quote:Op donderdag 8 november 2007 23:42 schreef Arcee het volgende:
's Avonds/'s nachts schaatsen kijken is erg okee.
Ja. 3 avonden van 8 tot 12 zo ongeveerquote:Op vrijdag 9 november 2007 02:29 schreef Wombcat het volgende:
Leuk. Is 't op TV?
quote:Op donderdag 8 november 2007 23:41 schreef BVO het volgende:
Fijne tijden,
Schaatsen in de avond (en begin van de nacht)
!!!
Ik heb juist ander werk genomen zodat ik soms(1 keer in de 3 weken) op zaterdagavond moet werken, en zaterdag overdag en zondag vrij benquote:Op vrijdag 9 november 2007 09:13 schreef Joene het volgende:
Ik heb er zin an , en eindelijk tijden dat ik er geen vrij voor hoef te nemen van het werk om alles te kunnen zien![]()
de weekendafstanden kon ik sowieso wel zien , alleen de vrijdag was voor mij altijd een issue.quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:21 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik heb juist ander werk genomen zodat ik soms(1 keer in de 3 weken) op zaterdagavond moet werken, en zaterdag overdag en zondag vrij ben. Nu is net het eerste weekend in SLC en Calgary
quote:Op vrijdag 9 november 2007 07:27 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ja. 3 avonden van 8 tot 12 zo ongeveer![]()
Ik werk tegenwoordig zondagmiddag. Veel schaatsen missen dusquote:Op vrijdag 9 november 2007 09:21 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik heb juist ander werk genomen zodat ik soms(1 keer in de 3 weken) op zaterdagavond moet werken, en zaterdag overdag en zondag vrij ben. Nu is net het eerste weekend in SLC en Calgary
Alleen als je in NL woont.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:11 schreef IJsVogel het volgende:
Je kan de uitzendingen ook op internet kijken BVO
Kuipers Fabrisquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:56 schreef Joene het volgende:
Davis / Wennemars op de 1500 tegenelkaar![]()
Ik had vorig seizoen niet gedacht te zeggen dat mij dat een nóg spannendere race lijkt dan Wennemars/Davisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |