quote:Dat Suárez na afloop van het vorige seizoen nog had beweerd minimaal een jaar bij FC Groningen te willen blijven, nuanceerde hij. 'Dat was toen en in de voetballerij weet je het nooit. Als morgen bijvoorbeeld Real Madrid belt, verandert dat de situatie opnieuw.'
'Als de uitkomst is dat ik nog minimaal een jaar bij FC Groningen moet voetballen, dan leg ik me daar bij neer. Natuurlijk ben ik dan nog gemotiveerd en zal ik gewoon mijn best doen voor de trainers, mijn medespelers, de mensen bij de club en de supporters. Geen probleem.'
Geen probleem?quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vind vooral de laatste zin het meest interessant.
quote:Op woensdag 17 december 2008 23:58 schreef Radegast het volgende:
"iek ga geen schwalbes mier maken"
Ach alsof Suarez überhaupt nog penalty's meekreegquote:Op donderdag 18 december 2008 00:12 schreef Radegast het volgende:
Held?
Ik weet of ik de enige ben, maar ik vond het nogal genant eigenlijk..
En de komende tijd, in wedstrijden die echt ergens om gaan, kun je weer fluiten naar een eventuele pingel.
En dan weer allemaal selectief verontwaardigd doen.
Ik ook, als die scheids geen debiel was geweest sta je met 10 man en een geschorste Suarez, leuk hoor dat je nu 2-2 speelt, maar het ging nergens meer over. te groot risico. En wederom een excuus voor Uilenberg en zijn Gestapo om nooit meer in zijn voordeel te fluiten.quote:Op donderdag 18 december 2008 00:12 schreef Radegast het volgende:
Held?
Ik weet of ik de enige ben, maar ik vond het nogal genant eigenlijk..
En de komende tijd, in wedstrijden die echt ergens om gaan, kun je weer fluiten naar een eventuele pingel.
En dan weer allemaal selectief verontwaardigd doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |