Oh ja, dat is waar ook!quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik sta regelmatig zo vroeg op, maar nu lijkt het vroeger voor jullie omdat er een uur meer tijdsverschil is
hier, die neppe nummer 537 heb ik op slot gedaanquote:Op maandag 29 oktober 2007 00:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar ook!
Waar gaan we nu verder dan? [afbeelding]
Goed bezig Indah.quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hier, die neppe nummer 537 heb ik op slot gedaan
ik ookquote:Op maandag 29 oktober 2007 00:52 schreef indahnesia.com het volgende:
ik vind mijn TT ook mooier trouwens
Ja we zouden de slotjesposters niet mee tellen hè, in de OP staat ook dat de persoon met post 300 de nieuwe opentquote:
daaromquote:Op maandag 29 oktober 2007 00:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja we zouden de slotjesposters niet mee tellen hè, in de OP staat ook dat de persoon met post 300 de nieuwe opent![]()
als het kan wel, kan dat mooi in je uitzwaai topic. vond buzzer ook wel leukquote:Op maandag 29 oktober 2007 00:55 schreef OA het volgende:
Dus morgenochtend willen jullie nog meer foto's zien?![]()
Als jij er dan ff een andere naam aan geeftquote:Op maandag 29 oktober 2007 01:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
als het kan wel, kan dat mooi in je uitzwaai topic. vond buzzer ook wel leuk
Bijna...quote:
Morgen of dinsdag.quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
als het kan wel, kan dat mooi in je uitzwaai topic. vond buzzer ook wel leuk
Ik ga het ff fixen, hold onquote:Op maandag 29 oktober 2007 01:05 schreef OA het volgende:
[..]
Bijna...![]()
Mijn oude vertrouwde UI is weer terug, maar nog niet in de wiki...![]()
Whehe..quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
012. 121 vrolijke-frits
Dat is best een hoop voor een zondag![]()
In: 'OA is terug van vakantie!!'quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:05 schreef OA het volgende:
[..]
Morgen of dinsdag.
Morgen heb ik nog een hoop te doen.
Niet vreemd dus dat je zei dat er deze week wel weer meer KSC'ers in de lijst staanquote:Op maandag 29 oktober 2007 01:06 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe..
Ik sta er ook meteen weer in...![]()
103. 039 OA
quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
In: 'OA is terug van vakantie!!'
quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Niet vreemd dus dat je zei dat er deze week wel weer meer KSC'ers in de lijst staan![]()
als het even kanquote:Op maandag 29 oktober 2007 00:55 schreef OA het volgende:
Dus morgenochtend willen jullie nog meer foto's zien? [afbeelding]
is die er ook al ja? Linkje danquote:Op maandag 29 oktober 2007 01:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
In: 'OA is terug van vakantie!!'
plaats maar een TRquote:Op maandag 29 oktober 2007 01:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Als jij er dan ff een andere naam aan geeft![]()
ik zal eens kijken of ik in de wiki kan.quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
indah, wil je even de OP verversen?? [afbeelding]
Dan is OA blij [afbeelding]
Keurig netjes jonge!quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:13 schreef indahnesia.com het volgende:
de OP is vernieuwd
Wiki werkt mee
Iedereen is in de war door de wintertijdquote:Op maandag 29 oktober 2007 01:15 schreef indahnesia.com het volgende:
iedereen ineens slapen?
ik ga wel, groeten aan Sanderquote:Op maandag 29 oktober 2007 01:15 schreef indahnesia.com het volgende:
iedereen ineens slapen?
Trusten Hounjieequote:Op maandag 29 oktober 2007 01:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik ga wel, groeten aan Sandertrusten
zal ik doenquote:Op maandag 29 oktober 2007 01:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik ga wel, groeten aan Sander [afbeelding]
[afbeelding] trusten
Hehe, wat moet het zijn dan?quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:39 schreef indahnesia.com het volgende:
Nog eventjes, en dan weer naar het postkantoor. Er ligt een aangetekend iets al twee weken te schimmelen daar. Eerst een ruime week einde van de Ramadan en toen nog een week vakantie voor mezelf
Het is zojuist weer begonnen, eerst een half uur onweer en nu zit er ook regenval bij, maar een beetje Nederlandse regen, geen tropische stortbui. Maar dit is ook nat natuurlijk.quote:Op maandag 29 oktober 2007 08:16 schreef BrandX het volgende:
Ha Indah! Hoe staat het met de regenval? krijg je het al nat onder de voetjes?
Anyways, gotta get to work, ciaoo!!!!
[afbeelding]
succes!quote:Op maandag 29 oktober 2007 08:34 schreef vdvorst het volgende:
Goeiemorgen [afbeelding]
Weer naar school vandaag .. [afbeelding] tentamen! [afbeelding]
heyquote:
quote:Op maandag 29 oktober 2007 06:38 schreef BrandX het volgende:
over 10 minuutjes maar eens naar kantoor, ben benieuwd of ik daar meer KSC-ers vind![]()
Voor de in de tussentijd komers: koffie staat links op de koffietafel, naast de overheerlijke en ovenverse koffiekoeken! Tast toe!![]()
latersss [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Lekker makkelijkquote:
hey papierquote:Op maandag 29 oktober 2007 08:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[afbeelding]
Goeiemorgen koffieleuters [afbeelding] [afbeelding]
gekochte bankbiljettenquote:Op maandag 29 oktober 2007 08:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
Goedemorgen! [afbeelding]
indah: wat zat er in je pakketje? [afbeelding]
Dollars?quote:
stroom uit, en toch nog internet?quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:00 schreef indahnesia.com het volgende:
hey, de stroom is al uit.. da's vroeg in het seizoen.
whehe...quote:Op maandag 29 oktober 2007 08:59 schreef Frutsel het volgende:
pfff. kan wel slapen zeg [afbeelding]
niet dat ik ook maar iets ga uitvoeren hier
maar daar word je denk ik nog meer moe van [afbeelding]
Ook goedemorgenquote:Op maandag 29 oktober 2007 09:06 schreef eer-ik het volgende:
Fucking kutgemeente.
Flikker op met al je apparaten om m'n straat schoon te likken.
Wat kan mij het verrotten dat er wat blaadjes op de straat liggen
Sodemieter godver op, of kom vanmiddag terug, maar ga niet nu herrie zitten schoppen
Zo
ja hoor, waarom niet? Het mag dan wel een derdewereldland zijn, maar internet werkt gewoon als de stroom uit is hoor. Het is wel zo dat de verbinding slechter wordt omdat het signaal van verder weg moet komen, maar ach.. als dat zo erg isquote:Op maandag 29 oktober 2007 09:04 schreef vdvorst het volgende:
[..]
stroom uit, en toch nog internet? [afbeelding]
maar is dat normaal dan [afbeelding]
quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:06 schreef eer-ik het volgende:
Fucking kutgemeente.
Sodemieter godver op, of kom vanmiddag terug, maar ga niet nu herrie zitten schoppen
Zo
Motorchicksquote:
quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja hoor, waarom niet? Het mag dan wel een derdewereldland zijn, maar internet werkt gewoon als de stroom uit is hoor. Het is wel zo dat de verbinding slechter wordt omdat het signaal van verder weg moet komen, maar ach.. als dat zo erg is
WCz.quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:06 schreef eer-ik het volgende:
Fucking kutgemeente.
Zo
mijn laptop doet het ongeveer 1.5 uur geloof ik. Meestal ruim voldoende, maar dat is altijd afwachten.quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:11 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ahja, als hier stroom uitvalt, heb ik geen internet meer, wel nog 3 uur de pc [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |