Voor ons speelt ie ook nog maar een jaar schat ik. Dan klopt er een Europese Subtopper voor hem aan de deurquote:Op maandag 7 april 2008 12:44 schreef Prosac het volgende:
het kost me toch wat moeite om toe te geven, maar Luis is echt weer 100% verbeterd tov van vorig seizoen. Wat had ik hem graag nog 1 seizoen erbij gehad. Berg (Nevland) en Suarez, wat een voorhoede was dat geweest.
Ik gok op Fiorentina, Villareal of Atletico Madrid.quote:Op maandag 7 april 2008 13:26 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Voor ons speelt ie ook nog maar een jaar schat ik. Dan klopt er een Europese Subtopper voor hem aan de deur
als het niet al komende zomer is. Want met name de naam Fiorentina blijft maar rondzingen in de wandelgangen.quote:Op maandag 7 april 2008 13:26 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Voor ons speelt ie ook nog maar een jaar schat ik. Dan klopt er een Europese Subtopper voor hem aan de deur
Ach, vorig seizoen was hij ook al top. Achteraf hebben de Groningers toch gelijk gekregen dat Suarez de vraagprijs waard was.quote:Op maandag 7 april 2008 12:44 schreef Prosac het volgende:
het kost me toch wat moeite om toe te geven, maar Luis is echt weer 100% verbeterd tov van vorig seizoen.
Klopt, en ook een puike wedstrijd gespeeld.. Hij moet alleen ng iets meer oog hebben voor zn medespelers.. Maar ik had niet verwacht dat ie het zo goed zou doen vandaagquote:Op woensdag 16 april 2008 21:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nette goal, zeer netjes gejuicht.
Ach dat had iedere speler gedaan in zo'n belangrijke wedstrijd met 2-1 en nog een paar minuten op de klok.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:54 schreef venomsnake het volgende:
Minpuntje was dat ie zich weer enorm ging lopen aanstellen bij een duwtje van Sankoh. Moest Jans hem omhoog helpen. Maar goed, dat zal de aard van het beestje wel zijn..
Klopt.quote:Op donderdag 17 april 2008 17:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dat juichen laat zien dat hij in een jaar tijd erg is gegroeit. Niet alleen qua voetballer, maar ook als persoonlijkheid. Zijn schwalbes en nare trekjes zijn er helemaal uit. Hele goede zaak.
Praat gewoon bijna net zo goed Nederlands als Leonardo.quote:
Die mogen nog minimaal een jaartje wachtenquote:Op donderdag 17 april 2008 21:36 schreef rubbereend het volgende:
tis dus nu wachten op een club uit Spanje of Engeland................
En jij bent een kloon van?quote:Op donderdag 17 april 2008 23:59 schreef Martin_Van_Geel het volgende:
Luis Suarez is een speler die wij bij Ajax maandenlang uitgebreid hebben gescout en bekeken. Een echte vleugelaanvaller met een actie binnendoor. Een typische Ajax speler. Een goudmijntje voor Ajax en een pluim voor de scouting
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |