Count me out.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:41 schreef chansadres het volgende:
Ik zou best een meet in een karaoke bar willen hebben. Ik ben wel benieuwd naar de vocale capaciteiten van de fokkers hier.
En dan zeker wedstrijdje doen op de manier van Idolsquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:41 schreef chansadres het volgende:
Ik zou best een meet in een karaoke bar willen hebben. Ik ben wel benieuwd naar de vocale capaciteiten van de fokkers hier.
Ik had al de jurylid der juryleden geregeld! Jac d'Anconaquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:38 schreef Woelli het volgende:
[..]
En dan zeker wedstrijdje doen op de manier van Idols![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:08 schreef Natalie het volgende:
Ga jij maar zingen.
Doen wij oordoppen in![]()
Ik doe mee!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:41 schreef chansadres het volgende:
Ik ben bang dat er meer dan een duet er niet in zit.quote:
Stelletje lafaards he.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:35 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik ben bang dat er meer dan een duet er niet in zit.![]()
Inderdaadquote:
Ik kom wel naar die meet dan.. maar zingen doe ik dan echt nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:41 schreef chansadres het volgende:
Ik kan best aardig zingenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:41 schreef chansadres het volgende:
Heb ik ook. Anderen denken er volgens mij anders over.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik kan best aardig zingenVind ik zelf dan
![]()
Ik heb ooit eens voor de grap met een vrienden een middagje straatmuzikant gespeeld: zij op de accordeon, ik zingen. Één vrouwtje gaf vijf gulden (quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heb ik ook. Anderen denken er volgens mij anders over.
Ben je nog steeds student?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:37 schreef Natalie het volgende:
Vermist en daarna De Lama's
Verder een beetje de student uithangen.
Welneequote:
Ik begreep héél even niet over wie je het had.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:49 schreef chansadres het volgende:
Andiyan kan zo de opvolger worden van Martin [ afbeelding ]
Ben ik ook mee bezig.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Moet wel een afstudeerplek zoeken.
Juridische aspecten van wat?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:14 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet nog een cursus leren... juridische aspecten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |