quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ben je gek joh, wat stelt Twente nou weer voor.
Juist.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:38 schreef sjimz het volgende:
Ik vrees dat Twente zaterdag de 3 punten houdt
Telt het verdienen van een corner tegenwoordig ook al meequote:
Schorsing in de eredivisie na hoeveel gele kaarten?quote:Op maandag 10 november 2008 11:36 schreef Kopbal het volgende:
Is hij nu bij elke eerstvolgende gele kaart geschorst?
50 miljoen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 01:07 schreef rubbereend het volgende:
dat ziet vrijwel elke voetballer in een Nederlandse club. Maar enig idee wat Ajax gaat vragen in de winterstop?
quote:
Dan zal hij wel naar Feyenoord gaan.quote:Op dinsdag 18 november 2008 01:14 schreef Emimich het volgende:
[..]
Als Ajax hem voor 30 zou laten gaan in de winterstop dan zou ik woedend zijn.
Hij heeft een contract tot 2012 hoorquote:Op dinsdag 18 november 2008 08:54 schreef HeatWave het volgende:
Ach ja, een contract tot 2012 en dan in 2008 weggaan, maar verder sta je wel sterk als Nederlandse club hoor.
Ik heb het snel genoeg verbeterd dat jij het nog meegequote hebquote:Op dinsdag 18 november 2008 08:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij heeft een contract tot 2012 hoor
Ik ziet hetquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb het snel genoeg verbeterd dat jij het nog meegequote heb.
tja hij had ook nog een doorlopend contract bij Groningen en als je zag hoe graag hij daar weg wilde kun je nog wel wat gaan verwachten als de interesse echt concreet gaat wordenquote:Op dinsdag 18 november 2008 08:54 schreef HeatWave het volgende:
Ach ja, een contract tot 2012 en dan in 2008 weggaan, maar verder sta je wel sterk als Nederlandse club hoor.
Bruno mag wel weg, maar Suárez moet echt nog een aantal jaren blijvenquote:Op dinsdag 18 november 2008 18:22 schreef venomsnake het volgende:
Ik voorspel een arbitragezaak van Suarez in Januari, misschien wel samen met zijn makker Bruno.
Dat bepaalt Suárez zelf wel.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:42 schreef RayMania het volgende:
[..]
Bruno mag wel weg, maar Suárez moet echt nog een aantal jaren blijven.
Dat bepaalt Ajaxquote:
Dat doen ze alleen maar bij jullie.quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:22 schreef venomsnake het volgende:
Ik voorspel een arbitragezaak van Suarez in Januari, misschien wel samen met zijn makker Bruno.
Hoe ironisch zou dat zijnquote:Op dinsdag 18 november 2008 18:22 schreef venomsnake het volgende:
behalve als ze Perez of de Boer heten.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:17 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat doen ze alleen maar bij jullie.
Maar zo heet Luis niet, dus is het off-topicquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:27 schreef Prosac het volgende:
[..]
behalve als ze Perez of de Boer heten.
quote:Luis Suarez: 'Ik denk dat ik volgend seizoen nog bij Ajax speel'
Datum: 5-dec-2008 14:07
Door Bart Vlietstra
Luis Suarez (foto) verwacht niet dat hij op korte termijn Ajax verlaat. “Mijn doel is een grote club. Daarom heb ik voor Ajax gekozen,” zegt de Uruguayaan in Sportweek. “Rafael van der Vaart, Wesley Sneijder, Zlatan Ibrahimovic; allemaal zijn ze via Ajax op de grote tafel terechtgekomen.”
De grote tafel?
“Ja, de grote tafel. De top van de wereld. Maar volgend seizoen nog niet. Ik denk dat ik dan nog bij Ajax speel.”
Kun je mee op het hoogste niveau?
“Dat heb ik met Uruguay bewezen. (…) Maar ik wil kampioen worden en Champions League spelen met Ajax. Van Basten gaat hier een grote club van maken.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |