Sterk aan de bal maar toch vind ik het raar dat hij zijn mannetje steeds voorbij komt want hij heeft nauwelijks een passeerbeweging.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:49 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik vond hem wel sterk spelen, sterk aan de bal ook voor zo'n klein ventje. Al het gevaar van Ajax kwam zo'n beetje via hem.
Suarez is dan ook een rommelaar en een verrekte goede.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Sterk aan de bal maar toch vind ik het raar dat hij zijn mannetje steeds voorbij komt want hij heeft nauwelijks een passeerbeweging.
Aangenaaid, zeker een TT supporter? Stumpertquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:59 schreef groenen het volgende:
Wel weer netjes een rode kaart aangenaaid.![]()
Uhm neequote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:11 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Aangenaaid, zeker een TT supporter? Stumpert
Hij naaide zichzelf daarmee, daardoor mist hij de belangrijke wedstrijd in Enschede.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:22 schreef groenen het volgende:
Maar wat heeft dat er verder mee te maken? Ik heb verder ook niks met Ajax of Heracles te maken, maar als je zo gaat lopen klieren zoals Huntelaar en Suarez
Ben je gek joh, wat stelt Twente nou weer voor.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:26 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hij naaide zichzelf daarmee, daardoor mist hij de belangrijke wedstrijd in Enschede.
Het gaat me dan ook meer om de vooractie, ik verdenk hem er ook gewoon die met opzet uit te voeren zodat hij uiteindelijk wel een beukje krijgt.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:25 schreef sjimz het volgende:
Tja dan nog had Van den Bergh gewoon niet aan zijn haren/haarband moeten trekken.
Het was pas een aangenaaide kaart als hij niet geraakt werd.
Omdat je blijkbaar niet gezien hebt waarom die kaart werd gegeven, Suarez liep Pieckenhagen de naaien Van den Bergh is gewoon zelf dom, hij had zich er gewoon niet mee moeten bemoeienquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:22 schreef groenen het volgende:
[..]
Uhm neeAl zo'n 15 jaar niet, jij ook niet?
Maar wat heeft dat er verder mee te maken? Ik heb verder ook niks met Ajax of Heracles te maken, maar als je zo gaat lopen klieren zoals Huntelaar en Suarez dan is de kans groot dat je uiteindelijk een duwtje krijgt. Dan moet je ook gewoon blijven staan. Of gewoon meteen van de bal afblijven.
Wel eens van opkomen voor je ploeggenoten gehoord? Als Pieckenhagen Suarez had weggeduwd dan was het wel aangenaaid geweest?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:29 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Omdat je blijkbaar niet gezien hebt waarom die kaart werd gegeven, Suarez liep Pieckenhagen de naaien Van den Bergh is gewoon zelf dom, hij had zich er gewoon niet mee moeten bemoeien
Het was niet naar vdBergh uitgelokt dus hij had gewoon slimmer moeten zijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:48 schreef groenen het volgende:
Het is ook gewoon rood, maar wat mij betreft wel behoorlijk uitgelokt.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ben je gek joh, wat stelt Twente nou weer voor.
Juist.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:38 schreef sjimz het volgende:
Ik vrees dat Twente zaterdag de 3 punten houdt
Telt het verdienen van een corner tegenwoordig ook al meequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |