bankwezen... dus het moet wel meevallen. Mijn meeste collega's zijn al ove de 40 en die vonden het erg pittig.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:52 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ben ik ook mee bezig.
[..]
Juridische aspecten van wat?
Wasdat?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:11 schreef --Globe-- het volgende:
Ik ga vanavond naar Hard-fi in de Melkweg.
Een band. En een redelijk goede ook nog.quote:
Ik vind het maar moeilijk.. niks dat een beetje in mn straatje pastquote:
Precies, ik kon helaas niet mee vanwege m'n voetbalverplichtingen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:37 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Een band. En een redelijk goede ook nog.
Er zal wel binnenkort een oplossing komen voor 2 weken denk ikquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:41 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik hoop niet dat FOK! komende tijd zo blijft tijdens de zaterdagavonden.
ik zat me inderdaad te ergeren ook. Maar nu issie weer lekker snelquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:41 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik hoop niet dat FOK! komende tijd zo blijft tijdens de zaterdagavonden.
quote:Op zondag 21 oktober 2007 09:06 schreef PeRi het volgende:
Op zondag?
Hij ligt nu op de intensive care. Ze hebben hem geloof ik succesvol gedotterd. Een week geleden hadden we het met hem er nog over."Joh, gezien het een familiekwaal is, zou je niet onder controle zetten". Toen was hij nog eigenwijs. Doktoren zeiden dat hij geluk had dat er iemand bij hem was. Ze hebben hem net op tijd kunnen redden. 5 minuten later en hij zou het niet hebben overleefd.quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:34 schreef Natalie het volgende:
Jeetje, Chansadres... Dat is niet mis
Hoe gaat het nu met je peetoom?
dat was leuk jaquote:Op maandag 22 oktober 2007 01:06 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik zit wat oude BNN at Work afleveringen te kijken. Wat een geweldig programma was dat toch.
Helaas staan seizoen 1 en 2 niet online.![]()
Dat was ik wel van plan ja.quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:29 schreef BVO het volgende:
Bruce! Ga je nog een leuk topic met allerlei leuke stats maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |