Volgens mij heette hij Marvin, en dit is het topic:quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:34 schreef m-materazzi het volgende:
Is er nog geen topic over Guido, die iets dikkere jongen, wat wel heel erg goed kon zingen. Hij zong Isn't she lovely.
Die was qua zang wel beperkt vond ik.quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
Er is een jongen door, hij is ook op tv geweest, blond haar geloof ik, en klonk als Jim. Alleen dan beter. Hoe heet hij ook alweer? Iemand?
Ferry.quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
Er is een jongen door, hij is ook op tv geweest, blond haar geloof ik, en klonk als Jim. Alleen dan beter. Hoe heet hij ook alweer? Iemand?
Wat een suffe hobby lijkt me dat.quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:51 schreef sbientje het volgende:
oh dat levend standbeeld bedoel je c_a?
Ik vond die homo met dat buikje qua stem meer van Jim weg hebben trouwens.quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
Zijn auditie staat niet als los filmpje online, maar in de volledige uitzending is hij te zien vanaf 43:18 minuten. En hij heeft nog geen topic.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:29 schreef charmed_angel het volgende:
Volgens mij ishet Ferry, maar kan nergens zijn auditie vinden. heeft hij al een eigen topic?
Ja, dus het 'behelst' (quote:Op donderdag 1 november 2007 22:36 schreef BVO het volgende:
Nu ook, maar dan van zondag tot naar ik begreep woensdag.
quote:Op donderdag 1 november 2007 22:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dus het 'behelst' () geen weekend.
quote:Op donderdag 1 november 2007 22:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dus het 'behelst' ( [afbeelding] ) geen weekend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Together op 02-11-2007 13:56:56 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rest luister ik niet, anders weet ik alles al.
Het was toch Putten trouwens?. Of ligt dat bij Amersfoort ofzo?
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
Het was inderdaad in Putten, maar de naam van het hotel waar de audities werden gehouden is 'Hotel Mercure Amersfoort Veluwemeer'.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:02 schreef BVO het volgende:
Het was toch Putten trouwens?. Of ligt dat bij Amersfoort ofzo?
Together, wil je de filmpjes weer terug online zetten?!?!quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:47 schreef Together het volgende:
Filmpjes uit Amersfoort!
![]()
Web only (niet in de uitzending):
"Advocaat"
Ivo
JC
Maurice
Roderick
Vidyha
Interview met Udo
Idols Confessions
In de uitzending (niet bekijken als je morgen nog enigszins verrast wilt worden!):
Anne
Annique
Anoushka
Bas
Charlene
Daniël
Engin
Ivo
Melvin
Michael
Miranda
Naomi
Natasja
Nigel
Quincy
Tiffany
URL naar de filmpjes?quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:43 schreef Svensational het volgende:
Komen gewoon van de Idols-site hoor.
Die staan in zijn post hoor.quote:
Ja duh, maar die links zijn allemaal 404.quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:29 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Die staan in zijn post hoor.
Klik op de naam, als het goed is openen de filmpjes automatisch in WMP.
Lukt dat niet, kopieer dan de link onder de naam (ga op de naam staan, rechtermuisklik, koppelingslocatie kopiëren), naar WMP onder Bestand, URL openen. Lukt het dan nog niet, moet je even wat codecs installeren.
Kan dit ergens in een centraal topic komen te staan ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |