Perschef Salazar is toch ook Chileen?quote:Op zaterdag 3 november 2007 16:55 schreef mcyodogg het volgende:
Heeft prima dingen gedaan bij Villarreal, dus zou geen slechte keus zijn.
Klopt ja, zelfde stad ook.quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:25 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Perschef Salazar is toch ook Chileen?
Hopen wel ja, maar ik verwacht een nederlaag.quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:48 schreef andre347 het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, hopen op winst
De uitslag tegen Sparta, wat wil je daar mee zeggen?quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:22 schreef Paaskonijn het volgende:
1-4
die houden we er elke week inquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De uitslag tegen Sparta, wat wil je daar mee zeggen?
Geef Koeman maar weer de schuldquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:18 schreef djnospinzone het volgende:
Nee Mendez wordt aan alle kanten voorbij gelopen door ONZE EIGEN ROY BEERENS, koeman is een lul dat hij Beerens heeft verkocht
Volgend seizoen maar is een echt goede linksback kopen. Op het middenveld heb je dan die Hongaar links.quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:24 schreef LudoSanders het volgende:
De gehele linkerkant is droevig slecht. Zowel Alcides en Mendez.
Joh.. het lijkt me duidelijk dat Beerens werd verkocht omdat Koeman op z'n pik was getrapt.quote:
Dat zie ik wel gebeuren eigenlijk. Ik acht de kans eigenlijk zeer groot..quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:19 schreef Emimich het volgende:
Mendez mist AZ![]()
Zou toch wat zijn als PSV tegen Heerenveen, Fenerbahce en AZ zou verliezen.
Zit je meteen in een crisis!![]()
Tegen AZ niet.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat zie ik wel gebeuren eigenlijk. Ik acht de kans eigenlijk zeer groot..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |