]()
en die rare donkere vlek net boven de donkere rand ergens in het midden, of beetje aan de rechterkant van het midden moet weg?quote:Op maandag 5 november 2007 22:38 schreef OA het volgende:
Hier eer!
http://aycu32.webshots.com/image/33911/2002283702716687980_rs.jpg
Weet niet, tijd niet gezienquote:Op maandag 5 november 2007 22:41 schreef OA het volgende:
Zeg mensen, waar is Covie eigenlijk gebleven?![]()
Blijckbaer doen deeze wonderlijcke menschen hier het met menschen, lieve. Wellicht dat Heer Eer-ick er iets van af weet.quote:Op maandag 5 november 2007 22:38 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
klooneeren? dat had toch iets met schaepen van doen?
Iedereen heeft jegens iedereen verdenkingen!quote:Op maandag 5 november 2007 22:41 schreef Muck het volgende:
[..]
en ik verdenk polly ook wel van kloons....
En u moet uwe Muck-mensch ook nog tevreden zien te houden....quote:Op maandag 5 november 2007 22:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb nog 5 MSN vensters... schiet niet op zo![]()
Absoluut. Samen met lenny, samen, en dan lol hebbenquote:Op maandag 5 november 2007 22:41 schreef Muck het volgende:
[..]
en ik verdenk polly ook wel van kloons....
Rechts van het midden ja.quote:Op maandag 5 november 2007 22:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
en die rare donkere vlek net boven de donkere rand ergens in het midden, of beetje aan de rechterkant van het midden moet weg?
ja! nou je het zegt....quote:Op maandag 5 november 2007 22:41 schreef OA het volgende:
Zeg mensen, waar is Covie eigenlijk gebleven?![]()
Werkwerkwerkquote:Op maandag 5 november 2007 22:41 schreef OA het volgende:
Zeg mensen, waar is Covie eigenlijk gebleven? [afbeelding]
quote:Op maandag 5 november 2007 22:43 schreef OA het volgende:
[..]
Iedereen heeft jegens iedereen verdenkingen! [afbeelding]
Zo verschijnt schoonOA alleen als MPG er ook is.... [afbeelding]
Absoluut.quote:Op maandag 5 november 2007 22:43 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
En u moet uwe Muck-mensch ook nog tevreden zien te houden....
LIAR!quote:Op maandag 5 november 2007 22:45 schreef MPG het volgende:
[..]
[afbeelding] Ik heb GEEN kloons [afbeelding]
Ja ach allemaal classicsquote:Op maandag 5 november 2007 22:45 schreef Houniet het volgende:
frits [afbeelding]
@ JortK, herkenbare foto's !
Wat nouquote:
Met menschen?! Maar dat kán toch niet?quote:Op maandag 5 november 2007 22:42 schreef barbaravanleeuwenhoek het volgende:
[..]
Blijckbaer doen deeze wonderlijcke menschen hier het met menschen, lieve. Wellicht dat Heer Eer-ick er iets van af weet.
goh, net echtquote:Op maandag 5 november 2007 22:42 schreef JortK het volgende:
[ afbeelding ]
Zolang de klonen reageren ga ik door met babes posten, lijkt me een puick plan
quote:
Hehequote:Op maandag 5 november 2007 22:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Alsof het hele vrouwlijke lichaam daaruit bestaat :
Kan je die in originele grootte mailen naar mijn hotmailadres?quote:Op maandag 5 november 2007 22:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
http://i21.tinypic.com/2mz010g.jpg
zoiest?
sgoedquote:
dan kom ik mee ja /madquote:
Daar staat de originele grootte.quote:Op maandag 5 november 2007 22:50 schreef OA het volgende:
[..]
Kan je die in originele grootte mailen naar mijn hotmailadres?![]()
OA is weer tevredenquote:Op maandag 5 november 2007 22:50 schreef OA het volgende:
[..]
Kan je die in originele grootte mailen naar mijn hotmailadres?![]()
Zekersquote:
191 kb?quote:
Dat vraeg ick mijzelve ook af, lieve.. Wellicht dat de Heeren Eer-ick, Lennaert of Croschoover deeze vraeg kunnen beantwoorden.quote:Op maandag 5 november 2007 22:48 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Met menschen?! Maar dat kán toch niet?
Krijgen zij dan geen wol en hoefjens?
truste Jortquote:Op maandag 5 november 2007 22:53 schreef JortK het volgende:
* ]JortK is slapen [afbeelding] [afbeelding
Ok.quote:Op maandag 5 november 2007 22:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
weet niet, ik heb 'm opgeslagen, geedit, en weer opgeslagen.
quote:Op maandag 5 november 2007 22:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
klaar?
je behangplaksel zit weer op de muur?
quote:Op maandag 5 november 2007 22:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
klaar?
je behangplaksel zit weer op de muur?
wel.quote:
truste.quote:Op maandag 5 november 2007 22:58 schreef OA het volgende:
Ik ga ook slapen!![]()
Het was weer eens een ouderwets gezellig en druk KSC avondje! Het was me een waar genoegen!![]()
A demain.![]()
mooiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |