De uitslag tegen Sparta, wat wil je daar mee zeggen?quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:22 schreef Paaskonijn het volgende:
1-4
die houden we er elke week inquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De uitslag tegen Sparta, wat wil je daar mee zeggen?
Geef Koeman maar weer de schuldquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:18 schreef djnospinzone het volgende:
Nee Mendez wordt aan alle kanten voorbij gelopen door ONZE EIGEN ROY BEERENS, koeman is een lul dat hij Beerens heeft verkocht
Volgend seizoen maar is een echt goede linksback kopen. Op het middenveld heb je dan die Hongaar links.quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:24 schreef LudoSanders het volgende:
De gehele linkerkant is droevig slecht. Zowel Alcides en Mendez.
Joh.. het lijkt me duidelijk dat Beerens werd verkocht omdat Koeman op z'n pik was getrapt.quote:
Dat zie ik wel gebeuren eigenlijk. Ik acht de kans eigenlijk zeer groot..quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:19 schreef Emimich het volgende:
Mendez mist AZ![]()
Zou toch wat zijn als PSV tegen Heerenveen, Fenerbahce en AZ zou verliezen.
Zit je meteen in een crisis!![]()
Tegen AZ niet.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat zie ik wel gebeuren eigenlijk. Ik acht de kans eigenlijk zeer groot..
quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:27 schreef Elusive het volgende:
kromkamp verneukt het weer, verrassend...
Jonathan Bottinelli.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Welke verdediger zou PSV moeten halen in de winterstop?
Prima toch? Die wedstrijd ging toch niet meer gewonnen worden en dan kun je hem beter verliezen, i.p.v. het risico te lopen dat ie weer een basisplaats krijgt tegen AZ .quote:
Ik had een goed gevoel jaquote:
Niet de bouw, maar wel de stijl van Alex.quote:
Bij welke club, en is hij haalbaar?quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Niet de bouw, maar wel de stijl van Alex.
San Lorenzo, ja.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:55 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Bij welke club, en is hij haalbaar?
Ach ik zie niet echt een crisis bij PSV . DIt kan gebeuren.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat zie ik wel gebeuren eigenlijk. Ik acht de kans eigenlijk zeer groot..
Villarreal ook in de zomerstop (weliswaar als 2e keuze, maar toch).quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Sevilla zat laatst ook nog achter hem aan.
Wellicht een nadeel voor PSV (als ze echt geintresseerd raken) is dat hij een italiaans paspoort heeft.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Villarreal ook in de zomerstop (weliswaar als 2e keuze, maar toch).
Hij stond zeker centraal?quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:11 schreef pascalheister het volgende:
het enige positieve van de avond die marcellis
Wat is daar erg aan?quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wellicht een nadeel voor PSV (als ze echt geintresseerd raken) is dat hij een italiaans paspoort heeft.
Die kan over een paar jaar de concurrentie met Van der Wiel en Donk wel aan denk ik.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:10 schreef Chadi het volgende:
Die marcellis trouwens is ook niet echt verkeerd als ie dit doorzet. Het is geen Alex maar toch.
Oh zoquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan hoeft hij geen werkvergunning nodig te hebben voor de grotere landencompetities.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |