soms is het wel leuk. maar soms ook irritant. Echt van die vage topics. dat ik denk van HUHquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Jammer dat ze gesloten zijn, ik vond ze heerlijk om te lezen. En ik heb er een nieuw woord bijgeleerd: eloquentie
.
Hier idem, gelukkig morgen wat rustiger werk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
En weer een dag werken er op zitten. Bijna weekend
Ik genoot net even van die nieuwbakken, simpele doch charismatische typstrepen.quote:
Weekendquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
En weer een dag werken er op zitten. Bijna weekend
Ik ook pas vrijdag, maar geen vrije dag deze week. Heb er net vakantie op zitten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:12 schreef PeRi het volgende:
Ik heb vrijdag pas weekend!
Morgen wel vrij.
Jannequote:Op woensdag 24 oktober 2007 07:17 schreef Causa het volgende:
Ah!
Wie of wat is Janne?
Ik ga naar de stad vanmiddag
Ik vond ze vroegerquote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:27 schreef PeRi het volgende:
Ik was nooit zo'n fan van de Sugababes, maar hun nieuwe album is goed te pruimen.
Wat is het leven ook een zure bom he.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik wil chillen op de bank met mn Pittige tijden dvd maar die is nog niet binnen.
Wat een toestand inderdaadquote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat is het leven ook een zure bom he.![]()
Geef eens antwoord op mijn vraag in het Sugababes-topique in MUZ dan!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:27 schreef PeRi het volgende:
Ik was nooit zo'n fan van de Sugababes, maar hun nieuwe album is goed te pruimen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |