Niet zo boos.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nee.
Ik vond het best een gemene opmerkingquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Niet zo boos.![]()
En BVO, je baseert het op zo'n filmpje?
Je hebt ze allemaal bekekenquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:08 schreef BVO het volgende:
Aan de filmpjes te zien wordt het morgen een vrije goedeuitzending trouwens.
Je bent je liefste-user imago aan het kwijtraken hoorquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben wel lekker bezig de laatste tijd.
Gelukkig is Idols pas net begonnen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Je bent je liefste-user imago aan het kwijtraken hoor.
Nee, dan is de lol erafquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je hebt ze allemaal bekeken?
Ik ben er trouwens morgen, voor de derde keer in successie, niet bij.
Mee eens.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:08 schreef BVO het volgende:
Aan de filmpjes te zien wordt het morgen een vrije goedeuitzending trouwens.
Wat voor project?quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Waar ben je mee bezig Sven.
Heb je een projectje lopen?
Vaduz, ga slapen, dit is niet jouw avond.quote:
Laat ik dat maar doen ook, jullie horen morgen weer van me.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Vaduz, ga slapen, dit is niet jouw avond.
Ik snap je niet helemaalquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je kunt het opvatten hoe je het wil, ik hoopte dat je ergens over begon nu.
Oh, omdat ik er voor de derde keer niet benquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:29 schreef alwaysthebest het volgende:
Hij wil weten of je een neukertje hebt.
Welterusten.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:26 schreef BVO het volgende:
BVO staat al zo'n beetje klaar om (alleen) naar bed te gaan,
Het is al meer dan een uur laterquote:
Gouden Kooi, Boulevard, DonD en SS zijn schuldigquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het is al meer dan een uur later.
Niet alleen vanavond.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:32 schreef BVO het volgende:
Pfff, volgens mij ben ik de enige die op Vaduz' level zit vanavond.
Als ik niet weg hoef dan kijk ik uiteraard Idolsquote:Op zaterdag 3 november 2007 13:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
GezelligGa je fokken en kijken?
quote:Op donderdag 1 november 2007 11:18 schreef BVO het volgende:
Ik hoorde van een deelnemer dat de theaterronde vanaf zondag is. Dus niet van vrijdag tot zondag, wat ik eigenlijk altijd dacht.
Ik kijk vanavond ook alleen denkquote:Op zaterdag 3 november 2007 13:52 schreef BVO het volgende:
Charmed:
[..]
Als ik niet weg hoef dan kijk ik uiteraard Idols. Nu kijk ik dat doorgaans toch alleen, dus dan is de verleiding om FOK! erbij aan te doen wel erg groot ja
.
Oh enneh.. lezen he.
[..]
ik dacht al dat ik wat mistequote:Op zaterdag 3 november 2007 13:55 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat irritant dat de header weg is.![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:58 schreef charmed_angel het volgende:
Waar stond dat danIk lees niet elk topic goed door namelijk
Nog maar een paar posts tot de 50.000quote:Op donderdag 1 november 2007 11:18 schreef BVO het volgende:
zal je het vanavond redden? Dat wordt trakteren danquote:Op zaterdag 3 november 2007 13:59 schreef BVO het volgende:
[..]
[..]
Nog maar een paar posts tot de 50.000.
Klik eens op de datum boven de quote. Kom je precies bij de originele post.quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:58 schreef charmed_angel het volgende:
Waar stond dat danIk lees niet elk topic goed door namelijk
quote:Op zaterdag 3 november 2007 14:03 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Klik eens op de datum boven de quote. Kom je precies bij de originele post.
Hoiquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:30 schreef BVO het volgende:
SS!!!!!!!!!!!!! Kom eens terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |