idd een beetje vreemd. Een team met 10 schaats(st)ers is in dat geval ook een niet nodig.quote:Op zondag 4 november 2007 14:25 schreef Ambrosius het volgende:
Heb ook een team gemaakt, klopt het dat je per afstand (ongeacht man of vrouw) maar één keer kunt aangeven wie winnaar wordt? Beetje vreemd.
O, nu snap ik hetquote:Op maandag 5 november 2007 16:07 schreef sturky100 het volgende:
[..]
idd een beetje vreemd. Een team met 10 schaats(st)ers is in dat geval ook een niet nodig.
Volgens mij is dat aanvinken alleen voor bonuspunten als dat de winnaar van die afstand wordt.quote:Op maandag 5 november 2007 16:07 schreef sturky100 het volgende:
[..]
idd een beetje vreemd. Een team met 10 schaats(st)ers is in dat geval ook een niet nodig.
[Schaatsen] Het nieuwe seizoen is begonnen!quote:Op donderdag 8 november 2007 12:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Irritant weer, die deelnemerslijsten vinden. Die ene met die reserves erbij heb je ook weinig aan.
quote:Op donderdag 8 november 2007 12:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[Schaatsen] Het nieuwe seizoen is begonnen!
quote:Op donderdag 8 november 2007 12:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Irritant weer, die deelnemerslijsten vinden. Die ene met die reserves erbij heb je ook weinig aan.
Als ik een paar willekeurige andere teams bekijk moet je het wel heel bont maken wil je niet in de prijzen eindigenquote:Op donderdag 8 november 2007 19:08 schreef BVO het volgende:
Ik heb enkel Wennemars in plaats van Kuipers, rest hetzelfde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |