quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:14 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen iedereen die al gezwaaid heeft en nog gaat zwaaien in dit topic.
Deze haalt meestal de 3 uur wel, als de brightness niet zo hoog staat danquote:Op maandag 29 oktober 2007 09:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mijn laptop doet het ongeveer 1.5 uur geloof ik. Meestal ruim voldoende, maar dat is altijd afwachten.
Wellus want ik heb je fotoboek gezien.quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ben er maar 1 hoor..
en geen chick
quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:14 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen iedereen die al gezwaaid heeft en nog gaat zwaaien in deze topic [afbeelding].
de brightness staat altjd hoog hier, anders zie ik ut niequote:Op maandag 29 oktober 2007 09:18 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Deze haalt meestal de 3 uur wel, als de brightness niet zo hoog staat dan [afbeelding]
Ik ga niet die hele discussie voor de tigste keer starten, maar oorspronkelijk was 'deze' alleen juist, maar door consequent (verkeerdquote:Op maandag 29 oktober 2007 09:19 schreef vdvorst het volgende:
[..]
O?, ik vind dit altijd beter staan
vinnik geen goede redenquote:Op maandag 29 oktober 2007 09:19 schreef crossover het volgende:
[..]
Wellus want ik heb je fotoboek gezien.
nog een uurtjequote:Op maandag 29 oktober 2007 09:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ghehehe
was het maar vast half vijf ofzo [afbeelding]
Moet jij niet werken of iets dergelijks?quote:
Ik leer het alleen met dit, dus doe ik het zoquote:Op maandag 29 oktober 2007 09:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga niet die hele discussie voor de tigste keer starten, maar oorspronkelijk was 'deze' alleen juist, maar door consequent (verkeerd) gebruik in combinatie met 'dit' mag het nu officieel ook allebei
.
Dat mag dusquote:Op maandag 29 oktober 2007 09:38 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ik leer het alleen met dit, dus doe ik het zo
quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:40 schreef motorbloempje het volgende:
school is weer
projectgenootje voert geen reet uit
dacht dat ik weinig gedaan had, maar darn!![]()
daar komt echt niets nuttigs uit
dan blijf je vrolijk fokken?quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, en na half vijf verandert er nog niet veel
Ik ook, had het veeel te warmquote:
Dat nie...quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:45 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik ook, had het veeel te warmwerd zwetend wakker
Ik ook.quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:45 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik ook, had het veeel te warmwerd zwetend wakker
Geen chick?quote:
Vroeg naar bed gaan danquote:Op maandag 29 oktober 2007 09:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat nie...
ik moest te vroeg op
en dan kan je beter nie eens gaan pitten
jah, ben druk bezig op internet, dus ik blijf ook nog wel fokkenquote:Op maandag 29 oktober 2007 09:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dan blijf je vrolijk fokken?
hoest met het dinnetje?
Puplet? Kan ik daar op googelen?quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
puplet maken voor de telefoon![]()
Back in time met de golf?quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
Trein eigenlijk al gemist. Eens kijken of ik 'm stiekem toch kan halen
owh, da's dan jammer. Vanavond weer een kans, toch?quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, ik wilde fatsoenlijk pit'n. [afbeelding]
Welterustenquote:Op maandag 29 oktober 2007 09:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
puplet maken voor de telefoon![]()
hij springt onderweg nog even aan boord.. althans, zo zouden ze dat hier doenquote:Op maandag 29 oktober 2007 09:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Back in time met de golf? [afbeelding]
J'espere...quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
owh, da's dan jammer. Vanavond weer een kans, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |