Moet psv niet in zijn laatste wedstrijd tegen CSKA en daar voor tegen inter....quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:49 schreef ruud.nl het volgende:
Maar goed, even het rekensommetje voor de pessimisten:
huidige stand:
Inter 3-6
Fenerbahce 3-5
PSV 3-4
CSKA 3-1
Komende wedstrijden:
Inter wint van CSKA
Fenerbahce - PSV gelijkspel
Volgende ronde:
PSV klopt CSKA
Inter klopt Fenerbahce
Laatste ronde:
PSV wint van het reeds geplaatste Inter
andere wedstrijd: boeit verder niet.![]()
Indien er een gelijkspel met doelpunten komt in Istanbul, mag PSV één van de andere 2 wedstrijden gelijkspelen.
Helaas niet nee.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:56 schreef PyTh het volgende:
Is die Alex eigenlijk nog geblesseerd bij Fener?
We hebben net vastgesteld dat PSV amper uitwedstrijden wint dit jaar, maar dan winnen ze toch bij CSKA?quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:49 schreef ruud.nl het volgende:
Maar goed, even het rekensommetje voor de pessimisten:
huidige stand:
Inter 3-6
Fenerbahce 3-5
PSV 3-4
CSKA 3-1
Komende wedstrijden:
Inter wint van CSKA
Fenerbahce - PSV gelijkspel
Volgende ronde:
PSV klopt CSKA
Inter klopt Fenerbahce
Laatste ronde:
PSV wint van het reeds geplaatste Inter
andere wedstrijd: boeit verder niet.![]()
Indien er een gelijkspel met doelpunten komt in Istanbul, mag PSV één van de andere 2 wedstrijden gelijkspelen.
Als ze scoren in Istanbul en niet verliezen, mogen ze in Moskou ook gelijkspelen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:03 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
We hebben net vastgesteld dat PSV amper uitwedstrijden wint dit jaar, maar dan winnen ze toch bij CSKA?
We moeten het maar wedstrijd voor wedstrijd bekijken, want elk resultaat leidt toch weer tot nieuwe scenarios.
Kan goed leven met uefa cup voetbal na de winterstop dit jaar, meer zit er gewoon niet in heb ik het ideequote:Op dinsdag 6 november 2007 12:12 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Als ze scoren in Istanbul en niet verliezen, mogen ze in Moskou ook gelijkspelen.
Maar je hebt gelijk, voor hetzelfde geld is het na morgen zo goed als over in de CL.![]()
Tja, ik blijf hopen op CL-voetbal zolang dat nog mogelijk is, maar UEFA Cup zou geen ramp zijn. Van het 2e ronde trauma zijn we nu voorlopig wel af, en in de UEFA Cup zal PSV meteen een van de sterkere ploegen zijn, dus dat kan ook een leuk avontuur worden.quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:53 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Kan goed leven met uefa cup voetbal na de winterstop dit jaar, meer zit er gewoon niet in heb ik het idee
quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[CL] PSV - Fenerbahce #2
Pin me er dus op vast
Wel wat aan de late kant maar ach...beter laat dan nooit![]()
Staat je goedquote:Op dinsdag 6 november 2007 15:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[CL] PSV - Fenerbahce #2
Pin me er dus op vast
Wel wat aan de late kant maar ach...beter laat dan nooit![]()
Dat dan weer wel. En wellicht een prijsje.quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:38 schreef rubbereend het volgende:
het voordeel van UEFA cup is ook dat we er als we het goed veel meer UEFA punten kunnen halen zodat we minimaal onze plek op de ranglijst vasthouden
Uefa cup winnen acht ik nu ook niet reëel.quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:50 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. En wellicht een prijsje.
Who Cares?quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:54 schreef rubbereend het volgende:Feyenoord - PSV verplaatst naar zaterdag
En dat alles omdat Feyenoord een keertje doordeweeks moet spelen?quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:54 schreef rubbereend het volgende:Feyenoord - PSV verplaatst naar zaterdag
ja laat die zaterdag nou net slecht uitkomenquote:Op dinsdag 6 november 2007 15:58 schreef PyTh het volgende:
[..]
Who Cares?
Vind het wel wat hebben op Zaterdagavond tegen feyenoord![]()
Oude tijden --> Romario in de Kuip op een Zaterdagavond![]()
Triest. Men heeft niet eens de druk van europese wedstrijden en dan zeiken over dit. Pff.quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:54 schreef rubbereend het volgende:Feyenoord - PSV verplaatst naar zaterdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |