Dat was voor het volgende seizoen pas. Als Koeman nu niet vertrokken was, dan was de kans behoorlijk groot dat dat na dit seizoen wel zou gaan gebeuren. Dus was PSV al op zoek.quote:Op donderdag 1 november 2007 11:44 schreef AminBen het volgende:
Jol ontweek bij Studio Voetbal de vraag of hij al benaderd is door PSV een beetje, later kwam er toch een twijfelend 'nee' uit zijn mond. Dat was dus al voordat Koeman is vertrokken.
quote:31/10/2007 - Reker: opvolger over twee weken presenteren, transferwindow voor coaches aankaarten bij G14
(Gepost door RvN)
Jan Reker liet tegenover Langs de Lijn weten dat PSV graag een Nederlandse trainer wil die internationale ervaring heeft, zowel als speler als coach. Het liefst wil Reker er over een dag of 12 uit zijn. Dan heeft PSV drie wedstrijden in korte tijd achter de rug en komen er twee weken rust uit vanwege interlandvoetbal. Dan zou PSV het liefst een opvolger presenteren.
De algemeen directeur is half november voor het eerst aanwezig bij de G14. Hij wil dan gaan voorstellen om ook voor coaches een transferwindow in te stellen, zodat coaches niet midden in het seizoen kunnen vertrekken
daarom had ik al in dat PSV topic een linkje gepost naat het andere topicquote:Op donderdag 1 november 2007 09:34 schreef Verbal_Kint het volgende:
Zitten we nog in twee topics te discussieren over een opvolger
Hopen iig dat Aissati door de wissel meer gaat spelen
Ronald Koeman per direct naar Valencia: Opvolger?
Ik heb er eigenlijk wel vertrouwen in. Wouters die veel veldtrainingen al voor zijn rekening nam, staat nu voor de groep en ik heb het idee dat het bij PSV relatief rustig blijft ondanks het vertrek van Koemanquote:Op donderdag 1 november 2007 12:14 schreef ganzenherder het volgende:
De kans lijkt me groot dat PSV tegen Heerenveen punten gaat verspelen, al helemaal door deze onrust.
Behalve als ze zo spelen als gisteren maar Heerenveen uit en thuis is natuurlijk een wereld van verschil![]()
Precies, het kan natuurlijk ook een positief effect op de groep hebben.quote:Op donderdag 1 november 2007 12:17 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk wel vertrouwen in. Wouters die veel veldtrainingen al voor zijn rekening nam, staat nu voor de groep en ik heb het idee dat het bij PSV relatief rustig blijft ondanks het vertrek van Koeman
Lijkt me een goede zetquote:Op donderdag 1 november 2007 12:16 schreef ruud.nl het volgende:
Luc Nilis komt naast Wouters en Jansen ook op de bank te zitten de komende tijd.![]()
Nilis zou echt een geweldige hoofdtrainer zijn volgens mij, hij had echt extreem veel inzicht in het spelleke.quote:Op donderdag 1 november 2007 12:16 schreef ruud.nl het volgende:
Luc Nilis komt naast Wouters en Jansen ook op de bank te zitten de komende tijd.![]()
Alves gaat zich sparen voor Manchester Cityquote:Op donderdag 1 november 2007 12:14 schreef ganzenherder het volgende:
De kans lijkt me groot dat PSV tegen Heerenveen punten gaat verspelen, al helemaal door deze onrust.
Behalve als ze zo spelen als gisteren maar Heerenveen uit en thuis is natuurlijk een wereld van verschil![]()
quote:Op donderdag 1 november 2007 16:58 schreef Pritt het volgende:
Hopen dat Bas Roorda nu eindelijk zijn kans gaat krijgen onder de nieuwe trainer!
Nilis heeft al meedere malen aangegeven geen hoofdtrainer te willen worden bij een club. Ik betwijfel of dat inmiddels veranderd is.quote:Op donderdag 1 november 2007 12:50 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Nilis zou echt een geweldige hoofdtrainer zijn volgens mij, hij had echt extreem veel inzicht in het spelleke.
Met zijn voetbalintelligentie moet hij echt zo snel mogelijk zijn diploma's halen![]()
AMEN! Het is TE idioot dat je zomaar kan vertrekken naar een andere club! Aanpakken die hap.quote:De algemeen directeur is half november voor het eerst aanwezig bij de G14. Hij wil dan gaan voorstellen om ook voor coaches een transferwindow in te stellen, zodat coaches niet midden in het seizoen kunnen vertrekken
Kan je dus ook niemand meer ontslaan in die periode. Of je moet binnen de club al een goed iemand hebben.quote:Op donderdag 1 november 2007 21:21 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
AMEN! Het is TE idioot dat je zomaar kan vertrekken naar een andere club! Aanpakken die hap.
Waar kun je die lijst vinden?quote:Op donderdag 1 november 2007 16:21 schreef mcyodogg het volgende:
World Soccer Magazine heeft Aissati op hun lijst van de 50 grootste talenten geplaatst.
In dat blad, denk ik. Ik heb het van een man.u-forum. Maar dit is de lijst in ieder gevalquote:Op donderdag 1 november 2007 21:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waar kun je die lijst vinden?
quote:Sadick Adams, Ashanti
Ismail Aissati, PSV Eindhoven
Alexandre Pato, AC Milan
Anderson, Manchester Utd
Gareth Bale, Tottenham
Sergio Aguero, At. Madrid
Ever Banega, Boca Juniors
Bojan Krkic, Barcelona
Breno, Sao Paulo
Gerardo Bruna, Liverpool
Diego Bounanotte, River Plate
Christopher Byland, Free Agent
Macauley Chrisantus, Abuja
Angel di Maria, Benfica
Franco di Santo, Audax
Karim Benzema, Lyon
Dumitru Copil, Hearts
Kermit Erasmus, Sundown
Fabio, Fluminense
Fabio Coentrao, Benfica
Maquane Fellaini, S. Liege
Guilherme, Cruzeiro
Nour Hadhria, Club African
Rabul Ibrahim, S. Lisboa
Damian Ismodes, S. Cristal
Lorenzo de Silvestri, Lazio
Kerlon, Cruzeiro
Toni Kroos, Bayern München
Lulinha, Corinthians
Sapol Mani, Maranatha
Juan Manuel Mata, Valencia
Cristian Nazarith, Cali
Aaron Niguez, Valencia
Daniel Opare, Ashanti
Ransford Osei, Kesseben
Fran Merida, Arsenal
Nikolay Mihailov, Liverpool
Mesut Ozil, Schalke 04
Renato Augusto, Flamengo
Micah Richards, Man City
Andrea Russotto, Treviso
Henri Saivet, Bordeaux
Alexis Sanchez, River Plate
Giovani dos Santos, Barcelona
Marek Suchy, Slavia Praha
Sergio Tejera, Chelsea
Ivan Rakitic, Schalke 04
Abdou Traoré, Rosenborg
Gregory van der Wiel, Ajax
Carlos Vela, Osasuna
Theo Marie Walcott, Arsenal
1 f dubbele lquote:Op donderdag 1 november 2007 22:12 schreef -SG- het volgende:
Affelay? of is dat geen talent meer...
Eerder FM.quote:Op donderdag 1 november 2007 21:50 schreef HL_Dog43 het volgende:
Hmm.. leuk lijstje voor FIFA 08.
Maar volgens mij mis ik een paar namen..
Beetje rare titel, hij is gewoon (nog) niet benaderd, het is niet zo dat hij PSV heeft afgewezen ofzo.quote:Op donderdag 1 november 2007 18:39 schreef pascalheister het volgende:
Stevens niet naar PSV
HALEN!quote:Christopher Byland- Free Agent
Lijkt me ook geen probleem, integendeel.quote:Op donderdag 1 november 2007 21:24 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Kan je dus ook niemand meer ontslaan in die periode. Of je moet binnen de club al een goed iemand hebben.
EDquote:PSV praat in Londen met Jol
door Frans van den Nieuwenhof
EINDHOVEN - Martin Jol heeft in een eerste onderhoud met een delegatie van PSV laten weten dat hij bedenktijd nodig heeft om eventueel te kunnen ingaan op een aanbod van de Eindhovense club.
Algemeen directeur Jan Reker en president-commissaris Frits Schuitema legden woensdagmiddag een bliksembezoek af aan Londen, waar zij enkele uren spraken met Jol. Reker wil zijn bezoek niet bevestigen. "Maar ik ga het ook niet ontkennen", zo zegt hij. Vanwege het bezoek van Reker en Schuitema werd de persconferentie over het afscheid van Ronald Koeman woensdag pas 's avonds om acht uur belegd.
Jol is volgens een lid van de raad van commissarissen van PSV de belangrijkste kandidaat om Koeman op te volgen. De Hagenaar heeft echter tijd nodig om zijn ontbonden contract met Tottenham Hotspur juridisch af te wikkelen. Jol heeft recht op een afkoopsom van zes miljoen euro, maar onduidelijk is of Spurs ook wil betalen als de trainer direct bij een nieuwe club aan de slag gaat.
De vriendin van Jol liet gistermiddag desgevraagd weten dat de onlangs ontslagen coach momenteel vakantie viert om van alle beslommeringen rond zijn vertrek bij te komen. " Verder wil Martin nu nergens op ingaan", vertelde zij. Waarschijnlijk hebben PSV en Jol afgesproken om na volgende week verder te praten.
Wie zou jij graag zien?quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mja, Jol. Niet de ideale kandidaat imo maar het kan ook heel wat slechter natuurlijk.
Dat zou ik ook wel graag willen horen eigenlijkquote:
Hoewel ik groot respect heb voor Adriaanse als trainer, vind ik hem voor mijn gevoel niet bij PSV passen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:48 schreef LudoSanders het volgende:
Doe mij maar Jol, Rutten of Stevens, als zou ik ook wel benieuwd wezen naar hoe Adriaanse het er vanaf zou brengen.
Toch jammerquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:46 schreef ruud.nl het volgende:
John de Jong heeft weer problemen met z'n knie, het zal onderhand toch echt wel over en uit zijn met die jongen.
Zuur voor hem natuurlijk maar speeltijd had er voor hem toch niet of nauwelijks meer in gezeten.quote:
Dat bedoel ik er ook meequote:Op vrijdag 2 november 2007 15:13 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zuur voor hem natuurlijk maar speeltijd had er voor hem toch niet of nauwelijks meer in gezeten.
Verhalen gaan dat het inderdaad al zo goed als rond is maar Jol z'n zaken met de Spurs eerst moet afwikkelen alvorens het definitief bekend wordt gemaakt.quote:
Ik zou liever Rutten of Stevens zien. En het liefste nog Stevens eigenlijk, die is toch het meest door de wol geverfd en heeft al vaak genoeg bewezen een elftal beter te kunnen makenquote:
ZOMFG!!!1!!!111!!!!!quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:46 schreef ruud.nl het volgende:
John de Jong heeft weer problemen met z'n knie, het zal onderhand toch echt wel over en uit zijn met die jongen.
Jij haalt er echt voldoening als je doemscenario's waarheid worden he?quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
ZOMFG!!!1!!!111!!!!!![]()
Dat zag helemaal niemand aankomen!!!
...
Als je het wederom geblesseerd raken van John de Jong een "doemscenario" vindt sta je gewoon niet met beide benen op de grond.... Dat het met John ooit nog goed gaat komen (als in weer op topniveau bij PSV spelen) is gewoon bijzonder onwaarschijnlijk, en dat is het al een tijdje.quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:29 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Jij haalt er echt voldoening als je doemscenario's waarheid worden he?![]()
Was ook meer met een knipoog bedoeld.quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je het wederom geblesseerd raken van John de Jong een "doemscenario" vindt sta je gewoon niet met beide benen op de grond.... Dat het met John ooit nog goed gaat komen (als in weer op topniveau bij PSV spelen) is gewoon bijzonder onwaarschijnlijk, en dat is het al een tijdje.
Ik haal er overigens helemaal geen voldoening uit dat John de Jong z'n carriere wel lijkt te kunnen vergeten, dat ik met enig sarcasme post wil niet zeggen dat ik het leuk vind dat PSV veel geld, tijd en moeite in die jongen gestoken heeft en voor hemzelf is het ook jammer (al denk ik niet dat we medelijden met Johnnie hoeven te hebben, die heeft het beter dan ons hoor).
Hoop heb ik altijd maar in negen van de tien gevallen is het gewoon over als een speler eenmaal begint te sukkelen. Als Ibi de rest van het seizoen niet heel blijft denk ik dat dat zo langzamerhand ook wel eens een bedreiging voor z'n carriere kan worden. Niet dat hij dan moet stoppen maar het kan hem wel ervan weerhouden zijn top te bereiken.quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:48 schreef mcyodogg het volgende:
Ik had vorig jaar nog wel wat hoop dat De Jong kon terugkeren, maar daar is nu niet heel veel meer van over. Zal bij PSV waarschijnlijk niet veel anders zijn.
Klopt ja, als je eenmaal de titel 'blessuregevoelig' hebt, kom je daar niet snel meer vanaf. Al laat bijvoorbeeld Arjen Robben zien, ondanks zo'n titel, de top te kunnen bereiken.quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoop heb ik altijd maar in negen van de tien gevallen is het gewoon over als een speler eenmaal begint te sukkelen. Als Ibi de rest van het seizoen niet heel blijft denk ik dat dat zo langzamerhand ook wel eens een bedreiging voor z'n carriere kan worden. Niet dat hij dan moet stoppen maar het kan hem wel ervan weerhouden zijn top te bereiken.
Robben heeft dan ook uitzonderlijk veel talent. Maar dat talent kan hij op dit moment niet optimaal benutten omdat hij gewoon te vaak geblesseerd is. Erg jammer maar het is niet anders.quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:02 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Klopt ja, als je eenmaal de titel 'blessuregevoelig' hebt, kom je daar niet snel meer vanaf. Al laat bijvoorbeeld Arjen Robben zien, ondanks zo'n titel, de top te kunnen bereiken.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:24 schreef WooZ het volgende:
ik ben gister in amsterdam op stap geweest, het was zwaar relaxed![]()
![]()
![]()
nee, en ik moest nota bene nog uitstappen bij die graftombe ookquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:56 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Hoe durf je!
Aan de andere kant.. heb je informatie gejat uit het gebied van de vijand?![]()
Ach gut toch... Ik ken wel een goede psychiater die je van je trauma af zal helpen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:50 schreef WooZ het volgende:
[..]
nee, en ik moest nota bene nog uitstappen bij die graftombe ook
over een paar jaar schrijf ik m'n eigen pillen wel aan mezelf voorquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:56 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ach gut toch... Ik ken wel een goede psychiater die je van je trauma af zal helpen.
Volgens mij is PSV in protest gegaan dus met een beetje geluk alsnog vrij vervoer. Kan er zelf niet bij zijn helaas. Maar als het idd een buscombi wordt dan is dat echt enorme bullshit.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:50 schreef Mindlight het volgende:
Wat is het voor onzin dat jullie naar Woudestein met een buscombi moeten?
Belachelijk, zeker na het recente verleden in de afgelopen playoffs.
ik moet altijd een beetje meewarig lachen als ik dat ding passeerquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:50 schreef WooZ het volgende:
[..]
nee, en ik moest nota bene nog uitstappen bij die graftombe ook
Absoluut, ik zie nu trouwens dat ik ook op de foto sta bij psv.nl hahaquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:54 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
Volgens mij is PSV in protest gegaan dus met een beetje geluk alsnog vrij vervoer. Kan er zelf niet bij zijn helaas. Maar als het idd een buscombi wordt dan is dat echt enorme bullshit.
Hmm, das best genaaidquote:Op zaterdag 3 november 2007 09:49 schreef Lemming22 het volgende:
Nou Jol wil dus pas vanaf het begin van komend seizoen beginnen (vast omdat dan zijn 6 miljoen niet in gevaar komen...) en Advocaat wil geen tussenpaus spelen.
ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen, want het is niet de bedoeling dat Wouters het seizoen gaat afmaken..
(Bronnen: PSV Netwerk).
Moet ie wel dit kalenderjaar nog komen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 14:35 schreef -SG- het volgende:
Jol komt heus wel.
Stevens lekker in Hamburg latenquote:Op zaterdag 3 november 2007 14:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nog maar eens goed met Jol gaan praten en anders Stevens benaderen.
neuh, het is graag of niet. Als Jol zichzelf al niet kan motiveren om meteen aan de slag te gaan bij een topclub als PSV, dan kan ie maar beter lekker wachten op zijn 6 miljoen die hij van Tottenham mee krijgt. Kan ie ook aardig van rentenieren.quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:50 schreef WooZ het volgende:
ze hebben 2,5 mil voor koemand gekregen, dan moeten ze maar 1tje aan jol geven ofzo
quote:3/11/2007 - Zaakwaarnemer: PSV informeerde naar Pellegrini
(Gepost door RvN)
BRON: Marca
Uit de korte profielschets die Jan Reker afgelopen week gaf voor de gewenste kandidaat voor de opvolger van Ronald Koeman, blijkt dat PSV het liefst een Nederlander haalt die zowel als speler als coach op internationaal niveau heeft geacteerd. Kennis van de Spaanse taal is daarbij een pre.
PSV Netwerk
Manuel Pellegrini, de succesvolle coach van Villarreal, past daar uiteraard niet in, omdat hij geen Nederlander is. Aan de andere voorwaarden voldoet hij wel. De zaakwaarnemer van de Chileense coach liet tegenover Marca weten dat PSV geinformeerd heeft naar de beschikbaarheid van de coach. Pellegrini heeft na drie jaar Villarreal wel oren naar een nieuwe uitdaging. Chelsea en Newcastle zouden ook contact hebben met de coach.
Ik weet het nog niet, hopen op winstquote:Op zaterdag 3 november 2007 17:46 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat wordt het vandaag jongens ?
Ikzelf heb er een goed gevoel over
Perschef Salazar is toch ook Chileen?quote:Op zaterdag 3 november 2007 16:55 schreef mcyodogg het volgende:
Heeft prima dingen gedaan bij Villarreal, dus zou geen slechte keus zijn.
Klopt ja, zelfde stad ook.quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:25 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Perschef Salazar is toch ook Chileen?
Hopen wel ja, maar ik verwacht een nederlaag.quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:48 schreef andre347 het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, hopen op winst
De uitslag tegen Sparta, wat wil je daar mee zeggen?quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:22 schreef Paaskonijn het volgende:
1-4
die houden we er elke week inquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De uitslag tegen Sparta, wat wil je daar mee zeggen?
Geef Koeman maar weer de schuldquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:18 schreef djnospinzone het volgende:
Nee Mendez wordt aan alle kanten voorbij gelopen door ONZE EIGEN ROY BEERENS, koeman is een lul dat hij Beerens heeft verkocht
Volgend seizoen maar is een echt goede linksback kopen. Op het middenveld heb je dan die Hongaar links.quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:24 schreef LudoSanders het volgende:
De gehele linkerkant is droevig slecht. Zowel Alcides en Mendez.
Joh.. het lijkt me duidelijk dat Beerens werd verkocht omdat Koeman op z'n pik was getrapt.quote:
Dat zie ik wel gebeuren eigenlijk. Ik acht de kans eigenlijk zeer groot..quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:19 schreef Emimich het volgende:
Mendez mist AZ![]()
Zou toch wat zijn als PSV tegen Heerenveen, Fenerbahce en AZ zou verliezen.
Zit je meteen in een crisis!![]()
Tegen AZ niet.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat zie ik wel gebeuren eigenlijk. Ik acht de kans eigenlijk zeer groot..
quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:27 schreef Elusive het volgende:
kromkamp verneukt het weer, verrassend...
Jonathan Bottinelli.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Welke verdediger zou PSV moeten halen in de winterstop?
Prima toch? Die wedstrijd ging toch niet meer gewonnen worden en dan kun je hem beter verliezen, i.p.v. het risico te lopen dat ie weer een basisplaats krijgt tegen AZ .quote:
Ik had een goed gevoel jaquote:
Niet de bouw, maar wel de stijl van Alex.quote:
Bij welke club, en is hij haalbaar?quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Niet de bouw, maar wel de stijl van Alex.
San Lorenzo, ja.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:55 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Bij welke club, en is hij haalbaar?
Ach ik zie niet echt een crisis bij PSV . DIt kan gebeuren.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat zie ik wel gebeuren eigenlijk. Ik acht de kans eigenlijk zeer groot..
Villarreal ook in de zomerstop (weliswaar als 2e keuze, maar toch).quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Sevilla zat laatst ook nog achter hem aan.
Wellicht een nadeel voor PSV (als ze echt geintresseerd raken) is dat hij een italiaans paspoort heeft.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Villarreal ook in de zomerstop (weliswaar als 2e keuze, maar toch).
Hij stond zeker centraal?quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:11 schreef pascalheister het volgende:
het enige positieve van de avond die marcellis
Wat is daar erg aan?quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wellicht een nadeel voor PSV (als ze echt geintresseerd raken) is dat hij een italiaans paspoort heeft.
Die kan over een paar jaar de concurrentie met Van der Wiel en Donk wel aan denk ik.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:10 schreef Chadi het volgende:
Die marcellis trouwens is ook niet echt verkeerd als ie dit doorzet. Het is geen Alex maar toch.
Oh zoquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan hoeft hij geen werkvergunning nodig te hebben voor de grotere landencompetities.
Ja want hij staat in de verdediging van PSVquote:Op zaterdag 3 november 2007 23:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wouters is nog undercover in dienst voor Ajax![]()
Fener mag je blij zijn als je gelijkspeelt maar AZ moet je thuis gewoon kunnen pakken.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:19 schreef Emimich het volgende:
Mendez mist AZ![]()
Zou toch wat zijn als PSV tegen Heerenveen, Fenerbahce en AZ zou verliezen.
Zit je meteen in een crisis!![]()
Kan wel zijn maar in eigen stadion moet PSV gewoon kunnen winnen. Maar de bal is rond natuurlijkquote:Op zondag 4 november 2007 13:29 schreef BonJovi het volgende:
Zal wel moeilijk zijn, ik denk dat Az op stoom begint te komen.
Het mag allebei, alleen moet je als topclub ook eens een paar lastige uitwedstrijden winnen als je kampioen wil worden en moeten je uitglijders tegen laagvliegers in eigen huis beperkt blijven tot 1 per seizoen. Anders maak je het jezelf wel heel moeilijk.quote:Op zondag 4 november 2007 13:32 schreef Pritt het volgende:
SCH-uit kan je verliezen. NEC-thuis mag geen gelijkspel zij. :/
ja dat is waar, maar tegen Feyenoord wel dik gewonnen thuis dus ze zullen er wel vol voor gaan.quote:Op zondag 4 november 2007 13:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kan wel zijn maar in eigen stadion moet PSV gewoon kunnen winnen. Maar de bal is rond natuurlijk.
NAC uit is voor PSV ook altijd een lastige uitwedstrijd dus je kunt stellen dat PSV in alle lastige uitwedstrijden punten heeft verspeeldquote:Op zondag 4 november 2007 13:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het mag allebei, alleen moet je als topclub ook eens een paar lastige uitwedstrijden winnen als je kampioen wil worden en moeten je uitglijders tegen laagvliegers in eigen huis beperkt blijven tot 1 per seizoen. Anders maak je het jezelf wel heel moeilijk.
Maar PSV doet het tot nu toe dus vrij beroerd in lastige uitwedstrijden. Twente en Heerenveen allebei puntverlies.
stond ie er nog maarquote:Op zondag 4 november 2007 03:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja want hij staat in de verdediging van PSV?
Ja ik verlies liever niet nog een keer met 1-5.quote:Op zondag 4 november 2007 14:07 schreef mcyodogg het volgende:
Moeten nog naar Roda, Vitesse, Groningen, en daar zal je ook je punten moeten pakken. Verder moet je in de toppers een status quo proberen te houden.
Vitessequote:Op zondag 4 november 2007 14:07 schreef mcyodogg het volgende:
Moeten nog naar Roda, Vitesse, Groningen, en daar zal je ook je punten moeten pakken. Verder moet je in de toppers een status quo proberen te houden.
Ah, die had ik al verdrongen blijkbaar.quote:Op zondag 4 november 2007 14:03 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
NAC uit is voor PSV ook altijd een lastige uitwedstrijd dus je kunt stellen dat PSV in alle lastige uitwedstrijden punten heeft verspeeld![]()
PSV mist vechters in de ploeg. Perez en Lazovic bijten natuurlijk wel van zich af, maar er ontbreekt een dominante middenvelder die het tempo van de tegenstander bepaalt en "vies" durft te spelen.quote:Op zondag 4 november 2007 17:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ah, die had ik al verdrongen blijkbaar.![]()
Al met al is het dus behoorlijk bagger wat PSV in uitwedstrijden heeft laten zien tot nu toe.
ja!quote:Op zondag 4 november 2007 20:24 schreef SnuggLe het volgende:
Ik ben een beetje de weg kwijt qua verdediging van PSV. Nu waren het Marcellis en Alcides, maar dat was omdat Zonneveld terugkwam van een blessure en Addo gewoon echt gepasseerd is??![]()
Oftewel: wat is de waarschijnlijke verdediging als niemand geblesseerd is?
Salcido, Kromkamp... en dan Marcellis en Zonneveld?
Tell me, want ik ben het even kwijt!
Kromkamp----Salcido----Da costa----Zonneveldquote:Op zondag 4 november 2007 20:24 schreef SnuggLe het volgende:
Ik ben een beetje de weg kwijt qua verdediging van PSV. Nu waren het Marcellis en Alcides, maar dat was omdat Zonneveld terugkwam van een blessure en Addo gewoon echt gepasseerd is??![]()
Oftewel: wat is de waarschijnlijke verdediging als niemand geblesseerd is?
Salcido, Kromkamp... en dan Marcellis en Zonneveld?
Tell me, want ik ben het even kwijt!
Een dramatische wedstrijd en het spuugincident heeft hem zijn basisplaats gekost.quote:Op zondag 4 november 2007 20:40 schreef J91 het volgende:
Ik dacht dat Addo net een basisplaats had afgedwongen.
schorsing en Marcilles greep zn kansquote:Op zondag 4 november 2007 20:40 schreef J91 het volgende:
Ik dacht dat Addo net een basisplaats had afgedwongen.
Da Costa? Ik ben geen PSV-er, dus de vraag: issie nou geblesseerd of gepasseerd?quote:Op zondag 4 november 2007 20:40 schreef -SG- het volgende:
[..]
Kromkamp----Salcido----Da costa----Zonneveld
Zoiets?
Marcilles en addo op de bank en Alcides gauw terug naar chelsea
hij is om te beginnen gepasseerd en daarna geblesseerd. Addo nam zijn plek in en die is nu gepasseerd ten faveure van Macellisquote:Op zondag 4 november 2007 21:52 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Da Costa? Ik ben geen PSV-er, dus de vraag: issie nou geblesseerd of gepasseerd?
En als hij niet speelt,, wie speelt er dan in zijn plaats?
Dus Marcellis heeft nu meer kans op een plaats ipv Addo?
Het zijn zelfs vrienden heb ik ergens gelezen.quote:Op zondag 4 november 2007 21:57 schreef HL_Dog43 het volgende:
Laten we het hopen. Wie zij overigens dat Rekers Stevens hoog zou hebben? Want zo lijkt me dat dus echt niet.
Reker gaf bij SV dus aan dat hij nog niet is gevraagd, omdat HSV hem waarschijnlijk niet laat gaan. Ze zouden dan een bedrag van 10 miljoen vragen (bij wijze van spreken).quote:Op zondag 4 november 2007 21:57 schreef HL_Dog43 het volgende:
Laten we het hopen. Wie zij overigens dat Rekers Stevens hoog zou hebben? Want zo lijkt me dat dus echt niet.
Heeft volgens mij vooral te maken met de 4 miljoen die hij misloopt als hij op korte termijn bij PSV aan de slag gaat.quote:Op maandag 5 november 2007 08:55 schreef appelsientje het volgende:
Ik ben echt benieuwd wie de nieuwe coach gaat worden van PSV.... Jol lijkt er niet zo heel veel zin in te hebben...
Rutten heeftl absoluut zijn kwaliteiten als trainer.quote:Op maandag 5 november 2007 09:35 schreef Suijk het volgende:
Niet liever Rutten?
Rutten is natuurlijk wel iemand die de club erg goed kent. Ik denk dat je op de lange termijn meer hebt aan Fred Rutten dan aan (bijvoorbeeld) Martin Jol. Hoewel Fred enigszins zou moeten werken aan zijn presentatie en nog niet al te veel internationale ervaring heeft, zie ik persoonlijk meer in hem dan in Jol. Ik denk dat je met Jol te veel veranderingen krijgt op het tactische en communicatieve vlak binnen de ploeg.quote:Op maandag 5 november 2007 10:15 schreef PyTh het volgende:
[..]
Rutten heeftl absoluut zijn kwaliteiten als trainer.
Maar ik vind dat hij totaal geen uitstraling heeft.
Ook op het gebied van communicatie laat hij in mijn optiek veel te wensen over.
maar het sterke van deze selectie is juist dat eer je vele tactische kanten mee op kanquote:Op maandag 5 november 2007 10:45 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Rutten is natuurlijk wel iemand die de club erg goed kent. Ik denk dat je op de lange termijn meer hebt aan Fred Rutten dan aan (bijvoorbeeld) Martin Jol. Hoewel Fred enigszins zou moeten werken aan zijn presentatie en nog niet al te veel internationale ervaring heeft, zie ik persoonlijk meer in hem dan in Jol. Ik denk dat je met Jol te veel veranderingen krijgt op het tactische en communicatieve vlak binnen de ploeg.
Feyenoordquote:Volgens het Algemeen Dagblad wil Feyenoord de wedstrijd tegen PSV, die gepland staat voor zondag 13 januari, een dag naar voren halen. Reden hiervoor is het drukke programma dat de ploeg uit Rotterdam na deze topper heeft. Enkele dagen na de wedstrijd tegen PSV staat de bekerwedstrijd tegen de amateurs van Deurne op het programma. Op vrijdag 18 januari volgt de stadsderby tegen Excelsior die live op RTL-7 uitgezonden wordt. "We moeten dat intern en met de KNVB en de autoriteiten bespreken. Een optie voor ons zou zijn om Feyenoord-PSV een dag naar voren te halen” aldus technisch manager Peter Bosz. Probleem voor de Rotterdammers is dat tegelijk met Feyenoord - PSV de wedstrijd Ajax - AZ op het programma staat en RTL de wedstrijden op zaterdag en zondag evenredig verdeeld wil zien.
ik denk dat PSV veel meer spelers volgtquote:Op maandag 5 november 2007 13:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Boakye wordt gevolgd door PSV volgens Sportweek.
Hmmm, daar gaat Kromkamp's basisplekquote:Op maandag 5 november 2007 14:29 schreef Blawh het volgende:
Boakye in de belangstelling van PSV
Heraclied Emmanuel Boakye heeft de interesse gewekt van meerdere clubs met zijn goede spel. Onder andere PSV en meerdere clubs uit de Bundesliga volgen de Ghanees nauwlettend, zo weet Sportweek.
Boakye, die zowel in het bezit is van een Ghanees en een Nederlands paspoort, werd door Heracles dit seizoen definitief overgenomen van Ajax. Bij de Amsterdamse club mocht hij vertrekken nadat Jurgen Colin werd aangetrokken.
Boakye is tevens geselecteerd voor het Olympisch elftal van Ghana dat op 16 november een beslissende wedstrijd zal spelen tegen Nigeria. De inzet daarbij is één plaats op de Olympische spelen in 2008.
Gelukkig staat hij niet meer bij Ajax onder contract, nu kunnen wij of gebruik maken van een goede verdediger 3 jaar lang of cashen.
In heel 2007? Dat is bijna voorbij!quote:Op maandag 5 november 2007 14:39 schreef ruud.nl het volgende:
PSV heeft in 2007 pas 3 uitwedstrijden gewonnen, 2x tegen Heracles en vorige week tegen Sparta.
Behoorlijk slecht eigenlijk.![]()
Is dat echt zo? Als dat waar is is het gewoon dieptriestquote:Op maandag 5 november 2007 14:39 schreef ruud.nl het volgende:
PSV heeft in 2007 pas 3 uitwedstrijden gewonnen, 2x tegen Heracles en vorige week tegen Sparta.
Behoorlijk slecht eigenlijk.![]()
Dat kan altijd gebeuren maar zoals ik al zei: je moet ook eens lastige uitwedstrijden winnen. Al lijkt het er dus op dat alle uitwedstrijden voor ons "lastig" zijn dit jaarquote:Op maandag 5 november 2007 17:16 schreef Paran0id het volgende:
Dan is toch niet zo raar dat we verliezen van Heerenveen
We hebben natuurlijk ook nog wel wat wedstrijden gelijkgespeeld in 2007, het is natuurlijk niet zo dat we heel het seizoen volledig van de mat zijn gespeeld buitenshuis. Maar het is gewoon veel te slecht. Vorig seizoen riep ik al dat we slecht speelden in uitwedstrijden (ook al vóór de winterstop maar toen viel het dubbeltje vaak de goede kant op) en dit seizoen ben ik bang dat het nog erger wordt. PSV is het tot nu toe te vaak net niet.quote:Op maandag 5 november 2007 17:26 schreef MaxPower het volgende:
Gezien bovenstaande uitrecord van PSV vond ik dat we nog verrassend veel moeite met ze hadden anders
Kan VI.nl zo overnemenquote:Competitie
12 gespeeld. 3 gewonnen, 6 gelijk, 3 verloren. Doelsaldo: 14-11
Champions League
3 gespeeld. 0 gewonnen, 1 gelijk, 2 verloren. Doelsaldo: 1-4
Beker
1 gespeeld. 0 gewonnen, 0 gelijk, 1 verloren. Doelsaldo: 0-3
Bron:VIquote:Wouters neemt Rajkovic mee naar Fenerbahçe
05/11/2007 19:10
Slobodan Rajkovic maakt mogelijk zijn debuut in de Champions League. De achttienjarige Serviër is terug van een rugblessure en gaat mee met PSV naar Turkije voor het duel op woensdag met Fenerbahçe.
Rajkovic kwam afgelopen zomer op huurbasis over van Chelsea, maar speelde pas één keer in de hoofdmacht. Een invalbeurt van vijf minuten op de eerste speeldag tegen Heracles Almelo was zijn enige bijdrage. Zijn rug zat hem daarna dwars.
Interim PSV-coach Jan Wouters kan in Istanbul geen beroep doen op Eric Addo. Hij is geschorst voor spugen in de thuiswedstrijd tegen de Turken. Ibrahim Afellay is nog niet voldoende hersteld van een gebroken teen.
Vast welquote:Op maandag 5 november 2007 20:52 schreef Dylan Dog het volgende:
Kunnen we nog degraderen?
In theorie kan het welquote:Op maandag 5 november 2007 20:52 schreef Dylan Dog het volgende:
Kunnen we nog degraderen?
dat komt natuurlijk door de uitmuntende slotwedstrijden van PSVquote:Op maandag 5 november 2007 17:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We hebben natuurlijk ook nog wel wat wedstrijden gelijkgespeeld in 2007, het is natuurlijk niet zo dat we heel het seizoen volledig van de mat zijn gespeeld buitenshuis. Maar het is gewoon veel te slecht. Vorig seizoen riep ik al dat we slecht speelden in uitwedstrijden (ook al vóór de winterstop maar toen viel het dubbeltje vaak de goede kant op) en dit seizoen ben ik bang dat het nog erger wordt. PSV is het tot nu toe te vaak net niet.
quote:Afellay mist vertrouwen van PSV
PSV is gistermiddag zonder Ibrahim Afellay afgereisd naar Istanbul voor het cruciale Champions League-duel met Fenerbahçe. De middenvelder voelt zich nog niet fit genoeg na een teenbreuk. Wat nog belangrijker is: Afellay wil best bijtekenen in Eindhoven, maar is niet tevreden over de aanbieding van PSV.
Zodra PSV terug is uit Istanbul, waar het morgen tegen Fenerbahçe speelt, zal directeur Jan Reker om de tafel zitten met Ibrahim Afellay. De middenvelder is al een paar maanden in onderhandeling met de landskampioen over het openbreken van zijn contract. Afellay zegt echter aan de kant van PSV een gebrek aan vertrouwen te voelen.
De 21-jarige international heeft nog een verbintenis bij PSV tot de zomer van 2010. Sinds het einde van vorig seizoen onderhandelt de clubleiding met Afellay over een verbeterd en langer contract. PSV zou graag zien dat de talentrijke middenvelder zijn handtekening zet onder een verbintenis tot 2013.
Afellay staat niet onwelwillend tegenover zo’n verlenging, maar dan zal PSV vooral in financieel opzicht met een beter voorstel moeten komen dan dat er nu op tafel ligt. ,,Ik heb het hier hartstikke naar mijn zin,’’ zegt Afellay. ,,Ik wil ook best blijven, maar dan moet daar ook wel iets tegenover staan. Er moet wel vertrouwen spreken uit de aanbieding van PSV.’’
Het laatste gesprek dateert alweer van zo’n twee maanden geleden. ,,We zijn er niet uitgekomen en dat is jammer,’’ aldus de speler. ,,Ik heb ook niet het gevoel dat we opgeschoten zijn, daar ben ik wel een beetje teleurgesteld in.
,,Of er een moment komt dat je zegt ‘van mij hoeft het niet meer?’ Ja, natuurlijk komt dat een keer.’’
Jan Reker, de algemeen-directeur van PSV, is verrast door de woorden van Afellay. ,,Ik sprak hem vorige week nog, toen ging het goed met hem,’’ meldt Reker.
,,Ibrahim is in potentie één van onze topspelers, we hebben hem ook een heel goede aanbieding gedaan. Ik kan je zeggen: de liefde komt wel degelijk van twee kanten.’’
De Brabander is dan ook vast van plan zo spoedig mogelijk met Afellay te gaan praten. Reker: ,,Dit betekent in elk geval dat hij weer wil praten. Wij hadden het idee dat hij nu liever even wilde wachten. Ik zal hem vrijdag als we terug zijn uit Turkije direct aanschieten. Ik wil Afellay heel graag houden. Hij moet bij ons zijn absolute top halen en dan naar de Europese top. Ik vind dat je altijd als vedette moet vertrekken.’’
Afellay mist morgen in Istanbul de afspraak met Fenerbahçe. De middenvelder voelt zich nog niet volledig hersteld van de teenbreuk die hij vorige maand opliep in het duel met CSKA Moskou. ,,Ik ben er gewoon nog niet klaar voor,’’ luidt de simpele verklaring.
,,Het gaat op zich best vrij aardig. Maar ik ben niet in staat zodanig te trappen dat ik de pijn kan hebben. En als je een wedstrijd speelt, heb je geen tijd om voortdurend naar je linkerbeen te draaien. Nee, een verdoving is voor mij geen optie. Nooit! Ik ben 21 en moet nog langer mee.’’
Bij PSV hopen ze dat Afellay beschikbaar is in de topper tegen AZ, komende zondag in het Philips-stadion. De speler zelf weigert zich echter vast te pinnen op een datum. ,,Het herstel verloopt vrij spoedig,’’ vindt Afellay. ,,Ik heb dezelfde blessure een paar jaar geleden aan mijn andere voet gehad. Toen duurde het acht weken, ik zit nu in week zes. Ik bekijk het van dag tot dag. Het gaat steeds wat beter.’’
Hij traint deze dagen gewoon in Eindhoven. Samen met de geschorste Eric Addo en wat andere achterblijvers. Morgenavond zit Afellay thuis voor de buis, omringd door zijn naaste familie. ,,We kijken met een mannetje of tien en ik ben dan echt niet de enige die gespannen is,’’ lacht hij. ,,Ik vind het zelf altijd heel erg om te kijken. Je kunt niks doen, bent totaal machteloos.’’
PSV is met achttien man op pad. Behalve Afellay ontbreken ook de geblesseerde Jason Culina en Manuel da Costa in de groep voor Fenerbahçe. Eric Addo is geschorst na het spuugincident van twee weken geleden. Zijn plek in de selectie wordt ingenomen door Chelsea-huurling Slobodan Rajkovic.
Tsjah een bedrag van 10 miljoen als afkoopsom.. das niet echt voor PSV te doen helaas.quote:Op maandag 5 november 2007 08:52 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Reker gaf bij SV dus aan dat hij nog niet is gevraagd, omdat HSV hem waarschijnlijk niet laat gaan. Ze zouden dan een bedrag van 10 miljoen vragen (bij wijze van spreken).
Volgens het AD is Rutten de tweede optie na Jol. Rutten en Stevens zijn beide een optie, maar alleen de afkoopsom van Rutten is geen probleem voor PSV.
Komt wel goed denk ikquote:Geconfronteerd met deze uitlatingen liet Reker weten dit als een teken te zien dat Afellay weer wil praten. Na Fenerbahce wil hij met de middenvelder om de tafel gaan zitten. "Ibrahim is in potentie één van onze topspelers, we hebben hem ook een heel goede aanbieding gedaan. Ik kan je zeggen: de liefde komt wel degelijk van twee kanten."
Dit is prettig nieuwsquote:Goede hoop Reker op contractverlenging Aissati
Jan Reker laat in het Algemeen Dagblad weten goede hoop te hebben dat Aissati overgaat tot contractverlenging. Reker heeft hem gesproken en aangegeven dat hij hem heel graag wil houden. 'Ik vond het een goed gesprek en hij ook, zo heb ik begrepen.' Als hij niet bijtekent wil PSV hem verkopen komende zomer.
Komt allebei wel goed hoopikquote:Op dinsdag 6 november 2007 08:48 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Komt wel goed denk ik
[..]
Dit is prettig nieuws
quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:40 schreef HL_Dog43 het volgende:
Let me guess... je collega in Inter tenue?
![]()
Die zal wel blijven nu hij (wellicht) weer uitzicht heeft op meer speeltijd. Onbegrijpelijk dat Koeman hem zo weinig minuten liet maken.quote:
hahahahahaha masterlijk. :lol:quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:42 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Nee!
Z'n reden was dat hij dan dit seizoen toch nog Europees voetbal zou zien
Ja ? we hebben geen vaste trainer.. dus weet niemand echt waar hij aan toe is...quote:Op maandag 5 november 2007 23:27 schreef rubbereend het volgende:
nou ben benieuwdik heb er wel vertrouwen in dat dit goed komt.
In de Uefa Cup zie ik ons nog wel ver komen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:58 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
hahahahahaha masterlijk. :lol:
Ach misschien halen we wel geen 2e ronde van de CL. Uefa Cup is nog wel echt haalbaar.Dus we overwinteren ook dan hoop ik op een mooie Uefa Cup wedstrijd waar ik kaartjes voor kan kopen.
Denk niet dat zij 2e in hun poule wordenquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:03 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nou.. als de tegenstander meteen Bayern Munchen is...
Een gelijkspel tegen Fenerbahce kan gunstig uitpakken.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:15 schreef WooZ het volgende:
ik vrees dat die laatste wedstrijd nergens meer om gaat, als psv tenminste niet dik verliest in moskou. want tegen fener zie ik ze niet winnen.
en als ze niet winnen bij fener dan is het holadiee uefa cup en zijn fener en inter al door voor cl
1-0 verliezen van CSKA en zij hebben al de overhand onderling.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:15 schreef WooZ het volgende:
ik vrees dat die laatste wedstrijd nergens meer om gaat, als psv tenminste niet dik verliest in moskou. want tegen fener zie ik ze niet winnen.
en als ze niet winnen bij fener dan is het holadiee uefa cup en zijn fener en inter al door voor cl
quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:36 schreef Leso_Varen het volgende:
Ik ga naar PSV-Inter
Vak PP, net kaartjes gehaald
Ga samen met een collega (Ajacied), eerste wedstrijd die ik in het stadion ga zien
Ik zie PSV eerder 4-0 verliezen dan 1-1 gelijkspelen... weetniet hoe het bij jou zit.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:18 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Een gelijkspel tegen Fenerbahce kan gunstig uitpakken.![]()
ik heb steeds meer het idee dat Rutten gaat komen, die is wel goed met de jonge jongens.......quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja ? we hebben geen vaste trainer.. dus weet niemand echt waar hij aan toe is...
ik hoop dat hij blijft... sterker hij moet blijven!
Ja dat hoop ik ook... maar tja, eerst zien en dan gelovenquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb steeds meer het idee dat Rutten gaat komen, die is wel goed met de jonge jongens.......
aangezien ik denk dat alles wat we aan punten mee nemen uit Turkije winst is heb ik weinig vertrouwen in dat we nog verder gaan in de CL. Dan maar naar de UEFAcup waar we, mits een gunstige loting, minimaal de halve finale moeten halen!quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:58 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
hahahahahaha masterlijk. :lol:
Ach misschien halen we wel geen 2e ronde van de CL. Uefa Cup is nog wel echt haalbaar.Dus we overwinteren ook dan hoop ik op een mooie Uefa Cup wedstrijd waar ik kaartjes voor kan kopen.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:33 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ik zie PSV eerder 4-0 verliezen dan 1-1 gelijkspelen... weetniet hoe het bij jou zit.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik ook... maar tja, eerst zien en dan geloven
Die heeft vakantie en te kennen gegeven om daarna pas een beslissing te nemen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat sowieso. Maar in de zaak Jol zit volgens mij niet echt schot meer.........
Scheelt hem wat miljoenen dan hequote:Op dinsdag 6 november 2007 11:44 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Die heeft vakantie en te kennen gegeven om daarna pas een beslissing te nemen.
hij zit tot komend weekend in Brazilië en dan moet hij er nog uit gaan komen met de Spurs...... dan is de termijn die Rekers gesteld heeft al bijna om.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:44 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Die heeft vakantie en te kennen gegeven om daarna pas een beslissing te nemen.
Moet psv niet in zijn laatste wedstrijd tegen CSKA en daar voor tegen inter....quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:49 schreef ruud.nl het volgende:
Maar goed, even het rekensommetje voor de pessimisten:
huidige stand:
Inter 3-6
Fenerbahce 3-5
PSV 3-4
CSKA 3-1
Komende wedstrijden:
Inter wint van CSKA
Fenerbahce - PSV gelijkspel
Volgende ronde:
PSV klopt CSKA
Inter klopt Fenerbahce
Laatste ronde:
PSV wint van het reeds geplaatste Inter
andere wedstrijd: boeit verder niet.![]()
Indien er een gelijkspel met doelpunten komt in Istanbul, mag PSV één van de andere 2 wedstrijden gelijkspelen.
Helaas niet nee.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:56 schreef PyTh het volgende:
Is die Alex eigenlijk nog geblesseerd bij Fener?
We hebben net vastgesteld dat PSV amper uitwedstrijden wint dit jaar, maar dan winnen ze toch bij CSKA?quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:49 schreef ruud.nl het volgende:
Maar goed, even het rekensommetje voor de pessimisten:
huidige stand:
Inter 3-6
Fenerbahce 3-5
PSV 3-4
CSKA 3-1
Komende wedstrijden:
Inter wint van CSKA
Fenerbahce - PSV gelijkspel
Volgende ronde:
PSV klopt CSKA
Inter klopt Fenerbahce
Laatste ronde:
PSV wint van het reeds geplaatste Inter
andere wedstrijd: boeit verder niet.![]()
Indien er een gelijkspel met doelpunten komt in Istanbul, mag PSV één van de andere 2 wedstrijden gelijkspelen.
Als ze scoren in Istanbul en niet verliezen, mogen ze in Moskou ook gelijkspelen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:03 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
We hebben net vastgesteld dat PSV amper uitwedstrijden wint dit jaar, maar dan winnen ze toch bij CSKA?
We moeten het maar wedstrijd voor wedstrijd bekijken, want elk resultaat leidt toch weer tot nieuwe scenarios.
Kan goed leven met uefa cup voetbal na de winterstop dit jaar, meer zit er gewoon niet in heb ik het ideequote:Op dinsdag 6 november 2007 12:12 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Als ze scoren in Istanbul en niet verliezen, mogen ze in Moskou ook gelijkspelen.
Maar je hebt gelijk, voor hetzelfde geld is het na morgen zo goed als over in de CL.![]()
Tja, ik blijf hopen op CL-voetbal zolang dat nog mogelijk is, maar UEFA Cup zou geen ramp zijn. Van het 2e ronde trauma zijn we nu voorlopig wel af, en in de UEFA Cup zal PSV meteen een van de sterkere ploegen zijn, dus dat kan ook een leuk avontuur worden.quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:53 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Kan goed leven met uefa cup voetbal na de winterstop dit jaar, meer zit er gewoon niet in heb ik het idee
quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[CL] PSV - Fenerbahce #2
Pin me er dus op vast
Wel wat aan de late kant maar ach...beter laat dan nooit![]()
Staat je goedquote:Op dinsdag 6 november 2007 15:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[CL] PSV - Fenerbahce #2
Pin me er dus op vast
Wel wat aan de late kant maar ach...beter laat dan nooit![]()
Dat dan weer wel. En wellicht een prijsje.quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:38 schreef rubbereend het volgende:
het voordeel van UEFA cup is ook dat we er als we het goed veel meer UEFA punten kunnen halen zodat we minimaal onze plek op de ranglijst vasthouden
Uefa cup winnen acht ik nu ook niet reëel.quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:50 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. En wellicht een prijsje.
Who Cares?quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:54 schreef rubbereend het volgende:Feyenoord - PSV verplaatst naar zaterdag
En dat alles omdat Feyenoord een keertje doordeweeks moet spelen?quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:54 schreef rubbereend het volgende:Feyenoord - PSV verplaatst naar zaterdag
ja laat die zaterdag nou net slecht uitkomenquote:Op dinsdag 6 november 2007 15:58 schreef PyTh het volgende:
[..]
Who Cares?
Vind het wel wat hebben op Zaterdagavond tegen feyenoord![]()
Oude tijden --> Romario in de Kuip op een Zaterdagavond![]()
Triest. Men heeft niet eens de druk van europese wedstrijden en dan zeiken over dit. Pff.quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:54 schreef rubbereend het volgende:Feyenoord - PSV verplaatst naar zaterdag
Bron?quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:20 schreef cultheld het volgende:
Keurige actie van PSV trouwens omtrent. de dug-out aanpassing voor Van Gaal.
quote:Nu het er steeds meer op gaat lijken dat Martin Jol de knoop niet binnen een week wil doorhakken, doen er steeds meer geruchten de ronde dat PSV gaat kiezen voor een tussenoplossing. Erwin Koeman zou gepolst zijn of hij dit seizoen als hoofdcoach zijn broer wil opvolgen om vervolgens volgende de zomer het stokje over te dragen aan Huub Stevens. PSV wil begin volgende week duidelijkheid over de nieuwe trainer, daarom lijkt dit de enige oplossing.
Deze constructie zou in één klap alle problemen oplossen: Er kan per direct een nieuwe hoofdcoach worden aangesteld, er hoeven geen miljoenen te worden betaald om Jol of Stevens te halen en zowel nu als straks staat er een trainer met een PSV-hart aan het roer.
Wiljan Vloet ook!quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:20 schreef LudoSanders het volgende:
Gert Aandewiel is binnenkort ook beschikbaar.![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:11 schreef cultheld het volgende:
Oké, dan maar een jaartje geen kampioen worden.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:20 schreef LudoSanders het volgende:
die kunnen ze bij Sparta niet afbetalenquote:Op dinsdag 6 november 2007 18:20 schreef LudoSanders het volgende:
Pff gelukkig, het oorspronkelijke bericht komt van het betrouwbare soccerplaza.be.quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:00 schreef appelsientje het volgende:
Bron: psv blog
[..]
Opzich nog niet eens zo gek.
quote:PSV verbouwt dug-out speciaal voor Van Gaal
06/11/2007 18:46
Louis van Gaal kan zondag uit tegen PSV gewoon plaatsnemen in de dug-out die bestemd is voor AZ. De Eindhovenaren halen twee stoeltjes weg om ruimte te maken voor de rolstoel van de coach van de Alkmaarders.
Van Gaal brak afgelopen vrijdag zijn enkel en kuitbeen bij een demonstratie polsstokhoogspringen op de Academie voor Lichamelijke Opvoeding, de opleiding die hij zelf vroeger volgde. De Amsterdammer moet nog drie weken in zijn rolstoel blijven.
Ik zie de humor er niet van in? Ik vind het juist erg netjes dat PSV het stadion aanpast zodat de trainer van de tegenstander/concurrent langs de lijn kan zitten.quote:
Ze willen van Gaal vastleggen.quote:
Inderdaad, heel netjes dat dit gedaan wordt.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:44 schreef DuTank het volgende:
Goede en sportieve actie van die dug-out!![]()
En waarom niet? Hij deed het bij Feyenoord helemaal niet slecht.quote:
Ga toch wegquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:46 schreef ErikT het volgende:
[..]
En waarom niet? Hij deed het bij Feyenoord helemaal niet slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |