quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:49 schreef Natalie het volgende:
Hé Brahi, ben je aan het werk gegaan?
Moest je in je droom dan maar op een stapel shampooflessen staan?quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:42 schreef Natalie het volgende:
Heb gedroomd dat m'n douchegordijn gekrompen was. Hij hing echt een meter boven de grond ofzo
Dat soort taal ben ik niet van je gewend, -Vaduz-quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Inderdaad, het interesseert me geen ene fuck.
Werk ze!quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:39 schreef PeRi het volgende:
Druk op het werk.
Goed he.quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat soort taal ben ik niet van je gewend, -Vaduz-!
Toeps d'r posthistory staat er bol vanquote:Op maandag 22 oktober 2007 11:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Goed he.![]()
ik hou niet van mensen die zo vol van zichzelf zijn en alles op zichzelf betrekken
Idd. Hard-fi was echt tof zaterdag.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:37 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Een band. En een redelijk goede ook nog.
Hé balen zeg.quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:52 schreef --Globe-- het volgende:
Alleen vanochtend gezakt voor mn eerste rij-examen dus dat is een leuke moodkiller.![]()
EN EN EN EN EN EN EN ENEN!!!!!!!quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:16 schreef Natalie het volgende:
*Terug van solli*
Ging wel goed, geloof ikquote:
Wat een droomquote:Op maandag 22 oktober 2007 13:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
Tot half 1 in mn bed gelegen. Ik heb vaag gedroomd, ik was op vakantie met familie en een paar BN'ers
. Er waren 12 mensen in totaal en 6 tweepersoonsbedden, dus ik verzon een lotingsysteem zodat de personen over de bedden verdeeld konden worden. En ik moest een bed delen met Giel Beelen
. HJ Smits was jaloers op hem
. Geen idee hoe ik erop kom
.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik interpreteer die laatste zin weer eens anders.
Heya Martin, alles goed? Ja ik volg Idols nog niet echt, maar ik dacht, laat ik es hier kijkenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Hee held!
Dat doe ik nou ook altijd.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:08 schreef sbientje het volgende:
neit
Wat waar hoe?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:45 schreef BVO het volgende:
Wat had Marble vannacht gedronken joh? Sterk spul.
Alles uitstekend!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:29 schreef superhero87 het volgende:
![]()
[..]
Heya Martin, alles goed? Ja ik volg Idols nog niet echt, maar ik dacht, laat ik es hier kijken
Heb zo'n idee dat iedereen dat óf is, of was of binnenkort wordt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:17 schreef BVO het volgende:
Hint: gesloten topics.
En ik ben ziek aan het worden geloof ik.
Ik ga zaterdag ook idols missen, ik vier alvast Halloween. Lekker kinderen bang maken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:37 schreef BVO het volgende:BVO is druk aan het studeren.
Maarja, zaterdagmiddag is het weer over. Om het dan te vieren direct 2 briljante voetbalwedstrijden (wel weer een op de VIPtribune) en een gezellig feestje
. Nadeel: BVO mist Idols
.
Jammer dat ze gesloten zijn, ik vond ze heerlijk om te lezenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:17 schreef BVO het volgende:
Hint: gesloten topics.
En ik ben ziek aan het worden geloof ik.
soms is het wel leuk. maar soms ook irritant. Echt van die vage topics. dat ik denk van HUHquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Jammer dat ze gesloten zijn, ik vond ze heerlijk om te lezen. En ik heb er een nieuw woord bijgeleerd: eloquentie
.
Hier idem, gelukkig morgen wat rustiger werk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
En weer een dag werken er op zitten. Bijna weekend
Ik genoot net even van die nieuwbakken, simpele doch charismatische typstrepen.quote:
Weekendquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
En weer een dag werken er op zitten. Bijna weekend
Ik ook pas vrijdag, maar geen vrije dag deze week. Heb er net vakantie op zitten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:12 schreef PeRi het volgende:
Ik heb vrijdag pas weekend!
Morgen wel vrij.
Jannequote:Op woensdag 24 oktober 2007 07:17 schreef Causa het volgende:
Ah!
Wie of wat is Janne?
Ik ga naar de stad vanmiddag
Ik vond ze vroegerquote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:27 schreef PeRi het volgende:
Ik was nooit zo'n fan van de Sugababes, maar hun nieuwe album is goed te pruimen.
Wat is het leven ook een zure bom he.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik wil chillen op de bank met mn Pittige tijden dvd maar die is nog niet binnen.
Wat een toestand inderdaadquote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat is het leven ook een zure bom he.![]()
Geef eens antwoord op mijn vraag in het Sugababes-topique in MUZ dan!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:27 schreef PeRi het volgende:
Ik was nooit zo'n fan van de Sugababes, maar hun nieuwe album is goed te pruimen.
Ook niet als je op de links rechtermuisklikt, koppelingslokatie kopieert, en plakt in Windows Media Player bij bestand - url openen?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
Waarom doen al die shitfilmpjes het niet bij mij?
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:09 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ook niet als je op de links rechtermuisklikt, koppelingslokatie kopieert, en plakt in Windows Media Player bij bestand - url openen?
quote:Kan het bestand niet afspelen. Kan één of meer vereiste codecs voor het afspelen van het bestand niet vinden.
K-;ite codec pack al? http://downloads.vnunet.n(...)+pack+full/_995.htmlquote:
Kloptquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Of de VLC-player even downloaden, die pakt bijna alles.
Zegt hij jolig.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:53 schreef BVO het volgende:
Maar ik heb wel lekker businesskaarten voor Feyenoord-AZ. Whehe.
Geven ze die nu ook al weg bij een pakje boter?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:53 schreef BVO het volgende:
Maar ik heb wel lekker businesskaarten voor Feyenoord-AZ. Whehe.
Inderdaad, aangezien onze briljante voorhoede door menig verdediging glijdt als een mes door een botervlootquote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:32 schreef chansadres het volgende:
Geven ze die nu ook al weg bij een pakje boter?![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:50 schreef Bos81 het volgende:
Zo deze werkdag zit er gelukkig weer op.
Gelukkig wel en gelukkig morgen ook ander werk dan vandaag.quote:
Was het zo erg?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gelukkig wel en gelukkig morgen ook ander werk dan vandaag.
Mwa het is wel eens erger geweest, maar het is meer dat ik het werk van morgen veel en veel liever doe dan dat van vandaag.quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:29 schreef PeRi het volgende:
Wat een dag.
Lees eens gewoon terug s_squote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
K-;ite codec pack al? http://downloads.vnunet.n(...)+pack+full/_995.html
Wiequote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:34 schreef Together het volgende:
Ik heb vandaag een FOK!ker ontmoet.
CartWOman?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:34 schreef Together het volgende:
Ik heb vandaag een FOK!ker ontmoet.
En dan niet eens even zwaaien.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:49 schreef Together het volgende:
[..]
Dat zeg ik hier liever niet.Hij weet zelf van niks.
Dat maakt toch niet uit?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:49 schreef Together het volgende:
[..]
Dat zeg ik hier liever niet.Hij weet zelf van niks.
Het is een vriend van een vriendin van me en ik had hem op FOK! al eens herkend aan foto's die ook ergens anders staan. Maar daar ga ik het IRL niet over hebben natuurlijk.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:40 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit?Misschien heeft hij je ook gezien maar niks gezegd?
Ik zou ook niet zomaar op iemand afstappen als ik hem/haar denk te herkennen van FOK!
Juist wel, gewoon subtiel vragen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:40 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik zou ook niet zomaar op iemand afstappen als ik hem/haar denk te herkennen van FOK!
Minder drinken. Meer leren!quote:
Ik ook niet. Het tegenovergestelde is wel een keer gebeurd.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:40 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Vanavond ff de kroeg in denk ik. Morgen een verjaardag. Komt me niet zo slecht uit, ben ik op tijd thuis want ik moet zondag weer vroeg bij de Arena zijn.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:19 schreef -Vaduz- het volgende:
En het wordt een heerlijk normaal weekend hier denk ik.
Hier ook vrijwel zoals altijd. Gewoon lekker uitrusten en zo.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:19 schreef -Vaduz- het volgende:
En het wordt een heerlijk normaal weekend hier denk ik.
Ik wel. Ik ga het hele weekend lekker niks doen. Alleen zondagmorgen voetballen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:42 schreef BVO het volgende:
Ik ga m'n weekendplannen niet wééér hier neerzetten hoor.
Wat is er in de Arena dan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Vanavond ff de kroeg in denk ik. Morgen een verjaardag. Komt me niet zo slecht uit, ben ik op tijd thuis want ik moet zondag weer vroeg bij de Arena zijn.
De combi jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat is er in de Arena dan?
O, het zal de combi zijn.
En maar blijven zeuren dat de filmpjes het niet doenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ja schat, ik ga het downloaden, maar dat zijn van die dingen die ik altijd uitstel.
Slechte stoeltjes alleen:quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Gelukkig heeft Utrecht wel een fatsoenlijk uitvak.
Ga het dan zelf doen in plaats van er hier over lopen te mekkeren.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:26 schreef Fir3fly het volgende:
Wat is er mis met voetbal? Ja op de tribune gaan zitten is nogal stom, maar zelf doen is niks mis mee.
Ik heb zondagochtend een wedstrijdquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ga het dan zelf doen in plaats van er hier over lopen te mekkeren.
Dat doe ik helemaal nietquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
En maar blijven zeuren dat de filmpjes het niet doen!
Wel, in het Joyce-topicquote:
Ja, toen had ik jouw bericht dus nog niet gelezenquote:
D'r zijn weer nieuwe on te testen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Slechte stoeltjes alleen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:10 schreef shiNinG_staR het volgende:
en hij doet het nu
Beter niet, ik wil er volgend jaar ook weer graag heen. Het heeft Ajax in twee jaar tijd al 100.000 euro gekost.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
D'r zijn weer nieuwe on te testen.
Om maar te zwijgen over sollicitatiegesprekkenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:25 schreef alwaysthebest het volgende:
Sollicitatiebrieven.Ik haat ze.
Wil dat niet op een soort van onderbewust niveau zeggen dat je geen zelfrespect hebt, dat je jezelf niet kunt verkopen aan andere partijen? Dat er misschien iets mis is gegaan tijdens je jeugd waardoor je nu geen positief zelfbeeld hebt?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:25 schreef alwaysthebest het volgende:
Sollicitatiebrieven.Ik haat ze.
Lijkt me lekker zittenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Slechte stoeltjes alleen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar zouden we ruzie over moeten hebben? De snor van Koekie?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik aan IDO nog weinig aan vind. Geen discussies, relletjes, ruzies, meningsverschillen. Tot zo ver deze mededeling.
We hebben ook nog maar 1 (matige) aflevering gehad, wie weet is er na vanavond wat om over te discussiërenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik aan IDO nog weinig aan vind. Geen discussies, relletjes, ruzies, meningsverschillen. Tot zo ver deze mededeling.
Het valt mij ook wat tegen ja.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind jou ook nog ondermaats acteren hier.
Geldt ook voor mijn opmerking.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:25 schreef Tha_Erik het volgende:
En let wel, het is geen beschuldiging, alleen maar een constatering.
Volgens mij ben jij ook een van de enige die een beetje heeft opgeletquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:21 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb volgens mij vanavond meer topics geopend dan in mijn hele eerdere FOK! carrière.
Heb jij ook posts met meer dan drie woorden?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:52 schreef anisubs het volgende:
gaat lekker
Dat valt nogal mee. Heb de helft van de tijd met mijn vader staan lullen met de tv heel zacht. Heb alleen (voor het eerst) idols.nl af zitten struinen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:53 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij ook een van de enige die een beetje heeft opgelet.
Ah, je hebt ook even naar de fles gegrepen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:54 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ach iemand moet voor BVO invallen he.![]()
Mja verjaardagje, je kent het wel.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ah, je hebt ook even naar de fles gegrepen?
Ik hoop dat je wel wat minder spelfouten maakt als je hier weer terugkomt vanavond.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:11 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Mja verjaardagje, je kent het wel.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:12 schreef alwaysthebest het volgende:
Maar nee. Het zou hoogstens aan de bitterkoekjespudding kunnen liggen.!
Totaal niet overzichtelijk nee.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ligt het aan mij of is Idols.nl echt een kutsite, ik kan niks vinden.
Voor Zwolle klikken op 'uitzending' en dan op audities Zwolle.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ligt het aan mij of is Idols.nl echt een kutsite, ik kan niks vinden.
Ja ik schrok me dood, had m'n geluid nogal hard staanquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:59 schreef Tha_Erik het volgende:
En waarom komt er automatisch geluid uit die site?
quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:12 schreef BVO het volgende:
Grappig wijf.
Daarmee bedoel ik natuurlijk niet dat aanspreken, maar het verliezen. Hij is me minstens een goede maaltijd verschuldigd. Verliezen van zulks een boerenquote:
10.00 uur op zondagochtend hoor ik wel vaker. Hier in de regio (Eindhoven) gebeurt dat volgens mij bij veel lagere seniorenelftallen.quote:
Daar is de reden.quote:
Precies, zo vroeg voetballen is alleen weggelegd voor bikkelsquote:Op zondag 28 oktober 2007 13:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed dat ik in een andere regio woon dan. Goeiemiddag!
ik wel en ik haat het. Helemaal in de war ben ik dan. Achteruit gaat dan nog wel, maar vooruitquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Meen je niet.Ik merk nooit iets van zoiets.
ja dat is zeker irritant!quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:25 schreef sbientje het volgende:
ik vind het ook zo irri van die mensen die dan nog weeeeken zeggen: volgens de oude tijd, is het nu eigenlijk half 12..
quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:25 schreef sbientje het volgende:
ik heb er ook totaal geen last van.
ik vind het ook zo irri van die mensen die dan nog weeeeken zeggen: volgens de oude tijd, is het nu eigenlijk half 12..
kwart voor drie als in 2.45 of in 14.45 ?quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:24 schreef Svensational het volgende:
Mijn wekker ook, moet om kwart voor drie al ergens zijn!
Dat laatstequote:Op zondag 28 oktober 2007 23:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
kwart voor drie als in 2.45 of in 14.45 ?
quote:
Ik was het ook vergetenquote:Op maandag 29 oktober 2007 06:45 schreef PeRi het volgende:
Maar ik had mn wekker nog niet teruggezet, gaat ie af om 06.25u en ben ik echt klaar- en klaarwakker,
![]()
![]()
.
Juist.quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
Lekker knus juist.
Ik vind het ook heerlijk, lamellen dicht, verwarming aan, lekker knusquote:Op maandag 29 oktober 2007 18:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
Lekker knus juist.
Verzet je wekker dan ook eensquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 07:04 schreef PeRi het volgende:
Ik hoor pas over 20 min op te staan.
Het heerstquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |