abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62813708
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 15:49 schreef Blawh het volgende:

[..]

Ik vond hem wel sterk spelen, sterk aan de bal ook voor zo'n klein ventje. Al het gevaar van Ajax kwam zo'n beetje via hem.
Sterk aan de bal maar toch vind ik het raar dat hij zijn mannetje steeds voorbij komt want hij heeft nauwelijks een passeerbeweging.
pi_62813930
Wel weer netjes een rode kaart aangenaaid.
- verwijderd door admin -
pi_62814271
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 15:51 schreef sjimz het volgende:

[..]

Sterk aan de bal maar toch vind ik het raar dat hij zijn mannetje steeds voorbij komt want hij heeft nauwelijks een passeerbeweging.
Suarez is dan ook een rommelaar en een verrekte goede.
pi_62814356
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 15:59 schreef groenen het volgende:
Wel weer netjes een rode kaart aangenaaid.
Aangenaaid, zeker een TT supporter? Stumpert
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_62814449
Rode kaart was gewoon terecht inderdaad, aannaaien is als hij niet eens geraakt zou zijn. Hij probeerde het alleen een tikkie rampzaliger te maken dan het in werkelijkheid was, maar dat zou minstens 50% van de voetballers in de eredivisie doen. Alleen bij Suarez, Lazovic, etc. vind ik net een beetje vervelender.
pi_62814725
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 16:11 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Aangenaaid, zeker een TT supporter? Stumpert
Uhm nee Al zo'n 15 jaar niet, jij ook niet?

Maar wat heeft dat er verder mee te maken? Ik heb verder ook niks met Ajax of Heracles te maken, maar als je zo gaat lopen klieren zoals Huntelaar en Suarez dan is de kans groot dat je uiteindelijk een duwtje krijgt. Dan moet je ook gewoon blijven staan. Of gewoon meteen van de bal afblijven.
pi_62814803
Tja dan nog had Van den Bergh gewoon niet aan zijn haren/haarband moeten trekken.
Het was pas een aangenaaide kaart als hij niet geraakt werd.
pi_62814842
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 16:22 schreef groenen het volgende:

Maar wat heeft dat er verder mee te maken? Ik heb verder ook niks met Ajax of Heracles te maken, maar als je zo gaat lopen klieren zoals Huntelaar en Suarez
Hij naaide zichzelf daarmee, daardoor mist hij de belangrijke wedstrijd in Enschede.
pi_62814871
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 16:26 schreef Blawh het volgende:

[..]

Hij naaide zichzelf daarmee, daardoor mist hij de belangrijke wedstrijd in Enschede.
Ben je gek joh, wat stelt Twente nou weer voor.
pi_62814914
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 16:25 schreef sjimz het volgende:
Tja dan nog had Van den Bergh gewoon niet aan zijn haren/haarband moeten trekken.
Het was pas een aangenaaide kaart als hij niet geraakt werd.
Het gaat me dan ook meer om de vooractie, ik verdenk hem er ook gewoon die met opzet uit te voeren zodat hij uiteindelijk wel een beukje krijgt.

En als ik op iemands tenen ga staan en ik word er afgeduwd en ga vervolgens naar de grond, is dat dan niet aangenaaid? Want dan word ik wel geraakt.
pi_62814915
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 16:22 schreef groenen het volgende:

[..]

Uhm nee Al zo'n 15 jaar niet, jij ook niet?

Maar wat heeft dat er verder mee te maken? Ik heb verder ook niks met Ajax of Heracles te maken, maar als je zo gaat lopen klieren zoals Huntelaar en Suarez dan is de kans groot dat je uiteindelijk een duwtje krijgt. Dan moet je ook gewoon blijven staan. Of gewoon meteen van de bal afblijven.
Omdat je blijkbaar niet gezien hebt waarom die kaart werd gegeven, Suarez liep Pieckenhagen de naaien Van den Bergh is gewoon zelf dom, hij had zich er gewoon niet mee moeten bemoeien
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_62814997
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 16:29 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Omdat je blijkbaar niet gezien hebt waarom die kaart werd gegeven, Suarez liep Pieckenhagen de naaien Van den Bergh is gewoon zelf dom, hij had zich er gewoon niet mee moeten bemoeien
Wel eens van opkomen voor je ploeggenoten gehoord? Als Pieckenhagen Suarez had weggeduwd dan was het wel aangenaaid geweest?
pi_62815403
Hij mag best opkomen voor zijn ploeggenoten, maar blijf dan wel nadenken.
pi_62815449
Het is ook gewoon rood, maar wat mij betreft wel behoorlijk uitgelokt.
pi_62815477
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 16:48 schreef groenen het volgende:
Het is ook gewoon rood, maar wat mij betreft wel behoorlijk uitgelokt.
Het was niet naar vdBergh uitgelokt dus hij had gewoon slimmer moeten zijn.
pi_62815522
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 16:27 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ben je gek joh, wat stelt Twente nou weer voor.
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 08:38 schreef sjimz het volgende:
Ik vrees dat Twente zaterdag de 3 punten houdt
Juist.
Enschede, onze stad! ons domein!
pi_62815551
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 16:51 schreef Lamzak_ het volgende:

[..]

[..]

Juist.
Goed dat je ook naar de PI kijkt
pi_62858835
Uit het Ajax-topic:

Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_62858859
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 12:25 schreef RayMania het volgende:
Uit het Ajax-topic:

[ afbeelding ]
Telt het verdienen van een corner tegenwoordig ook al mee
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_62858865
Ik zag het ook ja al vind ik die 2 corners die hij verdient er niet echt bij horen.
pi_62858990
Dat is natuurlijk bullshit, maar hij is wel erg belangrijk. Jammer dat-ie er vanavond niet bij is.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zaterdag 1 november 2008 @ 13:33:05 #247
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_62859964
Als hij zo dreigend is dat de tegenstander een corner moet toestaan omdat hij er anders langs is. Ik kan me er wel in vinden eerlijk gezegd.

Ook al weer erg veel assists dit seizoen. Klaas-Jan mag niet klagen met zo'n aangever...
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_63088773
Die voorzet vandaag ook weer met buitenkant rechts . Geniaal.

Jammer van die gele kaarten, maar zijn rendement is echt bizar hoor .
pi_63096520
Het is zo dom van 'm.

Hij wordt vast wel lichtjes aangetikt, maar hij valt voorover alsof omver wordt gebeukt.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  maandag 10 november 2008 @ 10:31:11 #250
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_63096603
hij gaat al compleet gestrekt het moment dat strootman hem net lijkt te raken. Misschien krijgt hij de pingel als hij 'gewoon' over dat been gaat. Nu verpest hij het zelf met dat overdreven gedoe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')