Als in ontbijtkoekquote:
Kruidenkoek ken ik eigenlijk niet zo.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
Kruidenkoek is veel lekkerder dan ontbijtkoek, minder droog (én minder calorieën).
* chansadres verspreidt de IDO liefde!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Een ontbijthug, wat lief. [afbeelding]
Kruidkoek is echt veel lekkerder, gewoon eens proberenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kruidenkoek ken ik eigenlijk niet zo.
Maar zoveel calorieen zitten er toch niet in de ontbijtkoek?
1 plakje per dag (bijvoorbeeld) is toch gewoon gezond?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:03 schreef chansadres het volgende:
[..]
* chansadres verspreidt de IDO liefde!![]()
Okee, zal ik doen als ik er aan denk.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Kruidkoek is echt veel lekkerder, gewoon eens proberenOntbijtkoek is idd niet ongezond hoor, alleen sinds ik kruidkoek geproefd heb wil ik niks anders meer
.
Ik vind ontbijtkoek juist lekkerderquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Kruidkoek is echt veel lekkerder, gewoon eens proberenOntbijtkoek is idd niet ongezond hoor, alleen sinds ik kruidkoek geproefd heb wil ik niks anders meer
.
Daar heb ik me al een tijdje geleden bij neergelegdquote:
Ja, elk topic in de index had een PIquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Daar heb ik me al een tijdje geleden bij neergelegd! In het begin ging het zo goed
!
Maar niet iedereen kan de PI's gebruiken toch?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja, elk topic in de index had een PI.
De gewone toch wel? Een simpelequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar niet iedereen kan de PI's gebruiken toch?
Ik bijvoorbeeld heb niet dat programmaatje of zo omof
als Topicicon te gebruiken.
staat al zoveel beter dan
Die gebruik ik af en toe eigenlijk. Toch denk ik dat 50% van mijn posts zonder PI's zijnquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
De gewone toch wel? Een simpele [ afbeelding ] staat al zoveel beter dan[ afbeelding ]
.
Ik ook niet, simpelweg omdat ik de nieuwe layout (quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar die recente optie om ook de icoontjes die onder de smilies staan als PI te gebruiken, heb ik dus niet.
Okee. Ik heb ook nog steeds een oude lay-out. Die nieuwe vind ik ook helemaal niks.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:32 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik ook niet, simpelweg omdat ik de nieuwe layout () niet gebruik.
En omdat FQR niet meer werkt.
Chantal - een echte persoonlijkheid! toch?quote:
Dat is puur platonischquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Chantal - een echte persoonlijkheid! toch?
Geef eens wat subtiele, geheimzinnige, extra info.quote:
PerRi, ging het goed ??quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:37 schreef PeRi het volgende:
Bruce, pack your bags and be scared.
Ze (ja, echt,quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Geef eens wat subtiele, geheimzinnige, extra info.![]()
OMGWTFquote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 07:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
OMGWTF [afbeelding]? Ik drink net een senseo leeg, kom ik er pas op het eind achter dat ik de pat vergeten was, en dat ik dus gewoon warm water met een koffiesmaakje dronk [afbeelding]!
Ik moet er bij vertellen dat ik won van vrouwen. Slappe ziekenhuisvrouwen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 07:19 schreef Brahimov het volgende:
[..]
[afbeelding]
*Team Peer kiest, komende zaterdag* [afbeelding]
Cool.quote:
Kausje!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 07:21 schreef Causa het volgende:
* Causa geeft Svensational vers gemalen koffie
Morrie
Verse koffiequote:Op woensdag 31 oktober 2007 07:21 schreef Causa het volgende:
* Causa geeft Svensational vers gemalen koffie
Morrie
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 07:24 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Cool.
Ik ga vrijdag dan nog maar een keer trainen [afbeelding]
oeps!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:50 schreef Bruce117 het volgende:
Omdat Causa het vergeten is doe ik het maar.
Verder maar weer. Waarmee weet ik eigenlijk ook niet.
Jij trakteert!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:19 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
*haalt opgelucht adem [afbeelding] [afbeelding]
Blijf het vooral proberenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:23 schreef PeRi het volgende:
WINNAAR TRAKTEERT KLAAR UIT IK BESLIS!!!!!!
Nou dan zeg ik het toch allemaal af.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:56 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Blijf het vooral proberen [afbeelding]
Blufquote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:58 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nou dan zeg ik het toch allemaal af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |