Toch jammerquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:46 schreef ruud.nl het volgende:
John de Jong heeft weer problemen met z'n knie, het zal onderhand toch echt wel over en uit zijn met die jongen.
Zuur voor hem natuurlijk maar speeltijd had er voor hem toch niet of nauwelijks meer in gezeten.quote:
Dat bedoel ik er ook meequote:Op vrijdag 2 november 2007 15:13 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zuur voor hem natuurlijk maar speeltijd had er voor hem toch niet of nauwelijks meer in gezeten.
Verhalen gaan dat het inderdaad al zo goed als rond is maar Jol z'n zaken met de Spurs eerst moet afwikkelen alvorens het definitief bekend wordt gemaakt.quote:
Ik zou liever Rutten of Stevens zien. En het liefste nog Stevens eigenlijk, die is toch het meest door de wol geverfd en heeft al vaak genoeg bewezen een elftal beter te kunnen makenquote:
ZOMFG!!!1!!!111!!!!!quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:46 schreef ruud.nl het volgende:
John de Jong heeft weer problemen met z'n knie, het zal onderhand toch echt wel over en uit zijn met die jongen.
Jij haalt er echt voldoening als je doemscenario's waarheid worden he?quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
ZOMFG!!!1!!!111!!!!!![]()
Dat zag helemaal niemand aankomen!!!
...
Als je het wederom geblesseerd raken van John de Jong een "doemscenario" vindt sta je gewoon niet met beide benen op de grond.... Dat het met John ooit nog goed gaat komen (als in weer op topniveau bij PSV spelen) is gewoon bijzonder onwaarschijnlijk, en dat is het al een tijdje.quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:29 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Jij haalt er echt voldoening als je doemscenario's waarheid worden he?![]()
Was ook meer met een knipoog bedoeld.quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je het wederom geblesseerd raken van John de Jong een "doemscenario" vindt sta je gewoon niet met beide benen op de grond.... Dat het met John ooit nog goed gaat komen (als in weer op topniveau bij PSV spelen) is gewoon bijzonder onwaarschijnlijk, en dat is het al een tijdje.
Ik haal er overigens helemaal geen voldoening uit dat John de Jong z'n carriere wel lijkt te kunnen vergeten, dat ik met enig sarcasme post wil niet zeggen dat ik het leuk vind dat PSV veel geld, tijd en moeite in die jongen gestoken heeft en voor hemzelf is het ook jammer (al denk ik niet dat we medelijden met Johnnie hoeven te hebben, die heeft het beter dan ons hoor).
Hoop heb ik altijd maar in negen van de tien gevallen is het gewoon over als een speler eenmaal begint te sukkelen. Als Ibi de rest van het seizoen niet heel blijft denk ik dat dat zo langzamerhand ook wel eens een bedreiging voor z'n carriere kan worden. Niet dat hij dan moet stoppen maar het kan hem wel ervan weerhouden zijn top te bereiken.quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:48 schreef mcyodogg het volgende:
Ik had vorig jaar nog wel wat hoop dat De Jong kon terugkeren, maar daar is nu niet heel veel meer van over. Zal bij PSV waarschijnlijk niet veel anders zijn.
Klopt ja, als je eenmaal de titel 'blessuregevoelig' hebt, kom je daar niet snel meer vanaf. Al laat bijvoorbeeld Arjen Robben zien, ondanks zo'n titel, de top te kunnen bereiken.quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoop heb ik altijd maar in negen van de tien gevallen is het gewoon over als een speler eenmaal begint te sukkelen. Als Ibi de rest van het seizoen niet heel blijft denk ik dat dat zo langzamerhand ook wel eens een bedreiging voor z'n carriere kan worden. Niet dat hij dan moet stoppen maar het kan hem wel ervan weerhouden zijn top te bereiken.
Robben heeft dan ook uitzonderlijk veel talent. Maar dat talent kan hij op dit moment niet optimaal benutten omdat hij gewoon te vaak geblesseerd is. Erg jammer maar het is niet anders.quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:02 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Klopt ja, als je eenmaal de titel 'blessuregevoelig' hebt, kom je daar niet snel meer vanaf. Al laat bijvoorbeeld Arjen Robben zien, ondanks zo'n titel, de top te kunnen bereiken.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:24 schreef WooZ het volgende:
ik ben gister in amsterdam op stap geweest, het was zwaar relaxed![]()
![]()
![]()
nee, en ik moest nota bene nog uitstappen bij die graftombe ookquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:56 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Hoe durf je!
Aan de andere kant.. heb je informatie gejat uit het gebied van de vijand?![]()
Ach gut toch... Ik ken wel een goede psychiater die je van je trauma af zal helpen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:50 schreef WooZ het volgende:
[..]
nee, en ik moest nota bene nog uitstappen bij die graftombe ook
over een paar jaar schrijf ik m'n eigen pillen wel aan mezelf voorquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:56 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ach gut toch... Ik ken wel een goede psychiater die je van je trauma af zal helpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |