Wat je op MSN vertelde moet ie inderdaadquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:29 schreef -Vaduz- het volgende:
En gewonnen van de koploper en een prachtdoelpunt gemaakt. * -Vaduz- zijn dag kan nu al niet meer stuk!
Breng eens een leuk onderwerp in dan.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:31 schreef shiNinG_staR het volgende:
Maar genoeg over voetbal maar weer he.
Inderdaad. voor voetbal moeten ze maar naar het voetbalforum.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:31 schreef shiNinG_staR het volgende:
Maar genoeg over voetbal maar weer he.
Vind ik ook, dus die avatar kan hier eigenlijk niet he.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inderdaad. voor voetbal moeten ze maar naar het voetbalforum.
Ik hoop eigenlijk meer op Mitchell-achtige figurenquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:34 schreef Woelli het volgende:
Vanaf hopelijk weer iemand met veel talent!
Naomi, Nigel, Miranda en (al zullen velen haar niks of op z'n minst heel vreemd vinden) Charlene.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:34 schreef Woelli het volgende:
Vanaf hopelijk weer iemand met veel talent!
Die avatar heeft niks met voetbal te maken hoor.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Vind ik ook, dus die avatar kan hier eigenlijk niet he.
Het logo van PSV breng ik anders vooral in associatie met voetbalquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die avatar heeft niks met voetbal te maken hoor.
Slecht voetbal is óók voetbal.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die avatar heeft niks met voetbal te maken hoor.
Ik heb geen logo van PSV in mijn avatar. Teminste niet meer.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Het logo van PSV breng ik anders vooral in associatie met voetbal.
We must be idiot, SS.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb geen logo van PSV in mijn avatar. Teminste niet meer.
Kennelijk wel dus, anders zag ik het niet hequote:Op zaterdag 3 november 2007 19:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb geen logo van PSV in mijn avatar. Teminste niet meer.
Ik zie al wat het probleem is. Jullie hebben waarschijnlijk de optie uit staanom webicons te laten zien. Mijn uploadicoon is inderdaad wel een PSV-logo. Zelf zie ik mijn webicon, wat geen PSV ding is.quote:
ik zie een iron maiden avatarquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zie al wat het probleem is. Jullie hebben waarschijnlijk de optie uit staanom webicons te laten zien. Mijn uploadicoon is inderdaad wel een PSV-logo. Zelf zie ik mijn webicon, wat geen PSV ding is.
Ik hou het bij de PSV-versiequote:Op zaterdag 3 november 2007 19:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zie een iron maiden avatar
Klopt. Dat is mijn webicon. Bij instellingen kun je kiezen om de webicons niet te laten zien. Dan wordt het uploadicon getoond.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zie een iron maiden avatar
quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik hou het bij de PSV-versie.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nu zie ik het hondje van Lucky Luke, geloof ik.
Als hij al bezig is, heeft het weinig zin. Dan kijk ik wel als ik hem helemaal kan zien.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oeh Kill Bill is nu bezig op RTL5, allemaal kijken als je 'm nog niet gezien hebt. Beste film ooit
.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
Pas 20 minuten bezig en je kan er makkelijk inkomen. Maar vanaf t begin is wel leuker idd.
Ja da's altijd wel leukquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:24 schreef BVO het volgende:
Ik voel de Anja-mania al weer in me loskomen. Somehow vind ik het heerlijk als in IDO wat mensen mijn favorieten niks vinden, waardoor ik ze met huid en haar verdedigen moet. Buiten FOK! heb ik dat ook wel, alleen gaat het dan minder vaak over Idols
.
quote:Op zondag 4 november 2007 09:27 schreef PeRi het volgende:
Betsaat er zoiets als een pré-kater? [afbeelding].
Nee nee, maar vóór de ochtend ná. Enkele uren nadat je je laatste glas gedronken hebt al en de hele nacht door koppijn..quote:Op zondag 4 november 2007 10:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Dus je weet nu al dat je gaat drinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |