In heel 2007? Dat is bijna voorbij!quote:Op maandag 5 november 2007 14:39 schreef ruud.nl het volgende:
PSV heeft in 2007 pas 3 uitwedstrijden gewonnen, 2x tegen Heracles en vorige week tegen Sparta.
Behoorlijk slecht eigenlijk.![]()
Is dat echt zo? Als dat waar is is het gewoon dieptriestquote:Op maandag 5 november 2007 14:39 schreef ruud.nl het volgende:
PSV heeft in 2007 pas 3 uitwedstrijden gewonnen, 2x tegen Heracles en vorige week tegen Sparta.
Behoorlijk slecht eigenlijk.![]()
Dat kan altijd gebeuren maar zoals ik al zei: je moet ook eens lastige uitwedstrijden winnen. Al lijkt het er dus op dat alle uitwedstrijden voor ons "lastig" zijn dit jaarquote:Op maandag 5 november 2007 17:16 schreef Paran0id het volgende:
Dan is toch niet zo raar dat we verliezen van Heerenveen
We hebben natuurlijk ook nog wel wat wedstrijden gelijkgespeeld in 2007, het is natuurlijk niet zo dat we heel het seizoen volledig van de mat zijn gespeeld buitenshuis. Maar het is gewoon veel te slecht. Vorig seizoen riep ik al dat we slecht speelden in uitwedstrijden (ook al vóór de winterstop maar toen viel het dubbeltje vaak de goede kant op) en dit seizoen ben ik bang dat het nog erger wordt. PSV is het tot nu toe te vaak net niet.quote:Op maandag 5 november 2007 17:26 schreef MaxPower het volgende:
Gezien bovenstaande uitrecord van PSV vond ik dat we nog verrassend veel moeite met ze hadden anders
Kan VI.nl zo overnemenquote:Competitie
12 gespeeld. 3 gewonnen, 6 gelijk, 3 verloren. Doelsaldo: 14-11
Champions League
3 gespeeld. 0 gewonnen, 1 gelijk, 2 verloren. Doelsaldo: 1-4
Beker
1 gespeeld. 0 gewonnen, 0 gelijk, 1 verloren. Doelsaldo: 0-3
Bron:VIquote:Wouters neemt Rajkovic mee naar Fenerbahçe
05/11/2007 19:10
Slobodan Rajkovic maakt mogelijk zijn debuut in de Champions League. De achttienjarige Serviër is terug van een rugblessure en gaat mee met PSV naar Turkije voor het duel op woensdag met Fenerbahçe.
Rajkovic kwam afgelopen zomer op huurbasis over van Chelsea, maar speelde pas één keer in de hoofdmacht. Een invalbeurt van vijf minuten op de eerste speeldag tegen Heracles Almelo was zijn enige bijdrage. Zijn rug zat hem daarna dwars.
Interim PSV-coach Jan Wouters kan in Istanbul geen beroep doen op Eric Addo. Hij is geschorst voor spugen in de thuiswedstrijd tegen de Turken. Ibrahim Afellay is nog niet voldoende hersteld van een gebroken teen.
Vast welquote:Op maandag 5 november 2007 20:52 schreef Dylan Dog het volgende:
Kunnen we nog degraderen?
In theorie kan het welquote:Op maandag 5 november 2007 20:52 schreef Dylan Dog het volgende:
Kunnen we nog degraderen?
dat komt natuurlijk door de uitmuntende slotwedstrijden van PSVquote:Op maandag 5 november 2007 17:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We hebben natuurlijk ook nog wel wat wedstrijden gelijkgespeeld in 2007, het is natuurlijk niet zo dat we heel het seizoen volledig van de mat zijn gespeeld buitenshuis. Maar het is gewoon veel te slecht. Vorig seizoen riep ik al dat we slecht speelden in uitwedstrijden (ook al vóór de winterstop maar toen viel het dubbeltje vaak de goede kant op) en dit seizoen ben ik bang dat het nog erger wordt. PSV is het tot nu toe te vaak net niet.
quote:Afellay mist vertrouwen van PSV
PSV is gistermiddag zonder Ibrahim Afellay afgereisd naar Istanbul voor het cruciale Champions League-duel met Fenerbahçe. De middenvelder voelt zich nog niet fit genoeg na een teenbreuk. Wat nog belangrijker is: Afellay wil best bijtekenen in Eindhoven, maar is niet tevreden over de aanbieding van PSV.
Zodra PSV terug is uit Istanbul, waar het morgen tegen Fenerbahçe speelt, zal directeur Jan Reker om de tafel zitten met Ibrahim Afellay. De middenvelder is al een paar maanden in onderhandeling met de landskampioen over het openbreken van zijn contract. Afellay zegt echter aan de kant van PSV een gebrek aan vertrouwen te voelen.
De 21-jarige international heeft nog een verbintenis bij PSV tot de zomer van 2010. Sinds het einde van vorig seizoen onderhandelt de clubleiding met Afellay over een verbeterd en langer contract. PSV zou graag zien dat de talentrijke middenvelder zijn handtekening zet onder een verbintenis tot 2013.
Afellay staat niet onwelwillend tegenover zo’n verlenging, maar dan zal PSV vooral in financieel opzicht met een beter voorstel moeten komen dan dat er nu op tafel ligt. ,,Ik heb het hier hartstikke naar mijn zin,’’ zegt Afellay. ,,Ik wil ook best blijven, maar dan moet daar ook wel iets tegenover staan. Er moet wel vertrouwen spreken uit de aanbieding van PSV.’’
Het laatste gesprek dateert alweer van zo’n twee maanden geleden. ,,We zijn er niet uitgekomen en dat is jammer,’’ aldus de speler. ,,Ik heb ook niet het gevoel dat we opgeschoten zijn, daar ben ik wel een beetje teleurgesteld in.
,,Of er een moment komt dat je zegt ‘van mij hoeft het niet meer?’ Ja, natuurlijk komt dat een keer.’’
Jan Reker, de algemeen-directeur van PSV, is verrast door de woorden van Afellay. ,,Ik sprak hem vorige week nog, toen ging het goed met hem,’’ meldt Reker.
,,Ibrahim is in potentie één van onze topspelers, we hebben hem ook een heel goede aanbieding gedaan. Ik kan je zeggen: de liefde komt wel degelijk van twee kanten.’’
De Brabander is dan ook vast van plan zo spoedig mogelijk met Afellay te gaan praten. Reker: ,,Dit betekent in elk geval dat hij weer wil praten. Wij hadden het idee dat hij nu liever even wilde wachten. Ik zal hem vrijdag als we terug zijn uit Turkije direct aanschieten. Ik wil Afellay heel graag houden. Hij moet bij ons zijn absolute top halen en dan naar de Europese top. Ik vind dat je altijd als vedette moet vertrekken.’’
Afellay mist morgen in Istanbul de afspraak met Fenerbahçe. De middenvelder voelt zich nog niet volledig hersteld van de teenbreuk die hij vorige maand opliep in het duel met CSKA Moskou. ,,Ik ben er gewoon nog niet klaar voor,’’ luidt de simpele verklaring.
,,Het gaat op zich best vrij aardig. Maar ik ben niet in staat zodanig te trappen dat ik de pijn kan hebben. En als je een wedstrijd speelt, heb je geen tijd om voortdurend naar je linkerbeen te draaien. Nee, een verdoving is voor mij geen optie. Nooit! Ik ben 21 en moet nog langer mee.’’
Bij PSV hopen ze dat Afellay beschikbaar is in de topper tegen AZ, komende zondag in het Philips-stadion. De speler zelf weigert zich echter vast te pinnen op een datum. ,,Het herstel verloopt vrij spoedig,’’ vindt Afellay. ,,Ik heb dezelfde blessure een paar jaar geleden aan mijn andere voet gehad. Toen duurde het acht weken, ik zit nu in week zes. Ik bekijk het van dag tot dag. Het gaat steeds wat beter.’’
Hij traint deze dagen gewoon in Eindhoven. Samen met de geschorste Eric Addo en wat andere achterblijvers. Morgenavond zit Afellay thuis voor de buis, omringd door zijn naaste familie. ,,We kijken met een mannetje of tien en ik ben dan echt niet de enige die gespannen is,’’ lacht hij. ,,Ik vind het zelf altijd heel erg om te kijken. Je kunt niks doen, bent totaal machteloos.’’
PSV is met achttien man op pad. Behalve Afellay ontbreken ook de geblesseerde Jason Culina en Manuel da Costa in de groep voor Fenerbahçe. Eric Addo is geschorst na het spuugincident van twee weken geleden. Zijn plek in de selectie wordt ingenomen door Chelsea-huurling Slobodan Rajkovic.
Tsjah een bedrag van 10 miljoen als afkoopsom.. das niet echt voor PSV te doen helaas.quote:Op maandag 5 november 2007 08:52 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Reker gaf bij SV dus aan dat hij nog niet is gevraagd, omdat HSV hem waarschijnlijk niet laat gaan. Ze zouden dan een bedrag van 10 miljoen vragen (bij wijze van spreken).
Volgens het AD is Rutten de tweede optie na Jol. Rutten en Stevens zijn beide een optie, maar alleen de afkoopsom van Rutten is geen probleem voor PSV.
Komt wel goed denk ikquote:Geconfronteerd met deze uitlatingen liet Reker weten dit als een teken te zien dat Afellay weer wil praten. Na Fenerbahce wil hij met de middenvelder om de tafel gaan zitten. "Ibrahim is in potentie één van onze topspelers, we hebben hem ook een heel goede aanbieding gedaan. Ik kan je zeggen: de liefde komt wel degelijk van twee kanten."
Dit is prettig nieuwsquote:Goede hoop Reker op contractverlenging Aissati
Jan Reker laat in het Algemeen Dagblad weten goede hoop te hebben dat Aissati overgaat tot contractverlenging. Reker heeft hem gesproken en aangegeven dat hij hem heel graag wil houden. 'Ik vond het een goed gesprek en hij ook, zo heb ik begrepen.' Als hij niet bijtekent wil PSV hem verkopen komende zomer.
Komt allebei wel goed hoopikquote:Op dinsdag 6 november 2007 08:48 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Komt wel goed denk ik
[..]
Dit is prettig nieuws
quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:40 schreef HL_Dog43 het volgende:
Let me guess... je collega in Inter tenue?
![]()
Die zal wel blijven nu hij (wellicht) weer uitzicht heeft op meer speeltijd. Onbegrijpelijk dat Koeman hem zo weinig minuten liet maken.quote:
hahahahahaha masterlijk. :lol:quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:42 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Nee!
Z'n reden was dat hij dan dit seizoen toch nog Europees voetbal zou zien
Ja ? we hebben geen vaste trainer.. dus weet niemand echt waar hij aan toe is...quote:Op maandag 5 november 2007 23:27 schreef rubbereend het volgende:
nou ben benieuwdik heb er wel vertrouwen in dat dit goed komt.
In de Uefa Cup zie ik ons nog wel ver komen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:58 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
hahahahahaha masterlijk. :lol:
Ach misschien halen we wel geen 2e ronde van de CL. Uefa Cup is nog wel echt haalbaar.Dus we overwinteren ook dan hoop ik op een mooie Uefa Cup wedstrijd waar ik kaartjes voor kan kopen.
Denk niet dat zij 2e in hun poule wordenquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:03 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nou.. als de tegenstander meteen Bayern Munchen is...
Een gelijkspel tegen Fenerbahce kan gunstig uitpakken.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:15 schreef WooZ het volgende:
ik vrees dat die laatste wedstrijd nergens meer om gaat, als psv tenminste niet dik verliest in moskou. want tegen fener zie ik ze niet winnen.
en als ze niet winnen bij fener dan is het holadiee uefa cup en zijn fener en inter al door voor cl
1-0 verliezen van CSKA en zij hebben al de overhand onderling.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:15 schreef WooZ het volgende:
ik vrees dat die laatste wedstrijd nergens meer om gaat, als psv tenminste niet dik verliest in moskou. want tegen fener zie ik ze niet winnen.
en als ze niet winnen bij fener dan is het holadiee uefa cup en zijn fener en inter al door voor cl
quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:36 schreef Leso_Varen het volgende:
Ik ga naar PSV-Inter
Vak PP, net kaartjes gehaald
Ga samen met een collega (Ajacied), eerste wedstrijd die ik in het stadion ga zien
Ik zie PSV eerder 4-0 verliezen dan 1-1 gelijkspelen... weetniet hoe het bij jou zit.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:18 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Een gelijkspel tegen Fenerbahce kan gunstig uitpakken.![]()
ik heb steeds meer het idee dat Rutten gaat komen, die is wel goed met de jonge jongens.......quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja ? we hebben geen vaste trainer.. dus weet niemand echt waar hij aan toe is...
ik hoop dat hij blijft... sterker hij moet blijven!
Ja dat hoop ik ook... maar tja, eerst zien en dan gelovenquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb steeds meer het idee dat Rutten gaat komen, die is wel goed met de jonge jongens.......
aangezien ik denk dat alles wat we aan punten mee nemen uit Turkije winst is heb ik weinig vertrouwen in dat we nog verder gaan in de CL. Dan maar naar de UEFAcup waar we, mits een gunstige loting, minimaal de halve finale moeten halen!quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:58 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
hahahahahaha masterlijk. :lol:
Ach misschien halen we wel geen 2e ronde van de CL. Uefa Cup is nog wel echt haalbaar.Dus we overwinteren ook dan hoop ik op een mooie Uefa Cup wedstrijd waar ik kaartjes voor kan kopen.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:33 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ik zie PSV eerder 4-0 verliezen dan 1-1 gelijkspelen... weetniet hoe het bij jou zit.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik ook... maar tja, eerst zien en dan geloven
Die heeft vakantie en te kennen gegeven om daarna pas een beslissing te nemen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat sowieso. Maar in de zaak Jol zit volgens mij niet echt schot meer.........
Scheelt hem wat miljoenen dan hequote:Op dinsdag 6 november 2007 11:44 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Die heeft vakantie en te kennen gegeven om daarna pas een beslissing te nemen.
hij zit tot komend weekend in Brazilië en dan moet hij er nog uit gaan komen met de Spurs...... dan is de termijn die Rekers gesteld heeft al bijna om.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:44 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Die heeft vakantie en te kennen gegeven om daarna pas een beslissing te nemen.
Moet psv niet in zijn laatste wedstrijd tegen CSKA en daar voor tegen inter....quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:49 schreef ruud.nl het volgende:
Maar goed, even het rekensommetje voor de pessimisten:
huidige stand:
Inter 3-6
Fenerbahce 3-5
PSV 3-4
CSKA 3-1
Komende wedstrijden:
Inter wint van CSKA
Fenerbahce - PSV gelijkspel
Volgende ronde:
PSV klopt CSKA
Inter klopt Fenerbahce
Laatste ronde:
PSV wint van het reeds geplaatste Inter
andere wedstrijd: boeit verder niet.![]()
Indien er een gelijkspel met doelpunten komt in Istanbul, mag PSV één van de andere 2 wedstrijden gelijkspelen.
Helaas niet nee.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:56 schreef PyTh het volgende:
Is die Alex eigenlijk nog geblesseerd bij Fener?
We hebben net vastgesteld dat PSV amper uitwedstrijden wint dit jaar, maar dan winnen ze toch bij CSKA?quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:49 schreef ruud.nl het volgende:
Maar goed, even het rekensommetje voor de pessimisten:
huidige stand:
Inter 3-6
Fenerbahce 3-5
PSV 3-4
CSKA 3-1
Komende wedstrijden:
Inter wint van CSKA
Fenerbahce - PSV gelijkspel
Volgende ronde:
PSV klopt CSKA
Inter klopt Fenerbahce
Laatste ronde:
PSV wint van het reeds geplaatste Inter
andere wedstrijd: boeit verder niet.![]()
Indien er een gelijkspel met doelpunten komt in Istanbul, mag PSV één van de andere 2 wedstrijden gelijkspelen.
Als ze scoren in Istanbul en niet verliezen, mogen ze in Moskou ook gelijkspelen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:03 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
We hebben net vastgesteld dat PSV amper uitwedstrijden wint dit jaar, maar dan winnen ze toch bij CSKA?
We moeten het maar wedstrijd voor wedstrijd bekijken, want elk resultaat leidt toch weer tot nieuwe scenarios.
Kan goed leven met uefa cup voetbal na de winterstop dit jaar, meer zit er gewoon niet in heb ik het ideequote:Op dinsdag 6 november 2007 12:12 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Als ze scoren in Istanbul en niet verliezen, mogen ze in Moskou ook gelijkspelen.
Maar je hebt gelijk, voor hetzelfde geld is het na morgen zo goed als over in de CL.![]()
Tja, ik blijf hopen op CL-voetbal zolang dat nog mogelijk is, maar UEFA Cup zou geen ramp zijn. Van het 2e ronde trauma zijn we nu voorlopig wel af, en in de UEFA Cup zal PSV meteen een van de sterkere ploegen zijn, dus dat kan ook een leuk avontuur worden.quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:53 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Kan goed leven met uefa cup voetbal na de winterstop dit jaar, meer zit er gewoon niet in heb ik het idee
quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[CL] PSV - Fenerbahce #2
Pin me er dus op vast
Wel wat aan de late kant maar ach...beter laat dan nooit![]()
Staat je goedquote:Op dinsdag 6 november 2007 15:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[CL] PSV - Fenerbahce #2
Pin me er dus op vast
Wel wat aan de late kant maar ach...beter laat dan nooit![]()
Dat dan weer wel. En wellicht een prijsje.quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:38 schreef rubbereend het volgende:
het voordeel van UEFA cup is ook dat we er als we het goed veel meer UEFA punten kunnen halen zodat we minimaal onze plek op de ranglijst vasthouden
Uefa cup winnen acht ik nu ook niet reëel.quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:50 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. En wellicht een prijsje.
Who Cares?quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:54 schreef rubbereend het volgende:Feyenoord - PSV verplaatst naar zaterdag
En dat alles omdat Feyenoord een keertje doordeweeks moet spelen?quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:54 schreef rubbereend het volgende:Feyenoord - PSV verplaatst naar zaterdag
ja laat die zaterdag nou net slecht uitkomenquote:Op dinsdag 6 november 2007 15:58 schreef PyTh het volgende:
[..]
Who Cares?
Vind het wel wat hebben op Zaterdagavond tegen feyenoord![]()
Oude tijden --> Romario in de Kuip op een Zaterdagavond![]()
Triest. Men heeft niet eens de druk van europese wedstrijden en dan zeiken over dit. Pff.quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:54 schreef rubbereend het volgende:Feyenoord - PSV verplaatst naar zaterdag
Bron?quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:20 schreef cultheld het volgende:
Keurige actie van PSV trouwens omtrent. de dug-out aanpassing voor Van Gaal.
quote:Nu het er steeds meer op gaat lijken dat Martin Jol de knoop niet binnen een week wil doorhakken, doen er steeds meer geruchten de ronde dat PSV gaat kiezen voor een tussenoplossing. Erwin Koeman zou gepolst zijn of hij dit seizoen als hoofdcoach zijn broer wil opvolgen om vervolgens volgende de zomer het stokje over te dragen aan Huub Stevens. PSV wil begin volgende week duidelijkheid over de nieuwe trainer, daarom lijkt dit de enige oplossing.
Deze constructie zou in één klap alle problemen oplossen: Er kan per direct een nieuwe hoofdcoach worden aangesteld, er hoeven geen miljoenen te worden betaald om Jol of Stevens te halen en zowel nu als straks staat er een trainer met een PSV-hart aan het roer.
Wiljan Vloet ook!quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:20 schreef LudoSanders het volgende:
Gert Aandewiel is binnenkort ook beschikbaar.![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:11 schreef cultheld het volgende:
Oké, dan maar een jaartje geen kampioen worden.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:20 schreef LudoSanders het volgende:
die kunnen ze bij Sparta niet afbetalenquote:Op dinsdag 6 november 2007 18:20 schreef LudoSanders het volgende:
Pff gelukkig, het oorspronkelijke bericht komt van het betrouwbare soccerplaza.be.quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:00 schreef appelsientje het volgende:
Bron: psv blog
[..]
Opzich nog niet eens zo gek.
quote:PSV verbouwt dug-out speciaal voor Van Gaal
06/11/2007 18:46
Louis van Gaal kan zondag uit tegen PSV gewoon plaatsnemen in de dug-out die bestemd is voor AZ. De Eindhovenaren halen twee stoeltjes weg om ruimte te maken voor de rolstoel van de coach van de Alkmaarders.
Van Gaal brak afgelopen vrijdag zijn enkel en kuitbeen bij een demonstratie polsstokhoogspringen op de Academie voor Lichamelijke Opvoeding, de opleiding die hij zelf vroeger volgde. De Amsterdammer moet nog drie weken in zijn rolstoel blijven.
Ik zie de humor er niet van in? Ik vind het juist erg netjes dat PSV het stadion aanpast zodat de trainer van de tegenstander/concurrent langs de lijn kan zitten.quote:
Ze willen van Gaal vastleggen.quote:
Inderdaad, heel netjes dat dit gedaan wordt.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:44 schreef DuTank het volgende:
Goede en sportieve actie van die dug-out!![]()
En waarom niet? Hij deed het bij Feyenoord helemaal niet slecht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |