Dollars?quote:
stroom uit, en toch nog internet?quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:00 schreef indahnesia.com het volgende:
hey, de stroom is al uit.. da's vroeg in het seizoen.
whehe...quote:Op maandag 29 oktober 2007 08:59 schreef Frutsel het volgende:
pfff. kan wel slapen zeg [afbeelding]
niet dat ik ook maar iets ga uitvoeren hier
maar daar word je denk ik nog meer moe van [afbeelding]
Ook goedemorgenquote:Op maandag 29 oktober 2007 09:06 schreef eer-ik het volgende:
Fucking kutgemeente.
Flikker op met al je apparaten om m'n straat schoon te likken.
Wat kan mij het verrotten dat er wat blaadjes op de straat liggen
Sodemieter godver op, of kom vanmiddag terug, maar ga niet nu herrie zitten schoppen
Zo
ja hoor, waarom niet? Het mag dan wel een derdewereldland zijn, maar internet werkt gewoon als de stroom uit is hoor. Het is wel zo dat de verbinding slechter wordt omdat het signaal van verder weg moet komen, maar ach.. als dat zo erg isquote:Op maandag 29 oktober 2007 09:04 schreef vdvorst het volgende:
[..]
stroom uit, en toch nog internet? [afbeelding]
maar is dat normaal dan [afbeelding]
quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:06 schreef eer-ik het volgende:
Fucking kutgemeente.
Sodemieter godver op, of kom vanmiddag terug, maar ga niet nu herrie zitten schoppen
Zo
Motorchicksquote:
quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja hoor, waarom niet? Het mag dan wel een derdewereldland zijn, maar internet werkt gewoon als de stroom uit is hoor. Het is wel zo dat de verbinding slechter wordt omdat het signaal van verder weg moet komen, maar ach.. als dat zo erg is
WCz.quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:06 schreef eer-ik het volgende:
Fucking kutgemeente.
Zo
mijn laptop doet het ongeveer 1.5 uur geloof ik. Meestal ruim voldoende, maar dat is altijd afwachten.quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:11 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ahja, als hier stroom uitvalt, heb ik geen internet meer, wel nog 3 uur de pc [afbeelding]
quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:14 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen iedereen die al gezwaaid heeft en nog gaat zwaaien in dit topic.
Deze haalt meestal de 3 uur wel, als de brightness niet zo hoog staat danquote:Op maandag 29 oktober 2007 09:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mijn laptop doet het ongeveer 1.5 uur geloof ik. Meestal ruim voldoende, maar dat is altijd afwachten.
Wellus want ik heb je fotoboek gezien.quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ben er maar 1 hoor..
en geen chick
quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:14 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen iedereen die al gezwaaid heeft en nog gaat zwaaien in deze topic [afbeelding].
de brightness staat altjd hoog hier, anders zie ik ut niequote:Op maandag 29 oktober 2007 09:18 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Deze haalt meestal de 3 uur wel, als de brightness niet zo hoog staat dan [afbeelding]
Ik ga niet die hele discussie voor de tigste keer starten, maar oorspronkelijk was 'deze' alleen juist, maar door consequent (verkeerdquote:Op maandag 29 oktober 2007 09:19 schreef vdvorst het volgende:
[..]
O?, ik vind dit altijd beter staan
vinnik geen goede redenquote:Op maandag 29 oktober 2007 09:19 schreef crossover het volgende:
[..]
Wellus want ik heb je fotoboek gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |