Lenny!!!!!1! enzz!11!!quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
kick
Krijg je een 'gezamenlijk cijfer' ?quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:59 schreef motorbloempje het volgende:
't kind zit alleen maar te msnen en aan d'r nagels te plukken
heb vorige project al het voortouw genomen, en ben niet van plan om dat de rest van de studie te blijven doen.. ik zorg ervoor dat mijn deel van de opdracht WERKT, en dan vind ik het mooi geweest
juistem, lekker zelf doen wat je moet doen en die doos een knal voor d'r harses geven als ze weer eens aan het MSN-en is.quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:59 schreef motorbloempje het volgende:
't kind zit alleen maar te msnen en aan d'r nagels te plukken [afbeelding]
heb vorige project al het voortouw genomen, en ben niet van plan om dat de rest van de studie te blijven doen.. ik zorg ervoor dat mijn deel van de opdracht WERKT, en dan vind ik het mooi geweest [afbeelding]
Whehe, ik keek even op de FHM site, en dat was het eerste wat ik tegenkwam.quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
getver wat een draak die eerste
het ligt niet alleen aan de pose, geloof mequote:Op maandag 29 oktober 2007 10:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe, ik keek even op de FHM site, en dat was het eerste wat ik tegenkwam.
Niet echt naar gekeken.
Ik vind deze pose niet echt mooi, Ik kijk effe of er betere pics zijn.
[afbeelding]
Hmm, nee, ook niet helemaal my kind a chick.quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het licht niet alleen aan de pose, geloof me
Technisch gezien kan ik het erop hoorquote:Op maandag 29 oktober 2007 10:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het licht niet alleen aan de pose, geloof me
niet als ik zeg dat ik dit alleen gedaan heb en dat zij zat te MSNenquote:Op maandag 29 oktober 2007 10:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Krijg je een 'gezamenlijk cijfer' ?
Altijd makkelijk als je 'collega' dan meer doet
quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
niet als ik zeg dat ik dit alleen gedaan heb en dat zij zat te MSNen
nah hoef ik niet te zien verderquote:Op maandag 29 oktober 2007 10:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hmm, nee, ook niet helemaal my kind a chick.
Hier meer pics: http://www.fhm.com/site/content/article.aspx?ID=26178#
onder het mom van "als het een kut heeft, stop ik hem erin"?quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:09 schreef JortK het volgende:
[..]
Technisch gezien kan ik het erop hoor [afbeelding]
Je gaat mij niet vertellen dat als je thuis komt, en die griet ligt zo op je te wachten dat je er niet bovenop springt:quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:13 schreef indahnesia.com het volgende:
onder het mom van "als het een kut heeft, stop ik hem erin"?
Te hoog barbie gehalte he?quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nah hoef ik niet te zien verder
Yes!quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
niet als ik zeg dat ik dit alleen gedaan heb en dat zij zat te MSNen
GoedemOArgen.quote:
En mij niet eens specifiek noemenquote:Op maandag 29 oktober 2007 10:17 schreef OA het volgende:
Mogge cross, fruts, papier, lenny, eer, motorbloem, etc, etc, enz, ed, oa....![]()
Jeps, dat komt zeker wel voor ja.. bij treinen trouwens vaker.. lekker overvolle balkons en mensen in de deuropeningenquote:Op maandag 29 oktober 2007 09:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hangen er daar ook echt mensen aan bussen enzo? [afbeelding] [afbeelding]
Met tegenzin.quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:14 schreef JortK het volgende:
[..]
Je gaat mij niet vertellen dat als je thuis komt, en die griet ligt zo op je te wachten dat je er niet bovenop springt:
[ afbeelding ]
tsskquote:Op maandag 29 oktober 2007 10:17 schreef OA het volgende:
Mogge cross, fruts, papier, lenny, eer, motorbloem, etc, etc, enz, ed, oa.... [afbeelding]
Jort, indah, en nog veel meer!!quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:17 schreef OA het volgende:
Mogge cross, fruts, papier, lenny, eer, motorbloem, etc, etc, enz, ed, oa....![]()
deze? Nee, geen interesse in. Kwestie van smaak denk ikquote:Op maandag 29 oktober 2007 10:14 schreef JortK het volgende:
[..]
Je gaat mij niet vertellen dat als je thuis komt, en die griet ligt zo op je te wachten dat je er niet bovenop springt:
[afbeelding]
dat mannetje heeft wel een erg grote rechterarmquote:
Daar ga ik vanaf vanavond of morgen aan werken.quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
Waar is je fototopic?
quote:
of een heelbloedjequote:Op maandag 29 oktober 2007 10:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Met tegenzin. [afbeelding]
Doe mij maar een halfbloedje. [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |