Helemaal niet, vond het al idioot dat er gister bij Voetbal Insite ook al gedaan werd alsof het heel logisch was allemaal. Suarez heeft in 2008 nog geen schwalbes gemaakt en dat is bij vrijwel iedereen bekend. Bovendien snap ik niet dat er twijfel mogelijk is als je zo'n overtreding ziet.quote:Op maandag 24 maart 2008 17:01 schreef DarkShine het volgende:
Bij twijfel mag die hem niet geven. Dat die bij Suarez twijfelt is nogal begrijpelijk...
Als je bij dit incident twijfelt hoor je niet op het hoogste niveau te fluiten. Jezus zeg zijn benen werden letterlijk onder zijn lijf vandaag getrapt.quote:Op maandag 24 maart 2008 17:01 schreef DarkShine het volgende:
Bij twijfel mag die hem niet geven. Dat die bij Suarez twijfelt is nogal begrijpelijk...
Ja dit dus. Hij heeft sinds December niet meer geschwalbed(?) Maar heeft nog steeds te naam, slaat helemaal nergens op ditquote:Op maandag 24 maart 2008 17:30 schreef RayMania het volgende:
Ik heb het net terug gezien en tuurlijk heeft Suárez de naam, maar inderdaad is het wel een feit dat hij in de laatste seizoenshelft nog geen één schwalbe heeft gemaakt. Eerst deed hij dat wel en daar is hij met drie of vier gele kaarten voor gestraft, daarna niet meer voorgekomen
En volgens mij heeft Suárez bij Ajax zelfs geen één strafschop in de competitie versiert. In de CL wel tegen Slavia, maar verder volgens mij toch echt niet (twijfel wel over De Graafschap uit).
Klinkt Calimero, maar het lijkt nu alsof de scheidsrechter al standaard geen strafschop meegeeft, ómdat het Suárez is. Niet omdat de overtreding terecht is, of niet.
Die was toch ook aanvoerder, verder hoeft ook niemand dat te doen.quote:Op maandag 24 maart 2008 18:39 schreef Chadi het volgende:
Ik vond de protesten van Ajax ook zwak. Ze hadden die man helemaal onder moeten tuffen bij wijze van. Alleen Huntelaar ging er heen.
jawel allemaal eromheen en hem onder druk zetten.quote:Op maandag 24 maart 2008 18:41 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Die was toch ook aanvoerder, verder hoeft ook niemand dat te doen.
quote:Op maandag 24 maart 2008 18:45 schreef Chadi het volgende:
[..]
jawel allemaal eromheen en hem onder druk zetten.
toen was het al een irri mannetjequote:Op maandag 24 maart 2008 21:53 schreef The_Verve het volgende:
FC Groningen heeft hem op tijd verkocht. Volgens mij verdiende hij bij Groningen het vorige seizoen nog iets van 8 strafschoppen...
En dat geeft dus aan hoe waardeloos de scheidsen zijn, reputatie of niet, je staat daar om de spelregels te handhaven, niet om onderling afspraken te maken wie hem wel en wie niet krijgt.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:35 schreef PyTh het volgende:
100% pingel idd maar als je de schijn tegen hebt........tja.
Zelfde geval met Lazovic in de kuip, was ook een 100% pingel.
Heat of the moment.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik snap niet waarom hij dan nog naar Suárez toe loopt om hem verrot te schelden
je zou ook bij die vallende spelers eens kunnen beginnenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat geeft dus aan hoe waardeloos de scheidsen zijn, reputatie of niet, je staat daar om de spelregels te handhaven, niet om onderling afspraken te maken wie hem wel en wie niet krijgt.
En daarom haat ik die gasten echt intens.
Bij twijfel kun je gewoon geen penalty geven aan een speler met deze reputatie. Bij Groningen heeft hij deze reputatie al opgebouwd, en meteen de eerste competitiewedstrijd bij Ajax heeft hij deze bevestigd (uit bij De Graafschap). Dit heeft niets met onderlinge afspraken te maken.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat geeft dus aan hoe waardeloos de scheidsen zijn, reputatie of niet, je staat daar om de spelregels te handhaven, niet om onderling afspraken te maken wie hem wel en wie niet krijgt.
En daarom haat ik die gasten echt intens.
Hij krijgt een boete van Ajax. Omdat Dingsdag niet KO was.quote:Op maandag 31 maart 2008 22:30 schreef groenen het volgende:
Is er al een vooronderzoek gestart tegen Luis? Voor zijn vuistslag tegen Dingsdag?
Om de scheidsrechter te beinvloeden.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik snap niet waarom hij dan nog naar Suárez toe loopt om hem verrot te schelden
Als het goed is probeert jorien dat al voor elkaar te krijgen.quote:Op maandag 31 maart 2008 22:30 schreef groenen het volgende:
Is er al een vooronderzoek gestart tegen Luis? Voor zijn vuistslag tegen Dingsdag?
Was dat de assist voor de 4-1? Schitterende actie buitenom met rechts om vervolgens met links de bal perfect terugleggen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 00:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Hij speelde zaterdag toch een verdienstelijke partij.
Met name de actie waarbij hij Jong A Pin het bos instuurde was fraai
quote:Op dinsdag 1 april 2008 00:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Was dat de assist voor de 4-1? Schitterende acties buitenom met recht om vervolgens met links de bal perfect terugleggen.
Hij speelde een ontzettend goede wedstrijd, had zeker min. 1 doelpunt verdiend.quote:Op zondag 6 april 2008 19:17 schreef Dos37 het volgende:
Ik ben geen fan van Suarez maar sjezus in de samenvatting scoorde ie een 10 volgens mij.
Ja zeker, hij speelde vandaag echt een heerlijke pot en had veel oog voor Huntelaar potentieel toppertjequote:Op zondag 6 april 2008 23:39 schreef Blawh het volgende:
Hij verbaast me de laatste tijd wel enorm in positieve zin. Ik vond het altijd een walgelijke, overschatte individualist, maar zoals hij de laatste weken speelt lijkt het er inderdaad al veel meer op. Zijn techniek zal nooit wereldtop worden, maar met zijn snelheid, draaihoeken, ijver en redelijke basistechniek gekoppeld aan meer overzicht (zoals de laatste weken) kan hij het weleens verder gaan schoppen dan ik in Augustus had verwacht.
Ook lijken de schwalbes al zo goed als verleden tijd.
Voor ons speelt ie ook nog maar een jaar schat ik. Dan klopt er een Europese Subtopper voor hem aan de deurquote:Op maandag 7 april 2008 12:44 schreef Prosac het volgende:
het kost me toch wat moeite om toe te geven, maar Luis is echt weer 100% verbeterd tov van vorig seizoen. Wat had ik hem graag nog 1 seizoen erbij gehad. Berg (Nevland) en Suarez, wat een voorhoede was dat geweest.
Ik gok op Fiorentina, Villareal of Atletico Madrid.quote:Op maandag 7 april 2008 13:26 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Voor ons speelt ie ook nog maar een jaar schat ik. Dan klopt er een Europese Subtopper voor hem aan de deur
als het niet al komende zomer is. Want met name de naam Fiorentina blijft maar rondzingen in de wandelgangen.quote:Op maandag 7 april 2008 13:26 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Voor ons speelt ie ook nog maar een jaar schat ik. Dan klopt er een Europese Subtopper voor hem aan de deur
Ach, vorig seizoen was hij ook al top. Achteraf hebben de Groningers toch gelijk gekregen dat Suarez de vraagprijs waard was.quote:Op maandag 7 april 2008 12:44 schreef Prosac het volgende:
het kost me toch wat moeite om toe te geven, maar Luis is echt weer 100% verbeterd tov van vorig seizoen.
Klopt, en ook een puike wedstrijd gespeeld.. Hij moet alleen ng iets meer oog hebben voor zn medespelers.. Maar ik had niet verwacht dat ie het zo goed zou doen vandaagquote:Op woensdag 16 april 2008 21:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nette goal, zeer netjes gejuicht.
Ach dat had iedere speler gedaan in zo'n belangrijke wedstrijd met 2-1 en nog een paar minuten op de klok.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:54 schreef venomsnake het volgende:
Minpuntje was dat ie zich weer enorm ging lopen aanstellen bij een duwtje van Sankoh. Moest Jans hem omhoog helpen. Maar goed, dat zal de aard van het beestje wel zijn..
Klopt.quote:Op donderdag 17 april 2008 17:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dat juichen laat zien dat hij in een jaar tijd erg is gegroeit. Niet alleen qua voetballer, maar ook als persoonlijkheid. Zijn schwalbes en nare trekjes zijn er helemaal uit. Hele goede zaak.
Praat gewoon bijna net zo goed Nederlands als Leonardo.quote:
Die mogen nog minimaal een jaartje wachtenquote:Op donderdag 17 april 2008 21:36 schreef rubbereend het volgende:
tis dus nu wachten op een club uit Spanje of Engeland................
En jij bent een kloon van?quote:Op donderdag 17 april 2008 23:59 schreef Martin_Van_Geel het volgende:
Luis Suarez is een speler die wij bij Ajax maandenlang uitgebreid hebben gescout en bekeken. Een echte vleugelaanvaller met een actie binnendoor. Een typische Ajax speler. Een goudmijntje voor Ajax en een pluim voor de scouting
Dit is mijn eerste account sinds Fok! een onderdeel van onze scoutingsapparaat is geworden. We zullen intensief gebruik maken van dit medium om een waardige selectie neer te zetten voor volgend seizoen.quote:
Welke scouting? Die in de bossen een stuk verderop?quote:
Pannekoek.quote:Op vrijdag 18 april 2008 00:32 schreef Martin_Van_Geel het volgende:
[..]
Dit is mijn eerste account sinds Fok! een onderdeel van onze scoutingsapparaat is geworden. We zullen intensief gebruik maken van dit medium om een waardige selectie neer te zetten voor volgend seizoen.
Dat ze eerst maar eens beginnen met een waardig bestuur en jou er uit flikkeren, kutboerquote:Op vrijdag 18 april 2008 00:32 schreef Martin_Van_Geel het volgende:
[..]
Dit is mijn eerste account sinds Fok! een onderdeel van onze scoutingsapparaat is geworden. We zullen intensief gebruik maken van dit medium om een waardige selectie neer te zetten voor volgend seizoen.
Om je de serieuze reactie te geven waar je naar aan het vissen bent:quote:Op donderdag 17 april 2008 23:59 schreef Martin_Van_Geel het volgende:
Luis Suarez is een speler die wij bij Ajax maandenlang uitgebreid hebben gescout en bekeken. Een echte vleugelaanvaller met een actie binnendoor. Een typische Ajax speler. Een goudmijntje voor Ajax en een pluim voor de scouting
Onze vernieuwde scouting begint langzaam zijn vruchten af te werpen. We hebben ook nog wel traditionele scouts in dienst die ook daadwerkelijk wedstrijden bezoeken over de grens. Die methode vinden we echter achterhaald bij Ajax en doen daarom ook niks met hun meningen en gescoute spelers.quote:Op vrijdag 18 april 2008 00:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Welke scouting? Die in de bossen een stuk verderop?
Nee Martin, dat deze RTL 4 aankoop goed heeft uitgepakt wil nog niet zeggen dat jij het nou zo geweldig doet.
No offense, maar Suárez is geen RTL4-aankoop maar een Tien-aankoop!quote:Op vrijdag 18 april 2008 00:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Welke scouting? Die in de bossen een stuk verderop?
Nee Martin, dat deze RTL 4 aankoop goed heeft uitgepakt wil nog niet zeggen dat jij het nou zo geweldig doet.
dat dachten ze in Groningen ook, bij een verbetering krijgen we de hele soap weer opnieuw alleen dan met Ajax in de slachtofferrolquote:Op donderdag 17 april 2008 23:17 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Die mogen nog minimaal een jaartje wachten
Dat hoop jijquote:Op vrijdag 18 april 2008 01:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat dachten ze in Groningen ook, bij een verbetering krijgen we de hele soap weer opnieuw alleen dan met Ajax in de slachtofferrol
dat heb ik ook altijd vurig gehoopt, maar hoewel Suarez ook dit seizoen weer explosief gegroeid, moet hij nog niet weg gaan. Een verrijking voor de competitie, nog altijd, nog genoeg voor hem te leren en ik denk eerlijk gezegd niet dat hij nogmaals een arbitrageactie uithaalt, daarvoor is hij volgens mij als persoon ook heel erg gegroeid.quote:
Tuurlijk, in Groningen zullen ze het hardste lachen als dat gebeurt maar dan is natuurlijk wel heel hypocriet.quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:41 schreef Prosac het volgende:
[..]
dat heb ik ook altijd vurig gehoopt, maar hoewel Suarez ook dit seizoen weer explosief gegroeid, moet hij nog niet weg gaan. Een verrijking voor de competitie, nog altijd, nog genoeg voor hem te leren en ik denk eerlijk gezegd niet dat hij nogmaals een arbitrageactie uithaalt, daarvoor is hij volgens mij als persoon ook heel erg gegroeid.
Tenzij zijn zaakwaarnemer (die zonder licentie) weer geld ruikt in Italie.
neemt niet weg dat ik stiekem wel zal lachen als het weer gebeurd.
Dat vind ik echt klasse van hem. Hij wist donders goed dat hij elke keer fout zat. Respect dat hij zo aan zijn zwakke punten gewerkt heeft.quote:Op donderdag 17 april 2008 17:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dat juichen laat zien dat hij in een jaar tijd erg is gegroeit. Niet alleen qua voetballer, maar ook als persoonlijkheid. Zijn schwalbes en nare trekjes zijn er helemaal uit. Hele goede zaak.
Zit er nu mss wel aan te komen met Meeuwis.quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:06 schreef Prosac het volgende:
hypocrieter zou zijn als wij op dezelfde manier een speler binnen halen en we het toejuichen.
Dat is wel heel erg koffiedik kijken hoor.quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:47 schreef Emimich het volgende:
[..]
Zit er nu mss wel aan te komen met Meeuwis.
Ja helaasquote:Op donderdag 1 mei 2008 15:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat werkt ie vandaag ongelooflijk hard zeg.
Alleen die kans he....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |