Die twee zijn zelfs goed bevriend; hij blijft de nacht voor het theater (zondag) zelfs bij Ollie slapen omdat hij dichter bij het theater woontquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:34 schreef --Globe-- het volgende:
Nigel en Ollie dus al in het theater. Goede zaak..
Wat een inside info allemaalquote:Op vrijdag 2 november 2007 12:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Die twee zijn zelfs goed bevriend; hij blijft de nacht voor het theater (zondag) zelfs bij Ollie slapen omdat hij dichter bij het theater woont.
Nou hequote:
quote:Op donderdag 1 november 2007 19:21 schreef sbientje het volgende:
vaduz doe niet zo verschrikkelijk christenunie conservatief!
Ik heb het dus geluisterd. Slechtste cover ooitquote:Op donderdag 1 november 2007 15:17 schreef Fir3fly het volgende:
Wie?
Even better!quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Die twee zijn zelfs goed bevriend; hij blijft de nacht voor het theater (zondag) zelfs bij Ollie slapen omdat hij dichter bij het theater woont.
Het lijkt mij maar een matig zingende vervelende gast. Maar ik ken hem dan ook nietquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Ollie matig leuk.
Foto foto fotoquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:31 schreef BVO het volgende:
Ik weet het niet, maar vroeger zag iedereen het en nu verklaart iedereen me voor gek. M'n haar is nu wel en hel klein beetje langer, ik denk dat dat het is
.
En ja, met warmte is niks mis toch, Vaduz?.
Ja, hij gaat een groep met ex-idols managenquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
Was hij er alweer?
Shit, gemist.
OMG dat kan alleen maar zo slecht worden dat het gewoon een hit wordt.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, hij gaat een groep met ex-idols managen! oa. Herman, Khuki en Semora + Roef en Marian (die zichzelf de heroine-look heeft aangemeten
) En met kerst gaan ze een single uitbrengen: Do they know it's christmas.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Op welke manier?
Ik herkende haar niet!quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:59 schreef Svensational het volgende:Marian (die zichzelf de heroine-look heeft aangemeten)
You talk the talk, but you don't walk the walk.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:23 schreef Svensational het volgende:
Verdomme BVO, ga er dan ook gewoon heen, held.
Twee weken.quote:
Was het maar zoquote:
Snap je hem nu eindelijk?quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:22 schreef BVO het volgende:
Nouja, Vaduz heeft het erover dat ik warmte nodig heb en geven moet. Nou. Dus dat.
Wat is er met dinsdag danquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:40 schreef Svensational het volgende:
Ik zou ook eigenlijk niet weten wat ik met al die vrije tijd aan zou moeten! Ik zou dinsdag al moeilijk in slaap kunnen komen denk ik
.
Elke avond een kleimasker om m'n huid verzorgd te laten slapen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
Masker àla Marco of echt een groen klei-maskertje?
Ik geloof je nietquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:43 schreef BVO het volgende:
Daarom zei ik, ik kom het wel een keer uitleggen.
[..]
Elke avond een kleimasker om m'n huid verzorgd te laten slapen.
ehm, wel goed eigenlijk, heb het de laatste tijd wel druk (en dat ben ik niet echt gewendquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:43 schreef Svensational het volgende:
Hoe is het verder met je c-d?
Ik was al bang dat ik je alles wijsmaken kon.quote:
quote:
Niet zo boos.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nee.
Ik vond het best een gemene opmerkingquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Niet zo boos.![]()
En BVO, je baseert het op zo'n filmpje?
Je hebt ze allemaal bekekenquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:08 schreef BVO het volgende:
Aan de filmpjes te zien wordt het morgen een vrije goedeuitzending trouwens.
Je bent je liefste-user imago aan het kwijtraken hoorquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben wel lekker bezig de laatste tijd.
Gelukkig is Idols pas net begonnen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Je bent je liefste-user imago aan het kwijtraken hoor.
Nee, dan is de lol erafquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je hebt ze allemaal bekeken?
Ik ben er trouwens morgen, voor de derde keer in successie, niet bij.
Mee eens.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:08 schreef BVO het volgende:
Aan de filmpjes te zien wordt het morgen een vrije goedeuitzending trouwens.
Wat voor project?quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Waar ben je mee bezig Sven.
Heb je een projectje lopen?
Vaduz, ga slapen, dit is niet jouw avond.quote:
Laat ik dat maar doen ook, jullie horen morgen weer van me.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Vaduz, ga slapen, dit is niet jouw avond.
Ik snap je niet helemaalquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je kunt het opvatten hoe je het wil, ik hoopte dat je ergens over begon nu.
Oh, omdat ik er voor de derde keer niet benquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:29 schreef alwaysthebest het volgende:
Hij wil weten of je een neukertje hebt.
Welterusten.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:26 schreef BVO het volgende:
BVO staat al zo'n beetje klaar om (alleen) naar bed te gaan,
Het is al meer dan een uur laterquote:
Gouden Kooi, Boulevard, DonD en SS zijn schuldigquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het is al meer dan een uur later.
Niet alleen vanavond.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:32 schreef BVO het volgende:
Pfff, volgens mij ben ik de enige die op Vaduz' level zit vanavond.
Als ik niet weg hoef dan kijk ik uiteraard Idolsquote:Op zaterdag 3 november 2007 13:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
GezelligGa je fokken en kijken?
quote:Op donderdag 1 november 2007 11:18 schreef BVO het volgende:
Ik hoorde van een deelnemer dat de theaterronde vanaf zondag is. Dus niet van vrijdag tot zondag, wat ik eigenlijk altijd dacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |