Oh ja, dat is waar ook!quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik sta regelmatig zo vroeg op, maar nu lijkt het vroeger voor jullie omdat er een uur meer tijdsverschil is
hier, die neppe nummer 537 heb ik op slot gedaanquote:Op maandag 29 oktober 2007 00:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar ook!
Waar gaan we nu verder dan? [afbeelding]
Goed bezig Indah.quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hier, die neppe nummer 537 heb ik op slot gedaan
ik ookquote:Op maandag 29 oktober 2007 00:52 schreef indahnesia.com het volgende:
ik vind mijn TT ook mooier trouwens
Ja we zouden de slotjesposters niet mee tellen hè, in de OP staat ook dat de persoon met post 300 de nieuwe opentquote:
daaromquote:Op maandag 29 oktober 2007 00:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja we zouden de slotjesposters niet mee tellen hè, in de OP staat ook dat de persoon met post 300 de nieuwe opent![]()
als het kan wel, kan dat mooi in je uitzwaai topic. vond buzzer ook wel leukquote:Op maandag 29 oktober 2007 00:55 schreef OA het volgende:
Dus morgenochtend willen jullie nog meer foto's zien?![]()
Als jij er dan ff een andere naam aan geeftquote:Op maandag 29 oktober 2007 01:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
als het kan wel, kan dat mooi in je uitzwaai topic. vond buzzer ook wel leuk
Bijna...quote:
Morgen of dinsdag.quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
als het kan wel, kan dat mooi in je uitzwaai topic. vond buzzer ook wel leuk
Ik ga het ff fixen, hold onquote:Op maandag 29 oktober 2007 01:05 schreef OA het volgende:
[..]
Bijna...![]()
Mijn oude vertrouwde UI is weer terug, maar nog niet in de wiki...![]()
Whehe..quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
012. 121 vrolijke-frits
Dat is best een hoop voor een zondag![]()
In: 'OA is terug van vakantie!!'quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:05 schreef OA het volgende:
[..]
Morgen of dinsdag.
Morgen heb ik nog een hoop te doen.
Niet vreemd dus dat je zei dat er deze week wel weer meer KSC'ers in de lijst staanquote:Op maandag 29 oktober 2007 01:06 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe..
Ik sta er ook meteen weer in...![]()
103. 039 OA
quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
In: 'OA is terug van vakantie!!'
quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Niet vreemd dus dat je zei dat er deze week wel weer meer KSC'ers in de lijst staan![]()
als het even kanquote:Op maandag 29 oktober 2007 00:55 schreef OA het volgende:
Dus morgenochtend willen jullie nog meer foto's zien? [afbeelding]
is die er ook al ja? Linkje danquote:Op maandag 29 oktober 2007 01:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
In: 'OA is terug van vakantie!!'
plaats maar een TRquote:Op maandag 29 oktober 2007 01:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Als jij er dan ff een andere naam aan geeft![]()
ik zal eens kijken of ik in de wiki kan.quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
indah, wil je even de OP verversen?? [afbeelding]
Dan is OA blij [afbeelding]
Keurig netjes jonge!quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:13 schreef indahnesia.com het volgende:
de OP is vernieuwd
Wiki werkt mee
Iedereen is in de war door de wintertijdquote:Op maandag 29 oktober 2007 01:15 schreef indahnesia.com het volgende:
iedereen ineens slapen?
ik ga wel, groeten aan Sanderquote:Op maandag 29 oktober 2007 01:15 schreef indahnesia.com het volgende:
iedereen ineens slapen?
Trusten Hounjieequote:Op maandag 29 oktober 2007 01:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik ga wel, groeten aan Sandertrusten
zal ik doenquote:Op maandag 29 oktober 2007 01:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik ga wel, groeten aan Sander [afbeelding]
[afbeelding] trusten
Hehe, wat moet het zijn dan?quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:39 schreef indahnesia.com het volgende:
Nog eventjes, en dan weer naar het postkantoor. Er ligt een aangetekend iets al twee weken te schimmelen daar. Eerst een ruime week einde van de Ramadan en toen nog een week vakantie voor mezelf
Het is zojuist weer begonnen, eerst een half uur onweer en nu zit er ook regenval bij, maar een beetje Nederlandse regen, geen tropische stortbui. Maar dit is ook nat natuurlijk.quote:Op maandag 29 oktober 2007 08:16 schreef BrandX het volgende:
Ha Indah! Hoe staat het met de regenval? krijg je het al nat onder de voetjes?
Anyways, gotta get to work, ciaoo!!!!
[afbeelding]
succes!quote:Op maandag 29 oktober 2007 08:34 schreef vdvorst het volgende:
Goeiemorgen [afbeelding]
Weer naar school vandaag .. [afbeelding] tentamen! [afbeelding]
heyquote:
quote:Op maandag 29 oktober 2007 06:38 schreef BrandX het volgende:
over 10 minuutjes maar eens naar kantoor, ben benieuwd of ik daar meer KSC-ers vind![]()
Voor de in de tussentijd komers: koffie staat links op de koffietafel, naast de overheerlijke en ovenverse koffiekoeken! Tast toe!![]()
latersss [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Lekker makkelijkquote:
hey papierquote:Op maandag 29 oktober 2007 08:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[afbeelding]
Goeiemorgen koffieleuters [afbeelding] [afbeelding]
gekochte bankbiljettenquote:Op maandag 29 oktober 2007 08:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
Goedemorgen! [afbeelding]
indah: wat zat er in je pakketje? [afbeelding]
Dollars?quote:
stroom uit, en toch nog internet?quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:00 schreef indahnesia.com het volgende:
hey, de stroom is al uit.. da's vroeg in het seizoen.
whehe...quote:Op maandag 29 oktober 2007 08:59 schreef Frutsel het volgende:
pfff. kan wel slapen zeg [afbeelding]
niet dat ik ook maar iets ga uitvoeren hier
maar daar word je denk ik nog meer moe van [afbeelding]
Ook goedemorgenquote:Op maandag 29 oktober 2007 09:06 schreef eer-ik het volgende:
Fucking kutgemeente.
Flikker op met al je apparaten om m'n straat schoon te likken.
Wat kan mij het verrotten dat er wat blaadjes op de straat liggen
Sodemieter godver op, of kom vanmiddag terug, maar ga niet nu herrie zitten schoppen
Zo
ja hoor, waarom niet? Het mag dan wel een derdewereldland zijn, maar internet werkt gewoon als de stroom uit is hoor. Het is wel zo dat de verbinding slechter wordt omdat het signaal van verder weg moet komen, maar ach.. als dat zo erg isquote:Op maandag 29 oktober 2007 09:04 schreef vdvorst het volgende:
[..]
stroom uit, en toch nog internet? [afbeelding]
maar is dat normaal dan [afbeelding]
quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:06 schreef eer-ik het volgende:
Fucking kutgemeente.
Sodemieter godver op, of kom vanmiddag terug, maar ga niet nu herrie zitten schoppen
Zo
Motorchicksquote:
quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja hoor, waarom niet? Het mag dan wel een derdewereldland zijn, maar internet werkt gewoon als de stroom uit is hoor. Het is wel zo dat de verbinding slechter wordt omdat het signaal van verder weg moet komen, maar ach.. als dat zo erg is
WCz.quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:06 schreef eer-ik het volgende:
Fucking kutgemeente.
Zo
mijn laptop doet het ongeveer 1.5 uur geloof ik. Meestal ruim voldoende, maar dat is altijd afwachten.quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:11 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ahja, als hier stroom uitvalt, heb ik geen internet meer, wel nog 3 uur de pc [afbeelding]
quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:14 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen iedereen die al gezwaaid heeft en nog gaat zwaaien in dit topic.
Deze haalt meestal de 3 uur wel, als de brightness niet zo hoog staat danquote:Op maandag 29 oktober 2007 09:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mijn laptop doet het ongeveer 1.5 uur geloof ik. Meestal ruim voldoende, maar dat is altijd afwachten.
Wellus want ik heb je fotoboek gezien.quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ben er maar 1 hoor..
en geen chick
quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:14 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen iedereen die al gezwaaid heeft en nog gaat zwaaien in deze topic [afbeelding].
de brightness staat altjd hoog hier, anders zie ik ut niequote:Op maandag 29 oktober 2007 09:18 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Deze haalt meestal de 3 uur wel, als de brightness niet zo hoog staat dan [afbeelding]
Ik ga niet die hele discussie voor de tigste keer starten, maar oorspronkelijk was 'deze' alleen juist, maar door consequent (verkeerdquote:Op maandag 29 oktober 2007 09:19 schreef vdvorst het volgende:
[..]
O?, ik vind dit altijd beter staan
vinnik geen goede redenquote:Op maandag 29 oktober 2007 09:19 schreef crossover het volgende:
[..]
Wellus want ik heb je fotoboek gezien.
nog een uurtjequote:Op maandag 29 oktober 2007 09:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ghehehe
was het maar vast half vijf ofzo [afbeelding]
Moet jij niet werken of iets dergelijks?quote:
Ik leer het alleen met dit, dus doe ik het zoquote:Op maandag 29 oktober 2007 09:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga niet die hele discussie voor de tigste keer starten, maar oorspronkelijk was 'deze' alleen juist, maar door consequent (verkeerd) gebruik in combinatie met 'dit' mag het nu officieel ook allebei
.
Dat mag dusquote:Op maandag 29 oktober 2007 09:38 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ik leer het alleen met dit, dus doe ik het zo
quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:40 schreef motorbloempje het volgende:
school is weer
projectgenootje voert geen reet uit
dacht dat ik weinig gedaan had, maar darn!![]()
daar komt echt niets nuttigs uit
dan blijf je vrolijk fokken?quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, en na half vijf verandert er nog niet veel
Ik ook, had het veeel te warmquote:
Dat nie...quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:45 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik ook, had het veeel te warmwerd zwetend wakker
Ik ook.quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:45 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik ook, had het veeel te warmwerd zwetend wakker
Geen chick?quote:
Vroeg naar bed gaan danquote:Op maandag 29 oktober 2007 09:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat nie...
ik moest te vroeg op
en dan kan je beter nie eens gaan pitten
jah, ben druk bezig op internet, dus ik blijf ook nog wel fokkenquote:Op maandag 29 oktober 2007 09:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dan blijf je vrolijk fokken?
hoest met het dinnetje?
Puplet? Kan ik daar op googelen?quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
puplet maken voor de telefoon![]()
Back in time met de golf?quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
Trein eigenlijk al gemist. Eens kijken of ik 'm stiekem toch kan halen
owh, da's dan jammer. Vanavond weer een kans, toch?quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, ik wilde fatsoenlijk pit'n. [afbeelding]
Welterustenquote:Op maandag 29 oktober 2007 09:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
puplet maken voor de telefoon![]()
hij springt onderweg nog even aan boord.. althans, zo zouden ze dat hier doenquote:Op maandag 29 oktober 2007 09:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Back in time met de golf? [afbeelding]
J'espere...quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
owh, da's dan jammer. Vanavond weer een kans, toch?
Hangen er daar ook echt mensen aan bussen enzo?quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hij springt onderweg nog even aan boord.. althans, zo zouden ze dat hier doen
chick moet dat zijn denk?quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
kick
dat schiet niet op. vijf nachten geleden of zo had ik ook maar vier uur slaap. Kostte me twee dagen 'herstellen'quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
J'espere...
Morgen tentamen, dus wil wel fatsoenlijk slapen.
Gister ook maar 4 uur geslapen, 't is niet echt veel zo [afbeelding]
Lenny!!!!!1! enzz!11!!quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
kick
Krijg je een 'gezamenlijk cijfer' ?quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:59 schreef motorbloempje het volgende:
't kind zit alleen maar te msnen en aan d'r nagels te plukken
heb vorige project al het voortouw genomen, en ben niet van plan om dat de rest van de studie te blijven doen.. ik zorg ervoor dat mijn deel van de opdracht WERKT, en dan vind ik het mooi geweest
juistem, lekker zelf doen wat je moet doen en die doos een knal voor d'r harses geven als ze weer eens aan het MSN-en is.quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:59 schreef motorbloempje het volgende:
't kind zit alleen maar te msnen en aan d'r nagels te plukken [afbeelding]
heb vorige project al het voortouw genomen, en ben niet van plan om dat de rest van de studie te blijven doen.. ik zorg ervoor dat mijn deel van de opdracht WERKT, en dan vind ik het mooi geweest [afbeelding]
Whehe, ik keek even op de FHM site, en dat was het eerste wat ik tegenkwam.quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
getver wat een draak die eerste
het ligt niet alleen aan de pose, geloof mequote:Op maandag 29 oktober 2007 10:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe, ik keek even op de FHM site, en dat was het eerste wat ik tegenkwam.
Niet echt naar gekeken.
Ik vind deze pose niet echt mooi, Ik kijk effe of er betere pics zijn.
[afbeelding]
Hmm, nee, ook niet helemaal my kind a chick.quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het licht niet alleen aan de pose, geloof me
Technisch gezien kan ik het erop hoorquote:Op maandag 29 oktober 2007 10:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het licht niet alleen aan de pose, geloof me
niet als ik zeg dat ik dit alleen gedaan heb en dat zij zat te MSNenquote:Op maandag 29 oktober 2007 10:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Krijg je een 'gezamenlijk cijfer' ?
Altijd makkelijk als je 'collega' dan meer doet
quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
niet als ik zeg dat ik dit alleen gedaan heb en dat zij zat te MSNen
nah hoef ik niet te zien verderquote:Op maandag 29 oktober 2007 10:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hmm, nee, ook niet helemaal my kind a chick.
Hier meer pics: http://www.fhm.com/site/content/article.aspx?ID=26178#
onder het mom van "als het een kut heeft, stop ik hem erin"?quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:09 schreef JortK het volgende:
[..]
Technisch gezien kan ik het erop hoor [afbeelding]
Je gaat mij niet vertellen dat als je thuis komt, en die griet ligt zo op je te wachten dat je er niet bovenop springt:quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:13 schreef indahnesia.com het volgende:
onder het mom van "als het een kut heeft, stop ik hem erin"?
Te hoog barbie gehalte he?quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nah hoef ik niet te zien verder
Yes!quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
niet als ik zeg dat ik dit alleen gedaan heb en dat zij zat te MSNen
GoedemOArgen.quote:
En mij niet eens specifiek noemenquote:Op maandag 29 oktober 2007 10:17 schreef OA het volgende:
Mogge cross, fruts, papier, lenny, eer, motorbloem, etc, etc, enz, ed, oa....![]()
Jeps, dat komt zeker wel voor ja.. bij treinen trouwens vaker.. lekker overvolle balkons en mensen in de deuropeningenquote:Op maandag 29 oktober 2007 09:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hangen er daar ook echt mensen aan bussen enzo? [afbeelding] [afbeelding]
Met tegenzin.quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:14 schreef JortK het volgende:
[..]
Je gaat mij niet vertellen dat als je thuis komt, en die griet ligt zo op je te wachten dat je er niet bovenop springt:
[ afbeelding ]
tsskquote:Op maandag 29 oktober 2007 10:17 schreef OA het volgende:
Mogge cross, fruts, papier, lenny, eer, motorbloem, etc, etc, enz, ed, oa.... [afbeelding]
Jort, indah, en nog veel meer!!quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:17 schreef OA het volgende:
Mogge cross, fruts, papier, lenny, eer, motorbloem, etc, etc, enz, ed, oa....![]()
deze? Nee, geen interesse in. Kwestie van smaak denk ikquote:Op maandag 29 oktober 2007 10:14 schreef JortK het volgende:
[..]
Je gaat mij niet vertellen dat als je thuis komt, en die griet ligt zo op je te wachten dat je er niet bovenop springt:
[afbeelding]
dat mannetje heeft wel een erg grote rechterarmquote:
Daar ga ik vanaf vanavond of morgen aan werken.quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
Waar is je fototopic?
quote:
of een heelbloedjequote:Op maandag 29 oktober 2007 10:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Met tegenzin. [afbeelding]
Doe mij maar een halfbloedje. [afbeelding]
Aaaah, das al veel beterquote:Op maandag 29 oktober 2007 10:23 schreef JortK het volgende:
Ok, ik doe jullie een nieuw aanbod:
[ afbeelding ]
agreequote:Op maandag 29 oktober 2007 10:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
iemand die zo typt moeten ze ook de kogel geven, geen hoop meer voor
Eensch!quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Aaaah, das al veel beter![]()
de kleur haar komt in de richting en de neus is ook normaler dan op het eerdere plaatjequote:Op maandag 29 oktober 2007 10:23 schreef JortK het volgende:
Ok, ik doe jullie een nieuw aanbod:
[afbeelding]
Nog steeds niet goed genoegquote:Op maandag 29 oktober 2007 10:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
de kleur haar komt in de richting en de neus is ook normaler dan op het eerdere plaatje
Ik geloof dat alle nieuwen er ook instaan.quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van zondag 28 oktober 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
008. 133 Houniet
012. 121 vrolijke-frits
022. 085 motorbloempje
026. 078 MPG
035. 069 indahnesia.com
035. 069 eer-ik
038. 068 DaMart
038. 068 Papierversnipperaar
040. 066 JortK
046. 058 Muck
055. 052 Kuukske
084. 042 Pheno
103. 039 OA
226. 021 sararaats
ik sta d'r niet inquote:Op maandag 29 oktober 2007 10:32 schreef OA het volgende:
[..]
Ik geloof dat alle nieuwen er ook instaan.![]()
Netjes weerquote:Op maandag 29 oktober 2007 10:32 schreef OA het volgende:
[..]
Ik geloof dat alle nieuwen er ook instaan.![]()
in vergelijking met die eerdere wel ja ...quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Aaaah, das al veel beter [afbeelding]
nou, dan moet ik eens goed gaan zoeken. De meesten die me wel aardig lijken lopen hier gewoon over straat. Het blijft bij kijken dusquote:Op maandag 29 oktober 2007 10:32 schreef JortK het volgende:
[..]
Nog steeds niet goed genoeg [afbeelding]
Post eens wat wat jij zou willen hebben dan, nu maak je me erg nieuwsgierig [afbeelding]
flans zequote:Op maandag 29 oktober 2007 10:34 schreef JortK het volgende:
* ]JortK is even wat statistiekjes in elkaar flansen voor het leuke Fok projectje [afbeelding
Ik heb het liefst bruin/zwart haar, donkere ogenquote:Op maandag 29 oktober 2007 10:32 schreef JortK het volgende:
[..]
Nog steeds niet goed genoeg
Post eens wat wat jij zou willen hebben dan, nu maak je me erg nieuwsgierig
Ben jij nieuw dan?quote:
Neej, maar hij schrijft dat "de nieuwen er ook in staan", dus de "ouden" ookquote:
teveel gepijptquote:Op maandag 29 oktober 2007 10:49 schreef JortK het volgende:
Ik kan trouwens niet praten, echt heel me stem is weg [afbeelding]
quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb het liefst bruin/zwart haar, donkere ogen
Beetje zoiets: [ afbeelding ]
Groene ogenquote:Op maandag 29 oktober 2007 10:54 schreef Frutsel het volgende:
same here..
Brunette, lange (krullen) haren...
Bruine of Gifgroene ogen
Mijn ex had felgroene ogen...quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Groene ogen
Denk dat ik dat nog mooier vind dan diep bruin.
Goed is dat.quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mijn ex had felgroene ogen...![]()
geile groene ogen
Ben ik helemaal met je eensquote:Op maandag 29 oktober 2007 10:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Goed is dat.
Toch is bruin (maar niet lichtbruin) ook erg mooi hoor
ariers zijn zeldzaam hoor.quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[afbeelding]
blond blauwe ogen ftw!
quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens![]()
Daarom vind ik Lanny soOok al heeft ze een pronkop...
pornkopquote:Op maandag 29 oktober 2007 10:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens [afbeelding] [afbeelding]
Daarom vind ik Lanny so [afbeelding] Ook al heeft ze een pronkop...
je moet niet alles negatief zien; blond en blauwe ogen kan best mooi zijn maar is niet mijn 'doelgroep'.quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Verkeerde interpretatie van arier [afbeelding]
quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goed dat ik er een heb dan.
ben nu richting tilburg joo
maar als jij er geen bent en je maakt nakomelingen, dan krijg je geen nieuwe ariers hoor.quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goed dat ik er een heb dan. [afbeelding]
ben nu richting tilburg joo
Blond en blauwe ogen is geen kenmerk van een arier.quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je moet niet alles negatief zien; blond en blauwe ogen kan best mooi zijn maar is niet mijn 'doelgroep'.
ik vind Japanse (?) dames toch minder aantrekkelijk. Vaak door het 'andere' gezicht dat ze hebben.quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[afbeelding]
Yumi sugimoto is wel leuk om te zien.
jah, dat was dan ook voor mijn tijdquote:Op maandag 29 oktober 2007 11:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Blond en blauwe ogen is geen kenmerk van een arier.
Officieel gezien.
Dat is slechts de naam die hitler eraan gegeven heeft, maar een arier heeft eigenlijk niks te maken met blond en blauw [afbeelding]
AMEN!quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik vind Japanse (?) dames toch minder aantrekkelijk. Vaak door het 'andere' gezicht dat ze hebben.
Hou je niet van vrouwen? Wat gekquote:Op maandag 29 oktober 2007 11:15 schreef motorbloempje het volgende:
*zucht*
al die vrouwendaar heb ik toch niets aan
Heb ik ook last van.quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik vind Japanse (?) dames toch minder aantrekkelijk. Vaak door het 'andere' gezicht dat ze hebben.
zal wel gemengd zijn danquote:Op maandag 29 oktober 2007 11:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb ik ook last van.
Ik heb er laatst ergens wel een voorbij zien komen, die een wat europeser uiterlijk had, die vond ik wel vrij goed [afbeelding]
Halfbloedjes ftw.quote:
Dat nie alleen, voor je het weet doen ze het kamikaze standje en plegen ze hari-kiri als het moetquote:Op maandag 29 oktober 2007 11:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dan haal je toch weer een verse?quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat nie alleen, voor je het weet doen ze het kamikaze standje en plegen ze hari-kiri als het moet
quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan haal je toch weer een verse?
quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat UPC was zeker een foute vraag ofzo?quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
vind je? Ik vind het maar wat triest om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:59 schreef Frutsel het volgende:
Dit was natuurlijk te verwachten [afbeelding]
Hufterproof bushokje volledig vernield
Whehehequote:Op maandag 29 oktober 2007 11:59 schreef Frutsel het volgende:
Dit was natuurlijk te verwachten
Hufterproof bushokje volledig vernield
Het was te verwachten dat ze het gingen doen... aangezien met zoveel bombari op tv is laten zien dat ie niet te slopen wasquote:Op maandag 29 oktober 2007 12:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vind je? Ik vind het maar wat triest om eerlijk te zijn.
ik vind het maar wat triest dat zoiets al in de lijn der verwaching ligt.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het was te verwachten dat ze het gingen doen... aangezien met zoveel bombari op tv is laten zien dat ie niet te slopen was [afbeelding]
En ja, t is ook te triest voor woorden, welkom in de maatschappij [afbeelding]
[..]
Het is ook zeer triest.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik vind het maar wat triest dat zoiets al in de lijn der verwaching ligt.
Volgens mij zei die 'maker' zelfs nog "kom um maar proberen"quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik vind het maar wat triest dat zoiets al in de lijn der verwaching ligt.
precies, en het zou niemand zijn stijl moeten zijnquote:Op maandag 29 oktober 2007 12:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het is ook zeer triest.
toch begrijp ik het wel, alleen is het niet mijn stijl om zoiets dan ook te proberen [afbeelding]
die dacht dan wellicht 'negatieve reclame is ook reclame'quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Volgens mij zei die 'maker' zelfs nog "kom um maar proberen" [afbeelding]
Het is een bekend psychologisch verschijnsel. Als je ervanuit gaat dat iets gesloopt gaat worden, dan word het dat ook. Mensen worden uigedaagt. Je kan beter dingen mooi en vriendelijk ontwerpen. Dat roept minder agressie op en dan blijven dingen vaak langer heel omdat niemand op het idee komt om het te slopen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vind je? Ik vind het maar wat triest om eerlijk te zijn.
ja, je hebt helemaal gelijk met dat psychologische gedinges hoor.. maar die paar kut-jochies/kut-meiden moeten dan maar gewoon eens bewerkt worden met een stroomstootwapen.. ook voor de lol.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is een bekend psychologisch verschijnsel. Als je ervanuit gaat dat iets gesloopt gaat worden, dan word het dat ook. Mensen worden uigedaagt. Je kan beter dingen mooi en vriendelijk ontwerpen. Dat roept minder agressie op en dan blijven dingen vaak langer heel omdat niemand op het idee komt om het te slopen.
In sommige horeca tenten was het de gewoonte om elke nacht de wc (pot) te slopen. Toen hebben ze een wc-student ingehuurd. Iedere keer als er een pot gesloopt werd, werd ie meteen vervangen. Als de deur onder de vilstift of grafitti zat werd de deur meteen vervangen. Dat vond het publiek 2 weken leuk, daarna lieten ze de boel heel en schoon.
Conclusie: Niet alles hufter-proof maken, maar mooi en vriendelijk en meteen vervangen/repareren als er iets mee gebeurd. Op een gegeven moment is iedereen aan de mooie en vriendelijke omgeving gewend en gaan ze het mooi vinden.
Is wel effe een investering om op die manier een complete prachtwijk te behandelen, maar het is wel de beste oplossing.
eenschquote:Op maandag 29 oktober 2007 10:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[afbeelding]
blond blauwe ogen ftw!
quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:20 schreef eer-ik het volgende:
papier
quote:Papier is een materiaal waarop kan worden geschreven en getekend en dat kan worden bedrukt door middel van een druktechniek. Het is doorgaans wit gemaakt door een bleekproces van de grondstoffen. Het kan worden gemaakt van natuurlijke grondstoffen zoals riet, bamboe of hout, of door hergebruik van materialen zoals oude kleding of oud papier. Het woord papier komt van de Cyperus papyrus, een rietsoort die in Egypte langs de Nijl groeit.
hoogstens die van kertas, de Indonesische versie van papierquote:Op maandag 29 oktober 2007 12:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ben jij kloon van papier? [afbeelding]
Dat hoefde niet. Bij het klik-gesprek heb ik "nee" gezegd. Daar raakte iedereen erg van in de warquote:Op maandag 29 oktober 2007 12:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zeg, hoe ging het bij UPC?
Al wat van gehoord?
Nu geef je wel antwoord ja?quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat hoefde niet. Bij het klik-gesprek heb ik "nee" gezegd. Daar raakte iedereen erg van in de war![]()
Ze probeerde eerst het gesprek nog een minuut voort te zetten ("Wat heb je net gedaan?" "Boodschappen"
"Waarom heb je boven niet meegeluistert?" "Ik weet wel ongeveer wat een call-center is"
"Hoe weet je dat nou, heb je er al eens gewerkt?" "Ja, eronder"
"Ik woon bij een advocatenkantoor, maar dan weet ik nog niet hoe ik advocaat moet zijn" "Wat maakt dat uit ik wil hier toch niet werken."
![]()
Onderweg naar huis belde de mevrouw van het detacheringsburo: "Wat heb je nou weer gedaan?" "Ik heb nee gezegd"![]()
Een papierversnipperaar is een apparaat om papier mee te versnipperen. De tegenhanger van een kopieer apparaat.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
waar komt dat versnipperaar vandaan?
quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat hoefde niet. Bij het klik-gesprek heb ik "nee" gezegd. Daar raakte iedereen erg van in de war![]()
Ze probeerde eerst het gesprek nog een minuut voort te zetten ("Wat heb je net gedaan?" "Boodschappen"
"Waarom heb je boven niet meegeluistert?" "Ik weet wel ongeveer wat een call-center is"
"Hoe weet je dat nou, heb je er al eens gewerkt?" "Ja, eronder"
"Ik woon bij een advocatenkantoor, maar dan weet ik nog niet hoe ik advocaat moet zijn" "Wat maakt dat uit ik wil hier toch niet werken."
![]()
Onderweg naar huis belde de mevrouw van het detacheringsburo: "Wat heb je nou weer gedaan?" "Ik heb nee gezegd"![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nu geef je wel antwoord ja?
valt wel op...
kan ik met een kopieer-apparaat dan ook snippers papier aan elkaar krijgen? Tof!quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een papierversnipperaar is een apparaat om papier mee te versnipperen. De tegenhanger van een kopieer apparaat.
LOLquote:Op maandag 29 oktober 2007 12:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het spijt me, ik heb ook een leven naast Fok!
En als het belangrijk is kan je ook nog PMmen![]()
*zucht*quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kan ik met een kopieer-apparaat dan ook snippers papier aan elkaar krijgen? Tof!
Een kopieerapparaat kan ook van 2 exemplaren 1 exemplaar makenquote:Op maandag 29 oktober 2007 12:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
*zucht*
Een kopieerapparaat maakt van 1 exemplaar 2 exemplaren.
Een papierversnipperaar maakt van 1 exemplaar 0 exemplaren.
ik heb hier een document wat ik even weg wil hebben, dan haal ik dat dus door de papierversnipperaar en als ik het weer wil hebben door het kopieerapparaat en is het weer terug? Immers 1-1 = 0 ; 0 + 1 = 1quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
*zucht*
Een kopieerapparaat maakt van 1 exemplaar 2 exemplaren.
Een papierversnipperaar maakt van 1 exemplaar 0 exemplaren.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Een kopieerapparaat kan ook van 2 exemplaren 1 exemplaar maken
en een papierversnipperaar van 1 exemplaar 100 exemplaartjes.
Al is er maar één Papierversnipperaar
Nietus! Ik las er over heen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
LOL
Ik vraag het 2x vlak voor eer-ik![]()
dat heb je echt wel gelezen![]()
![]()
Jammer dat het nix geworden is, reed er nog langs dit weekend, bedacht me dat jij daar misschien ging werken ofzo.. wist alleen nie meer hoe dat was afgelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |