quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:49 schreef Natalie het volgende:
Hé Brahi, ben je aan het werk gegaan?
Moest je in je droom dan maar op een stapel shampooflessen staan?quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:42 schreef Natalie het volgende:
Heb gedroomd dat m'n douchegordijn gekrompen was. Hij hing echt een meter boven de grond ofzo
Dat soort taal ben ik niet van je gewend, -Vaduz-quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Inderdaad, het interesseert me geen ene fuck.
Werk ze!quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:39 schreef PeRi het volgende:
Druk op het werk.
Goed he.quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat soort taal ben ik niet van je gewend, -Vaduz-!
Toeps d'r posthistory staat er bol vanquote:Op maandag 22 oktober 2007 11:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Goed he.![]()
ik hou niet van mensen die zo vol van zichzelf zijn en alles op zichzelf betrekken
Idd. Hard-fi was echt tof zaterdag.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:37 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Een band. En een redelijk goede ook nog.
Hé balen zeg.quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:52 schreef --Globe-- het volgende:
Alleen vanochtend gezakt voor mn eerste rij-examen dus dat is een leuke moodkiller.![]()
EN EN EN EN EN EN EN ENEN!!!!!!!quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:16 schreef Natalie het volgende:
*Terug van solli*
Ging wel goed, geloof ikquote:
Wat een droomquote:Op maandag 22 oktober 2007 13:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
Tot half 1 in mn bed gelegen. Ik heb vaag gedroomd, ik was op vakantie met familie en een paar BN'ers
. Er waren 12 mensen in totaal en 6 tweepersoonsbedden, dus ik verzon een lotingsysteem zodat de personen over de bedden verdeeld konden worden. En ik moest een bed delen met Giel Beelen
. HJ Smits was jaloers op hem
. Geen idee hoe ik erop kom
.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik interpreteer die laatste zin weer eens anders.
Heya Martin, alles goed? Ja ik volg Idols nog niet echt, maar ik dacht, laat ik es hier kijkenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Hee held!
Dat doe ik nou ook altijd.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:08 schreef sbientje het volgende:
neit
Wat waar hoe?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:45 schreef BVO het volgende:
Wat had Marble vannacht gedronken joh? Sterk spul.
Alles uitstekend!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:29 schreef superhero87 het volgende:
![]()
[..]
Heya Martin, alles goed? Ja ik volg Idols nog niet echt, maar ik dacht, laat ik es hier kijken
Heb zo'n idee dat iedereen dat óf is, of was of binnenkort wordt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:17 schreef BVO het volgende:
Hint: gesloten topics.
En ik ben ziek aan het worden geloof ik.
Ik ga zaterdag ook idols missen, ik vier alvast Halloween. Lekker kinderen bang maken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:37 schreef BVO het volgende:BVO is druk aan het studeren.
Maarja, zaterdagmiddag is het weer over. Om het dan te vieren direct 2 briljante voetbalwedstrijden (wel weer een op de VIPtribune) en een gezellig feestje
. Nadeel: BVO mist Idols
.
Jammer dat ze gesloten zijn, ik vond ze heerlijk om te lezenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:17 schreef BVO het volgende:
Hint: gesloten topics.
En ik ben ziek aan het worden geloof ik.
soms is het wel leuk. maar soms ook irritant. Echt van die vage topics. dat ik denk van HUHquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Jammer dat ze gesloten zijn, ik vond ze heerlijk om te lezen. En ik heb er een nieuw woord bijgeleerd: eloquentie
.
Hier idem, gelukkig morgen wat rustiger werk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
En weer een dag werken er op zitten. Bijna weekend
Ik genoot net even van die nieuwbakken, simpele doch charismatische typstrepen.quote:
Weekendquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
En weer een dag werken er op zitten. Bijna weekend
Ik ook pas vrijdag, maar geen vrije dag deze week. Heb er net vakantie op zitten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:12 schreef PeRi het volgende:
Ik heb vrijdag pas weekend!
Morgen wel vrij.
Jannequote:Op woensdag 24 oktober 2007 07:17 schreef Causa het volgende:
Ah!
Wie of wat is Janne?
Ik ga naar de stad vanmiddag
Ik vond ze vroegerquote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:27 schreef PeRi het volgende:
Ik was nooit zo'n fan van de Sugababes, maar hun nieuwe album is goed te pruimen.
Wat is het leven ook een zure bom he.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik wil chillen op de bank met mn Pittige tijden dvd maar die is nog niet binnen.
Wat een toestand inderdaadquote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat is het leven ook een zure bom he.![]()
Geef eens antwoord op mijn vraag in het Sugababes-topique in MUZ dan!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:27 schreef PeRi het volgende:
Ik was nooit zo'n fan van de Sugababes, maar hun nieuwe album is goed te pruimen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |