abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54366733
Stevens leek redelijk teleurgesteld in dat interview bij VI net. Hij zal toch wel in die zogenaamde 'denktank' zitten?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  zondag 4 november 2007 @ 21:57:20 #182
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_54366812
Laten we het hopen. Wie zij overigens dat Rekers Stevens hoog zou hebben? Want zo lijkt me dat dus echt niet.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 4 november 2007 @ 21:58:23 #183
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54366842
quote:
Op zondag 4 november 2007 21:52 schreef SnuggLe het volgende:

[..]

Da Costa? Ik ben geen PSV-er, dus de vraag: issie nou geblesseerd of gepasseerd?
En als hij niet speelt,, wie speelt er dan in zijn plaats?

Dus Marcellis heeft nu meer kans op een plaats ipv Addo?
hij is om te beginnen gepasseerd en daarna geblesseerd. Addo nam zijn plek in en die is nu gepasseerd ten faveure van Macellis
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_54371905
quote:
Op zondag 4 november 2007 21:57 schreef HL_Dog43 het volgende:
Laten we het hopen. Wie zij overigens dat Rekers Stevens hoog zou hebben? Want zo lijkt me dat dus echt niet.
Het zijn zelfs vrienden heb ik ergens gelezen.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_54373377
quote:
Op zondag 4 november 2007 21:57 schreef HL_Dog43 het volgende:
Reker gaf bij SV dus aan dat hij nog niet is gevraagd, omdat HSV hem waarschijnlijk niet laat gaan. Ze zouden dan een bedrag van 10 miljoen vragen (bij wijze van spreken).

Volgens het AD is Rutten de tweede optie na Jol. Rutten en Stevens zijn beide een optie, maar alleen de afkoopsom van Rutten is geen probleem voor PSV.
We sure are cute for two ugly people.
  maandag 5 november 2007 @ 08:55:06 #186
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_54373398
Ik ben echt benieuwd wie de nieuwe coach gaat worden van PSV.... Jol lijkt er niet zo heel veel zin in te hebben...
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  maandag 5 november 2007 @ 09:19:41 #187
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_54373689
quote:
Op maandag 5 november 2007 08:55 schreef appelsientje het volgende:
Ik ben echt benieuwd wie de nieuwe coach gaat worden van PSV.... Jol lijkt er niet zo heel veel zin in te hebben...
Heeft volgens mij vooral te maken met de 4 miljoen die hij misloopt als hij op korte termijn bij PSV aan de slag gaat.

Graag of niet wat mij betreft.
Ik zie net zo graag Stevens komen eigenlijk......
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_54373936
Niet liever Rutten?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  maandag 5 november 2007 @ 10:15:44 #189
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_54374520
quote:
Op maandag 5 november 2007 09:35 schreef Suijk het volgende:
Niet liever Rutten?
Rutten heeftl absoluut zijn kwaliteiten als trainer.

Maar ik vind dat hij totaal geen uitstraling heeft.
Ook op het gebied van communicatie laat hij in mijn optiek veel te wensen over.
  maandag 5 november 2007 @ 10:45:44 #190
196494 JanVanHalst
Weet het wel.
pi_54375078
quote:
Op maandag 5 november 2007 10:15 schreef PyTh het volgende:

[..]

Rutten heeftl absoluut zijn kwaliteiten als trainer.

Maar ik vind dat hij totaal geen uitstraling heeft.
Ook op het gebied van communicatie laat hij in mijn optiek veel te wensen over.
Rutten is natuurlijk wel iemand die de club erg goed kent. Ik denk dat je op de lange termijn meer hebt aan Fred Rutten dan aan (bijvoorbeeld) Martin Jol. Hoewel Fred enigszins zou moeten werken aan zijn presentatie en nog niet al te veel internationale ervaring heeft, zie ik persoonlijk meer in hem dan in Jol. Ik denk dat je met Jol te veel veranderingen krijgt op het tactische en communicatieve vlak binnen de ploeg.
Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 5 november 2007 @ 13:02:00 #191
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54378183
quote:
Op maandag 5 november 2007 10:45 schreef JanVanHalst het volgende:

[..]

Rutten is natuurlijk wel iemand die de club erg goed kent. Ik denk dat je op de lange termijn meer hebt aan Fred Rutten dan aan (bijvoorbeeld) Martin Jol. Hoewel Fred enigszins zou moeten werken aan zijn presentatie en nog niet al te veel internationale ervaring heeft, zie ik persoonlijk meer in hem dan in Jol. Ik denk dat je met Jol te veel veranderingen krijgt op het tactische en communicatieve vlak binnen de ploeg.
maar het sterke van deze selectie is juist dat eer je vele tactische kanten mee op kan
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_54378301
Vind het gek dat ze HSV niet eens bellen. Je kan toch wel even vragen hoeveel het moet gaan kosten?
pi_54378351
Boakye wordt gevolgd door PSV volgens Sportweek.
  maandag 5 november 2007 @ 13:12:00 #194
136429 Paran0id
beetje wasig.
pi_54378435
quote:
Volgens het Algemeen Dagblad wil Feyenoord de wedstrijd tegen PSV, die gepland staat voor zondag 13 januari, een dag naar voren halen. Reden hiervoor is het drukke programma dat de ploeg uit Rotterdam na deze topper heeft. Enkele dagen na de wedstrijd tegen PSV staat de bekerwedstrijd tegen de amateurs van Deurne op het programma. Op vrijdag 18 januari volgt de stadsderby tegen Excelsior die live op RTL-7 uitgezonden wordt. "We moeten dat intern en met de KNVB en de autoriteiten bespreken. Een optie voor ons zou zijn om Feyenoord-PSV een dag naar voren te halen” aldus technisch manager Peter Bosz. Probleem voor de Rotterdammers is dat tegelijk met Feyenoord - PSV de wedstrijd Ajax - AZ op het programma staat en RTL de wedstrijden op zaterdag en zondag evenredig verdeeld wil zien.
Feyenoord
pi_54378471
Feyenoord heeft ook eens drie wedstrijden in de week dit seizoen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 5 november 2007 @ 13:29:55 #196
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54378829
die wedstrijd tegen Deurne doet het hem
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 5 november 2007 @ 13:30:42 #197
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54378845
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Boakye wordt gevolgd door PSV volgens Sportweek.
ik denk dat PSV veel meer spelers volgt ook waarvan wij geen vermoeden hebben
DeLuna vindt me dik ;(
pi_54380315
Boakye in de belangstelling van PSV

Heraclied Emmanuel Boakye heeft de interesse gewekt van meerdere clubs met zijn goede spel. Onder andere PSV en meerdere clubs uit de Bundesliga volgen de Ghanees nauwlettend, zo weet Sportweek.

Boakye, die zowel in het bezit is van een Ghanees en een Nederlands paspoort, werd door Heracles dit seizoen definitief overgenomen van Ajax. Bij de Amsterdamse club mocht hij vertrekken nadat Jurgen Colin werd aangetrokken.

Boakye is tevens geselecteerd voor het Olympisch elftal van Ghana dat op 16 november een beslissende wedstrijd zal spelen tegen Nigeria. De inzet daarbij is één plaats op de Olympische spelen in 2008.

Gelukkig staat hij niet meer bij Ajax onder contract, nu kunnen wij of gebruik maken van een goede verdediger 3 jaar lang of cashen.
pi_54380420
quote:
Op maandag 5 november 2007 14:29 schreef Blawh het volgende:
Boakye in de belangstelling van PSV

Heraclied Emmanuel Boakye heeft de interesse gewekt van meerdere clubs met zijn goede spel. Onder andere PSV en meerdere clubs uit de Bundesliga volgen de Ghanees nauwlettend, zo weet Sportweek.

Boakye, die zowel in het bezit is van een Ghanees en een Nederlands paspoort, werd door Heracles dit seizoen definitief overgenomen van Ajax. Bij de Amsterdamse club mocht hij vertrekken nadat Jurgen Colin werd aangetrokken.

Boakye is tevens geselecteerd voor het Olympisch elftal van Ghana dat op 16 november een beslissende wedstrijd zal spelen tegen Nigeria. De inzet daarbij is één plaats op de Olympische spelen in 2008.

Gelukkig staat hij niet meer bij Ajax onder contract, nu kunnen wij of gebruik maken van een goede verdediger 3 jaar lang of cashen.
Hmmm, daar gaat Kromkamp's basisplek
We sure are cute for two ugly people.
pi_54380548
PSV heeft in 2007 pas 3 uitwedstrijden gewonnen, 2x tegen Heracles en vorige week tegen Sparta.
Behoorlijk slecht eigenlijk.
  maandag 5 november 2007 @ 14:46:43 #201
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_54380711
Lijkt me sterk dat nu er geen hoofdtrainer meer is er echt serieuze interesse is voor dat soort spelers....
pi_54381986
quote:
Op maandag 5 november 2007 14:39 schreef ruud.nl het volgende:
PSV heeft in 2007 pas 3 uitwedstrijden gewonnen, 2x tegen Heracles en vorige week tegen Sparta.
In heel 2007? Dat is bijna voorbij!
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_54383872
quote:
Op maandag 5 november 2007 14:39 schreef ruud.nl het volgende:
Is dat echt zo? Als dat waar is is het gewoon dieptriest .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_54383921
Had het al even nagekeken en het klopt. In officiele duels dan.

Ja, Jong Heerenveen werd gewonnen, maar we weten wat daar gebeurd is.
  maandag 5 november 2007 @ 17:16:36 #205
136429 Paran0id
beetje wasig.
pi_54383969
Dan is het toch niet zo raar dat we verliezen van Heerenveen

[ Bericht 4% gewijzigd door Paran0id op 05-11-2007 17:21:59 ]
pi_54384066
Dat is echt een heel beroerde score dus. Als we dat doortrekken de rest van het seizoen eindig je ergens op plaats 3-5 .
quote:
Op maandag 5 november 2007 17:16 schreef Paran0id het volgende:
Dan is toch niet zo raar dat we verliezen van Heerenveen
Dat kan altijd gebeuren maar zoals ik al zei: je moet ook eens lastige uitwedstrijden winnen. Al lijkt het er dus op dat alle uitwedstrijden voor ons "lastig" zijn dit jaar .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 5 november 2007 @ 17:22:48 #207
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_54384116
Wat een rust nog hier...

3 uit-overwinningen in 2007?? Dat is wel triest ja.. Zaterdag zat het er voor jullie echt niet in, ondanks de onterechte voorsprong. Natuurlijk werd PSV op basis van de aanwezige kwaliteit af en toe gevaarlijk, maar er was maar 1 ploeg die voetbalde en voor de overwinning ging. Mendez werd finaal voorbij gelopen en had reeds in de eerste helft 2x geel verdiend. Lazovic is een naar mannetje, zwaait teveel met z'n handen en had geluk dat dit door de arbitrage (grensrechter die op 3 meter afstand ofzo stond..) niet werd gezien. Ik vond PSV lusteloos voetballen, pas bij het inbrengen van Aissati gebeurde er (hoewel te laat) wat. Voor mij in ieder geval een top avond, dat konden we na het geklooi in Amsterdam woensdag wel weer gebruiken.

Succes iig tegen Fenerbahce en AZ
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_54384177
Gezien bovenstaande uitrecord van PSV vond ik dat we nog verrassend veel moeite met ze hadden anders
pi_54384286
quote:
Op maandag 5 november 2007 17:26 schreef MaxPower het volgende:
Gezien bovenstaande uitrecord van PSV vond ik dat we nog verrassend veel moeite met ze hadden anders
We hebben natuurlijk ook nog wel wat wedstrijden gelijkgespeeld in 2007, het is natuurlijk niet zo dat we heel het seizoen volledig van de mat zijn gespeeld buitenshuis. Maar het is gewoon veel te slecht. Vorig seizoen riep ik al dat we slecht speelden in uitwedstrijden (ook al vóór de winterstop maar toen viel het dubbeltje vaak de goede kant op) en dit seizoen ben ik bang dat het nog erger wordt. PSV is het tot nu toe te vaak net niet.
pi_54384531
Even een overzicht
quote:
Competitie
12 gespeeld. 3 gewonnen, 6 gelijk, 3 verloren. Doelsaldo: 14-11

Champions League
3 gespeeld. 0 gewonnen, 1 gelijk, 2 verloren. Doelsaldo: 1-4

Beker
1 gespeeld. 0 gewonnen, 0 gelijk, 1 verloren. Doelsaldo: 0-3
Kan VI.nl zo overnemen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo