ietsie sneller jahquote:Op donderdag 1 november 2007 20:23 schreef alwaysthebest het volgende:
Je kunt toch gewoon FOK!en? Mooie layout of niet, hij doet het nu wel (en nog ietsje sneller ook).
Dat kan wel, dat zijn alle topics waar "»" achter staat. Als je daar op klikt ga je naar je laatste ongelezen post in dat topic. Tis wel een beetje moeilijker te zien dan normaal, maar het werkt welquote:Op donderdag 1 november 2007 22:52 schreef Californian_dreamer het volgende:
kut layout... ik vind het erg vervelend dat je nu niet meer kunt zien in welke topics nieuwe posts staan... en het is natuurlijk lelijk.
Maar ja, het is nou eenmaal niet anders. En gelukkig is het maar tijdelijk
zijn dat niet de topics waar achter het paginanummer >> staat?quote:Op donderdag 1 november 2007 22:52 schreef Californian_dreamer het volgende:
kut layout... ik vind het erg vervelend dat je nu niet meer kunt zien in welke topics nieuwe posts staan... en het is natuurlijk lelijk.
Maar ja, het is nou eenmaal niet anders. En gelukkig is het maar tijdelijk
ah, mijn tweelingziel!quote:Op donderdag 1 november 2007 22:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat kan wel, dat zijn alle topics waar "»" achter staat. Als je daar op klikt ga je naar je laatste ongelezen post in dat topic. Tis wel een beetje moeilijker te zien dan normaal, maar het werkt wel.
Alles beter dan de baggerlayoutquote:
Die twee zijn zelfs goed bevriend; hij blijft de nacht voor het theater (zondag) zelfs bij Ollie slapen omdat hij dichter bij het theater woontquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:34 schreef --Globe-- het volgende:
Nigel en Ollie dus al in het theater. Goede zaak..
Wat een inside info allemaalquote:Op vrijdag 2 november 2007 12:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Die twee zijn zelfs goed bevriend; hij blijft de nacht voor het theater (zondag) zelfs bij Ollie slapen omdat hij dichter bij het theater woont.
Nou hequote:
quote:Op donderdag 1 november 2007 19:21 schreef sbientje het volgende:
vaduz doe niet zo verschrikkelijk christenunie conservatief!
Ik heb het dus geluisterd. Slechtste cover ooitquote:Op donderdag 1 november 2007 15:17 schreef Fir3fly het volgende:
Wie?
Even better!quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Die twee zijn zelfs goed bevriend; hij blijft de nacht voor het theater (zondag) zelfs bij Ollie slapen omdat hij dichter bij het theater woont.
Het lijkt mij maar een matig zingende vervelende gast. Maar ik ken hem dan ook nietquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Ollie matig leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |