Jep, ik voel ook een compensatiekaart aankomen...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:13 schreef du_ke het volgende:
Kansloze scheids.
Hier gaat ook nog wel rood voor PSV volgen.
Laten we hoop van niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:13 schreef du_ke het volgende:
Kansloze scheids.
Hier gaat ook nog wel rood voor PSV volgen.
Een scheet in de buurtvan scheids zal ook voldoende zijn gok ikquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:13 schreef kingmob het volgende:
Wow, PSV moet nu echt POESLIEF spelen willen ze niet ook rood krijgen voor een ongestrikte veter ofzo...
Zijn ze al de hele tijdquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:14 schreef Devrim_ het volgende:
Maar ok..Dit stopt alleen maar meer kracht in Fener denk ik
Ze raken nogal opgefokt
Hoop ook van niet maar het zou me echt niks verbazen.quote:
hahaha oja dat had ik niet eens in de gaten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:14 schreef PartyAnimal87 het volgende:
HL_Dog43 zat verdomd in de buurt met zn 64e min
Dit maakt het denk ik nog net erger :pquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:15 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Zijn ze al de hele tijd [afbeelding]
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:13 schreef paultjuhhh het volgende:
FLASHBACK JEGENS HOLLAND PORTUGAL
[ afbeelding ]
Dat zijn alle filmpjes van turksevoetbalclubs wel.. Turkse gozertjes moeten ook wat te fappen hebbenquote:
nouja.. je kan wel verwachten dat ze nu met 10 man voor de goal gaan liggen..quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:17 schreef mcyodogg het volgende:
Tegen Inter kon PSV al niet tegen 10 spelen, zou nou toch anders moeten.
pretty far fetchedquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:18 schreef Devrim_ het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van mijn Lazovic/ T-Bag vergelijking?
t-bag heb je meer aan in de spits denk ik ..quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:18 schreef Devrim_ het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van mijn Lazovic/ T-Bag vergelijking?
T-bag die het veld op komt met...met jawel...een kindquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:19 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
t-bag heb je meer aan in de spits denk ik ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |