abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54378213

En soms wat springen.

Voornaam: Luis
Achternaam: Suarez
Geboortedatum: 24-01-1987
Geboorteplaats: Salto, Uruguay
Nationaliteit: Uruguay

In zijn thuisland en bij zijn oude club (Club Nacional de Football) wordt hij beschouwd als een van de grootste talenten van het land. Met de transfer naar FC Groningen zou 1.000.000 dollar (ongeveer 800.000 euro) gemoeid zijn, de duurste speler ooit aangekocht en een grote stap qua transfers voor FC Groningen. Begin dit seizoen verkaste Suarez voor een slordige 8 miljoen euro naar Ajax.

Het Grote Luis Suarez Topic #1: Wonderkind van FC Groningen
Het Grote Luis Suarez Topic #2: De Suarez-Soap in volle gang
Het Grote Luis Suarez Topic #3: Arbitragezaak 30 Juli Zeist.
Het Grote Luis Suarez Topic #4: Voorlopig in het groen wit!
Het Grote Luis Suarez Topic #5: De soap duurt voort.
Het Grote Luis Suarez Topic #6: Nu al irritant.
Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
pi_54378291

En soms een penalty mee
  maandag 5 november 2007 @ 13:08:05 #3
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_54378333
Suarez:

[ Bericht 70% gewijzigd door twi op 05-11-2007 13:14:35 ]
pi_54378346

En soms een doelpuntje.
pi_54378392
Volgende week beslissend tegen Feyenoord.
pi_54378431
En soms een epileptische aanval

http://www.youtube.com/watch?v=NOzLGqZqtkw
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_54378509
En soms eehm.
Weet niks meer
  maandag 5 november 2007 @ 13:24:06 #8
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_54378709
Luis
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_54378758
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:11 schreef mcyodogg het volgende:
En soms een epileptische aanval

http://www.youtube.com/watch?v=NOzLGqZqtkw
Nou..... heb ze wel vele male erger gezien. Tis eigenlijk nog erger om er de moeite voor te nemen om er een filmpje van te maken.....
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  maandag 5 november 2007 @ 13:29:48 #10
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_54378826
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgende week beslissend tegen Feyenoord.
Als die tegen die tijd nog geen doodschop gehad heeft.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_54378938
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:29 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Als die tegen die tijd nog geen doodschop gehad heeft.
Zal niet gebeuren want Luis is slim genoeg om eerst te gaan liggen voordat er contact is!
pi_54379020
Prachtige voetballer die alleen maar beter gaat worden!
pi_54379029
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:26 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Nou..... heb ze wel vele male erger gezien. Tis eigenlijk nog erger om er de moeite voor te nemen om er een filmpje van te maken.....
Was wel grappig om te zien.

Tis niet moeilijk om erachter te komen wie hem wel gemaakt heeft, kan je het hem zelf zeggen
  maandag 5 november 2007 @ 13:38:51 #14
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54379058
Als ze in r'dam ergens een hekel aan hebben is het wel aan dit soort spelers, heeeerlijk dus als ze weer eens gefrustreerd een rode kaart pakken .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_54379070
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:26 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Dat zeker. En dan die titel: Jankbek

Hoe dan ook, een geweldige voetballer.
pi_54379093
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:37 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Was wel grappig om te zien.

Tis niet moeilijk om erachter te komen wie hem wel gemaakt heeft, kan je het hem zelf zeggen
Hij leest hier vast wel mee.
  maandag 5 november 2007 @ 13:42:09 #17
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_54379146
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:38 schreef HeatWave het volgende:
Als ze in r'dam ergens een hekel aan hebben is het wel aan dit soort spelers, heeeerlijk dus als ze weer eens gefrustreerd een rode kaart pakken .
zoals ze in de Kuip dan allemaal genieten van het uitstekende botstuk.
pi_54379187
Hoeveel penalties heeft hij al meegekregen? Stuk of 5/6 zeker volgens mij. Die kan je dus eigenlijk bij zijn assists optellen (als ze tenminste gescoord zijn ).
pi_54379259
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:37 schreef mcyodogg het volgende:

alsof het me ook maar 1 sec boeit wie hem gemaakt heeft. Tis gewoon tekenend dat bepaalde types zich altijd maar druk maken over andere clubs terwijl ze zich beter kunnen richten op hun eigen cluppie.....
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  maandag 5 november 2007 @ 13:48:35 #20
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54379298
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:42 schreef Prosac het volgende:

[..]

zoals ze in de Kuip dan allemaal genieten van het uitstekende botstuk.
Daar issie veels te snel en geslepen voor .

Ik heb het echt niet op schwalbes opzich hoor, maar door een schwalbe van Suarez in de 90ste minuut door een penalty winnen lijkt me echt heerlijk .
Get woke, go broke!
pi_54379337
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:47 schreef Tim_G het volgende:

[..]

alsof het me ook maar 1 sec boeit wie hem gemaakt heeft. Tis gewoon tekenend dat bepaalde types zich altijd maar druk maken over andere clubs terwijl ze zich beter kunnen richten op hun eigen cluppie.....
Ik denk niet dat je door hebt wie dat filmpje gemaakt heeft. Ok, dat filmpje en die titel zijn wat triest, maar Venom is wel een zeer gewaardeerd fokker.
pi_54379351
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:48 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Daar issie veels te snel en geslepen voor .

Ik heb het echt niet op schwalbes opzich hoor, maar door een schwalbe van Suarez in de 90ste minuut door een penalty winnen lijkt me echt heerlijk .
Dan moeten we die er wel inschieten
pi_54379458
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Zoals ik al zei..... het maakt me niet uit wie hem gemaakt heeft. Alsof het minder zielig is wanneer een gewaardeerd fokker hem gemaakt heeft. Zou juist zielig zijn als we het dan ineens wel leuk moeten vinden
  maandag 5 november 2007 @ 13:58:41 #24
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_54379512
In Rotterdam weten ze wel hoe het is door in blessuretijd uit bij je grote rivaal met een onterechte penalty te winnen. Praat dan wel over jaren terug en de beker maargoed.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_54379520
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:56 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Zoals ik al zei..... het maakt me niet uit wie hem gemaakt heeft. Alsof het minder zielig is wanneer een gewaardeerd fokker hem gemaakt heeft. Zou juist zielig zijn als we het dan ineens wel leuk moeten vinden
verkeerde gequote maar je snapt me post vast wel
  maandag 5 november 2007 @ 13:59:22 #26
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54379533
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Detail .
Get woke, go broke!
pi_54380077
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:56 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Ik zei zelf toch ook dat ik het een waardeloos filmpje vond
pi_54380207
quote:
Op maandag 5 november 2007 14:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ik zei zelf toch ook dat ik het een waardeloos filmpje vond
Zijn we het in ieder geval daar over eens
pi_54380501
Geweldige voetballer wat dolde hij de verdediging van Roda Jc keer op keer
AFC AJAX
  maandag 5 november 2007 @ 14:49:55 #30
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54380773
Waarschijnlijk een Belgische scheidsrechter komende zondag, zou mooi zijn als die de reputatie van Luis Suarez niet kent.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_54380810
quote:
Op maandag 5 november 2007 14:49 schreef M0NTANA het volgende:
Waarschijnlijk een Belgische scheidsrechter komende zondag, zou mooi zijn als die de reputatie van Luis Suarez niet kent.
Suarez kan het voetballend ook wel af tegen Lucius en/of Buijs. Daar heeft hij dat theater niet voor nodig.
Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
  maandag 5 november 2007 @ 14:56:01 #32
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54380878
quote:
Op maandag 5 november 2007 14:52 schreef JanVanHalst het volgende:

[..]

Suarez kan het voetballend ook wel af tegen Lucius en/of Buijs. Daar heeft hij dat theater niet voor nodig.
Lijkt me ook wel, maar mochten we het onverhoopt nodig hebben, is het een mooi wapen om achter de hand te houden. Altijd leuk, een schwalbe in de laatste minuut van Feyenoord-Ajax, vraag het maar aan Nikos Machlas!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 5 november 2007 @ 14:57:35 #33
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_54380929
quote:
De Eredivisie is gewoon te volgen in Belgie.
Planning:
-
pi_54380957
Darkshine Ajax-ROda is over concentreer je maar op het volgend duel
AFC AJAX
pi_54381076
quote:
Als een scheidsrechter goed is, hoeft ie niet op gevoel zo'n beslissing te maken, maar ziet ie het gewoon.
pi_54381101
Precies, maar ik vind het irritant dat mensen het alleen daarover hebben. Dat hij de verdediging het beste zoek kan spelen van Nederland hoor je niemand over
AFC AJAX
pi_54381339
Die TT
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  maandag 5 november 2007 @ 15:16:59 #38
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_54381409
quote:
Op maandag 5 november 2007 14:58 schreef BonJovi het volgende:
Darkshine Ajax-ROda is over concentreer je maar op het volgend duel
Ook die is in de Eredivisie.
Planning:
-
  maandag 5 november 2007 @ 15:18:37 #39
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_54381453
quote:
Op maandag 5 november 2007 15:04 schreef BonJovi het volgende:
Precies, maar ik vind het irritant dat mensen het alleen daarover hebben. Dat hij de verdediging het beste zoek kan spelen van Nederland hoor je niemand over
Het is alleen jammer dat hij die verdedigers dan direct van dichtbij tussen de grassprietjes gaat zoeken.
pi_54381520
Suarez

Elke week loopt het in dit topic weer vol met gefrusteerde mensen van de tegenstander/concurrenten van Ajax, heerlijk als je zo'n speler hebt.
No bitch to me
pi_54381601
quote:
Op maandag 5 november 2007 15:16 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Ook die is in de Eredivisie.
Bundesliga?
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  maandag 5 november 2007 @ 15:30:45 #42
176521 Grulez
rasgroninger
pi_54381703
Speler met unieke kwaliteiten... zowel positief als negatief
pi_54384533
quote:
Op maandag 5 november 2007 15:26 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Bundesliga?
pi_55939638
quote:
Belofte voor 2008: geen fopduiken
Door RENZE LOLKEMA

DUBAI/AMSTERDAM - Ajax hervat zondamiddag in Amsterdam de competitie met de topper tegen AZ. Bij voorbaat is Luis Suárez een van de hoofdrolspelers. De spits uit Uruguay viel in de eerste competitiehelft zo vaak dat arbiters nu eerder tegen hem dan voor hem fluiten. Dat zit hem dwars.

