quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:40 schreef HL_Dog43 het volgende:
Let me guess... je collega in Inter tenue?
![]()
Die zal wel blijven nu hij (wellicht) weer uitzicht heeft op meer speeltijd. Onbegrijpelijk dat Koeman hem zo weinig minuten liet maken.quote:
hahahahahaha masterlijk. :lol:quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:42 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Nee!
Z'n reden was dat hij dan dit seizoen toch nog Europees voetbal zou zien
Ja ? we hebben geen vaste trainer.. dus weet niemand echt waar hij aan toe is...quote:Op maandag 5 november 2007 23:27 schreef rubbereend het volgende:
nou ben benieuwdik heb er wel vertrouwen in dat dit goed komt.
In de Uefa Cup zie ik ons nog wel ver komen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:58 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
hahahahahaha masterlijk. :lol:
Ach misschien halen we wel geen 2e ronde van de CL. Uefa Cup is nog wel echt haalbaar.Dus we overwinteren ook dan hoop ik op een mooie Uefa Cup wedstrijd waar ik kaartjes voor kan kopen.
Denk niet dat zij 2e in hun poule wordenquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:03 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nou.. als de tegenstander meteen Bayern Munchen is...
Een gelijkspel tegen Fenerbahce kan gunstig uitpakken.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:15 schreef WooZ het volgende:
ik vrees dat die laatste wedstrijd nergens meer om gaat, als psv tenminste niet dik verliest in moskou. want tegen fener zie ik ze niet winnen.
en als ze niet winnen bij fener dan is het holadiee uefa cup en zijn fener en inter al door voor cl
1-0 verliezen van CSKA en zij hebben al de overhand onderling.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:15 schreef WooZ het volgende:
ik vrees dat die laatste wedstrijd nergens meer om gaat, als psv tenminste niet dik verliest in moskou. want tegen fener zie ik ze niet winnen.
en als ze niet winnen bij fener dan is het holadiee uefa cup en zijn fener en inter al door voor cl
quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:36 schreef Leso_Varen het volgende:
Ik ga naar PSV-Inter
Vak PP, net kaartjes gehaald
Ga samen met een collega (Ajacied), eerste wedstrijd die ik in het stadion ga zien
Ik zie PSV eerder 4-0 verliezen dan 1-1 gelijkspelen... weetniet hoe het bij jou zit.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:18 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Een gelijkspel tegen Fenerbahce kan gunstig uitpakken.![]()
ik heb steeds meer het idee dat Rutten gaat komen, die is wel goed met de jonge jongens.......quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja ? we hebben geen vaste trainer.. dus weet niemand echt waar hij aan toe is...
ik hoop dat hij blijft... sterker hij moet blijven!
Ja dat hoop ik ook... maar tja, eerst zien en dan gelovenquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb steeds meer het idee dat Rutten gaat komen, die is wel goed met de jonge jongens.......
aangezien ik denk dat alles wat we aan punten mee nemen uit Turkije winst is heb ik weinig vertrouwen in dat we nog verder gaan in de CL. Dan maar naar de UEFAcup waar we, mits een gunstige loting, minimaal de halve finale moeten halen!quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:58 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
hahahahahaha masterlijk. :lol:
Ach misschien halen we wel geen 2e ronde van de CL. Uefa Cup is nog wel echt haalbaar.Dus we overwinteren ook dan hoop ik op een mooie Uefa Cup wedstrijd waar ik kaartjes voor kan kopen.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:33 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ik zie PSV eerder 4-0 verliezen dan 1-1 gelijkspelen... weetniet hoe het bij jou zit.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik ook... maar tja, eerst zien en dan geloven
Die heeft vakantie en te kennen gegeven om daarna pas een beslissing te nemen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat sowieso. Maar in de zaak Jol zit volgens mij niet echt schot meer.........
Scheelt hem wat miljoenen dan hequote:Op dinsdag 6 november 2007 11:44 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Die heeft vakantie en te kennen gegeven om daarna pas een beslissing te nemen.
hij zit tot komend weekend in Brazilië en dan moet hij er nog uit gaan komen met de Spurs...... dan is de termijn die Rekers gesteld heeft al bijna om.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:44 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Die heeft vakantie en te kennen gegeven om daarna pas een beslissing te nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |