Ze had toen op het Duits kampioenschap sprint 2 prima 1000-meters gereden van rond de 1:18.00 en dik een seconde sneller dan Zoellner. Als je bekijkt dat de 500 in Hamar gemiddeld een seconde sneller ging dan op datzelfde Duits kampioenschap dan kan de 1000 ook wel een seconde sneller en dat Zoellner 1:17,5 reed als snelste 1000 in Hamar dan had je Wolf op minimaal 1:17.00 mogen inschatten. Als ze dat 2x had gereden was ze in ieder geval voor Wust geeindigd...quote:
Ik bedoelde de deelnemerslijst he, niet de lotingquote:Op dinsdag 6 november 2007 20:56 schreef IJsVogel het volgende:
Ik denk dat ze pas donderdag daar loten dus tegen donderdagnach / vrijdagochtend hier
Voor de zondag lukte me niet, maar heb er wel 2 voor zaterdagquote:Op donderdag 8 november 2007 10:33 schreef Varvara het volgende:
Zijn er hier nog meer mensen die al drie kwartier tevergeefs aan het proberen zijn om kaartjes te bestellen voor het WK Sprint? Wat een frustratie zeg![]()
Hier is een startlijst inclusief reservesquote:Op dinsdag 6 november 2007 17:59 schreef BVO het volgende:
Iemand nog iets van startlijsten voor SLC?
quote:
30. Oktober 2007
Hoesten, snotteren, schorheid
Geen goede timing zo aan het officiële seizoensstart in Erfurt. Jammer genoeg kwam ik slechts eenmaal op de 500 m aan de start met een solide en mooie rit, maar absoluut nog niet snel genoeg nog niet. De pijnlijke keel ontwikkelde zich naar een verkoudheid :-( en zo was mijn weekend gegaan. De volgende dagen moest ik afzien van de andere afstanden, dit is voor een atleet één van de onplezierigste dingen die er is, als hij tijdens wedstrijden alleen maak kan kijken. Ook had Agnes een zwart weekend, waar niets echt liep. Maar daarnaast was Anton’s- titel over de 500 m en van Jan’s derde plaats op de 1.000 m een mooie pleister op de wonden, waarmee allebei zich ook de kaartjes aan Worldcups in Noord-Amerika binnenhaalden. Ik hoop, dat ik binnen twee werken op nieuw fit te zijn en ik houd u op de hoogte.
Jullie Anni
Dan heb je iig de ruimtequote:Op donderdag 8 november 2007 14:31 schreef Hankster het volgende:
kutzooi ... alleen nog rolstoelplaatsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |