Foto foto fotoquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:31 schreef BVO het volgende:
Ik weet het niet, maar vroeger zag iedereen het en nu verklaart iedereen me voor gek. M'n haar is nu wel en hel klein beetje langer, ik denk dat dat het is
.
En ja, met warmte is niks mis toch, Vaduz?.
Ja, hij gaat een groep met ex-idols managenquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
Was hij er alweer?
Shit, gemist.
OMG dat kan alleen maar zo slecht worden dat het gewoon een hit wordt.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, hij gaat een groep met ex-idols managen! oa. Herman, Khuki en Semora + Roef en Marian (die zichzelf de heroine-look heeft aangemeten
) En met kerst gaan ze een single uitbrengen: Do they know it's christmas.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Op welke manier?
Ik herkende haar niet!quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:59 schreef Svensational het volgende:Marian (die zichzelf de heroine-look heeft aangemeten)
You talk the talk, but you don't walk the walk.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:23 schreef Svensational het volgende:
Verdomme BVO, ga er dan ook gewoon heen, held.
Twee weken.quote:
Was het maar zoquote:
Snap je hem nu eindelijk?quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:22 schreef BVO het volgende:
Nouja, Vaduz heeft het erover dat ik warmte nodig heb en geven moet. Nou. Dus dat.
Wat is er met dinsdag danquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:40 schreef Svensational het volgende:
Ik zou ook eigenlijk niet weten wat ik met al die vrije tijd aan zou moeten! Ik zou dinsdag al moeilijk in slaap kunnen komen denk ik
.
Elke avond een kleimasker om m'n huid verzorgd te laten slapen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
Masker àla Marco of echt een groen klei-maskertje?
Ik geloof je nietquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:43 schreef BVO het volgende:
Daarom zei ik, ik kom het wel een keer uitleggen.
[..]
Elke avond een kleimasker om m'n huid verzorgd te laten slapen.
ehm, wel goed eigenlijk, heb het de laatste tijd wel druk (en dat ben ik niet echt gewendquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:43 schreef Svensational het volgende:
Hoe is het verder met je c-d?
Ik was al bang dat ik je alles wijsmaken kon.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |