Als in ontbijtkoekquote:
Kruidenkoek ken ik eigenlijk niet zo.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
Kruidenkoek is veel lekkerder dan ontbijtkoek, minder droog (én minder calorieën).
* chansadres verspreidt de IDO liefde!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Een ontbijthug, wat lief. [afbeelding]
Kruidkoek is echt veel lekkerder, gewoon eens proberenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kruidenkoek ken ik eigenlijk niet zo.
Maar zoveel calorieen zitten er toch niet in de ontbijtkoek?
1 plakje per dag (bijvoorbeeld) is toch gewoon gezond?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:03 schreef chansadres het volgende:
[..]
* chansadres verspreidt de IDO liefde!![]()
Okee, zal ik doen als ik er aan denk.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Kruidkoek is echt veel lekkerder, gewoon eens proberenOntbijtkoek is idd niet ongezond hoor, alleen sinds ik kruidkoek geproefd heb wil ik niks anders meer
.
Ik vind ontbijtkoek juist lekkerderquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Kruidkoek is echt veel lekkerder, gewoon eens proberenOntbijtkoek is idd niet ongezond hoor, alleen sinds ik kruidkoek geproefd heb wil ik niks anders meer
.
Daar heb ik me al een tijdje geleden bij neergelegdquote:
Ja, elk topic in de index had een PIquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Daar heb ik me al een tijdje geleden bij neergelegd! In het begin ging het zo goed
!
Maar niet iedereen kan de PI's gebruiken toch?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja, elk topic in de index had een PI.
De gewone toch wel? Een simpelequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar niet iedereen kan de PI's gebruiken toch?
Ik bijvoorbeeld heb niet dat programmaatje of zo omof
als Topicicon te gebruiken.
staat al zoveel beter dan
Die gebruik ik af en toe eigenlijk. Toch denk ik dat 50% van mijn posts zonder PI's zijnquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
De gewone toch wel? Een simpele [ afbeelding ] staat al zoveel beter dan[ afbeelding ]
.
Ik ook niet, simpelweg omdat ik de nieuwe layout (quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar die recente optie om ook de icoontjes die onder de smilies staan als PI te gebruiken, heb ik dus niet.
Okee. Ik heb ook nog steeds een oude lay-out. Die nieuwe vind ik ook helemaal niks.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:32 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik ook niet, simpelweg omdat ik de nieuwe layout () niet gebruik.
En omdat FQR niet meer werkt.
Chantal - een echte persoonlijkheid! toch?quote:
Dat is puur platonischquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Chantal - een echte persoonlijkheid! toch?
Geef eens wat subtiele, geheimzinnige, extra info.quote:
PerRi, ging het goed ??quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:37 schreef PeRi het volgende:
Bruce, pack your bags and be scared.
Ze (ja, echt,quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Geef eens wat subtiele, geheimzinnige, extra info.![]()
OMGWTFquote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 07:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
OMGWTF [afbeelding]? Ik drink net een senseo leeg, kom ik er pas op het eind achter dat ik de pat vergeten was, en dat ik dus gewoon warm water met een koffiesmaakje dronk [afbeelding]!
Ik moet er bij vertellen dat ik won van vrouwen. Slappe ziekenhuisvrouwen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 07:19 schreef Brahimov het volgende:
[..]
[afbeelding]
*Team Peer kiest, komende zaterdag* [afbeelding]
Cool.quote:
Kausje!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 07:21 schreef Causa het volgende:
* Causa geeft Svensational vers gemalen koffie
Morrie
Verse koffiequote:Op woensdag 31 oktober 2007 07:21 schreef Causa het volgende:
* Causa geeft Svensational vers gemalen koffie
Morrie
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 07:24 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Cool.
Ik ga vrijdag dan nog maar een keer trainen [afbeelding]
oeps!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:50 schreef Bruce117 het volgende:
Omdat Causa het vergeten is doe ik het maar.
Verder maar weer. Waarmee weet ik eigenlijk ook niet.
Jij trakteert!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:19 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
*haalt opgelucht adem [afbeelding] [afbeelding]
Blijf het vooral proberenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:23 schreef PeRi het volgende:
WINNAAR TRAKTEERT KLAAR UIT IK BESLIS!!!!!!
Nou dan zeg ik het toch allemaal af.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:56 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Blijf het vooral proberen [afbeelding]
Blufquote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:58 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nou dan zeg ik het toch allemaal af.
Huh dat is toch al bekend? Whahaha dat ziet iedereen toch zoquote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:31 schreef BVO het volgende:
Wat stil hier.
Een vriend van mij blijkt een vriend van Nigel te zijn. Hij doet idd mee met Idols en zit in het theater. Helaas voor SS is hij nit van de vrouwen.
Oh, nou, ik was stomverbaasd, had dat nooit verwacht, zal aan mij liggenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Huh dat is toch al bekend? Whahaha dat ziet iedereen toch zo
Ik was echt nog niet wakker blijkbaarquote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een held blijft het he, die Sven, gewoon dom doordrinken.
Ja, maar das een stommequote:
Dat soort acties heb ik ook wel eens hoor. Dat ik na een paar dagen thuiskom en koffie zet met de aangekoekte koffiepad van vorige week.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik was echt nog niet wakker blijkbaar!
Jawel he. Snap niet dat Henkjan Richy boven hem verkoos.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:08 schreef sbientje het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=jc9ebd7jgdA dit is wel waanzinnig goed trouwens, vind ik!
Een van de eerste topics had ook al geen PIquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja, elk topic in de index had een PI.
quote:Op donderdag 1 november 2007 07:36 schreef Causa het volgende:
Wat is een PI?
Dat is Vaduz, immer scherp en alert om zelfs de moeilijkste puzzels op te lossenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Allemaal donkere typetjes.
Wat is een n00b?quote:
Eens met je favorieten, op Chantal naquote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:38 schreef BVO het volgende:
Voor SS: http://www.youtube.com/watch?v=kqw1qkhKCBQ
M'n 4e favoriet alweer voor dit jaar. Naast Aisha, Chantal en Sandy wordt het een wel heel eenzijdig georiënteerd groepje
.
quote:Op donderdag 1 november 2007 11:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat is Vaduz, immer scherp en alert om zelfs de moeilijkste puzzels op te lossen.
Sow! Da's mazzel hebbenquote:Op donderdag 1 november 2007 13:14 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb 3 minuten gewacht tot deze pagina geladen werd.
quote:
Ik ben er doorheenquote:
Jaquote:Op donderdag 1 november 2007 14:49 schreef sbientje het volgende:
fir3 je hebt bold as love in je signature!![]()
Wie?quote:john mayer
![]()
Olliequote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:34 schreef --Globe-- het volgende:
Nigel en Ollie dus al in het theater. Goede zaak..
Hij heeft wel gelijkquote:Op donderdag 1 november 2007 19:21 schreef sbientje het volgende:
vaduz doe niet zo verschrikkelijk christenunie conservatief!
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:30 schreef Causa het volgende:
[..]
oeps!![]()
![]()
![]()
1000 maal excuses!
Dit is niet mijn gewoonte om te missen dat ik laatste post heb.
Sorry sorry sorry!![]()
Dank voor je redding Bruce![]()
FOK! weer proberen goed te laten werken. En dan moet je soms concessies maken.quote:Op donderdag 1 november 2007 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
Waar zijn ze toch allemaal mee bezig joh
ietsie sneller jahquote:Op donderdag 1 november 2007 20:23 schreef alwaysthebest het volgende:
Je kunt toch gewoon FOK!en? Mooie layout of niet, hij doet het nu wel (en nog ietsje sneller ook).
Dat kan wel, dat zijn alle topics waar "»" achter staat. Als je daar op klikt ga je naar je laatste ongelezen post in dat topic. Tis wel een beetje moeilijker te zien dan normaal, maar het werkt welquote:Op donderdag 1 november 2007 22:52 schreef Californian_dreamer het volgende:
kut layout... ik vind het erg vervelend dat je nu niet meer kunt zien in welke topics nieuwe posts staan... en het is natuurlijk lelijk.
Maar ja, het is nou eenmaal niet anders. En gelukkig is het maar tijdelijk
zijn dat niet de topics waar achter het paginanummer >> staat?quote:Op donderdag 1 november 2007 22:52 schreef Californian_dreamer het volgende:
kut layout... ik vind het erg vervelend dat je nu niet meer kunt zien in welke topics nieuwe posts staan... en het is natuurlijk lelijk.
Maar ja, het is nou eenmaal niet anders. En gelukkig is het maar tijdelijk
ah, mijn tweelingziel!quote:Op donderdag 1 november 2007 22:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat kan wel, dat zijn alle topics waar "»" achter staat. Als je daar op klikt ga je naar je laatste ongelezen post in dat topic. Tis wel een beetje moeilijker te zien dan normaal, maar het werkt wel.
Alles beter dan de baggerlayoutquote:
Die twee zijn zelfs goed bevriend; hij blijft de nacht voor het theater (zondag) zelfs bij Ollie slapen omdat hij dichter bij het theater woontquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:34 schreef --Globe-- het volgende:
Nigel en Ollie dus al in het theater. Goede zaak..
Wat een inside info allemaalquote:Op vrijdag 2 november 2007 12:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Die twee zijn zelfs goed bevriend; hij blijft de nacht voor het theater (zondag) zelfs bij Ollie slapen omdat hij dichter bij het theater woont.
Nou hequote:
quote:Op donderdag 1 november 2007 19:21 schreef sbientje het volgende:
vaduz doe niet zo verschrikkelijk christenunie conservatief!
Ik heb het dus geluisterd. Slechtste cover ooitquote:Op donderdag 1 november 2007 15:17 schreef Fir3fly het volgende:
Wie?
Even better!quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Die twee zijn zelfs goed bevriend; hij blijft de nacht voor het theater (zondag) zelfs bij Ollie slapen omdat hij dichter bij het theater woont.
Het lijkt mij maar een matig zingende vervelende gast. Maar ik ken hem dan ook nietquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Ollie matig leuk.
Foto foto fotoquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:31 schreef BVO het volgende:
Ik weet het niet, maar vroeger zag iedereen het en nu verklaart iedereen me voor gek. M'n haar is nu wel en hel klein beetje langer, ik denk dat dat het is
.
En ja, met warmte is niks mis toch, Vaduz?.
Ja, hij gaat een groep met ex-idols managenquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
Was hij er alweer?
Shit, gemist.
OMG dat kan alleen maar zo slecht worden dat het gewoon een hit wordt.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, hij gaat een groep met ex-idols managen! oa. Herman, Khuki en Semora + Roef en Marian (die zichzelf de heroine-look heeft aangemeten
) En met kerst gaan ze een single uitbrengen: Do they know it's christmas.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Op welke manier?
Ik herkende haar niet!quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:59 schreef Svensational het volgende:Marian (die zichzelf de heroine-look heeft aangemeten)
You talk the talk, but you don't walk the walk.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:23 schreef Svensational het volgende:
Verdomme BVO, ga er dan ook gewoon heen, held.
Twee weken.quote:
Was het maar zoquote:
Snap je hem nu eindelijk?quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:22 schreef BVO het volgende:
Nouja, Vaduz heeft het erover dat ik warmte nodig heb en geven moet. Nou. Dus dat.
Wat is er met dinsdag danquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:40 schreef Svensational het volgende:
Ik zou ook eigenlijk niet weten wat ik met al die vrije tijd aan zou moeten! Ik zou dinsdag al moeilijk in slaap kunnen komen denk ik
.
Elke avond een kleimasker om m'n huid verzorgd te laten slapen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
Masker àla Marco of echt een groen klei-maskertje?
Ik geloof je nietquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:43 schreef BVO het volgende:
Daarom zei ik, ik kom het wel een keer uitleggen.
[..]
Elke avond een kleimasker om m'n huid verzorgd te laten slapen.
ehm, wel goed eigenlijk, heb het de laatste tijd wel druk (en dat ben ik niet echt gewendquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:43 schreef Svensational het volgende:
Hoe is het verder met je c-d?
Ik was al bang dat ik je alles wijsmaken kon.quote:
quote:
Niet zo boos.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nee.
Ik vond het best een gemene opmerkingquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Niet zo boos.![]()
En BVO, je baseert het op zo'n filmpje?
Je hebt ze allemaal bekekenquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:08 schreef BVO het volgende:
Aan de filmpjes te zien wordt het morgen een vrije goedeuitzending trouwens.
Je bent je liefste-user imago aan het kwijtraken hoorquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben wel lekker bezig de laatste tijd.
Gelukkig is Idols pas net begonnen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Je bent je liefste-user imago aan het kwijtraken hoor.
Nee, dan is de lol erafquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je hebt ze allemaal bekeken?
Ik ben er trouwens morgen, voor de derde keer in successie, niet bij.
Mee eens.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:08 schreef BVO het volgende:
Aan de filmpjes te zien wordt het morgen een vrije goedeuitzending trouwens.
Wat voor project?quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Waar ben je mee bezig Sven.
Heb je een projectje lopen?
Vaduz, ga slapen, dit is niet jouw avond.quote:
Laat ik dat maar doen ook, jullie horen morgen weer van me.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Vaduz, ga slapen, dit is niet jouw avond.
Ik snap je niet helemaalquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je kunt het opvatten hoe je het wil, ik hoopte dat je ergens over begon nu.
Oh, omdat ik er voor de derde keer niet benquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:29 schreef alwaysthebest het volgende:
Hij wil weten of je een neukertje hebt.
Welterusten.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:26 schreef BVO het volgende:
BVO staat al zo'n beetje klaar om (alleen) naar bed te gaan,
Het is al meer dan een uur laterquote:
Gouden Kooi, Boulevard, DonD en SS zijn schuldigquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het is al meer dan een uur later.
Niet alleen vanavond.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:32 schreef BVO het volgende:
Pfff, volgens mij ben ik de enige die op Vaduz' level zit vanavond.
Als ik niet weg hoef dan kijk ik uiteraard Idolsquote:Op zaterdag 3 november 2007 13:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
GezelligGa je fokken en kijken?
quote:Op donderdag 1 november 2007 11:18 schreef BVO het volgende:
Ik hoorde van een deelnemer dat de theaterronde vanaf zondag is. Dus niet van vrijdag tot zondag, wat ik eigenlijk altijd dacht.
Ik kijk vanavond ook alleen denkquote:Op zaterdag 3 november 2007 13:52 schreef BVO het volgende:
Charmed:
[..]
Als ik niet weg hoef dan kijk ik uiteraard Idols. Nu kijk ik dat doorgaans toch alleen, dus dan is de verleiding om FOK! erbij aan te doen wel erg groot ja
.
Oh enneh.. lezen he.
[..]
ik dacht al dat ik wat mistequote:Op zaterdag 3 november 2007 13:55 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat irritant dat de header weg is.![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:58 schreef charmed_angel het volgende:
Waar stond dat danIk lees niet elk topic goed door namelijk
Nog maar een paar posts tot de 50.000quote:Op donderdag 1 november 2007 11:18 schreef BVO het volgende:
zal je het vanavond redden? Dat wordt trakteren danquote:Op zaterdag 3 november 2007 13:59 schreef BVO het volgende:
[..]
[..]
Nog maar een paar posts tot de 50.000.
Klik eens op de datum boven de quote. Kom je precies bij de originele post.quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:58 schreef charmed_angel het volgende:
Waar stond dat danIk lees niet elk topic goed door namelijk
quote:Op zaterdag 3 november 2007 14:03 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Klik eens op de datum boven de quote. Kom je precies bij de originele post.
Hoiquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:30 schreef BVO het volgende:
SS!!!!!!!!!!!!! Kom eens terug.
Wat je op MSN vertelde moet ie inderdaadquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:29 schreef -Vaduz- het volgende:
En gewonnen van de koploper en een prachtdoelpunt gemaakt. * -Vaduz- zijn dag kan nu al niet meer stuk!
Breng eens een leuk onderwerp in dan.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:31 schreef shiNinG_staR het volgende:
Maar genoeg over voetbal maar weer he.
Inderdaad. voor voetbal moeten ze maar naar het voetbalforum.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:31 schreef shiNinG_staR het volgende:
Maar genoeg over voetbal maar weer he.
Vind ik ook, dus die avatar kan hier eigenlijk niet he.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inderdaad. voor voetbal moeten ze maar naar het voetbalforum.
Ik hoop eigenlijk meer op Mitchell-achtige figurenquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:34 schreef Woelli het volgende:
Vanaf hopelijk weer iemand met veel talent!
Naomi, Nigel, Miranda en (al zullen velen haar niks of op z'n minst heel vreemd vinden) Charlene.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:34 schreef Woelli het volgende:
Vanaf hopelijk weer iemand met veel talent!
Die avatar heeft niks met voetbal te maken hoor.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Vind ik ook, dus die avatar kan hier eigenlijk niet he.
Het logo van PSV breng ik anders vooral in associatie met voetbalquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die avatar heeft niks met voetbal te maken hoor.
Slecht voetbal is óók voetbal.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die avatar heeft niks met voetbal te maken hoor.
Ik heb geen logo van PSV in mijn avatar. Teminste niet meer.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Het logo van PSV breng ik anders vooral in associatie met voetbal.
We must be idiot, SS.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb geen logo van PSV in mijn avatar. Teminste niet meer.
Kennelijk wel dus, anders zag ik het niet hequote:Op zaterdag 3 november 2007 19:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb geen logo van PSV in mijn avatar. Teminste niet meer.
Ik zie al wat het probleem is. Jullie hebben waarschijnlijk de optie uit staanom webicons te laten zien. Mijn uploadicoon is inderdaad wel een PSV-logo. Zelf zie ik mijn webicon, wat geen PSV ding is.quote:
ik zie een iron maiden avatarquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zie al wat het probleem is. Jullie hebben waarschijnlijk de optie uit staanom webicons te laten zien. Mijn uploadicoon is inderdaad wel een PSV-logo. Zelf zie ik mijn webicon, wat geen PSV ding is.
Ik hou het bij de PSV-versiequote:Op zaterdag 3 november 2007 19:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zie een iron maiden avatar
Klopt. Dat is mijn webicon. Bij instellingen kun je kiezen om de webicons niet te laten zien. Dan wordt het uploadicon getoond.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zie een iron maiden avatar
quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik hou het bij de PSV-versie.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nu zie ik het hondje van Lucky Luke, geloof ik.
Als hij al bezig is, heeft het weinig zin. Dan kijk ik wel als ik hem helemaal kan zien.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oeh Kill Bill is nu bezig op RTL5, allemaal kijken als je 'm nog niet gezien hebt. Beste film ooit
.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
Pas 20 minuten bezig en je kan er makkelijk inkomen. Maar vanaf t begin is wel leuker idd.
Ja da's altijd wel leukquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:24 schreef BVO het volgende:
Ik voel de Anja-mania al weer in me loskomen. Somehow vind ik het heerlijk als in IDO wat mensen mijn favorieten niks vinden, waardoor ik ze met huid en haar verdedigen moet. Buiten FOK! heb ik dat ook wel, alleen gaat het dan minder vaak over Idols
.
quote:Op zondag 4 november 2007 09:27 schreef PeRi het volgende:
Betsaat er zoiets als een pré-kater? [afbeelding].
Nee nee, maar vóór de ochtend ná. Enkele uren nadat je je laatste glas gedronken hebt al en de hele nacht door koppijn..quote:Op zondag 4 november 2007 10:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Dus je weet nu al dat je gaat drinken.
ik had m nog nooit gezien, maar vond m echt fantastisch! superfilm!quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oeh Kill Bill is nu bezig op RTL5, allemaal kijken als je 'm nog niet gezien hebt. Beste film ooit
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |