Huh dat is toch al bekend? Whahaha dat ziet iedereen toch zoquote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:31 schreef BVO het volgende:
Wat stil hier.
Een vriend van mij blijkt een vriend van Nigel te zijn. Hij doet idd mee met Idols en zit in het theater. Helaas voor SS is hij nit van de vrouwen.
Oh, nou, ik was stomverbaasd, had dat nooit verwacht, zal aan mij liggenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Huh dat is toch al bekend? Whahaha dat ziet iedereen toch zo
Ik was echt nog niet wakker blijkbaarquote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een held blijft het he, die Sven, gewoon dom doordrinken.
Ja, maar das een stommequote:
Dat soort acties heb ik ook wel eens hoor. Dat ik na een paar dagen thuiskom en koffie zet met de aangekoekte koffiepad van vorige week.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik was echt nog niet wakker blijkbaar!
Jawel he. Snap niet dat Henkjan Richy boven hem verkoos.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:08 schreef sbientje het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=jc9ebd7jgdA dit is wel waanzinnig goed trouwens, vind ik!
Een van de eerste topics had ook al geen PIquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja, elk topic in de index had een PI.
quote:Op donderdag 1 november 2007 07:36 schreef Causa het volgende:
Wat is een PI?
Dat is Vaduz, immer scherp en alert om zelfs de moeilijkste puzzels op te lossenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Allemaal donkere typetjes.
Wat is een n00b?quote:
Eens met je favorieten, op Chantal naquote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:38 schreef BVO het volgende:
Voor SS: http://www.youtube.com/watch?v=kqw1qkhKCBQ
M'n 4e favoriet alweer voor dit jaar. Naast Aisha, Chantal en Sandy wordt het een wel heel eenzijdig georiënteerd groepje
.
quote:Op donderdag 1 november 2007 11:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat is Vaduz, immer scherp en alert om zelfs de moeilijkste puzzels op te lossen.
Sow! Da's mazzel hebbenquote:Op donderdag 1 november 2007 13:14 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb 3 minuten gewacht tot deze pagina geladen werd.
quote:
Ik ben er doorheenquote:
Jaquote:Op donderdag 1 november 2007 14:49 schreef sbientje het volgende:
fir3 je hebt bold as love in je signature!![]()
Wie?quote:john mayer
![]()
Olliequote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:34 schreef --Globe-- het volgende:
Nigel en Ollie dus al in het theater. Goede zaak..
Hij heeft wel gelijkquote:Op donderdag 1 november 2007 19:21 schreef sbientje het volgende:
vaduz doe niet zo verschrikkelijk christenunie conservatief!
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:30 schreef Causa het volgende:
[..]
oeps!![]()
![]()
![]()
1000 maal excuses!
Dit is niet mijn gewoonte om te missen dat ik laatste post heb.
Sorry sorry sorry!![]()
Dank voor je redding Bruce![]()
FOK! weer proberen goed te laten werken. En dan moet je soms concessies maken.quote:Op donderdag 1 november 2007 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
Waar zijn ze toch allemaal mee bezig joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |