abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 november 2007 @ 14:46:43 #201
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_54380711
Lijkt me sterk dat nu er geen hoofdtrainer meer is er echt serieuze interesse is voor dat soort spelers....
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_54381986
quote:
Op maandag 5 november 2007 14:39 schreef ruud.nl het volgende:
PSV heeft in 2007 pas 3 uitwedstrijden gewonnen, 2x tegen Heracles en vorige week tegen Sparta.
Behoorlijk slecht eigenlijk.
In heel 2007? Dat is bijna voorbij!
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_54383872
quote:
Op maandag 5 november 2007 14:39 schreef ruud.nl het volgende:
PSV heeft in 2007 pas 3 uitwedstrijden gewonnen, 2x tegen Heracles en vorige week tegen Sparta.
Behoorlijk slecht eigenlijk.
Is dat echt zo? Als dat waar is is het gewoon dieptriest .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_54383921
Had het al even nagekeken en het klopt. In officiele duels dan.

Ja, Jong Heerenveen werd gewonnen, maar we weten wat daar gebeurd is.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  maandag 5 november 2007 @ 17:16:36 #205
136429 Paran0id
beetje wasig.
pi_54383969
Dan is het toch niet zo raar dat we verliezen van Heerenveen

[ Bericht 4% gewijzigd door Paran0id op 05-11-2007 17:21:59 ]
pi_54384066
Dat is echt een heel beroerde score dus. Als we dat doortrekken de rest van het seizoen eindig je ergens op plaats 3-5 .
quote:
Op maandag 5 november 2007 17:16 schreef Paran0id het volgende:
Dan is toch niet zo raar dat we verliezen van Heerenveen
Dat kan altijd gebeuren maar zoals ik al zei: je moet ook eens lastige uitwedstrijden winnen. Al lijkt het er dus op dat alle uitwedstrijden voor ons "lastig" zijn dit jaar .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 5 november 2007 @ 17:22:48 #207
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_54384116
Wat een rust nog hier...

3 uit-overwinningen in 2007?? Dat is wel triest ja.. Zaterdag zat het er voor jullie echt niet in, ondanks de onterechte voorsprong. Natuurlijk werd PSV op basis van de aanwezige kwaliteit af en toe gevaarlijk, maar er was maar 1 ploeg die voetbalde en voor de overwinning ging. Mendez werd finaal voorbij gelopen en had reeds in de eerste helft 2x geel verdiend. Lazovic is een naar mannetje, zwaait teveel met z'n handen en had geluk dat dit door de arbitrage (grensrechter die op 3 meter afstand ofzo stond..) niet werd gezien. Ik vond PSV lusteloos voetballen, pas bij het inbrengen van Aissati gebeurde er (hoewel te laat) wat. Voor mij in ieder geval een top avond, dat konden we na het geklooi in Amsterdam woensdag wel weer gebruiken.

Succes iig tegen Fenerbahce en AZ
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_54384177
Gezien bovenstaande uitrecord van PSV vond ik dat we nog verrassend veel moeite met ze hadden anders
pi_54384286
quote:
Op maandag 5 november 2007 17:26 schreef MaxPower het volgende:
Gezien bovenstaande uitrecord van PSV vond ik dat we nog verrassend veel moeite met ze hadden anders
We hebben natuurlijk ook nog wel wat wedstrijden gelijkgespeeld in 2007, het is natuurlijk niet zo dat we heel het seizoen volledig van de mat zijn gespeeld buitenshuis. Maar het is gewoon veel te slecht. Vorig seizoen riep ik al dat we slecht speelden in uitwedstrijden (ook al vóór de winterstop maar toen viel het dubbeltje vaak de goede kant op) en dit seizoen ben ik bang dat het nog erger wordt. PSV is het tot nu toe te vaak net niet.
pi_54384531
Even een overzicht
quote:
Competitie
12 gespeeld. 3 gewonnen, 6 gelijk, 3 verloren. Doelsaldo: 14-11

Champions League
3 gespeeld. 0 gewonnen, 1 gelijk, 2 verloren. Doelsaldo: 1-4

Beker
1 gespeeld. 0 gewonnen, 0 gelijk, 1 verloren. Doelsaldo: 0-3
Kan VI.nl zo overnemen
  maandag 5 november 2007 @ 20:18:12 #211
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_54388147
quote:
Wouters neemt Rajkovic mee naar Fenerbahçe
05/11/2007 19:10

Slobodan Rajkovic maakt mogelijk zijn debuut in de Champions League. De achttienjarige Serviër is terug van een rugblessure en gaat mee met PSV naar Turkije voor het duel op woensdag met Fenerbahçe.

Rajkovic kwam afgelopen zomer op huurbasis over van Chelsea, maar speelde pas één keer in de hoofdmacht. Een invalbeurt van vijf minuten op de eerste speeldag tegen Heracles Almelo was zijn enige bijdrage. Zijn rug zat hem daarna dwars.

Interim PSV-coach Jan Wouters kan in Istanbul geen beroep doen op Eric Addo. Hij is geschorst voor spugen in de thuiswedstrijd tegen de Turken. Ibrahim Afellay is nog niet voldoende hersteld van een gebroken teen.
Bron:VI
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_54388639
Mja zag hem net al op een foto.
http://www.psv.nl/web/show/id=118705/contentid=21963

Ben benieuwd.
pi_54389003
Kunnen we nog degraderen?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_54389073
quote:
Op maandag 5 november 2007 20:52 schreef Dylan Dog het volgende:
Vast wel
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_54389509
dat komt natuurlijk door de uitmuntende slotwedstrijden van PSV
pi_54389531
quote:
Op maandag 5 november 2007 20:52 schreef Dylan Dog het volgende:
In theorie kan het wel De nummer laatst hoeft slechts 6 van de nog 24 komende wedstrijden de winnen (al is dat voor Sparta wel erg lastig) om gelijk met PSV te komen, dus als wij vrolijk alles verliezen en de rest wint veel, dan moet het wel lukken
In de praktijk wordt het wat moeilijker. Maar kampioen dit seizoen wordt nog heeel erg lastig, maar als er een leuke trainer komt kan het wel
pi_54389593
quote:
Op maandag 5 november 2007 17:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

We hebben natuurlijk ook nog wel wat wedstrijden gelijkgespeeld in 2007, het is natuurlijk niet zo dat we heel het seizoen volledig van de mat zijn gespeeld buitenshuis. Maar het is gewoon veel te slecht. Vorig seizoen riep ik al dat we slecht speelden in uitwedstrijden (ook al vóór de winterstop maar toen viel het dubbeltje vaak de goede kant op) en dit seizoen ben ik bang dat het nog erger wordt. PSV is het tot nu toe te vaak net niet.
dat komt natuurlijk door de uitmuntende slotwedstrijden van PSV
pi_54393438
Gaat lekker met het behouden van talentvolle spelers.
quote:
Afellay mist vertrouwen van PSV

PSV is gistermiddag zonder Ibrahim Afellay afgereisd naar Istanbul voor het cruciale Champions League-duel met Fenerbahçe. De middenvelder voelt zich nog niet fit genoeg na een teenbreuk. Wat nog belangrijker is: Afellay wil best bijtekenen in Eindhoven, maar is niet tevreden over de aanbieding van PSV.

Zodra PSV terug is uit Istanbul, waar het morgen tegen Fenerbahçe speelt, zal directeur Jan Reker om de tafel zitten met Ibrahim Afellay. De middenvelder is al een paar maanden in onderhandeling met de landskampioen over het openbreken van zijn contract. Afellay zegt echter aan de kant van PSV een gebrek aan vertrouwen te voelen.

De 21-jarige international heeft nog een verbintenis bij PSV tot de zomer van 2010. Sinds het einde van vorig seizoen onderhandelt de clubleiding met Afellay over een verbeterd en langer contract. PSV zou graag zien dat de talentrijke middenvelder zijn handtekening zet onder een verbintenis tot 2013.

Afellay staat niet onwelwillend tegenover zo’n verlenging, maar dan zal PSV vooral in financieel opzicht met een beter voorstel moeten komen dan dat er nu op tafel ligt. ,,Ik heb het hier hartstikke naar mijn zin,’’ zegt Afellay. ,,Ik wil ook best blijven, maar dan moet daar ook wel iets tegenover staan. Er moet wel vertrouwen spreken uit de aanbieding van PSV.’’

Het laatste gesprek dateert alweer van zo’n twee maanden geleden. ,,We zijn er niet uitgekomen en dat is jammer,’’ aldus de speler. ,,Ik heb ook niet het gevoel dat we opgeschoten zijn, daar ben ik wel een beetje teleurgesteld in.

,,Of er een moment komt dat je zegt ‘van mij hoeft het niet meer?’ Ja, natuurlijk komt dat een keer.’’

Jan Reker, de algemeen-directeur van PSV, is verrast door de woorden van Afellay. ,,Ik sprak hem vorige week nog, toen ging het goed met hem,’’ meldt Reker.

,,Ibrahim is in potentie één van onze topspelers, we hebben hem ook een heel goede aanbieding gedaan. Ik kan je zeggen: de liefde komt wel degelijk van twee kanten.’’

De Brabander is dan ook vast van plan zo spoedig mogelijk met Afellay te gaan praten. Reker: ,,Dit betekent in elk geval dat hij weer wil praten. Wij hadden het idee dat hij nu liever even wilde wachten. Ik zal hem vrijdag als we terug zijn uit Turkije direct aanschieten. Ik wil Afellay heel graag houden. Hij moet bij ons zijn absolute top halen en dan naar de Europese top. Ik vind dat je altijd als vedette moet vertrekken.’’

Afellay mist morgen in Istanbul de afspraak met Fenerbahçe. De middenvelder voelt zich nog niet volledig hersteld van de teenbreuk die hij vorige maand opliep in het duel met CSKA Moskou. ,,Ik ben er gewoon nog niet klaar voor,’’ luidt de simpele verklaring.

,,Het gaat op zich best vrij aardig. Maar ik ben niet in staat zodanig te trappen dat ik de pijn kan hebben. En als je een wedstrijd speelt, heb je geen tijd om voortdurend naar je linkerbeen te draaien. Nee, een verdoving is voor mij geen optie. Nooit! Ik ben 21 en moet nog langer mee.’’

Bij PSV hopen ze dat Afellay beschikbaar is in de topper tegen AZ, komende zondag in het Philips-stadion. De speler zelf weigert zich echter vast te pinnen op een datum. ,,Het herstel verloopt vrij spoedig,’’ vindt Afellay. ,,Ik heb dezelfde blessure een paar jaar geleden aan mijn andere voet gehad. Toen duurde het acht weken, ik zit nu in week zes. Ik bekijk het van dag tot dag. Het gaat steeds wat beter.’’

Hij traint deze dagen gewoon in Eindhoven. Samen met de geschorste Eric Addo en wat andere achterblijvers. Morgenavond zit Afellay thuis voor de buis, omringd door zijn naaste familie. ,,We kijken met een mannetje of tien en ik ben dan echt niet de enige die gespannen is,’’ lacht hij. ,,Ik vind het zelf altijd heel erg om te kijken. Je kunt niks doen, bent totaal machteloos.’’

PSV is met achttien man op pad. Behalve Afellay ontbreken ook de geblesseerde Jason Culina en Manuel da Costa in de groep voor Fenerbahçe. Eric Addo is geschorst na het spuugincident van twee weken geleden. Zijn plek in de selectie wordt ingenomen door Chelsea-huurling Slobodan Rajkovic.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 5 november 2007 @ 23:27:56 #219
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54393733
nou ben benieuwd ik heb er wel vertrouwen in dat dit goed komt.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 6 november 2007 @ 06:49:08 #220
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_54397257
quote:
Op maandag 5 november 2007 08:52 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Reker gaf bij SV dus aan dat hij nog niet is gevraagd, omdat HSV hem waarschijnlijk niet laat gaan. Ze zouden dan een bedrag van 10 miljoen vragen (bij wijze van spreken).

Volgens het AD is Rutten de tweede optie na Jol. Rutten en Stevens zijn beide een optie, maar alleen de afkoopsom van Rutten is geen probleem voor PSV.
Tsjah een bedrag van 10 miljoen als afkoopsom.. das niet echt voor PSV te doen helaas.
Toch wel jammer aangezien ik Stevens wel bij PSV zie zitten.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_54397875
quote:
Geconfronteerd met deze uitlatingen liet Reker weten dit als een teken te zien dat Afellay weer wil praten. Na Fenerbahce wil hij met de middenvelder om de tafel gaan zitten. "Ibrahim is in potentie één van onze topspelers, we hebben hem ook een heel goede aanbieding gedaan. Ik kan je zeggen: de liefde komt wel degelijk van twee kanten."
Komt wel goed denk ik
quote:
Goede hoop Reker op contractverlenging Aissati

Jan Reker laat in het Algemeen Dagblad weten goede hoop te hebben dat Aissati overgaat tot contractverlenging. Reker heeft hem gesproken en aangegeven dat hij hem heel graag wil houden. 'Ik vond het een goed gesprek en hij ook, zo heb ik begrepen.' Als hij niet bijtekent wil PSV hem verkopen komende zomer.
Dit is prettig nieuws
We sure are cute for two ugly people.
pi_54397887
Figo breekt kuitbeen, dus die zal niet in Eindhoven in actie komen
  dinsdag 6 november 2007 @ 08:51:52 #223
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_54397916
Mooi zo. Ik heb zoiezo al een hekel aan Figo sinds Nederland - Portugal.
En het zou fantastisch zijn als isi bij PSV blijft.
pi_54397959
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 08:48 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Komt wel goed denk ik
[..]

Dit is prettig nieuws
Komt allebei wel goed hoopik
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_54398557
Ik ga naar PSV-Inter
Vak PP, net kaartjes gehaald
Ga samen met een collega (Ajacied), eerste wedstrijd die ik in het stadion ga zien
  dinsdag 6 november 2007 @ 09:40:05 #226
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_54398616
Let me guess... je collega in Inter tenue?
pi_54398654
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 09:40 schreef HL_Dog43 het volgende:
Let me guess... je collega in Inter tenue?
Nee!
Z'n reden was dat hij dan dit seizoen toch nog Europees voetbal zou zien
  dinsdag 6 november 2007 @ 09:47:40 #228
196494 JanVanHalst
Weet het wel.
pi_54398743
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 08:48 schreef Neoktheone het volgende:
[..]

Dit is prettig nieuws
Die zal wel blijven nu hij (wellicht) weer uitzicht heeft op meer speeltijd. Onbegrijpelijk dat Koeman hem zo weinig minuten liet maken.
Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
  dinsdag 6 november 2007 @ 09:58:26 #229
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_54398939
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 09:42 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Nee!
Z'n reden was dat hij dan dit seizoen toch nog Europees voetbal zou zien
hahahahahaha masterlijk. :lol:
Ach misschien halen we wel geen 2e ronde van de CL. Uefa Cup is nog wel echt haalbaar.Dus we overwinteren ook dan hoop ik op een mooie Uefa Cup wedstrijd waar ik kaartjes voor kan kopen.
  dinsdag 6 november 2007 @ 10:03:49 #230
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_54399034
quote:
Op maandag 5 november 2007 23:27 schreef rubbereend het volgende:
nou ben benieuwd ik heb er wel vertrouwen in dat dit goed komt.
Ja ? we hebben geen vaste trainer.. dus weet niemand echt waar hij aan toe is...
ik hoop dat hij blijft... sterker hij moet blijven!
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_54399472
Ik ga wel met een Inter-fan, dus dat wordt lachen (hopelijk).
pi_54399665
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 09:58 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

Ach misschien halen we wel geen 2e ronde van de CL. Uefa Cup is nog wel echt haalbaar.Dus we overwinteren ook dan hoop ik op een mooie Uefa Cup wedstrijd waar ik kaartjes voor kan kopen.
In de Uefa Cup zie ik ons nog wel ver komen.
  dinsdag 6 november 2007 @ 11:03:04 #233
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_54400166
Nou.. als de tegenstander meteen Bayern Munchen is...
pi_54400349
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:03 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nou.. als de tegenstander meteen Bayern Munchen is...
Denk niet dat zij 2e in hun poule worden
pi_54400461
ik vrees dat die laatste wedstrijd nergens meer om gaat, als psv tenminste niet dik verliest in moskou. want tegen fener zie ik ze niet winnen.

en als ze niet winnen bij fener dan is het holadiee uefa cup en zijn fener en inter al door voor cl
pi_54400515
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:15 schreef WooZ het volgende:
ik vrees dat die laatste wedstrijd nergens meer om gaat, als psv tenminste niet dik verliest in moskou. want tegen fener zie ik ze niet winnen.

en als ze niet winnen bij fener dan is het holadiee uefa cup en zijn fener en inter al door voor cl
Een gelijkspel tegen Fenerbahce kan gunstig uitpakken.
pi_54400567
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:15 schreef WooZ het volgende:

1-0 verliezen van CSKA en zij hebben al de overhand onderling.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 6 november 2007 @ 11:32:31 #238
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54400853
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 09:36 schreef Leso_Varen het volgende:
Ik ga naar PSV-Inter
Vak PP, net kaartjes gehaald
Ga samen met een collega (Ajacied), eerste wedstrijd die ik in het stadion ga zien
en we gaan die wedstrijd ook nog eens met 2-1 winnen
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 6 november 2007 @ 11:33:07 #239
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_54400869
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:18 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Een gelijkspel tegen Fenerbahce kan gunstig uitpakken.
Ik zie PSV eerder 4-0 verliezen dan 1-1 gelijkspelen... weetniet hoe het bij jou zit.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 6 november 2007 @ 11:34:09 #240
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54400899
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 10:03 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Ja ? we hebben geen vaste trainer.. dus weet niemand echt waar hij aan toe is...
ik hoop dat hij blijft... sterker hij moet blijven!
ik heb steeds meer het idee dat Rutten gaat komen, die is wel goed met de jonge jongens.......
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 6 november 2007 @ 11:37:22 #241
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_54400980
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:34 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ik heb steeds meer het idee dat Rutten gaat komen, die is wel goed met de jonge jongens.......
Ja dat hoop ik ook... maar tja, eerst zien en dan geloven
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 6 november 2007 @ 11:39:52 #242
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54401042
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 09:58 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

aangezien ik denk dat alles wat we aan punten mee nemen uit Turkije winst is heb ik weinig vertrouwen in dat we nog verder gaan in de CL. Dan maar naar de UEFAcup waar we, mits een gunstige loting, minimaal de halve finale moeten halen!
DeLuna vindt me dik ;(
pi_54401111
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:33 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

Ik zie PSV eerder 4-0 verliezen dan 1-1 gelijkspelen... weetniet hoe het bij jou zit.

Ik reageerde op de post van Wooz, die stelde dat het over is als er niet gewonnen wordt in Istanbul, wat simpelweg niet waar is, er mag alleen niet verloren worden.

Ik verwacht zelf ook wel een nederlaag eerlijk gezegd, maar goed, dat deed ik tegen Arsenal ook afgelopen seizoen. Met andere woorden, het kan alle kanten op.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 6 november 2007 @ 11:43:05 #244
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54401116
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:37 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Ja dat hoop ik ook... maar tja, eerst zien en dan geloven
dat sowieso. Maar in de zaak Jol zit volgens mij niet echt schot meer.........
DeLuna vindt me dik ;(
pi_54401162
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:43 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dat sowieso. Maar in de zaak Jol zit volgens mij niet echt schot meer.........
Die heeft vakantie en te kennen gegeven om daarna pas een beslissing te nemen.
pi_54401176
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:44 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Scheelt hem wat miljoenen dan he
pi_54401197
De bal is rond en kan alle kanten op.
pi_54401199
Ik hoop dat Rutten El Ahmadi mee weet te nemen mocht hij komen.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 6 november 2007 @ 11:48:48 #249
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54401248
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:44 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

hij zit tot komend weekend in Brazilië en dan moet hij er nog uit gaan komen met de Spurs...... dan is de termijn die Rekers gesteld heeft al bijna om.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_54401275
Maar goed, even het rekensommetje voor de pessimisten:

huidige stand:
Inter 3-6
Fenerbahce 3-5
PSV 3-4
CSKA 3-1

Komende wedstrijden:
Inter wint van CSKA
Fenerbahce - PSV gelijkspel

Volgende ronde:
PSV klopt CSKA
Inter klopt Fenerbahce

Laatste ronde:
PSV wint van het reeds geplaatste Inter
andere wedstrijd: boeit verder niet.

Indien er een gelijkspel met doelpunten komt in Istanbul, mag PSV één van de andere 2 wedstrijden gelijkspelen.
  dinsdag 6 november 2007 @ 11:56:57 #251
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_54401475
Is die Alex eigenlijk nog geblesseerd bij Fener?
  dinsdag 6 november 2007 @ 11:59:22 #252
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_54401529
Dat PSV CSKA in Rusland lijkt me niet reëel met dit PSV. Evenmin gelijkspel bij de turken. Dan MOETEN. Dan hoop ik dat PSV minimaal gelijkspeelt tegen Inter terwijl de russen tegen de turken verliezen.
  dinsdag 6 november 2007 @ 12:00:49 #253
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_54401570
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:49 schreef ruud.nl het volgende:

huidige stand:
Inter 3-6
Fenerbahce 3-5
PSV 3-4
CSKA 3-1

Komende wedstrijden:
Inter wint van CSKA

Volgende ronde:
PSV klopt CSKA
Inter klopt Fenerbahce

Laatste ronde:

Indien er een gelijkspel met doelpunten komt in Istanbul, mag PSV één van de andere 2 wedstrijden gelijkspelen.
Moet psv niet in zijn laatste wedstrijd tegen CSKA en daar voor tegen inter....

edit.. nee dus

[ Bericht 6% gewijzigd door Whiteguy op 06-11-2007 13:26:24 ]
pi_54401575
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:56 schreef PyTh het volgende:
Is die Alex eigenlijk nog geblesseerd bij Fener?
Helaas niet nee.
pi_54401639
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:49 schreef ruud.nl het volgende:

huidige stand:
Inter 3-6
Fenerbahce 3-5
PSV 3-4
CSKA 3-1

Komende wedstrijden:
Inter wint van CSKA

Volgende ronde:
PSV klopt CSKA
Inter klopt Fenerbahce

Laatste ronde:

We hebben net vastgesteld dat PSV amper uitwedstrijden wint dit jaar, maar dan winnen ze toch bij CSKA?

We moeten het maar wedstrijd voor wedstrijd bekijken, want elk resultaat leidt toch weer tot nieuwe scenarios.
pi_54401850
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 12:03 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

We hebben net vastgesteld dat PSV amper uitwedstrijden wint dit jaar, maar dan winnen ze toch bij CSKA?

We moeten het maar wedstrijd voor wedstrijd bekijken, want elk resultaat leidt toch weer tot nieuwe scenarios.
Als ze scoren in Istanbul en niet verliezen, mogen ze in Moskou ook gelijkspelen.
Maar je hebt gelijk, voor hetzelfde geld is het na morgen zo goed als over in de CL.
pi_54404301
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 12:12 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Als ze scoren in Istanbul en niet verliezen, mogen ze in Moskou ook gelijkspelen.
Maar je hebt gelijk, voor hetzelfde geld is het na morgen zo goed als over in de CL.
Kan goed leven met uefa cup voetbal na de winterstop dit jaar, meer zit er gewoon niet in heb ik het idee
Patat Friet
  dinsdag 6 november 2007 @ 14:01:02 #258
196494 JanVanHalst
Weet het wel.
pi_54404479
3e worden in de poule zou, gezien de tegenstanders, ook een prima prestatie zijn.
pi_54404649
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 13:53 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Kan goed leven met uefa cup voetbal na de winterstop dit jaar, meer zit er gewoon niet in heb ik het idee
Tja, ik blijf hopen op CL-voetbal zolang dat nog mogelijk is, maar UEFA Cup zou geen ramp zijn. Van het 2e ronde trauma zijn we nu voorlopig wel af, en in de UEFA Cup zal PSV meteen een van de sterkere ploegen zijn, dus dat kan ook een leuk avontuur worden.
pi_54404948
Het liefste blijf je CL spelen natuurlijk, zowel qua financiën als uitstraling. Maar als je het realistisch bekijkt heeft PSV niets te zoeken in de volgende ronde, daarvoor is het veel te zwak dit seizoen. In de Uefa cup, wat toch een beetje als een troosttoernooi voelt zeker na die jaren in de 2 ronde CL, maken we veel meer kans om verder te komen.
Ik typ straat.
pi_54406577
[CL] PSV - Fenerbahce #2

Pin me er dus op vast

Wel wat aan de late kant maar ach...beter laat dan nooit
pi_54406630
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 15:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[CL] PSV - Fenerbahce #2

Pin me er dus op vast

pi_54406664
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 15:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[CL] PSV - Fenerbahce #2

Pin me er dus op vast

Staat je goed
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 6 november 2007 @ 15:38:08 #264
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54406681
het voordeel van UEFA cup is ook dat we er als we het goed veel meer UEFA punten kunnen halen zodat we minimaal onze plek op de ranglijst vasthouden
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 6 november 2007 @ 15:50:24 #265
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_54406930
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 15:38 schreef rubbereend het volgende:
het voordeel van UEFA cup is ook dat we er als we het goed veel meer UEFA punten kunnen halen zodat we minimaal onze plek op de ranglijst vasthouden
Dat dan weer wel. En wellicht een prijsje.
pi_54406957
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 15:50 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

Dat dan weer wel. En wellicht een prijsje.
Uefa cup winnen acht ik nu ook niet reëel.
Ik typ straat.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 6 november 2007 @ 15:54:41 #267
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54406994
Feyenoord - PSV verplaatst naar zaterdag
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 6 november 2007 @ 15:58:39 #268
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_54407090
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 15:54 schreef rubbereend het volgende:
Who Cares?

Vind het wel wat hebben op Zaterdagavond tegen feyenoord

Oude tijden --> Romario in de Kuip op een Zaterdagavond
pi_54407091
Beter toch?

Zaterdag om een uur of 8 of zondagmiddag op een te vroege half 1 op de zondag. Zaterdags voor en na de wedstrijd lekker stappen en een vrije zondag.
Secrets never die. Only people.
  dinsdag 6 november 2007 @ 15:58:51 #270
196494 JanVanHalst
Weet het wel.
pi_54407097
quote:
En dat alles omdat Feyenoord een keertje doordeweeks moet spelen?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 6 november 2007 @ 15:59:41 #271
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54407123
ja tegen amateurs nu moeten ze zaterdag - dinsdg - vrijdag spelen
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 6 november 2007 @ 16:00:28 #272
196494 JanVanHalst
Weet het wel.
pi_54407145
Wat een dwazen bij de KNVB. Gaat echt nergens over.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 6 november 2007 @ 16:00:32 #273
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54407150
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 15:58 schreef PyTh het volgende:

[..]

Who Cares?

Vind het wel wat hebben op Zaterdagavond tegen feyenoord

Oude tijden --> Romario in de Kuip op een Zaterdagavond
ja laat die zaterdag nou net slecht uitkomen
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 6 november 2007 @ 16:20:36 #274
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_54407517
quote:
Triest. Men heeft niet eens de druk van europese wedstrijden en dan zeiken over dit. Pff.
pi_54407525
Keurige actie van PSV trouwens omtrent. de dug-out aanpassing voor Van Gaal .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 6 november 2007 @ 16:35:51 #276
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_54407822
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 16:20 schreef cultheld het volgende:
Keurige actie van PSV trouwens omtrent. de dug-out aanpassing voor Van Gaal .
Bron?
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_54408119
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_54408247
Ik hoop dat ie een bal tegen z'n enkel aangeschopt krijgt
  dinsdag 6 november 2007 @ 16:53:25 #279
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_54408256
Wat een belachelijk suggestieve kop in het AD vandaag. Gaat helemaal nergens over.
Wat een pauperkrant.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  dinsdag 6 november 2007 @ 18:00:07 #280
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_54409619
Bron: psv blog
quote:
Nu het er steeds meer op gaat lijken dat Martin Jol de knoop niet binnen een week wil doorhakken, doen er steeds meer geruchten de ronde dat PSV gaat kiezen voor een tussenoplossing. Erwin Koeman zou gepolst zijn of hij dit seizoen als hoofdcoach zijn broer wil opvolgen om vervolgens volgende de zomer het stokje over te dragen aan Huub Stevens. PSV wil begin volgende week duidelijkheid over de nieuwe trainer, daarom lijkt dit de enige oplossing.
Deze constructie zou in één klap alle problemen oplossen: Er kan per direct een nieuwe hoofdcoach worden aangesteld, er hoeven geen miljoenen te worden betaald om Jol of Stevens te halen en zowel nu als straks staat er een trainer met een PSV-hart aan het roer.

Opzich nog niet eens zo gek.
pi_54409685
Geen Koeman meer svp
pi_54409814
Oké, dan maar een jaartje geen kampioen worden. Met Koeman kun je het in ieder geval vergeten. Zelfs Jan de Jonge zou het beter doen dan Erwin Koeman .
pi_54409978
Gert Aandewiel is binnenkort ook beschikbaar.
Ik typ straat.
pi_54410008
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 18:20 schreef LudoSanders het volgende:
Wiljan Vloet ook!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 6 november 2007 @ 18:34:09 #285
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54410256
Erwin ajb nooit als hoofdcoach
DeLuna vindt me dik ;(
pi_54410353
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 18:11 schreef cultheld het volgende:
Oké, dan maar een jaartje geen kampioen worden.
.
Secrets never die. Only people.
pi_54410374
quote:

Morgen 'even' winnen
pi_54410383
Hup Koeman hup Koeman
pi_54410497
quote:
die kunnen ze bij Sparta niet afbetalen
pi_54410593
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 18:00 schreef appelsientje het volgende:
Bron: psv blog
[..]

Opzich nog niet eens zo gek.
Pff gelukkig, het oorspronkelijke bericht komt van het betrouwbare soccerplaza.be.
Ik typ straat.
pi_54410635
quote:
PSV verbouwt dug-out speciaal voor Van Gaal

06/11/2007 18:46

Louis van Gaal kan zondag uit tegen PSV gewoon plaatsnemen in de dug-out die bestemd is voor AZ. De Eindhovenaren halen twee stoeltjes weg om ruimte te maken voor de rolstoel van de coach van de Alkmaarders.

Van Gaal brak afgelopen vrijdag zijn enkel en kuitbeen bij een demonstratie polsstokhoogspringen op de Academie voor Lichamelijke Opvoeding, de opleiding die hij zelf vroeger volgde. De Amsterdammer moet nog drie weken in zijn rolstoel blijven.
pi_54410665
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 18:52 schreef toma het volgende:

[..]

Inderdaad om van te huilen
pi_54411196
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 18:53 schreef andre347 het volgende:

[..]

Inderdaad om van te huilen
kunnen ze meteen de rest vh stadion verder verbouwen
pi_54411281
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 18:52 schreef toma het volgende:

[..]

Ik zie de humor er niet van in? Ik vind het juist erg netjes dat PSV het stadion aanpast zodat de trainer van de tegenstander/concurrent langs de lijn kan zitten.
Ik typ straat.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 6 november 2007 @ 19:19:03 #295
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54411349
de wielklem ligt ook al klaar
DeLuna vindt me dik ;(
pi_54411486
Dank je wel nog Ronald
pi_54411634
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 19:19 schreef rubbereend het volgende:
de wielklem ligt ook al klaar
Ze willen van Gaal vastleggen.
Ik typ straat.
  dinsdag 6 november 2007 @ 20:44:52 #298
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_54413620
Goede en sportieve actie van die dug-out!
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_54414188
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 20:44 schreef DuTank het volgende:
Goede en sportieve actie van die dug-out!
Inderdaad, heel netjes dat dit gedaan wordt.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  dinsdag 6 november 2007 @ 21:46:12 #300
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_54415418
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 18:34 schreef rubbereend het volgende:
Erwin ajb nooit als hoofdcoach
En waarom niet? Hij deed het bij Feyenoord helemaal niet slecht.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')