Grappig voorbeeld op het trainingsveld in Dubai waar Ajax de afgelopen week een internationaal toernooi speelde. Topspelers als Klaas Jan Huntelaar, Kenneth Perez en Johnny Heitinga werkten na de ochtendsessie nog wat af op het doel van keeper Maarten Stekelenburg. Ook Luis Suárez deed mee. Maar toen hij uitgleed, galmde het luidkeels ‘Schwalbe’ door het emiraat.

Suárez’ medespelers maakten een dolletje van het probleem dat de spits al een halfjaar dwars zit. Niemand gelooft hem nog wanneer hij ter aarde stort. ‘Yellow card referee, gele kaart!’, schreeuwde Heitinga. De armgebaren van Huntelaar maakten ook duidelijk dat Suárez duikelde. Een fopduik, een Schwalbe, vals spel dus. Nu kon iedereen het eindelijk een keertje goed zien.

Súarez moest in Dubai zelf ook lachen om die voetbalhumor. Maar het is de Ajacied – over twee weken wordt hij 21 jaar – bittere ernst. Tegen Excelsior, vlak voor kerst, wantrouwde scheidsrechter Nijhuis hem toen hij vijf minuten voor tijd bij een 2-1 achterstand in het vijandelijke strafschopgebied onderuit werd gelopen. Suárez kreeg zelfs geel. Vlak na kerst deed arbiter Luinge tegen FC Twente hetzelfde nadat hij wederom was gevallen.

Suárez: ,,De spelers maakten er een geintje van op de training, maar ze staan honderd procent achter me. Ze geloven me en steunen me.’’

Tegen Inter in het toernooi om de Dubai Cup, kreeg je wel een strafschop mee. Eindelijk, zul je waarschijnlijk hebben gedacht.

Suárez: ,,Dat was een zuivere penalty. Geen twijfel mogelijk. Zoals zo vaak. Maar in Nederland zien de scheidsrechters het vaak niet goed.’’

Je bent te vaak betrapt op een fopduik, op een Schwalbe dus. Daardoor lijkt het Nederlandse arbiterkorps je niet meer te geloven.

,,Ik speel mijn eigen spel, maar probeer het te verbeteren. Ik realiseer me nu dat ik een reputatie heb op dat gebied. Dat is niet goed voor mij. Ik laat het daarom voortaan wel uit mijn hoofd om me nog zomaar te laten vallen, om Schwalbes te maken dus. Daar schiet ik niets meer mee op en het team ook niet. Er wordt extra op me gelet, blijkbaar. Maar scheidsrechters moeten de echte overtredingen wel blijven zien. Ik heb het idee dat dat niet meer gebeurt, dat ze alleen nog maar denken dat ik duikel. Dat is dus niet waar.’’

Tegen Excelsior stond je wel heel beteuterd te kijken.

,,Ze bleven maar overtredingen op me maken. Ik was niet alleen kwaad, maar ook teleurgesteld. Als we op dat moment een penalty hadden gekregen, had de wedstrijd nog kunnen kantelen. Nu verloren we.’’

Is er op dit gebied sprake van een cultuurverschil misschien? Laten we het zo zeggen: je wordt wel heel vaak uit balans gebracht.

,,In Uruguay komt een scheidsrechter aan een speler vragen wat er aan de hand is, als iets niet goed waarneembaar was. Wat is er gebeurd, waarom ben je gevallen, wordt er dan gevraagd. Een scheidsrechter praat daar met spelers, je mag in twee zinnen uitleggen waarom je viel. In Nederland zeggen ze meteen: houd je mond! Hier staan ze niet open voor discussie. In Uruguay word je als aanvaller ook meer beschermd. Bovendien wordt daar mijn manier van voetballen ook meer gerespecteerd.’’

Wat vind je van het niveau van de arbiters in Nederland?

,,Ik vind maar twee scheidsrechters goed, maar het lijkt me niet verstandig nu namen te noemen. Ik moet verder, maar zal qua stijl niet veel veranderen. Ik voetbal op intuďtie, ik zal de acties blijven maken. Ik hoop dat de scheidsrechters goeie beslissingen blijven nemen. Daar wil ik het bij laten.’’

Je had een turbulente voorbereiding. Ajax en FC Groningen lagen lang met elkaar in de clinch voordat je naar Amsterdam kon verhuizen.

,,Het was een moeilijke zomer. Ik moest weer gaan trainen bij FC Groningen met het gevoel dat ik een droom niet had kunnen waarmaken. Ik heb daar een fantastisch jaar gehad, ik was er gelukkig, maar ik was toe aan Ajax. Ik ben vooral de trainer (Ron Jans) dankbaar. Hij begreep me wel. Op een gegeven was er een dubbele trainingssessie gepland en de trainer zag ’sochtends dat ik het moeilijk had. Sla jij de middagtraining maar over, zei hij. Ga lekker met je familie naar huis, dan zie ik je morgen weer. De trainer had begrip.’’

Je sprak in Groningen beter Nederlands dan in Amsterdam.

,,Haha. Maar in Groningen moest ik wel, daar sprak niemand Spaans. Hier bij Ajax had je trainer Ten Cate, de elftalleider en de medespelers Luque, Gabri en Ursaiz. Hier spreekt iedereen mijn taal.’’

Perez is gekomen, Davids is terug. Hoe ver kan dit Ajax dit seizoen nog komen?

,,Die twee zijn belangrijk. Ik kon het in Dubai al merken aan de coaching onderling. Die is verbeterd. Als dit nieuwe elftal is ingespeeld, staat er een geweldig team. Ajax zal er in de tweede competitiehelft anders uitzien, deze spelers kunnen het omslagpunt betekenen.’’

Wat zijn je persoonlijke plannen?

,,Ik wil met Ajax kampioen worden, dat heeft prioriteit. Daar heb ik alles voor over. Ik wil graag schitteren op het WK, met Uruguay, maar eerst de titel in Nederland. Als je dan Champions League gaat spelen, komt de belangstelling voor een jonge speler als ik vanzelf.’’
  vrijdag 11 januari 2008 @ 00:07:37 #45
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_55939678
ik geloof er geen zak van, Luis doet wel vaker beloftes
pi_55939782
,,Ik wil met Ajax kampioen worden, dat heeft prioriteit. Daar heb ik alles voor over. Ik wil graag schitteren op het WK, met Uruguay, maar eerst de titel in Nederland. Als je dan Champions League gaat spelen, komt de belangstelling voor een jonge speler als ik vanzelf.’’

Zo zie je, dat de spelers Ajax echt als een springplank zien. Niets meer en niets minder.
pi_55940032
Suarez heeft er ook nooit een geheim van gemaakt dat ie in Spanje wil spelen hoor.
Als Valencia (in noem maar wat) komende zomer Suarez wil hebben dan is ie vertrokken. Desnoods spant ie een arbitragezaak aan.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 11 januari 2008 @ 00:28:13 #48
176521 Grulez
rasgroninger
pi_55940126
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 00:24 schreef venomsnake het volgende:
Suarez heeft er ook nooit een geheim van gemaakt dat ie in Spanje wil spelen hoor.
Als Valencia (in noem maar wat) komende zomer Suarez wil hebben dan is ie vertrokken. Desnoods spant ie een arbitragezaak aan.
Volgens mij doet hij dat al bij een club als Betis Sevilla.
pi_55942669
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 00:12 schreef patrickt37 het volgende:
Daar heb ik alles voor over. Ik wil graag schitteren op het WK, met Uruguay, maar eerst de titel in Nederland. Als je dan Champions League gaat spelen, komt de belangstelling voor een jonge speler als ik vanzelf.’’

Zo zie je, dat de spelers Ajax echt als een springplank zien. Niets meer en niets minder.
Hij blijft nog tien jaar bij Ajax?

Deze jongen zegt alles om de fans tevreden te houden. Vertrouw hem maar niet
pi_55944708
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 00:06 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Jaja, dat hele verhaal is hem in de oren gefluisterd door Koster.
quote:
"De scheidsrechters zien het vaak niet goed"
Tyf op joh kut jong. 9 van de 10 keer zien ze het wel goed.

[ Bericht 1% gewijzigd door Dirk-Kuijt op 11-01-2008 10:39:03 ]
pi_55944913
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 10:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]

Tyf op joh kut jong. 9 van de 10 keer zien ze het wel goed.
Jij zegt hetzelfde als hem hoor.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  vrijdag 11 januari 2008 @ 10:37:42 #52
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_55944993
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 10:34 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ja maar het gaat over zo'n jood, dus moet het met schelden en verontwaardiging.

jeweetog!
Get woke, go broke!
pi_55945036
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 10:34 schreef Suijk het volgende:

[..]

Omdat ik hem verkeerd quote. Hij zegt dat ze het vaak niet goed zien. Ik had er neer gezet af en toe.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 11:33:05 #54
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_55946272

Lees hier wat de beloftes van Luis waard zijn.
pi_55946442
Hij zegt gewoon dat die ervan verzekert wil zijn dat die kan spelen. En dat zou bij psv en werder waarschijnlijk niet het geval geweest zijn dus zei die dat die zou blijven. Bij Ajax was het min of meer zeker dat hij een basisplaats zou krijgen dus ik begrijp het wel van die jongen. En doe nou niet alsof dit alleen bij Suárez gebeurt, dit hoort (jammer genoeg) tegenwoordig gewoon bij het voetbal.
Koning.
pi_55947614
Hij hoopt met zo'n goed woordje de 1e paar wedstrijden weer met een Schwalbe een pingel binnen te kunnen slepen, iets wat hem met de huidige (volkomen terechte) vooroordelen niet lukt.

Dus een mooi woordje om de schijn tegen even wat op te heffen, nothing less, nothing more, want veranderen zal ie echt niet zomaar.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammŕ, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  vrijdag 11 januari 2008 @ 13:55:37 #57
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55950069
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 11:33 schreef Prosac het volgende:
[ afbeelding ]

Je kan achteraf natuurlijk wel zeggen dat hij de volstrekt juiste keuze gemaakt heeft, belofte of niet.
pi_55955784
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 11:33 schreef Prosac het volgende:
[ afbeelding ]

Zo kan ik het ook:

"Ik blijf nog een jaar bij Ajax"
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  vrijdag 11 januari 2008 @ 17:58:32 #59
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_55955906
Ik niet begraip, Robben en Ajax?
  vrijdag 11 januari 2008 @ 17:59:32 #60
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_55955921
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 13:55 schreef twi het volgende:

[..]

Je kan achteraf natuurlijk wel zeggen dat hij de volstrekt juiste keuze gemaakt heeft, belofte of niet.
Je bedoelt dat hij nu meer verdient, maar sportief nog niks is opgeschoten.
pi_55955961
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 17:58 schreef Prosac het volgende:
Ik niet begraip, Robben en Ajax?
Robben?

Ik bedoelde dat Sneijder "beloofde" nog een jaar te blijven, die belofte brak enzovoorts. Daarmee wilde ik aangeven dat beloftes niks meer waard zijn in het voetbal
pi_55955984
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 17:59 schreef Prosac het volgende:

[..]

Je bedoelt dat hij nu meer verdient, maar sportief nog niks is opgeschoten.
Hij kan nog kampioen worden, met alle respect dat zie ik bij Ajax wel gebeuren en bij FCG niet.
pi_55956915
Suárez
  vrijdag 11 januari 2008 @ 20:31:46 #64
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_55959150
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 18:01 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Robben?

Ik bedoelde dat Sneijder "beloofde" nog een jaar te blijven, die belofte brak enzovoorts. Daarmee wilde ik aangeven dat beloftes niks meer waard zijn in het voetbal
Ik zal de volgende keer mijn bril op doen.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 20:32:24 #65
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_55959163
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 18:02 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Hij kan nog kampioen worden, met alle respect dat zie ik bij Ajax wel gebeuren en bij FCG niet.
maar sportief nog niks is opgeschoten.
pi_55961337
Hij heeft halverwege het seizoen al 10 in het net weten te leggen.
pi_55961542
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 22:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Hij heeft halverwege het seizoen al 10 in het net weten te leggen.
Denk dat Ajax er minstens 20 meer had kunnen maken als hij niet zo zelfzuchtig was geweest.
pi_55961649
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 22:21 schreef toma het volgende:

[..]

Denk dat Ajax er minstens 20 meer had kunnen maken als hij niet zo zelfzuchtig was geweest.
Dat is wat overdreven, maar hij was regelmatig zelfzuchtig ja.
pi_55962141
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 22:21 schreef toma het volgende:

[..]

Hij heeft de meeste assists van de hele eredivisie
pi_55963054
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 22:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Hij heeft de meeste assists van de hele eredivisie
Kun je nagaan hoeveel dat er wel niet hadden kunnen zijn.
pi_55968561
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 23:24 schreef toma het volgende:

[..]

Kun je nagaan hoeveel dat er wel niet hadden kunnen zijn.
Ach, we vergeten wel eens dat ie pas 20 is, hij moet nog een hoop leren
pi_55968634
Beginnen met niet vallen. Ik had daar al een grafhekel aan bij Robben en nu krijg je dit in de Arena..
pi_55969434
quote:
Tegen Inter in het toernooi om de Dubai Cup, kreeg je wel een strafschop mee. Eindelijk, zul je waarschijnlijk hebben gedacht.

Suárez: ,,Dat was een zuivere penalty. Geen twijfel mogelijk. Zoals zo vaak. Maar in Nederland zien de scheidsrechters het vaak niet goed.’’
Volgens mij was dat toch echt een schwalbe. Hij zal wel licht geraakt zijn, maar die keeper legde te weinig kracht in zijn greep om hem zo neer te doen gaan.
Tegen Twente was ook een schwalbe, maar tegen Excelsior had die wel een penalty moeten krijgen.
pi_55969489
Was geen schwalbe Hij viel wat overdreven maar was zeker geen schwalbe.
pi_55969534
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 11:46 schreef Chadi het volgende:
Was geen schwalbe Hij viel wat overdreven maar was zeker geen schwalbe.
Ik keek er net naar:
http://nl.youtube.com/watch?v=7ZkHEOVCOjE vanaf 04:35

Misschien heb je wel gelijk, als ik het zo vaker terugkijk zie ik er toch niet de schwalbe in die ik eerst op tv zag. Je kan je natuurlijk wel afvragen wanneer overdreven vallen een schwalbe wordt.
pi_55969630
Het is professioneel vallen in dit geval. Want doordat je onreglementair uit balans wordt gebracht maar net niet genoeg om te vallen maar wel totaal uit positie om nog redelijk op doel te schieten wordt je een kans ontnomen. Als je dan niet valt is de kans groot dat de scheids door laat voetballen.

Wat hij daarna deed vind ik wel triest. Om een prent vragen tijdens een vriendschappelijke partij
pi_56019317
Gisteren voetbalde hij voor het eerst met veel overzicht.
Puike pot gespeeld.
pi_56020303
Daar sluit ik mij bij aan.

Luis
pi_56021298
quote:
Op maandag 14 januari 2008 11:17 schreef sjimz het volgende:
Gisteren voetbalde hij voor het eerst met veel overzicht.
Puike pot gespeeld.
Eens, hij speelde met overzicht, klaagde niet als ie viel, en ik heb hem niet kunnen betrappen op theatraal gedrag

Suarez
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 14 januari 2008 @ 13:40:58 #80
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56022682
hij kreeg gisteren ook veel ruimte, zeker ook wat later in de wedstrijd.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_56023469
maar hij is altijd gevaarlijk en krijgt betere ballen nu dankzij ons middenveld.
AFC AJAX
pi_56421571
Veel Groningers zeiden dat hij zich totaal niet kon ontwikkelen tot buitenspeler in het Ajax-systeem, maar hij is toch verdomd goed geworden als linksbuiten. Veel dreiging, steeds meer overzicht, goede acties. Nog altijd, misschien door de leeftijd, iets te gretig, iets te snel en niet scherp genoeg, maar de kwaliteiten tot een absolute topspeler bezit hij absoluut.

Nu nog die schwalbe er definitief uit.
pi_56421769
Maar hij verslikt zich in zijn eigen acties op dit moment. van die twee kansen had er minimaal 1 in gemoeten.
pi_56422059
Hij had moeten scoren man gvd op het begin
AFC AJAX
pi_56422139
Jammer dat ie niet wat scherper is voor het doel anders had ie er twee in geknald vanavond. Maar het is een van de beste Ajax spelers in de selectie. Absoluut een goede aanwinst.
pi_56422168
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 23:02 schreef Guerra het volgende:
Jammer dat ie niet wat scherper is voor het doel anders had ie er twee in geknald vanavond. Maar het is een van de beste Ajax spelers in de selectie. Absoluut een goede aanwinst.
Zeker, hij was de man of the match bij Ajax, gelukkig is hij van zijn duikelimago af.
  woensdag 30 januari 2008 @ 23:04:13 #87
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_56422174
Suarez gaat de ''buitenlandse'' top halen, daar twijfel ik niet over.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  woensdag 30 januari 2008 @ 23:37:16 #88
176521 Grulez
rasgroninger
pi_56423086
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 22:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Veel Groningers zeiden dat hij zich totaal niet kon ontwikkelen tot buitenspeler in het Ajax-systeem, maar hij is toch verdomd goed geworden als linksbuiten. Veel dreiging, steeds meer overzicht, goede acties. Nog altijd, misschien door de leeftijd, iets te gretig, iets te snel en niet scherp genoeg, maar de kwaliteiten tot een absolute topspeler bezit hij absoluut.

Ik had het niet verwacht, maar hij doet het goed.
pi_56423189
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 22:45 schreef BliksemSchigt het volgende:

Ik weet zeker dat hij in een 4-4-2 systeem waar hij een vrije rol krijgt het nog beter gaat doen.
Hij zwerft nu trouwens ook best veel..
Hij doet het verder goed inderdaad, maar het is dan ook een geweldige voetballer.

Sowieso kan Ajax beter 4-4-2 gaan spelen nu, ook omdat Silva en Lindgren veel beter in dat systeem passen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 31 januari 2008 @ 00:02:02 #90
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56423689
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 23:40 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ik weet zeker dat hij in een 4-4-2 systeem waar hij een vrije rol krijgt het nog beter gaat doen.
Hij zwerft nu trouwens ook best veel..
Hij doet het verder goed inderdaad, maar het is dan ook een geweldige voetballer.

Sowieso kan Ajax beter 4-4-2 gaan spelen nu, ook omdat Silva en Lindgren veel beter in dat systeem passen.
Ron Jans zal dat volgens seizoen ook implimenteren in Amsterdam
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_56423831
Mijn held

Maar die kansen, Luis wat doe je?
pi_56498337
Waar is de scherpte, Luis?
pi_56501798
quote:
Op zondag 3 februari 2008 13:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waar is de scherpte, Luis?
Ja he, het is knap dat hij die bal voor open doel over krijgt.
  zondag 3 februari 2008 @ 15:57:33 #94
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_56501870
Knap hoe hij die bal over kreeg. Geweldige voetballer, maar soms te gretig.
pi_56501890
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 00:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Mijn held

Maar die kansen, Luis wat doe je?
Als je hem laat staan komt dat vanzelf wel
pi_56513306
Hij blijft een held
pi_57304638
Fiorentina zou concrete interesse hebben voor komende zomer.
  dinsdag 11 maart 2008 @ 17:31:51 #98
176521 Grulez
rasgroninger
pi_57309580
Hoeveel bieden ze, 5mln?
pi_57311813
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 13:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Fiorentina zou concrete interesse hebben voor komende zomer.
Bron?
pi_57410755
Hopelijk legt hij er vandaag er weer eens eentje in
pi_57414435
Je gebeden zijn verhoord Urquhart!

Ik vind zijn aantal goals tot nu toe best netjes voor een eerste seizoen Ajax op een toch wat nieuwe plek voor hem.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_57416437
Woensdag moet hij er staan. Dat hij er vandaag drie inschiet is leuk voor hem (vooral de tweede was een mooie goal) maar het gaat om woensdag. Hopelijk laat hij het dan zien!
pi_57418227
ja precies Suarez!
AFC AJAX
  maandag 24 maart 2008 @ 16:52:47 #104
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57581660
Kreeg een duidelijke penalty dus niet door zijn schwalbe naam.
Planning:
-
pi_57581776
Daar mogen ze nu ook wel eens mee kappen. In 2008 geen schwalbe gemaakt. En verder moet een scheidsrechter gewoon constateren wat er gebeurd.
  maandag 24 maart 2008 @ 17:01:39 #106
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57581845
Bij twijfel mag die hem niet geven. Dat die bij Suarez twijfelt is nogal begrijpelijk...
Planning:
-
pi_57581941
quote:
Op maandag 24 maart 2008 17:01 schreef DarkShine het volgende:
Bij twijfel mag die hem niet geven. Dat die bij Suarez twijfelt is nogal begrijpelijk...
Helemaal niet, vond het al idioot dat er gister bij Voetbal Insite ook al gedaan werd alsof het heel logisch was allemaal. Suarez heeft in 2008 nog geen schwalbes gemaakt en dat is bij vrijwel iedereen bekend. Bovendien snap ik niet dat er twijfel mogelijk is als je zo'n overtreding ziet.
  maandag 24 maart 2008 @ 17:13:08 #108
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57582077
Ik dacht, heb Tele2 gekeken, in eerste instantie ook dat het geen penalty was. Bij de herhaling vond ik het een 100% strafschop.
Planning:
-
pi_57582239
quote:
Op maandag 24 maart 2008 17:01 schreef DarkShine het volgende:
Als je bij dit incident twijfelt hoor je niet op het hoogste niveau te fluiten. Jezus zeg zijn benen werden letterlijk onder zijn lijf vandaag getrapt.
pi_57582423
Ik heb het net terug gezien en tuurlijk heeft Suárez de naam, maar inderdaad is het wel een feit dat hij in de laatste seizoenshelft nog geen één schwalbe heeft gemaakt. Eerst deed hij dat wel en daar is hij met drie of vier gele kaarten voor gestraft, daarna niet meer voorgekomen

En volgens mij heeft Suárez bij Ajax zelfs geen één strafschop in de competitie versiert. In de CL wel tegen Slavia, maar verder volgens mij toch echt niet (twijfel wel over De Graafschap uit).

Klinkt Calimero, maar het lijkt nu alsof de scheidsrechter al standaard geen strafschop meegeeft, ómdat het Suárez is. Niet omdat de overtreding terecht is, of niet.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_57583650
quote:
Op maandag 24 maart 2008 17:30 schreef RayMania het volgende:
Ik heb het net terug gezien en tuurlijk heeft Suárez de naam, maar inderdaad is het wel een feit dat hij in de laatste seizoenshelft nog geen één schwalbe heeft gemaakt. Eerst deed hij dat wel en daar is hij met drie of vier gele kaarten voor gestraft, daarna niet meer voorgekomen

En volgens mij heeft Suárez bij Ajax zelfs geen één strafschop in de competitie versiert. In de CL wel tegen Slavia, maar verder volgens mij toch echt niet (twijfel wel over De Graafschap uit).

Klinkt Calimero, maar het lijkt nu alsof de scheidsrechter al standaard geen strafschop meegeeft, ómdat het Suárez is. Niet omdat de overtreding terecht is, of niet.
Ja dit dus. Hij heeft sinds December niet meer geschwalbed(?) Maar heeft nog steeds te naam, slaat helemaal nergens op dit
pi_57583723
Ik vond de protesten van Ajax ook zwak. Ze hadden die man helemaal onder moeten tuffen bij wijze van. Alleen Huntelaar ging er heen.
  maandag 24 maart 2008 @ 18:41:26 #113
67174 Dos37
Come on Twente
pi_57583752
quote:
Op maandag 24 maart 2008 18:39 schreef Chadi het volgende:
Ik vond de protesten van Ajax ook zwak. Ze hadden die man helemaal onder moeten tuffen bij wijze van. Alleen Huntelaar ging er heen.
Die was toch ook aanvoerder, verder hoeft ook niemand dat te doen.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_57583821
quote:
Op maandag 24 maart 2008 18:41 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Die was toch ook aanvoerder, verder hoeft ook niemand dat te doen.
jawel allemaal eromheen en hem onder druk zetten.
pi_57583964
quote:
Op maandag 24 maart 2008 18:45 schreef Chadi het volgende:

[..]

jawel allemaal eromheen en hem onder druk zetten.

wanneer heeft dat ooit wat opgeleverd behalve een gele kaart voor protesteren
No bitch to me
  maandag 24 maart 2008 @ 21:53:58 #116
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_57588003
FC Groningen heeft hem op tijd verkocht. Volgens mij verdiende hij bij Groningen het vorige seizoen nog iets van 8 strafschoppen...
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_57591948
De bewuste schwalbe.

dinsdag 25 maart 2008 @ 02:25:56 #118
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57592443
quote:
Op maandag 24 maart 2008 21:53 schreef The_Verve het volgende:
FC Groningen heeft hem op tijd verkocht. Volgens mij verdiende hij bij Groningen het vorige seizoen nog iets van 8 strafschoppen...
toen was het al een irri mannetje
pi_57596126
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 01:10 schreef RayMania het volgende:
De bewuste schwalbe.

[ afbeelding ]
Belachelijk dat hij daar geen gele kaart voor kreeg.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 11:35:56 #120
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_57596271
100% pingel idd maar als je de schijn tegen hebt........tja.
Zelfde geval met Lazovic in de kuip, was ook een 100% pingel.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  dinsdag 25 maart 2008 @ 12:02:50 #121
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_57596804
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 11:35 schreef PyTh het volgende:
100% pingel idd maar als je de schijn tegen hebt........tja.
Zelfde geval met Lazovic in de kuip, was ook een 100% pingel.
En dat geeft dus aan hoe waardeloos de scheidsen zijn, reputatie of niet, je staat daar om de spelregels te handhaven, niet om onderling afspraken te maken wie hem wel en wie niet krijgt.

En daarom haat ik die gasten echt intens.
Get woke, go broke!
pi_57596875
Fouten maken is menselijk en dat doen scheidsrechters dus ook. Maar wees dan wel een echte vent (Dick Jol) en geef na afloop toe dat je fout zat.

Van Hulten staat voor de camera's doodleuk te verklaren dat Boschker de bal wegtikte (zelf na het zien van de beelden!!!) maar waarom geeft die clown dan een doeltrap? Dát vind ik echt te gek voor woorden.

Edit: De reactie van Heubach en Boschker zijn ook belachelijk natuurlijk. Suárez de huid volschelden, alleen omdat het Suárez is.. Boschker verklaarde zelfs na de wedstrijd nog dat het absoluut een penalty was. Ik snap niet waarom hij dan nog naar Suárez toe loopt om hem verrot te schelden
pi_57596972
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 12:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik snap niet waarom hij dan nog naar Suárez toe loopt om hem verrot te schelden
Heat of the moment.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 12:20:02 #124
139407 jorienvdherik
pi_57597100
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 12:02 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En dat geeft dus aan hoe waardeloos de scheidsen zijn, reputatie of niet, je staat daar om de spelregels te handhaven, niet om onderling afspraken te maken wie hem wel en wie niet krijgt.

je zou ook bij die vallende spelers eens kunnen beginnen
  dinsdag 25 maart 2008 @ 14:01:24 #125
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_57598943
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 12:02 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Bij twijfel kun je gewoon geen penalty geven aan een speler met deze reputatie. Bij Groningen heeft hij deze reputatie al opgebouwd, en meteen de eerste competitiewedstrijd bij Ajax heeft hij deze bevestigd (uit bij De Graafschap). Dit heeft niets met onderlinge afspraken te maken.
pi_57748190
Is er al een vooronderzoek gestart tegen Luis? Voor zijn vuistslag tegen Dingsdag?
- verwijderd door admin -
pi_57748460
quote:
Op maandag 31 maart 2008 22:30 schreef groenen het volgende:
Is er al een vooronderzoek gestart tegen Luis? Voor zijn vuistslag tegen Dingsdag?
Hij krijgt een boete van Ajax. Omdat Dingsdag niet KO was.
pi_57748488
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 12:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik snap niet waarom hij dan nog naar Suárez toe loopt om hem verrot te schelden
Om de scheidsrechter te beinvloeden.
pi_57749351
quote:
Op maandag 31 maart 2008 22:30 schreef groenen het volgende:
Als het goed is probeert jorien dat al voor elkaar te krijgen.
pi_57751843
Hij speelde zaterdag toch een verdienstelijke partij.

Met name de actie waarbij hij Jong A Pin het bos instuurde was fraai
pi_57751869
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 00:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Hij speelde zaterdag toch een verdienstelijke partij.

Met name de actie waarbij hij Jong A Pin het bos instuurde was fraai
Was dat de assist voor de 4-1? Schitterende actie buitenom met rechts om vervolgens met links de bal perfect terugleggen.

[ Bericht 0% gewijzigd door VoreG op 01-04-2008 01:02:05 ]
pi_57751993
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 00:42 schreef VoreG het volgende:

[..]

Was dat de assist voor de 4-1? Schitterende acties buitenom met recht om vervolgens met links de bal perfect terugleggen.

http://www.ajaxlinks.nl/?act=goals&id=227
pi_57756523
Hij was zaterdag veruit de beste man aan Ajax-kant. Prima eerste goal en twee schitterende assists.
  dinsdag 1 april 2008 @ 14:09:15 #134
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_57760274
15 doelpunten en 10 assists al dit seizoen. Qua cijfers gewoon een geweldig rendement.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 1 april 2008 @ 14:17:47 #135
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57760463
en het kan nog veel hoger. Dus dat is een lekker eerste jaar bij Ajax
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 1 april 2008 @ 14:19:30 #136
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_57760502
Met iets meer overzicht had hij inderdaad wel 15+ assists kunnen hebben. Alleen maar mooi dat er nog een hoop rek in Suarez zit.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_57760796
Hij is goed bezig.
pi_57762574
Mooie cijfers .
pi_57869795
Wat speelt ie toch fantastisch

Had een groot aandeel in 2-0 en 3-1.
  zondag 6 april 2008 @ 19:17:51 #140
67174 Dos37
Come on Twente
pi_57874621
Ik ben geen fan van Suarez maar sjezus in de samenvatting scoorde ie een 10 volgens mij.
pi_57874748
Held .
pi_57874771
quote:
Op zondag 6 april 2008 19:17 schreef Dos37 het volgende:
Ik ben geen fan van Suarez maar sjezus in de samenvatting scoorde ie een 10 volgens mij.
Hij speelde een ontzettend goede wedstrijd, had zeker min. 1 doelpunt verdiend.
pi_57878882
Mooi dat ie het de laatste tijd zo goed doet.

Toch zal hij niet direct de rol van Huntelaar kunnen overnemen bij een eventueel vertrek.
Het zijn twee verschillende spitsen, die het juist daardoor samen zo goed doen.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 6 april 2008 @ 23:34:11 #144
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57880312
zijn er al clubs die hem willen? Zie van de zomer al wel een bod komen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_57880419
Hij verbaast me de laatste tijd wel enorm in positieve zin. Ik vond het altijd een walgelijke, overschatte individualist, maar zoals hij de laatste weken speelt lijkt het er inderdaad al veel meer op. Zijn techniek zal nooit wereldtop worden, maar met zijn snelheid, draaihoeken, ijver en redelijke basistechniek gekoppeld aan meer overzicht (zoals de laatste weken) kan hij het weleens verder gaan schoppen dan ik in Augustus had verwacht.

Ook lijken de schwalbes al zo goed als verleden tijd.
  zondag 6 april 2008 @ 23:41:18 #146
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_57880457
quote:
Op zondag 6 april 2008 23:39 schreef Blawh het volgende:
Hij verbaast me de laatste tijd wel enorm in positieve zin. Ik vond het altijd een walgelijke, overschatte individualist, maar zoals hij de laatste weken speelt lijkt het er inderdaad al veel meer op. Zijn techniek zal nooit wereldtop worden, maar met zijn snelheid, draaihoeken, ijver en redelijke basistechniek gekoppeld aan meer overzicht (zoals de laatste weken) kan hij het weleens verder gaan schoppen dan ik in Augustus had verwacht.

Ook lijken de schwalbes al zo goed als verleden tijd.
Ja zeker, hij speelde vandaag echt een heerlijke pot en had veel oog voor Huntelaar potentieel toppertje
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  maandag 7 april 2008 @ 01:06:41 #147
139407 jorienvdherik
pi_57881678
Wat een acties weer vandaag, wat een speler klasse
  maandag 7 april 2008 @ 11:31:24 #148
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_57885728
Hij had gistermiddag niet op het veld mogen staan na de klap aan Dingsdag vorige week, maar los daarvan speelde hij een erg goede wedstrijd. Ook vorige week tegen ons zeer dreigend aanwezig. Speler met ontzettend veel kwaliteiten waar Ajax nog veel plezier aan kan/gaat beleven
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_57887166
Toch een goede aankoop .
  maandag 7 april 2008 @ 12:44:08 #150
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_57887214
het kost me toch wat moeite om toe te geven, maar Luis is echt weer 100% verbeterd tov van vorig seizoen. Wat had ik hem graag nog 1 seizoen erbij gehad. Berg (Nevland) en Suarez, wat een voorhoede was dat geweest.
pi_57888050
quote:
Op maandag 7 april 2008 12:44 schreef Prosac het volgende:
het kost me toch wat moeite om toe te geven, maar Luis is echt weer 100% verbeterd tov van vorig seizoen. Wat had ik hem graag nog 1 seizoen erbij gehad. Berg (Nevland) en Suarez, wat een voorhoede was dat geweest.
Voor ons speelt ie ook nog maar een jaar schat ik. Dan klopt er een Europese Subtopper voor hem aan de deur
  maandag 7 april 2008 @ 16:37:36 #152
176521 Grulez
rasgroninger
pi_57891527
quote:
Op maandag 7 april 2008 13:26 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Voor ons speelt ie ook nog maar een jaar schat ik. Dan klopt er een Europese Subtopper voor hem aan de deur
Ik gok op Fiorentina, Villareal of Atletico Madrid.
  maandag 7 april 2008 @ 16:46:49 #153
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_57891705
quote:
Op maandag 7 april 2008 13:26 schreef Triptamine het volgende:

[..]

als het niet al komende zomer is. Want met name de naam Fiorentina blijft maar rondzingen in de wandelgangen.
  maandag 7 april 2008 @ 19:31:00 #154
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_57894982
quote:
Op maandag 7 april 2008 12:44 schreef Prosac het volgende:
het kost me toch wat moeite om toe te geven, maar Luis is echt weer 100% verbeterd tov van vorig seizoen.
Ach, vorig seizoen was hij ook al top. Achteraf hebben de Groningers toch gelijk gekregen dat Suarez de vraagprijs waard was.

pi_57895477
Enige waar ik me nog aan erger zijn die sokken. Gewoon een keer normaal doen i.p.v. zo laag
pi_58097707
Nette goal, zeer netjes gejuicht .
pi_58097968
quote:
Op woensdag 16 april 2008 21:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nette goal, zeer netjes gejuicht .
Klopt, en ook een puike wedstrijd gespeeld.. Hij moet alleen ng iets meer oog hebben voor zn medespelers.. Maar ik had niet verwacht dat ie het zo goed zou doen vandaag
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_58098156
Goed gespeeld.

Netjes dat hij zich ingehouden heeft.
pi_58098401
Hij was geweldig vandaag. Helaas een paar kansjes gemist, dat kan nog beter. Maar wat was hij weer gevaarlijk. Hij wordt steeds beter. Topper in wording!

Luis !
pi_58099958
En hij onderschat Heracles een stuk minder dan die laffe Zeeuw.
pi_58100025
Minpuntje was dat ie zich weer enorm ging lopen aanstellen bij een duwtje van Sankoh. Moest Jans hem omhoog helpen. Maar goed, dat zal de aard van het beestje wel zijn..
pi_58100027
wat een speler
AFC AJAX
  woensdag 16 april 2008 @ 22:57:24 #163
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_58100120
quote:
Op woensdag 16 april 2008 22:54 schreef venomsnake het volgende:
Minpuntje was dat ie zich weer enorm ging lopen aanstellen bij een duwtje van Sankoh. Moest Jans hem omhoog helpen. Maar goed, dat zal de aard van het beestje wel zijn..
Ach dat had iedere speler gedaan in zo'n belangrijke wedstrijd met 2-1 en nog een paar minuten op de klok.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_58115478
Hier zijn hele belangrijke goal van gisteren, niet te missen natuurlijk .

En het mooie ingetogen juichen.

pi_58115988
pi_58116073
Dat juichen laat zien dat hij in een jaar tijd erg is gegroeit. Niet alleen qua voetballer, maar ook als persoonlijkheid. Zijn schwalbes en nare trekjes zijn er helemaal uit. Hele goede zaak.
  donderdag 17 april 2008 @ 17:45:26 #167
176521 Grulez
rasgroninger
pi_58116487
quote:
Op donderdag 17 april 2008 17:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dat juichen laat zien dat hij in een jaar tijd erg is gegroeit. Niet alleen qua voetballer, maar ook als persoonlijkheid. Zijn schwalbes en nare trekjes zijn er helemaal uit. Hele goede zaak.
Klopt.
pi_58120340
quote:
Op donderdag 17 april 2008 17:23 schreef venomsnake het volgende:
Interview met Suarez
In het Nederlands
  † In Memoriam † donderdag 17 april 2008 @ 20:55:58 #169
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_58121290
quote:
Op donderdag 17 april 2008 17:23 schreef venomsnake het volgende:
Interview met Suarez
suarez
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_58122129
quote:
Op donderdag 17 april 2008 20:22 schreef Remote het volgende:

[..]

In het Nederlands
Praat gewoon bijna net zo goed Nederlands als Leonardo.

Fantastisch eerste seizoen, 16 doelpunten en véél assists (meeste van iedereen dacht ik).
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 17 april 2008 @ 21:36:18 #171
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_58122366
tis dus nu wachten op een club uit Spanje of Engeland................
DeLuna vindt me dik ;(
pi_58125323
Leuke speler Is me echt meegevallen toen Ajax hem heeft gekocht.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_58125369
quote:
Op donderdag 17 april 2008 21:36 schreef rubbereend het volgende:
tis dus nu wachten op een club uit Spanje of Engeland................
Die mogen nog minimaal een jaartje wachten
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  donderdag 17 april 2008 @ 23:59:27 #174
213021 Martin_Van_Geel
neus voor talent
pi_58126337
Luis Suarez is een speler die wij bij Ajax maandenlang uitgebreid hebben gescout en bekeken. Een echte vleugelaanvaller met een actie binnendoor. Een typische Ajax speler. Een goudmijntje voor Ajax en een pluim voor de scouting
pi_58126504
quote:
Op donderdag 17 april 2008 23:59 schreef Martin_Van_Geel het volgende:
Luis Suarez is een speler die wij bij Ajax maandenlang uitgebreid hebben gescout en bekeken. Een echte vleugelaanvaller met een actie binnendoor. Een typische Ajax speler. Een goudmijntje voor Ajax en een pluim voor de scouting
En jij bent een kloon van?
  vrijdag 18 april 2008 @ 00:32:19 #176
213021 Martin_Van_Geel
neus voor talent
pi_58126972
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 00:08 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

En jij bent een kloon van?
Dit is mijn eerste account sinds Fok! een onderdeel van onze scoutingsapparaat is geworden. We zullen intensief gebruik maken van dit medium om een waardige selectie neer te zetten voor volgend seizoen.
pi_58127064
quote:
en een pluim voor de scouting
Welke scouting? Die in de bossen een stuk verderop?

Nee Martin, dat deze RTL 4 aankoop goed heeft uitgepakt wil nog niet zeggen dat jij het nou zo geweldig doet.
  vrijdag 18 april 2008 @ 00:40:07 #178
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58127072
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 00:32 schreef Martin_Van_Geel het volgende:

[..]

Dit is mijn eerste account sinds Fok! een onderdeel van onze scoutingsapparaat is geworden. We zullen intensief gebruik maken van dit medium om een waardige selectie neer te zetten voor volgend seizoen.
Pannekoek.
pi_58127090
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 00:32 schreef Martin_Van_Geel het volgende:

[..]

Dat ze eerst maar eens beginnen met een waardig bestuur en jou er uit flikkeren, kutboer .
  vrijdag 18 april 2008 @ 00:41:33 #180
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_58127104
quote:
Om je de serieuze reactie te geven waar je naar aan het vissen bent:
Als Ajax echt zo'n goed scoutingsapparaat zou hebben gehad, dan had men Luis Suarez uit Uruguay opgepikt en niet uit Groningen Dus steek die pluim maar in je....

on-topic:
Vorig seizoen veruit de gevaarlijkste FC Groningen-speler, echter nog te weinig effectief. Daar had hij begin dit seizoen ook moeite mee, maar het begint de laatste maanden/weken echt goed te lopen. Voor Ajax te hopen dat ze het koppel Suarez-Huntelaar in stand kunnen houden
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
  vrijdag 18 april 2008 @ 00:48:30 #181
213021 Martin_Van_Geel
neus voor talent
pi_58127221
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 00:39 schreef Nashje het volgende:

[..]

Nee Martin, dat deze RTL 4 aankoop goed heeft uitgepakt wil nog niet zeggen dat jij het nou zo geweldig doet.
Onze vernieuwde scouting begint langzaam zijn vruchten af te werpen. We hebben ook nog wel traditionele scouts in dienst die ook daadwerkelijk wedstrijden bezoeken over de grens. Die methode vinden we echter achterhaald bij Ajax en doen daarom ook niks met hun meningen en gescoute spelers.
pi_58127275
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 00:39 schreef Nashje het volgende:

[..]

No offense, maar Suárez is geen RTL4-aankoop maar een Tien-aankoop!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 18 april 2008 @ 01:31:14 #183
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_58127640
quote:
Op donderdag 17 april 2008 23:17 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Die mogen nog minimaal een jaartje wachten
dat dachten ze in Groningen ook, bij een verbetering krijgen we de hele soap weer opnieuw alleen dan met Ajax in de slachtofferrol
DeLuna vindt me dik ;(
pi_58130844
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 01:31 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dat dachten ze in Groningen ook, bij een verbetering krijgen we de hele soap weer opnieuw alleen dan met Ajax in de slachtofferrol
Dat hoop jij
  vrijdag 18 april 2008 @ 10:41:39 #185
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58131192
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 10:25 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Dat hoop jij
dat heb ik ook altijd vurig gehoopt, maar hoewel Suarez ook dit seizoen weer explosief gegroeid, moet hij nog niet weg gaan. Een verrijking voor de competitie, nog altijd, nog genoeg voor hem te leren en ik denk eerlijk gezegd niet dat hij nogmaals een arbitrageactie uithaalt, daarvoor is hij volgens mij als persoon ook heel erg gegroeid.
Tenzij zijn zaakwaarnemer (die zonder licentie) weer geld ruikt in Italie.

neemt niet weg dat ik stiekem wel zal lachen als het weer gebeurd.
pi_58134405
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 10:41 schreef Prosac het volgende:

[..]

dat heb ik ook altijd vurig gehoopt, maar hoewel Suarez ook dit seizoen weer explosief gegroeid, moet hij nog niet weg gaan. Een verrijking voor de competitie, nog altijd, nog genoeg voor hem te leren en ik denk eerlijk gezegd niet dat hij nogmaals een arbitrageactie uithaalt, daarvoor is hij volgens mij als persoon ook heel erg gegroeid.
Tenzij zijn zaakwaarnemer (die zonder licentie) weer geld ruikt in Italie.

neemt niet weg dat ik stiekem wel zal lachen als het weer gebeurd.
Tuurlijk, in Groningen zullen ze het hardste lachen als dat gebeurt maar dan is natuurlijk wel heel hypocriet.
  vrijdag 18 april 2008 @ 13:06:49 #187
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58134655
hypocrieter zou zijn als wij op dezelfde manier een speler binnen halen en we het toejuichen.
  vrijdag 18 april 2008 @ 13:10:35 #188
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58134732
quote:
Op donderdag 17 april 2008 17:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dat vind ik echt klasse van hem. Hij wist donders goed dat hij elke keer fout zat. Respect dat hij zo aan zijn zwakke punten gewerkt heeft.
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_58135640
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 13:06 schreef Prosac het volgende:
hypocrieter zou zijn als wij op dezelfde manier een speler binnen halen en we het toejuichen.
Zit er nu mss wel aan te komen met Meeuwis.
pi_58139808
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 13:47 schreef Emimich het volgende:

[..]

Zit er nu mss wel aan te komen met Meeuwis.
Dat is wel heel erg koffiedik kijken hoor.
pi_58417133
Wat werkt ie vandaag ongelooflijk hard zeg .

Alleen die kans he... .
pi_58417163
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 15:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat werkt ie vandaag ongelooflijk hard zeg .

Alleen die kans he... .
Ja helaas
pi_58417185
Tja, die kans is erg jammer, maar wat speelt hij weer ongelofelijk goed zeg. Hij wordt met de wedstrijd beter en slimmer.

Geweldenaar!
pi_58417630
Toch een doelpunt
pi_58418422
Held
AFC AJAX
pi_58418648
Verdomme wat was hij uitmuntend vandaag

Had de hele Heerenveen verdediging volledig in zijn zak.
  donderdag 1 mei 2008 @ 17:00:28 #197
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_58418879
Gooi Suarez in een onmogelijke positie met een groep van 4 verdedigers en hij komt er met de bal uit .
pi_58421010
Wat is ie goed, hij word steeds beter!

Luis
pi_58503525
Die blessure zag er echt niet lekker uit . Voorlopig een kneuzing als diagnose.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 00:37:38 #200
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58503732
Gewoon een spuit in zijn poot tegen Twente.
pi_58508223
Geen breuk gelukkig! Hopelijk nog fit voor zaterdag!
pi_58599163
Zijn 21ste van het seizoen .

Geweldig seizoen .

En dan alle kansen die hij nog gemist heeft tijdens het seizoen...
pi_60681149
Die bal trapte ie gisteren toch lekker binnen .
pi_60681199
Dat deed ie wel leuk ja
pi_60688735
Hij speelde sowieso erg goed. Ongelofelijk zo snel als hij gegroeit is. Ik vrees dat dit zijn laatste jaar in Amsterdam wordt, als hij zich zo blijft doorontwikkelen.
pi_60688800
Hij was gisteren op individuele kwaliteit de enige speler van Ajax die zich met Arsenal kon meten. Kwam er nog wel eens langs, was actief, en had vaak net dat beetje geluk tijdens een actie. Mooie goal ook natuurlijk. Maargoed dat hij de tweede helft iets minder was. Anders was ie met een beetje pech meegegaan naar Londen. Maar eens goed van genieten dit seizoen, want het zal wel zijn laatste voor Ajax worden...
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  zondag 10 augustus 2008 @ 08:43:50 #207
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_60699595
Als er zich een grotere (rijkere) voor hem meldt is hij nog voor 31 augustus weg. Althans, dat zijn we van hem gewend
pi_60700940
Geloof je het zelf?
pi_60701050
Dit seizoen blijft hij, maar volgend jaar is hij weg.
pi_60701204
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 11:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Geloof je het zelf?
Mwah, ligt eraan welke club zich meldt.
Mocht Real, Barca, Milan, Juve, Manu oid zich melden dan weet ik zeker dat ie daarheen wil.
pi_60701248
Maar no way voor 31 augustus hoor.
pi_60701259
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 11:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Eg wel
pi_60701505
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 11:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Arbitragezaak is zo gestart als zo'n club zich meldt.
pi_60701672
Gelukkig heeft Suarez nog een contract to 2012. Het is trouwens moeilijk te voorspellen of hij volgend jaar verkocht zal worden. Ik denk dat het zal afhangen van het team en of ze Champions League zullen spelen. Als Ajax terug komt op het niveau van 2002/2003 dan zie ik hem volgend jaar niet vertrekken. Daarnaast wordt Ajax in tegenstelling tot Feyenoord alleen maar kapitaalkrachtiger. Kun je nagaan hoe de balans er uit ziet als ze weer Champions League spelen. Ik heb jaren gepleit voor een verhoging van de salarissen die over het algemeen achterbleven met andere (sub)toppers in Europa, geluk hebben ze nu genoeg geld over daarvoor.
pi_60701754
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 11:30 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Eg wel
10 kratjes er op. Echt niet dat hij vertrekt.
pi_61261159
Jezus, Luis. Waar is je scherpte?

Drie dikke kansen volledig verprutst.
pi_61261187
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 11:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jezus, Luis. Waar is je scherpte?

Drie dikke kansen volledig verprutst.
Die kans waar ie zo alleen op Aerts af kon lopen, daar lukte het hem zelfs niet om de bal goed aan te nemen.
  zondag 31 augustus 2008 @ 11:27:32 #218
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_61261483
Met andere woorden het egoďstische spel van Suarez heeft Ajax de eerste 3 punten van het seizoen gekost?
pi_61261527
Nou ja, wanneer hij die bal gewoon afgelegd had op Huntelaar in de eerste helft ga je met 0-2 de rust in en is er helemaal niets aan de hand.
pi_61261535
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 11:27 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Met andere woorden het egoďstische spel van Suarez heeft Ajax de eerste 3 punten van het seizoen gekost?
Welnee.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  zondag 31 augustus 2008 @ 11:38:21 #221
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_61261597
Nu heb ik gisteravond de wedstrijd maar zijdelings gekeken, maar.. Eind vorig seizoen leek 'ie wat minder zelfzuchtig geworden (getuige aantal assists), gisteravond zag ik bij vlagen Suarez weer in z'n eentje bezig tegen de rest. Net alsof 'ie niet kon verkroppen dat Sulejmani al wel gescoord had en hij zelf niet.

We'll see..
pi_61263673
Het blijft een wereldspeler. Gisteren was hij erg ongelukkig en zat hij absoluut niet in de wedstrijd, maar bij alle gevaarlijke momenten was hij betrokken. Hij blijft een speciale waarvoor je naar het stadion komt.

Luis
pi_62813505
Gisteren weer een uitstekende pot, altijd ijverig en gevaarlijk. Jammer voor Ajax dat hij een onnodige kaart pakte waardoor hij Twente-uit moet missen en jammer van zijn overdreven acties. Heeft hij totaal niet nodig.
quote:
''Hij deed net alsof hij werd doodgeschoten."
pi_62813551
Vond hem gisteren maar matig spelen maar toch weer beslissend.
pi_62813651
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 15:46 schreef sjimz het volgende:
Vond hem gisteren maar matig spelen maar toch weer beslissend.
Ik vond hem wel sterk spelen, sterk aan de bal ook voor zo'n klein ventje. Al het gevaar van Ajax kwam zo'n beetje via hem.
pi_62813708
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 15:49 schreef Blawh het volgende:

[..]

Ik vond hem wel sterk spelen, sterk aan de bal ook voor zo'n klein ventje. Al het gevaar van Ajax kwam zo'n beetje via hem.
Sterk aan de bal maar toch vind ik het raar dat hij zijn mannetje steeds voorbij komt want hij heeft nauwelijks een passeerbeweging.
pi_62813930
Wel weer netjes een rode kaart aangenaaid.
pi_62814271
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 15:51 schreef sjimz het volgende:

[..]

Sterk aan de bal maar toch vind ik het raar dat hij zijn mannetje steeds voorbij komt want hij heeft nauwelijks een passeerbeweging.
Suarez is dan ook een rommelaar en een verrekte goede.
pi_62814356
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 15:59 schreef groenen het volgende:
Wel weer netjes een rode kaart aangenaaid.
Aangenaaid, zeker een TT supporter? Stumpert
pi_62814449
Rode kaart was gewoon terecht inderdaad, aannaaien is als hij niet eens geraakt zou zijn. Hij probeerde het alleen een tikkie rampzaliger te maken dan het in werkelijkheid was, maar dat zou minstens 50% van de voetballers in de eredivisie doen. Alleen bij Suarez, Lazovic, etc. vind ik net een beetje vervelender.
pi_62814725
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 16:11 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Aangenaaid, zeker een TT supporter? Stumpert
Uhm nee Al zo'n 15 jaar niet, jij ook niet?

Maar wat heeft dat er verder mee te maken? Ik heb verder ook niks met Ajax of Heracles te maken, maar als je zo gaat lopen klieren zoals Huntelaar en Suarez dan is de kans groot dat je uiteindelijk een duwtje krijgt. Dan moet je ook gewoon blijven staan. Of gewoon meteen van de bal afblijven.
pi_62814803
Tja dan nog had Van den Bergh gewoon niet aan zijn haren/haarband moeten trekken.
Het was pas een aangenaaide kaart als hij niet geraakt werd.
pi_62814842
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 16:22 schreef groenen het volgende:

Maar wat heeft dat er verder mee te maken? Ik heb verder ook niks met Ajax of Heracles te maken, maar als je zo gaat lopen klieren zoals Huntelaar en Suarez
Hij naaide zichzelf daarmee, daardoor mist hij de belangrijke wedstrijd in Enschede.
pi_62814871
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 16:26 schreef Blawh het volgende:

[..]

Hij naaide zichzelf daarmee, daardoor mist hij de belangrijke wedstrijd in Enschede.
Ben je gek joh, wat stelt Twente nou weer voor.
pi_62814914
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 16:25 schreef sjimz het volgende:
Tja dan nog had Van den Bergh gewoon niet aan zijn haren/haarband moeten trekken.
Het was pas een aangenaaide kaart als hij niet geraakt werd.
Het gaat me dan ook meer om de vooractie, ik verdenk hem er ook gewoon die met opzet uit te voeren zodat hij uiteindelijk wel een beukje krijgt.

En als ik op iemands tenen ga staan en ik word er afgeduwd en ga vervolgens naar de grond, is dat dan niet aangenaaid? Want dan word ik wel geraakt.
pi_62814915
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 16:22 schreef groenen het volgende:

[..]

Uhm nee Al zo'n 15 jaar niet, jij ook niet?

Maar wat heeft dat er verder mee te maken? Ik heb verder ook niks met Ajax of Heracles te maken, maar als je zo gaat lopen klieren zoals Huntelaar en Suarez dan is de kans groot dat je uiteindelijk een duwtje krijgt. Dan moet je ook gewoon blijven staan. Of gewoon meteen van de bal afblijven.
Omdat je blijkbaar niet gezien hebt waarom die kaart werd gegeven, Suarez liep Pieckenhagen de naaien Van den Bergh is gewoon zelf dom, hij had zich er gewoon niet mee moeten bemoeien
pi_62814997
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 16:29 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Omdat je blijkbaar niet gezien hebt waarom die kaart werd gegeven, Suarez liep Pieckenhagen de naaien Van den Bergh is gewoon zelf dom, hij had zich er gewoon niet mee moeten bemoeien
Wel eens van opkomen voor je ploeggenoten gehoord? Als Pieckenhagen Suarez had weggeduwd dan was het wel aangenaaid geweest?
pi_62815403
Hij mag best opkomen voor zijn ploeggenoten, maar blijf dan wel nadenken.
pi_62815449
Het is ook gewoon rood, maar wat mij betreft wel behoorlijk uitgelokt.
pi_62815477
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 16:48 schreef groenen het volgende:
Het is ook gewoon rood, maar wat mij betreft wel behoorlijk uitgelokt.
Het was niet naar vdBergh uitgelokt dus hij had gewoon slimmer moeten zijn.
pi_62815522
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 16:27 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ben je gek joh, wat stelt Twente nou weer voor.
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 08:38 schreef sjimz het volgende:
Ik vrees dat Twente zaterdag de 3 punten houdt
Juist.
Enschede, onze stad! ons domein!
pi_62815551
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 16:51 schreef Lamzak_ het volgende:

[..]

[..]

Juist.
Goed dat je ook naar de PI kijkt
pi_62858835
Uit het Ajax-topic:

pi_62858859
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 12:25 schreef RayMania het volgende:
Uit het Ajax-topic:

[ afbeelding ]
Telt het verdienen van een corner tegenwoordig ook al mee
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_62858865
Ik zag het ook ja al vind ik die 2 corners die hij verdient er niet echt bij horen.
pi_62858990
Dat is natuurlijk bullshit, maar hij is wel erg belangrijk. Jammer dat-ie er vanavond niet bij is.
  zaterdag 1 november 2008 @ 13:33:05 #247
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_62859964
Als hij zo dreigend is dat de tegenstander een corner moet toestaan omdat hij er anders langs is. Ik kan me er wel in vinden eerlijk gezegd.

Ook al weer erg veel assists dit seizoen. Klaas-Jan mag niet klagen met zo'n aangever...
pi_63088773
Die voorzet vandaag ook weer met buitenkant rechts . Geniaal.

Jammer van die gele kaarten, maar zijn rendement is echt bizar hoor .
pi_63096520
Het is zo dom van 'm.

Hij wordt vast wel lichtjes aangetikt, maar hij valt voorover alsof omver wordt gebeukt.
  maandag 10 november 2008 @ 10:31:11 #250
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_63096603
hij gaat al compleet gestrekt het moment dat strootman hem net lijkt te raken. Misschien krijgt hij de pingel als hij 'gewoon' over dat been gaat. Nu verpest hij het zelf met dat overdreven gedoe.
pi_63097874
  maandag 10 november 2008 @ 11:36:16 #252
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_63097918
Is hij nu bij elke eerstvolgende gele kaart geschorst?
pi_63097972
quote:
Op maandag 10 november 2008 11:36 schreef Kopbal het volgende:
Is hij nu bij elke eerstvolgende gele kaart geschorst?
Schorsing in de eredivisie na hoeveel gele kaarten?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 18 november 2008 @ 00:49:58 #254
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63306273
hoorde ik nou net bij VI dat hij alweer over een vertrek denkt?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_63306316
Ik vind dat niet zo gek hoor, hij ziet Ajax gewoon als een tussenstap.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 18 november 2008 @ 01:07:33 #256
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63306492
dat ziet vrijwel elke voetballer in een Nederlandse club. Maar enig idee wat Ajax gaat vragen in de winterstop?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_63306502
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 01:07 schreef rubbereend het volgende:
dat ziet vrijwel elke voetballer in een Nederlandse club. Maar enig idee wat Ajax gaat vragen in de winterstop?
50 miljoen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 18 november 2008 @ 01:11:20 #258
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63306530
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 01:08 schreef toma het volgende:

[..]

50 miljoen.
zo weinig maar, koopje
DeLuna vindt me dik ;(
pi_63306560
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 01:11 schreef rubbereend het volgende:
zo weinig maar, koopje
Als Ajax hem voor 30 zou laten gaan in de winterstop dan zou ik woedend zijn.
  dinsdag 18 november 2008 @ 01:17:26 #260
176521 Grulez
rasgroninger
pi_63306579
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 01:14 schreef Emimich het volgende:

[..]

Als Ajax hem voor 30 zou laten gaan in de winterstop dan zou ik woedend zijn.
Dan zal hij wel naar Feyenoord gaan.
pi_63307776
Ik denk dat hij het seizoen wel afmaakt in Amsterdam. En als hij net zo doorgaat in de tweede seizoenshelft, kun je dan nog een aardig bedrag innen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  dinsdag 18 november 2008 @ 08:54:24 #262
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_63308253
Ach ja, een contract tot 2012 en dan in 2008 weggaan, maar verder sta je wel sterk als Nederlandse club hoor .
Get woke, go broke!
pi_63308281
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 08:54 schreef HeatWave het volgende:
Ach ja, een contract tot 2012 en dan in 2008 weggaan, maar verder sta je wel sterk als Nederlandse club hoor .
Hij heeft een contract tot 2012 hoor
  dinsdag 18 november 2008 @ 09:00:25 #264
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_63308338
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 08:56 schreef sjimz het volgende:

[..]

Hij heeft een contract tot 2012 hoor
Ik heb het snel genoeg verbeterd dat jij het nog meegequote heb .
Get woke, go broke!
pi_63308342
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 09:00 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik heb het snel genoeg verbeterd dat jij het nog meegequote heb .
Ik ziet het
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 18 november 2008 @ 13:49:04 #266
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63315621
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 08:54 schreef HeatWave het volgende:
tja hij had ook nog een doorlopend contract bij Groningen en als je zag hoe graag hij daar weg wilde kun je nog wel wat gaan verwachten als de interesse echt concreet gaat worden
DeLuna vindt me dik ;(
pi_63322513
Hopelijk blijft hij nog een jaartje hierna, maar ik vrees dat hij na dit seizoen gewoon weg is. Hoe dan ook, hij blijft een held. Geniale speler
pi_63322603
Ik voorspel een arbitragezaak van Suarez in Januari, misschien wel samen met zijn makker Bruno.
pi_63325125
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 18:22 schreef venomsnake het volgende:
Ik voorspel een arbitragezaak van Suarez in Januari, misschien wel samen met zijn makker Bruno.
Bruno mag wel weg, maar Suárez moet echt nog een aantal jaren blijven .
  dinsdag 18 november 2008 @ 19:49:42 #270
176521 Grulez
rasgroninger
pi_63325356
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 19:42 schreef RayMania het volgende:

[..]

Bruno mag wel weg, maar Suárez moet echt nog een aantal jaren blijven .
Dat bepaalt Suárez zelf wel.
pi_63327997
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 19:49 schreef Grulez het volgende:

[..]

Dat bepaalt Suárez zelf wel.
Dat bepaalt Ajax
pi_63328279
quote:
Dat doen ze alleen maar bij jullie.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_63329999
quote:
Hoe ironisch zou dat zijn
  dinsdag 18 november 2008 @ 22:27:45 #274
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_63330880
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 21:17 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Dat doen ze alleen maar bij jullie.
behalve als ze Perez of de Boer heten.
pi_63332832
Beste speler van de eredivisie.
pi_63350812
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 22:27 schreef Prosac het volgende:

[..]

behalve als ze Perez of de Boer heten.
Maar zo heet Luis niet, dus is het off-topic

Verder eens met Cyberia.
  zondag 23 november 2008 @ 11:29:02 #277
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_63444685
Inderdaad, op dit moment steekt hij er met kop bovenuit.
pi_63785761
quote:
Luis Suarez: 'Ik denk dat ik volgend seizoen nog bij Ajax speel'

Datum: 5-dec-2008 14:07

Door Bart Vlietstra

Luis Suarez (foto) verwacht niet dat hij op korte termijn Ajax verlaat. “Mijn doel is een grote club. Daarom heb ik voor Ajax gekozen,” zegt de Uruguayaan in Sportweek. “Rafael van der Vaart, Wesley Sneijder, Zlatan Ibrahimovic; allemaal zijn ze via Ajax op de grote tafel terechtgekomen.”

De grote tafel?
“Ja, de grote tafel. De top van de wereld. Maar volgend seizoen nog niet. Ik denk dat ik dan nog bij Ajax speel.”

Kun je mee op het hoogste niveau?
“Dat heb ik met Uruguay bewezen. (…) Maar ik wil kampioen worden en Champions League spelen met Ajax. Van Basten gaat hier een grote club van maken.”
pi_63785820
Allemaal leuk en aardig, maar sinds de transfer van Sneijder geloof ik niets meer.
pi_63786671
Dat zijn van die loze berichten inderdaad.
That's all folks!
  vrijdag 5 december 2008 @ 16:55:41 #281
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_63786762
2007
quote:
Dat Suárez na afloop van het vorige seizoen nog had beweerd minimaal een jaar bij FC Groningen te willen blijven, nuanceerde hij. 'Dat was toen en in de voetballerij weet je het nooit. Als morgen bijvoorbeeld Real Madrid belt, verandert dat de situatie opnieuw.'

'Als de uitkomst is dat ik nog minimaal een jaar bij FC Groningen moet voetballen, dan leg ik me daar bij neer. Natuurlijk ben ik dan nog gemotiveerd en zal ik gewoon mijn best doen voor de trainers, mijn medespelers, de mensen bij de club en de supporters. Geen probleem.'
pi_63786871
Ik denk dat Suarez volgend seizoen ook nog wel bij Ajax speelt, mede omdat hij geen EU-pas heeft.
pi_63787547
Ik vind vooral de laatste zin het meest interessant.
pi_63787617
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 17:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vind vooral de laatste zin het meest interessant.
Geen probleem?
  vrijdag 5 december 2008 @ 17:39:57 #285
67174 Dos37
Come on Twente
pi_63787747
Van Basten gaat hier een grote club van maken.”

denk ik
pi_63788392
Zijn inderdaad loze berichten, maar dit is altijd nog beter dan dat hij zegt dat hij uitgeleerd is bij Ajax en weg wil
pi_63829238
Vandaag weer ontzettend belangrijk voor Ajax.
pi_63830134
Hij is altijd de beste speler, al speelt hij voor zijn doen matig, dan nog is hij de beste.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_64106585
"iek ga geen schwalbes mier maken"
pi_64106610
Held
  Trouwste user 2022 donderdag 18 december 2008 @ 00:03:52 #291
7889 tong80
Spleenheup
pi_64106733
quote:
Op woensdag 17 december 2008 23:59 schreef _Mike_ het volgende:
Held

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_64106914
Held?

Ik weet of ik de enige ben, maar ik vond het nogal genant eigenlijk..

En de komende tijd, in wedstrijden die echt ergens om gaan, kun je weer fluiten naar een eventuele pingel.
En dan weer allemaal selectief verontwaardigd doen.
pi_64107066
quote:
Op woensdag 17 december 2008 23:58 schreef Radegast het volgende:
"iek ga geen schwalbes mier maken"

Als Suarez iets zegt moet je het nooit geloven.
pi_64107082
Wehe !
Ik heb niets van de wedstrijd gezien of gehoord, maar toen ik dit topic weer in mijn active topic lijst zag konden er 2 dingen zijn gebeurd.

1: hij heeft geniaal gespeeld
2: hij heeft weer eens een schwalbe gemaakt

pi_64107083
quote:
Op donderdag 18 december 2008 00:12 schreef Radegast het volgende:
Held?

En de komende tijd, in wedstrijden die echt ergens om gaan, kun je weer fluiten naar een eventuele pingel.
Ach alsof Suarez überhaupt nog penalty's meekreeg .
pi_64107106
BTW wat een domme debiel ben je als je in zo'n wedstrijd een schwalbe gaat maken.
De Nederlandse scheidsrechters ontgaat dit natuurlijk ook niet.
  donderdag 18 december 2008 @ 00:19:47 #297
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_64107111
quote:
Op donderdag 18 december 2008 00:12 schreef Radegast het volgende:
Held?

Ik ook, als die scheids geen debiel was geweest sta je met 10 man en een geschorste Suarez, leuk hoor dat je nu 2-2 speelt, maar het ging nergens meer over. te groot risico. En wederom een excuus voor Uilenberg en zijn Gestapo om nooit meer in zijn voordeel te fluiten.

Dus nee, heel dom.
Get woke, go broke!
pi_64108095
Wat geweldig wat een held!!
  donderdag 18 december 2008 @ 01:37:45 #299
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_64108408
Hij doet er tenminste alles aan om te winnen. Lopen genoeg gasten op het veld die wel iets van zijn mentaliteit mogen hebben. Suarez liep de keeper een beetje optejagen zodat hij opschoot. Mooi om te zien iig.
#FreeHat
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 18 december 2008 @ 01:52:24 #300
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_64108541
jammer dat hij er geen rood voor kreeg, had hij zijn eigen club hard gedupeerd voor de volgende ronde in de UefaCup die waarschijnlijk wel tegen een sterke tegenstander is
DeLuna vindt me dik ;(
pi_64108836
Suarez = en door elkaar.
Geniale gluiperd.
Had absoluut een rode kaart verdiend maar goed hij "redt"de ploeg wel weer.
Op de langere termijn zal het hem alleen maar tegenwerken en dat is eigen schld dikke bult.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')